Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 731
    • 732
    • 192 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    127723
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      athanapo307 last edited by

      ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΦΙΛΩΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ.
      ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 5ης ΓΕΝΝΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ,ΜΕ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΕΡΙΑ ΜΟΡΦΗ ΣΕ ΥΓΡΗ καταστρέφεται μέρος του καυσιμου και ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΧΕΕΤΑΙ ΑΕΡΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΠΌΤΙ ΣΕ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ!
      ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ?
      [spoiler:1soj65m7][/spoiler:1soj65m7]

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης athanapo307 έγραψε:
        ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΦΙΛΩΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ.
        ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 5ης ΓΕΝΝΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ,ΜΕ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΕΡΙΑ ΜΟΡΦΗ ΣΕ ΥΓΡΗ καταστρέφεται μέρος του καυσιμου και ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΧΕΕΤΑΙ ΑΕΡΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΠΌΤΙ ΣΕ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ!
        ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ?
        [spoiler:2smpyfxz][/spoiler:2smpyfxz]

        Γραφε με πεζους χαρακτηρες και οχι με κεφαλαια.Ειναι πολυ κουραστικα στο διαβασμα .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astrag1-6jtg last edited by

          Ο χρήστης athanapo307 έγραψε:
          ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΦΙΛΩΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ.
          ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 5ης ΓΕΝΝΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ,ΜΕ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΕΡΙΑ ΜΟΡΦΗ ΣΕ ΥΓΡΗ καταστρέφεται μέρος του καυσιμου και ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΧΕΕΤΑΙ ΑΕΡΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΠΌΤΙ ΣΕ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ!
          ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ?
          [spoiler:1ziqk4mm][/spoiler:1ziqk4mm]

          Nα δουμε τι αλλο θα ακουσουμε!!!!!!!!!!!!! Λεγοντας ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ, τι θελει να πει ο ποιητης ? Μην ακους οτι κουταμαρα σου λενε.Κατι δεν καταλαβαν καλα οι φιλοι σου. Για αρχη, να πουμε οτι το υγραεριο το λεμε ετσι γιατι εχει μετατραπει απο την βιομηχανια σε ΥΓΡΟΟΟΟΟ !!! Και υγρο το ψεκαζουμε...(υγρου ψεκασμου ή 5ης) ή απο υγρο το αεροποιουμε(αεριου ψεκασμου-4ης).Ασε που οι νομοι της φυσικης λενε οτι η ενεργεια δεν ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ αλλα αλλαζει μορφη και στην περιπτωση μας απο υγρη γινεται αερια. Που κολαει το αεριο που γινεται υγρο, ............ ?????

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            drdino last edited by

            Η ύλη δεν καταστρέφεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              astrag1-6jtg last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Η ύλη δεν καταστρέφεται.

              Η οποια μπορει να παράξει ενεργεια αν την μετατρεψεις(καις ξυλο περνεις θερμοτητα κτλ - καις υγραεριο παιρνεις (μαζι με αλλες μορφες) και κινητική ενεργεια

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                camp3on last edited by

                Η αληθεια ειναι οτι η 4η γενια ειναι πιο δουλεμενη και δεν βγαζει τα 'παιδικα' προβληματα της 5ης.ή κανω λαθος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  astrag1-6jtg last edited by

                  Ο χρήστης Camp3oN έγραψε:
                  Η αληθεια ειναι οτι η 4η γενια ειναι πιο δουλεμενη και δεν βγαζει τα 'παιδικα' προβληματα της 5ης.ή κανω λαθος?

                  Απο εμπειρίας σου λεω οτι τα ''παιδικα'' προβληματα ειναι απειρως καλύτερα απο τα ''γεροντίστικα''

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    athanapo307 last edited by

                    η μετατροπη απο αερια σε υγρη φαση στα πεμπτης γενιας γινεται λογω της διαφορας πιεσης (μεταπτωσης απο 100 bar se 1 bar) kai καπου σε κεινο το σημειο γινεται υγρο το καυσιμο.ξερει κανεις αν αυτο το συστημα ειναι υπευθυνο για την επιπλεον καταναλωση καυσιμου που φιμολογειται?(δηλαδη κατι σαν το κλιματιστικο του αυτοκινητου οταν το καλοκαιρι το εχουμε ανοιχτο εχουμε μια αυξηση της καταναλωσης περιπου κατα 0,7litra/100 χλμ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      redeingel last edited by

                      Για να μην ψαχνόμαστε και μας τρελαίνουν

                      Πριν αποφασίσετε να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας ,λάβετε υπόψιν σας ότι η Vialle π.χ ζητάει απ' τους εγκαταστάτες της να έχουν εκπαιδευτεί στην Ολλανδία. Αυτό για να μην νομίζουμε οτι ο κυρ Μήτσος της γειτονιάς που έβαζε γκαζιέρες στα Ταξί το 1980 (Χωρίς Αγγλικά) μπορεί να τοποθετήσει LPI,JTG η Sequential Gas Injection.

