-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και όλα αυτά όταν το 1989 είχαμε 20 ομάδες στην F1!!!
Μέσα σε 15 χρόνια ψάχνουν να συμπληρώσουν το grid!Κατά τα άλλα η ασφάλεια και η μείωση του κόστους τους μάρανε!!Πέστα πέστα βρε Νίκο με τους ανάξιους που έχουμε μπλέξει.
Όταν θα μείνουν τέσσερις με πέντε ομάδες πιθανά να επιτρέψουν και τέταρτο μονοθέσιο!!!! -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Και όλα αυτά όταν το 1989 είχαμε 20 ομάδες στην F1!!!
Μέσα σε 15 χρόνια ψάχνουν να συμπληρώσουν το grid!Κατά τα άλλα η ασφάλεια και η μείωση του κόστους τους μάρανε!!Πέστα πέστα βρε Νίκο με τους ανάξιους που έχουμε μπλέξει.
Όταν θα μείνουν τέσσερις με πέντε ομάδες πιθανά να επιτρέψουν και τέταρτο μονοθέσιο!!!!Κάποτε οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη ήταν πάνω από 20 σήμερα
ειναι μονοψήφιος αριθμός. Στην εποχή των coglomerates δεν είναι δυνατό
η F1 να αποτελεί εξαίρεση. Άλλωστε με εξαίρεση τη VW την
PSA και τους Κορεάτες όλοι οι μεγάλοι
εμπλέκονται στην F1. (BMW, Merc, GM (μέσω FIAT-Ferrari), Ηοnda,
Renault, Toyota, Ford).Εφόσον δεν είναι δυνατό να γυρίσουμε στην εποχή της αθωότητας
(όταν πιλότοι άφηναν τη θέση στο μονοθέσιο για να πάρει το champ
ο έταιρος πιλότος της ομάδας) δεν είναι δυνατό να περιμένουμε με
10 μόνον major constructors να έχουμε 20 teams στην Φ1. Το πως
καταφέρνει και επιζεί η Minardi και η Jordan είναι άλλο θέμα αν και
για να μην ξεγελιόμαστε ο μόνος πραγματικά σοβαρός ερασιτέχνης
είναι ο Sauber. Τα λαμόγια Stoddart και Jordan με τις κινήσεις τους
το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να παρακαλάνε για λεφτά και
αν είναι δυνατόν τα μεγαλύτερα λαμόγια (BeE και MaxM) τους έχουν
και ως παράδειγμα προς μίμηση.....Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.....
-
Tα ακομα πιο φρεσκα κουλουρια ομως λενε πως η RedBull (που ως γνωστον δινει φτερα) εχει ΗΔΗ αγορασει την Τζαγκιουαρ. Αρα οι 3οι οδηγοι πανε περιπατο εκτος αν το κανονι σκασει απο Μιναρντι μερια που δεν το πιστευω.
Για την Αρντεν παντως ειχα μεινει στην εντυπωση οτι το βασικο της προβλημα ειναι η υπερογκη (κατα τη γνωμη τους) εγγυηση που χρειαζεται για να συμμετασχουν.
Ξερει κανεις αν σε περιπτωση εξαγορας ηδη ομαδας που συμμετεχει ειναι και παλι απαραιτητη; -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Για την Αρντεν παντως ειχα μεινει στην εντυπωση οτι το βασικο της προβλημα ειναι η υπερογκη (κατα τη γνωμη τους) εγγυηση που χρειαζεται για να συμμετασχουν.
Ξερει κανεις αν σε περιπτωση εξαγορας ηδη ομαδας που συμμετεχει ειναι και παλι απαραιτητη;Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Αφορά μόνο εντελώς νέες εισόδους στο θεσμό, και μπήκε μόνο και μόνο για να αυξήσει την αξία αυτών που είναι μέσα.
Δηλαδή, αν δεν υπήρχε, αυτός που θα ήθελε να μπεί στην σημερινή κατάσταση, θα μπορούσε να περιμένει να σκάσει το κανόνι, να αγοράσει τον εξοπλισμό της χρεοκοπημένης εταιρίας για ένα κομμάτι ψωμί και να μπεί σαν καινούριος. Τώρα, με τα $48m που πρέπει να δώσει, τον συμφέρει να αγοράσει κάποιον που πάει για χρεοκοπία ή κλεισιμο για άλλους λόγους.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το πως καταφέρνει και επιζεί η Minardi και η Jordan είναι άλλο θέμα αν και
για να μην ξεγελιόμαστε ο μόνος πραγματικά σοβαρός ερασιτέχνης
είναι ο Sauber. Τα λαμόγια Stoddart και Jordan με τις κινήσεις τους
το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να παρακαλάνε για λεφτά και
αν είναι δυνατόν τα μεγαλύτερα λαμόγια (BeE και MaxM) τους έχουν
και ως παράδειγμα προς μίμηση.....Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.....