                      Διαβάστε το άρθρο για να καταλάβετε το γιατί
                      http://www.ibadesign.info/LPG/LPG SYSTEMS INFO.pdf

                      Xρησιμότητα λίπανσης των βαλβίδων, πληροφορίες από την Jaguar για πρόληψη του Valve Seat Recession στο Link http://www.ibadesign.info/LPG/VSR.pdf

                      Black List αυτοκινήτων που με LPG παρουσιάζουν Valve Seat Recession σε λιγότερο από 100000 Km. από την Prins http://www.ibadesign.info/LPG/Prins V ... 202009.pdf

                      Τεχνικό Εγχειρίδιο συστημάτων Lpi 5ης γενιάς απ' την Vialle.
                      http://www.ibadesign.info/LPG/Vialle ... Manual.pdf

                      Εργοστασιακά μοντέλα LPG Εταιρειών, που εξάγουν, ποιά κιτ χρησιμοποιούν
                      http://www.ibadesign.info/LPG/World_LPG ... n_2008.pdf

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        athanapo307 last edited by

                        Ο χρήστης redeingel έγραψε:
                        Για να μην ψαχνόμαστε και μας τρελαίνουν

                        Πριν αποφασίσετε να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας ,λάβετε υπόψιν σας ότι η Vialle π.χ ζητάει απ' τους εγκαταστάτες της να έχουν εκπαιδευτεί στην Ολλανδία. Αυτό για να μην νομίζουμε οτι ο κυρ Μήτσος της γειτονιάς που έβαζε γκαζιέρες στα Ταξί το 1980 (Χωρίς Αγγλικά) μπορεί να τοποθετήσει LPI,JTG η Sequential Gas Injection.

                        Διαβάστε το άρθρο για να καταλάβετε το γιατί
                        http://www.ibadesign.info/LPG/LPG SYSTEMS INFO.pdf

                        εδω φιλε μου γινεται αναφορα για 5-10% αυξηση της καταναλωσης στα 5ης γεννιας vialle,ενω sτο επισημο site της vialle nl γινεται αναφορα για αυξηση της καταναλωσης στο 20%.

                        Xρησιμότητα λίπανσης των βαλβίδων, πληροφορίες από την Jaguar για πρόληψη του Valve Seat Recession στο Link http://www.ibadesign.info/LPG/VSR.pdf

                        Black List αυτοκινήτων που με LPG παρουσιάζουν Valve Seat Recession σε λιγότερο από 100000 Km. από την Prins http://www.ibadesign.info/LPG/Prins V ... 202009.pdf

                        Τεχνικό Εγχειρίδιο συστημάτων Lpi 5ης γενιάς απ' την Vialle.
                        http://www.ibadesign.info/LPG/Vialle ... Manual.pdf

                        Εργοστασιακά μοντέλα LPG Εταιρειών, που εξάγουν, ποιά κιτ χρησιμοποιούν
                        http://www.ibadesign.info/LPG/World_LPG ... n_2008.pdf

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          astrag1-6jtg last edited by

                          Ο χρήστης athanapo307 έγραψε:
                          η μετατροπη απο αερια σε υγρη φαση στα πεμπτης γενιας γινεται λογω της διαφορας πιεσης (μεταπτωσης απο 100 bar se 1 bar) kai καπου σε κεινο το σημειο γινεται υγρο το καυσιμο.ξερει κανεις αν αυτο το συστημα ειναι υπευθυνο για την επιπλεον καταναλωση καυσιμου που φιμολογειται?(δηλαδη κατι σαν το κλιματιστικο του αυτοκινητου οταν το καλοκαιρι το εχουμε ανοιχτο εχουμε μια αυξηση της καταναλωσης περιπου κατα 0,7litra/100 χλμ

                          Φιλε μου,με καλη διαθεση παραθετω τα παρακατω που μολις εκανε ποστ ο redeingell για να σε διευκολύνω. Πες μου ομως πρωτα σε παρακαλω που γινεται αυτη η ''μετατροπη'' απο αερια σε υγρη ? και που βρησκεται η 100 bar πιεση απο την ωρα που μεγιστη πιεση που αντεχει η ρεζερβα lpg ειναι τα 30bar ???

                          ΄΄Και φτάνουμε στα συστήματα 5ης γενιάς που έχουν την βασική διαφορά από τα
                          προηγούμενα, ότι το LPG ψεκάζεται πλέον υγρό στους αυλούς εισαγωγής .

                          Σε αυτό το σύστημα δεν χρειάζεται ο 'πνεύμονας'. Μεσα στο τάνκ κατοικοεδρεύει μια αντλία
                          μεμβράνης που διοχετεύει το υγρό LPG, με πίεση 5 bar πανω από την πίεση που επικρατεί στο
                          τάνκ, στα μπεκ ψεκασμού - σε κάθε κύλινδρο - όπως και στην 4η γενιά, αλλά σε υγρή μορφή. Το
                          υγρο LPG φτανει στα μπεκ μεσω μιας ρυθμιστικής μοναδας πίεσης, ποσότητας και χρόνου – το
                          περισσευούμενο LPG γυρίζει στο τάνκ. Όπως εκτονώνεται το υγρό LPG, πριν ακόμη φτάσει υπό
                          μορφή μίγματος στον κύλινδρο, περναει στην αέρια μορφή του και προκαλεί πτώση της
                          θερμοκρασίας. Ο ατμοσφαιρικός αέρας που έρχεται από πίσω ψύχεται και το μίγμα καταλήγει πιο
                          κρύο στο χώρο καύσης του κυλίνδρου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη βελτίωση του βαθμού
                          απόδοσης του κινητήρα και μία αύξηση ισχύος έως 3%, τουλάχιστον έτσι υποστηρίζουν οι
                          Κατωχωρίτες.΄΄

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            athanapo307 last edited by

                            η πολυ υψυλη πιεση δημιουργειται στην ρυθμιστικη μοναδα πιεσης,αλλα δεν ξερω για το τι ενεργεια καταναλωνει για την λειτουργια της.
                            παντως επειδη φοραω το vialle και ειμαι ευχαριστημενος αυτο που με παραξενεψε απο την αρχη και στο διαφημιστικο φυλλαδιο και μετα που το ειδα στο επισημο site της vialle nl γινεται αναφορα για αυξηση καταναλωσης στο 20%.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης athanapo307 έγραψε:
                              ειδα στο επισημο site της vialle nl γινεται αναφορα για αυξηση καταναλωσης στο 20%.

                              Η αύξηση στη κατανάλωση είναι σε λίτρα επειδή η θερμογόνος δύναμη του υγραερίου ΑΝΑ ΛΙΤΡΟ είναι περίπου 20-25% μικρότερη από της βενζίνης.

                              Δεν έχει καμία σχέση με αντλίες κλπ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                antonis-no1 last edited by

                                Στην 282 σελιδα εγραψα για μια ενδιαφερουσα προσφορα στο www.mastergas.gr που βρηκα στο zougla.gr που ανατρεπει ολα οσα αναφερουν οι εγκαταστατες του topik περι εγγυησης μηχανης και δεν ειδα καποιους να ενδιαφερονται φιλικα ΑΝΤΩΝΗΣ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • A
                                  astrag1-6jtg last edited by

                                  Ο χρήστης redeingel έγραψε:
                                  Για να μην ψαχνόμαστε και μας τρελαίνουν

                                  Πριν αποφασίσετε να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας ,λάβετε υπόψιν σας ότι η Vialle π.χ ζητάει απ' τους εγκαταστάτες της να έχουν εκπαιδευτεί στην Ολλανδία. Αυτό για να μην νομίζουμε οτι ο κυρ Μήτσος της γειτονιάς που έβαζε γκαζιέρες στα Ταξί το 1980 (Χωρίς Αγγλικά) μπορεί να τοποθετήσει LPI,JTG η Sequential Gas Injection.

                                  Διαβάστε το άρθρο για να καταλάβετε το γιατί
                                  http://www.ibadesign.info/LPG/LPG SYSTEMS INFO.pdf

                                  Xρησιμότητα λίπανσης των βαλβίδων, πληροφορίες από την Jaguar για πρόληψη του Valve Seat Recession στο Link http://www.ibadesign.info/LPG/VSR.pdf

                                  Black List αυτοκινήτων που με LPG παρουσιάζουν Valve Seat Recession σε λιγότερο από 100000 Km. από την Prins http://www.ibadesign.info/LPG/Prins V ... 202009.pdf

                                  Τεχνικό Εγχειρίδιο συστημάτων Lpi 5ης γενιάς απ' την Vialle.
                                  http://www.ibadesign.info/LPG/Vialle ... Manual.pdf