Το 'λαμόγιο' Jordan έχει πετύχει στην Formula 1 πράγματα που o 'σοβαρός ερασιτέχνης' Sauber δεν έχει δει ούτε στον ύπνο του. Και δεν παρακαλάει για λεφτά όπως το 'λαμόγιο' Stoddart (για τον οποίο συμφωνώ). Μην κρίνεις μόνο από την τωρινή κατάσταση των ομάδων και φυσικά μην εξισώνεις Jordan και Stoddart.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...GM (μέσω FIAT-Ferrari)...Τι ακριβώς εννοείς?
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
...GM (μέσω FIAT-Ferrari)...
Τι ακριβώς εννοείς?
General Motors
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και όλα αυτά όταν το 1989 είχαμε 20 ομάδες στην F1!!!
Μέσα σε 15 χρόνια ψάχνουν να συμπληρώσουν το grid!Κατά τα άλλα η ασφάλεια και η μείωση του κόστους τους μάρανε!!Πέστα πέστα βρε Νίκο με τους ανάξιους που έχουμε μπλέξει.
Όταν θα μείνουν τέσσερις με πέντε ομάδες πιθανά να επιτρέψουν και τέταρτο μονοθέσιο!!!!Κάποτε οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη ήταν πάνω από 20 σήμερα
ειναι μονοψήφιος αριθμός. Στην εποχή των coglomerates δεν είναι δυνατό
η F1 να αποτελεί εξαίρεση. Άλλωστε με εξαίρεση τη VW την
PSA και τους Κορεάτες όλοι οι μεγάλοι
εμπλέκονται στην F1. (BMW, Merc, GM (μέσω FIAT-Ferrari), Ηοnda,
Renault, Toyota, Ford).Εφόσον δεν είναι δυνατό να γυρίσουμε στην εποχή της αθωότητας
(όταν πιλότοι άφηναν τη θέση στο μονοθέσιο για να πάρει το champ
ο έταιρος πιλότος της ομάδας) δεν είναι δυνατό να περιμένουμε με
10 μόνον major constructors να έχουμε 20 teams στην Φ1. Το πως
καταφέρνει και επιζεί η Minardi και η Jordan είναι άλλο θέμα αν και
για να μην ξεγελιόμαστε ο μόνος πραγματικά σοβαρός ερασιτέχνης
είναι ο Sauber. Τα λαμόγια Stoddart και Jordan με τις κινήσεις τους
το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να παρακαλάνε για λεφτά και
αν είναι δυνατόν τα μεγαλύτερα λαμόγια (BeE και MaxM) τους έχουν
και ως παράδειγμα προς μίμηση.....Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.....
Μήπως ήρθε ο καιρός να μάθουμε μερικά πράγματα και από του υπερατλαντικούς «φίλους μας». Μπορεί σε πολλά να διαφωνούμε αλλά σε μερικά άλλα να μας φανούς χρήσιμοι. Δεν είναι κακό να ξεσηκώνεις ιδέες αν τις προσαρμόζεις στις δικές ανάγκες ή τις βελτιώνεις.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
...GM (μέσω FIAT-Ferrari)...
Τι ακριβώς εννοείς?
General Motors
Φάνη προφανώς και GM σημαίνει General Motors, όμως λέγοντας 'Τι ακριβώς εννοείς', ρωτάω τον φίλο 'christos.dimou' γιατί λέει ότι η GM εμπλέκεται στην Formula 1?
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
...GM (μέσω FIAT-Ferrari)...
Τι ακριβώς εννοείς?
General Motors
Φάνη προφανώς και GM σημαίνει General Motors, όμως λέγοντας 'Τι ακριβώς εννοείς', ρωτάω τον φίλο 'christos.dimou' γιατί λέει ότι η GM εμπλέκεται στην Formula 1?
Αν δεν κανω λαθος η FIAT ειναι θυγατρικη στη General Motors.
Μην ξεχνας Αγγελε οτι η GM,περιλαμβανει πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες. -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Αν δεν κανω λαθος η FIAT ειναι θυγατρικη στη General Motors.
Κάνεις λάθος.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Αν δεν κανω λαθος η FIAT ειναι θυγατρικη στη General Motors.
Κάνεις λάθος.
Ο ορος ''θυγατρικη'' που ειπα σιγουρα,ηταν λαθος.Απλως ηθελα να πω πως η FIAT ανηκει γενικοτερα στον ομιλο της General Motors.
-
Οχι, η GM έχει ένα μειοψηφικό (20% αν θυμάμαι καλά) ποσοστό στη FIAT συν ένα δικαίωμα προαίρεσης (option) για αγορά του υπολοίπου μέχρι το 2005 (?)
Συνεπώς GM != Fiat
-
Την τελευταία φορά είχα διαβάσει ότι το ποσοστό μετά τις προσαυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου είχε φτάσει στο 10%, ίσως και παρακάτω.
-
Επειδή είχα και εγώ καιρό να διβάσω κάτι σχετικό για την GM στα περιοδικά δεν μπορούσα να ήμουν 100% σίγουρος. Αλλά και εγώ θυμόμουν κάτι παρόμοιο με αυτό που λέει ο φίλος 'alfista', ότι το ποσοστό που κατέχει η GM είναι αρκετά μικρό.
Μην ξεχνας Αγγελε οτι η GM,περιλαμβανει πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες.
Παρόλα αυτά γνωρίζει κάποιος ποιές αυτοκινητοβιομηχανίες περιλαμβάνει πλέον η GM και σε τι ποσοστό?
-
Να λοιπον που η Dallara ετοιμαζεται για την εξαγορα της Jaguar,και μαλιστα να εισελθει απο το 2005!
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=65493 -
Τα πραγματα αρχιζουν να γινονται απελπιστικα δυστυχως. Η Toyota δια στοματος Tomita ανακοινωσε οτι δεν εχει τη δυνατοτητα να διαθεσει πελατιακους κινητηρες το 2005:
“It is possible, but if you are talking about next year, 2005, it is much too late to have the necessary preparation to look at a proposal. It is October remember, with only two months of the year remaining -- it's impossible for 2005.”
Απο οτι φαινεται τα πλανα της Red Bull για αγορα της Jag εξαρτονταν απο την Toyota οποτε παπαλα. Προβληματα ομως θα εχει και ο Jordan που πλεον δεν εχει αλλη επιλογη απο το να περιμενει την αγορα της Cosworth. Ο Ιρλανδος ανοιξε τ στομα του και αυτα που ειπε για την Ford προκαλεσαν παταγο:
“To say I am disappointed with Ford is an understatement. I have been trying to keep my total dismay under control. I am angered that after a long relationship I should get seven minutes' notice that they were pulling out. It's now almost too late to build a sophisticated car around a new engine. We already had an agreement and we'd agreed to design and build a car for next year. Ford said they would find a way of making an offer. And do you know what they suggested? They doubled the price for engines, which were not going to be subject to any development. You cannot believe their behaviour and believe me, I am only scratching the surface. Ford have behaved appallingly, I kid you not. I can't get an appointment to talk to anybody to talk about it.'
Ο Ιρλανδος ψαχνει απεγνωσμενα καποιον για να πουλησει ή να συνεργαστει. Αν δε βρει κινδυνευει με χρεωκοπια και οπως ειπε αυτο θα το αποφυγει με καθε κοστος συμπεραλαμβανομενου και του κλεισιματος της ομαδας. Σε αυτη την περιπτωση δε επιφυλασεται για μηνυσεις σε ολους αυτους που του ειχαν υποσχεθει διαφορα και δεν τηρησαν το λογο τους. Και ειναι αρκετοι αυτοι...Τελος, ο Stoddart αναζηταει την εγκριση των αλλων ομαδων για να κατεβασει τα φετινα μονοθεσια και το 2005. Αλλιως δε μπορει να συμμετασχει. Απο οτι φαινεται ομως μεχρι τωρα τον υποστηριζουν μονο οι μισοι.
Και το ερωτημα ειναι που θα παει αυτο το βιολι. Η εκτιμηση μου ειναι οτι θα εχουμε λιγοτερες απο 10 ομαδες τον επομενο Μαρτιο. Για την ακριβεια θα θεωρησω εκπληξη αν επιβιωσει παραπανω απο ενας απο Jag, Jordan, Minardi. Ακομη χειροτερα, θεωρω αδυνατο να ενεργοποιηθει η παραγραφος που αναφερει οτι οι εναπομειναντες πρεπει να συμπληρωσουν το grid. Ετσι οπως ειναι τα πραγματα, ειναι δυσκολο να συμφωνησουν οι ιδιοκτητες των ομαδων ακομα και στο ερωτημα αν η γη ειναι επιπεδη...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τελος, ο Stoddart αναζηταει την εγκριση των αλλων ομαδων για να κατεβασει τα φετινα μονοθεσια και το 2005. Αλλιως δε μπορει να συμμετασχει. Απο οτι φαινεται ομως μεχρι τωρα τον υποστηριζουν μονο οι μισοι.
Και ενδεικτικο της καταστασης ειναι οτι ο Stoddart δεν απειλει να τρεξει το 2005 με τα φετινα μονοθεσια αλλα με του 2001.............Καλα κρασια......Εγω προτεινω να φερουμαι και τη Lola του '97,που αποσυρθηκε απο τον πρωτο αγωνα,για να συμπληρωνουμε το grid.
3α μονοθεσια, ποιους θελετε στα κοκπιτ