                                  Εργοστασιακά μοντέλα LPG Εταιρειών, που εξάγουν, ποιά κιτ χρησιμοποιούν
                                  http://www.ibadesign.info/LPG/World_LPG ... n_2008.pdf

                                  Αλλη μια φορα, ωραιο ποστ !!!! Και επιτελους ειδα σωστους υπολογισμους !!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    athanapo307 last edited by

                                    ισως δεν εθεσα σωστα την ωρολογια.να διευκρινησω οτι κατα την μετατροπη του αεριου απο υγρο σε αεριο στο συστημα οπως το περιγραφει η vialle nl στις επιστροφες του υγραεριου στην δεξαμενη καυσιμου λογω διαφορας πιεσεως πεφτει η θερμοκρασια του αεριου στους -42 βαθμους ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΦΑΣΗΣ ΕΞΑΤΜΙΖΕΤΑΙ-ΧΑΝΕΤΑΙ-ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
                                    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟΥ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      astrag1-6jtg last edited by

                                      Ο χρήστης antonis NO1 έγραψε:
                                      Στην 282 σελιδα εγραψα για μια ενδιαφερουσα προσφορα στο http://www.mastergas.gr που βρηκα στο zougla.gr που ανατρεπει ολα οσα αναφερουν οι εγκαταστατες του topik περι εγγυησης μηχανης και δεν ειδα καποιους να ενδιαφερονται φιλικα ΑΝΤΩΝΗΣ

                                      Το ξαναπαμε Αντωνη πως αν δεν δουμε τι εννοει με το ''15 χρονια εγγυηση'' (που εκ'των πραγματων ακουγετε πολυ μουφα) δεν μπορουμε να εκφέρουμε αποψη. Αν ξερεις λεπτομέρειες κανε ποστ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • H
                                        hierophant last edited by

                                        Ο χρήστης antonis NO1 έγραψε:
                                        Στην 282 σελιδα εγραψα για μια ενδιαφερουσα προσφορα στο http://www.mastergas.gr που βρηκα στο zougla.gr που ανατρεπει ολα οσα αναφερουν οι εγκαταστατες του topik περι εγγυησης μηχανης και δεν ειδα καποιους να ενδιαφερονται φιλικα ΑΝΤΩΝΗΣ

                                        μέσα σε 15 χρόνια ζωής ενος κινητήρα, αυτος μπορει να βγάλει τόσα προβλήματα που θα είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις απο τί προήλθαν. Και να πώ κ του στραβού τι δικιο... η μετατροπή που κάνουμε, είναι μια 'παρα φύσιν μετατροπή'. Εγω εχω πάρει τα ρίσκα μου, και αν τυχον καποια στιγμη παρουσιαστεί πρόβλημα με τις βαλβίδες (γιατι αυτή είναι η εγγύηση στην ουσία) δεν θα απευθυνθώ στον εγκαταστάτη μου να του ζητήσω και τα ρέστα...!!! Ούτε θα φταίει το αυτοκινητό μου. Απλα έτυχε να γίνει.

                                        είναι ενα ρίσκο που το αποδέχομαι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          astrag1-6jtg last edited by

                                          Ο χρήστης athanapo307 έγραψε:
                                          ισως δεν εθεσα σωστα την ωρολογια.να διευκρινησω οτι κατα την μετατροπη του αεριου απο υγρο σε αεριο στο συστημα οπως το περιγραφει η vialle nl στις επιστροφες του υγραεριου στην δεξαμενη καυσιμου λογω διαφορας πιεσεως πεφτει η θερμοκρασια του αεριου στους -42 βαθμους ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΦΑΣΗΣ ΕΞΑΤΜΙΖΕΤΑΙ-ΧΑΝΕΤΑΙ-ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
                                          ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟΥ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ.

                                          Τωρα εγινε κατανοητο . Προσωπικά, την τελικη διαφορα μεταξυ των καταναλώσεων βενζινης-lpg, εγινε μετα απο επαναλαμβανομενες μετρησεις και των 2 (απο αδειο σε γεματο και αντιστροφα). Το αποτελεσμα με το icom ηταν, απο 5 εως 10% αυξηση στο lpg, οπως αναμενοταν και δε νομιζω οτι μπορει να γινει κατι καλύτερο στην καταναλωση απο τον αεριο ψεκασμο. Με λιγα λογια και να υπαρχει καποια απώλεια αυτου του τυπου(αεριοποίηση-απωλια), θα ειναι αμελητέα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            athanapo307 last edited by

                                            μακαρι τελικα να ειναι ετσι οπως το λες και να μην ειναι μεγαλη η απωλεια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 192 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr