Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Classic Citroen Forum
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Classic Citroen Forum
    • 1
    • 2
    • 125
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 162
    • 163
    • 127 / 163
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    149
    3255
    22168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Εδω ειμαστε..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zisis1992 last edited by

        ...Και φυσικα μην ξεχναμε τις εκδρομες του Andre σε ερημους...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mb3009 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα την βοήθεια σας ψάχνω να βρω μια Citroën gs για αναπαλαίωση όποιος έχει κάτι υποψιν του ας μου πει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            billaras_xantiaii last edited by

            Υπαρχει αυτη η γαλαζια στην Λαρισα. Εχει ανεβει και στο Classic Safari. http://postimage.org/image/1hkdigco4/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Ο χρήστης mb3009 έγραψε:
              Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα την βοήθεια σας ψάχνω να βρω μια Citroën gs για αναπαλαίωση όποιος έχει κάτι υποψιν του ας μου πει.

              Σε ποιο μερος της Ελλαδος εισαι φιλε? Στο classic safary εχουν ανεβει αρκετες τωρα τελευταια..Ξεκινα να ψαχνεις οσες περισσοτερες απο τις τελευταιες σελιδες του τοπικ και να ρωτας αυτους που ανεβασαν τις φωτο..

              Ελα και απο εδω http://www.greekcitroenclub.gr.. Υπαρχουν ατομα προθυμα να σε βοηθησουν να βρεις μια καθως και κατοχοι..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zisis1992 last edited by

                +1 στα λεγομενα του Νονου!Χαιρομαι οταν βλεπω ατομα προθυμα να συντηρουν τετοια κοσμηματα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mb3009 last edited by

                  Merci beaucoup.αρχίζω το κυνήγι( Είμαι αττικη)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pepony last edited by

                    Αγαπητοι φίλοι καλησπέρα.

                    Ο χρήστης GeoKy έγραψε:

                    ΄Ότι έχει πάνω είναι μανίσιο εκτός από το βολτόμετρο το οποίο θέλω να αλλάξω με μανίσιο αμπερόμετρο που έχω ήδη αγοράσει. Με ταλαιπώρησαν λίγο οι καθρέφτες αλλά τελικά βρήκα τους δικούς του.

                    Που μπορω κι εγω να βρω τους δικους του καθρεφτες;

                    GeoKy εγώ τους βρήκα χωρίς τζάμια από γνωστό του γνωστού κ.λ.π. που είχε παλιότερα PONY και τους κράτησε.
                    Αρκετό καιρό πριν είχα γράψει ότι το PONY μου έχει μοτέρ VISA 652cc και είχα πρόβλημα στη εκκίνηση του μοτέρ αλλά και στην λειτουργία με συνεχείς διακοπές και σκασίματα . Αφού ηλεκτρολόγοι με έβαλαν και αλλαξα ηλεκτρονικές και όλα σχεδόν τα ηλεκτρικά μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο να ψάξουμε . Πριν λίγες μέρες μετά από ενάμιση χρόνο ταλαιπωρίας φίλος ηλεκτρολόγος διαπίστωσε ότι είχαν συνδεθεί ανάποδα οι φίσες από τα μάτια και τώρα το μοτέρ λειτουργεί κανονικά . Αυτό μου το πάθημα, από άσχετο ηλεκτρολόγο που το πήγε ο φαναρτζής όταν το έφιαχνα, το γράφω για όσους έχουν ίδιο μοτέρ και μπορεί να το αντιμετωπίσουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      billaras_xantiaii last edited by

                      Μπραβο pepony που το αναφερεις
                      Και εμενα στο GSA οτνα προσπαθουσαμε με τον GeZ να το βαλουμε μπρος, δεν επαιρνε με τιποτα, αλλαξαμε μπουζι τιποτα, αλλαξαμε πολλαπλασιαστη τιποτα, εβγαζε φλογες απο το καρμπυρατερ και δεν δουλευε , αλλαξαμε ντιστριμπιτερ-πλατινες-ραουλο-πυκνωτη τιποτα. Και τελικα ανακαλυψαμε οτι μεχρι πριν αλλαξουμε ντιστριμπιτερ εφταιγαν μαλλον τα μπουζι λογω ακινησιας ετων, αλλα οταν αλλαξαμε το ντριστριμπιτερ το βαλαμε 180 μοιρες λαθος, αφου ειχαν βαλει αλλο σημαδι πανω στο βολαν, και εμεις το χρονιζαμε με βαση αυτο. Καθαρισαμε με ενα πινελο το βολαν στο σημειο των εργοστασιακων σημαδιων του βολαν και με το που το χρονισαμε ξανα το ντιστριμπιτερ πηρε μπρος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pro_crossaro last edited by

                        Ο χρήστης mb3009 έγραψε:
                        Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα την βοήθεια σας ψάχνω να βρω μια Citroën gs για αναπαλαίωση όποιος έχει κάτι υποψιν του ας μου πει.

                        Βασικά έχω δει μερικές, αλλά επειδή δεν μου κινούν το ενδιαφέρον δεν τραβάω φωτογραφία. Οπότε έχω ψιλοξεχάσει. Θυμάμαι μία σχετικά καλή στατιον GS, που βρίσκεται στην Άνω Γλυφάδα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • vespas
                          vespas last edited by

                          Απο το 11:20 και μετα εχει traction avant
                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            polthan last edited by

                            citroen visa 1 650 cc manual αν υπαρχει εστω κ φωτοαντιγραφο ευχαριστω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pro_crossaro last edited by

                              Δες εδώ:
                              http://openlibrary.org/works/OL10498687W/Citroën_Visa_owners_workshop_manual

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                a-110-alpine last edited by

                                το παρακάτω ποσταρισμα που θα κάνω είναι άρθρο των 4τροχων του Μαρτίου και το δημοσιεύω με την άδεια του συγγραφέα του Κυρίου Νίκου Κουνίτη, τον οποίο και ευχαριστώ για την έγκριση του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  a-110-alpine last edited by

                                  CROSSROADS
                                  4T486
                                  3ος/2011

                                  Λεμόνια και αυτοκίνητα

                                  Η κατασκευή πολεμοφοδίων για τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο συγκαταλέγεται στις πρώιμες μορφές μαζικής βιομηχανικής παραγωγής στη γηραιά ήπειρο. O έφεδρος λοχαγός του πυροβολικού Αντρέ Σιτροέν, μηχανολόγος μηχανικός και ιδιοκτήτης ενός εργοστασίου κατασκευής διπλών ελικοειδών γραναζιών δικής του επινόησης, πείθει τη γαλλική κυβέρνηση να ιδρύσει ένα εργοστάσιο κατασκευής σφαιρών και βλημάτων για τις ανάγκες της σύρραξης. Στήνει μια σύγχρονη γραμμή μαζικής παραγωγής στο Quai de Javel και κατασκευάζει 35.000 ημερησίως, ενώ όλα τα υπόλοιπα γαλλικά εργοστάσια δεν ξεπερνούν τα 20.000!

                                  Τρία χρόνια αργότερα, το διαφαινόμενο τέλος του πολέμου άφηνε τον Σιτροέν με ένα τεράστιο εργοστάσιο με υπερσύγχρονες εργαλειομηχανές και μηχανολογικό εξοπλισμό ακριβείας, αλλά χωρίς αντικείμενο. Χωρίς να είναι λάτρης του αυτοκινήτου, γνωρίζει πολύ καλά πως η κατασκευή του σε ποσότητα για την ανερχόμενη μεσαία τάξη είναι σίγουρα μια προοπτική. Μια τυχαία συνάντησή του με τον Χένρι Φορντ καταρρίπτει και τους τελευταίους ενδοιασμούς του: Προσλαμβάνει τους κατάλληλους ανθρώπους και μετατρέπει τη γραμμή παραγωγής έτσι ώστε να κατασκευάζει αυτοκίνητα, και μάλιστα μαζικά. Γι’ αυτό, το πρώτο του μοντέλο θέλει να είναι μικρό, απλό, εύκολο στη συντήρηση και οικονομικό.
                                  Από την 28η Μαΐου 1919 το Τype A πληροί όλα αυτά τα χαρακτηριστικά. Διαθέτει 4κύλινδρο κινητήρα 1.327 κ.εκ., αποδίδει 18 ίππους/2.100 σ.α.λ., ζυγίζει μόλις 450 κιλά και έχει τελική ταχύτητα 64 χλμ./ώρα. Η πραγματική καινοτομία του, όμως, είναι η πλήρης εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της μαζικής παραγωγής: Μια βασική έκδοση φορτωμένη με αξεσουάρ κοστίζει λιγότερο από την κατασκευή μεμονωμένων εκδόσεων. Έτσι, ο στάνταρντ εξοπλισμός του «Α» είναι ασυνήθιστα μεγάλος, περιλαμβάνοντας ηλεκτρικά φώτα, ηλεκτρική μίζα, εφεδρικό τροχό και στις πέντε εκδόσεις του (τούρερ τριών και τεσσάρων θέσεων, σεντάν, κουπέ και ελαφρύ φορτηγό). Το αντιπροσωπευτικό χρώμα του αυτοκινήτου, που γρήγορα αποκτά το προσωνύμιο «λεμόνι», είναι το κίτρινο. Αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι, καθώς ο παππούς του Σιτροέν ήταν έμπορος λεμονιών και, λόγω αυτής του της δραστηριότητας, άλλαξε μέχρι και το επώνυμό του (η προέλευση της λέξης «Citroen» είναι ολλανδική, και σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «ο άνθρωπος που ασχολείται με τα λεμόνια»).

                                  Φυσικά, στο ξεκίνημα δε λείπουν τα προβλήματα, είτε οικονομικής είτε τεχνικής φύσεως. Ο αρχικός στόχος κατασκευής 100 αυτοκινήτων ημερησίως παραμένει ευσεβής πόθος, η παραγωγή δεν ξεπερνά τα 30 -ακόμα κι έτσι, πάντως, είναι πολύ περισσότερα από σχεδόν όλους τους ανταγωνιστές. Εξαιτίας αυτής της αστοχίας, η προβλεπόμενη τιμή των 7.250 γαλλικών φράγκων αυξάνεται σε 12.500, παραμένοντας όμως μια πραγματική ευκαιρία - οι αγοραστές συρρέουν κατά χιλιάδες. Ο Σιτροέν μαθαίνει από τα λάθη του, επενδύει εκεί που χρειάζεται και ύστερα από μόλις τρία χρόνια το μοντέλο Β2 κατασκευάζεται σε 300 αντίτυπα ημερησίως.
                                  Όντας παθιασμένος τζογαδόρος, παίζει ριψοκίνδυνα παιχνίδια, τόσο με τις μετοχές της εταιρείας του όσο και ποντάροντας σε νέες τεχνικές και τεχνολογίες: Το 1923 αγοράζει από την αμερικανική Budd το δικαίωμα χρήσης των πατεντών της για την Ευρώπη και γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής που προσφέρει κλειστά αμαξώματα εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα από μέταλλο. Στόχοι παραμένουν η τελειοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, η αύξηση της παραγωγής και η εκτόξευση των πωλήσεων - και αυτήν τη φορά η παρτίδα κερδίζεται. Μέσα σε οκτώ χρόνια από την ίδρυσή της, η Citroen είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Ευρώπης και ο τέταρτος μεγαλύτερος του κόσμου! Κατασκευάζει 400 αυτοκίνητα ημερησίως στο Quai de Javel, απασχολεί 35.000 εργάτες, ενώ διαθέτει εργοστάσια σε έντεκα χώρες. Οι υπάλληλοί του είναι καλοπληρωμένοι και χαίρουν ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και άλλων, πρωτόγνωρων την εποχή εκείνη προνομίων.

                                  Πέρα από πρωτοπόρος στη μαζική παραγωγή στην Ευρώπη, ο Αντρέ Σιτροέν είναι και πιονέρος της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Χρησιμοποιεί ελεγχόμενες «διαρροές» πληροφοριών, ώστε να διαφημίσει τα αυτοκίνητά του πριν ακόμη βγουν στην παραγωγή. Σπονσοράρει την πρώτη διάσχιση της Σαχάρας με μηχανοκίνητα μέσα (ειδικά μετασκευασμένα, με ερπύστριες Citroen) και στέλνει το κινητό σόου αυτοκινήτων «La Caravane Citroen», που περιλαμβάνει ολόκληρη την γκάμα των μοντέλων σε κάθε γωνιά της Γαλλίας. Προσλαμβάνει έναν πιλότο για να γράψει τo όνομα της εταιρείας του με καπνό πάνω από τα Ηλύσια Πεδία, λίγες μόλις ώρες πριν από τα εγκαίνια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του 1922 στο Παρίσι. Γεμίζει τη Γαλλία και τις αποικίες της με πινακίδες οδικής σήμανσης που φέρουν το έμβλημα της Citroen (το οποίο έχει προκύψει από τη μορφή των διπλών ελικοειδών γραναζιών που κάποτε κατασκεύαζε).
                                  Από το 1925 μέχρι το 1934 φωταγωγεί τον πύργο του Άιφελ με 250.000 λαμπιόνια, που σχηματίζουν το όνομα και το σήμα της εταιρείας του. Και το 1927, όταν διοργανώνει μια μεγάλη γιορτή στο εργοστάσιό του για την άφιξη του Τσαρλς Λίντμπεργκ από την πρώτη χωρίς ανεφοδιασμό υπερατλαντική πτήση, ο τελευταίος δηλώνει μπροστά στην κάμερα πως η φωτεινή επιγραφή της Citroen στον παριζιάνικο πύργο του υπέδειξε τη σωστή κατεύθυνση προς το αεροδρόμιο Le Bourget.

                                  Η οικονομική κρίση στην αρχή της δεκαετίας του ’30 χτυπά και τη Citroen. Σημαντική πτώση των πωλήσεων, χρέη και απεργίες προκαλούν πολλά προβλήματα στη γαλλική εταιρεία. Ο Αντρέ Σιτροέν, έχοντας χάσει μεγάλο μέρος της προσωπικής αλλά και της εταιρικής περιουσίας στα πράσινα τζογοδρόμια του Μόντε Κάρλο και του Ντοβίλ, γνωρίζει πως, στην ύστατη προσπάθεια να σώσει το δημιούργημά του, πρέπει να... παίξει τα ρέστα του. Εκσυγχρονίζει πλήρως το εργοστάσιο και οραματίζεται ένα πρωτοποριακό αυτοκίνητο, με κίνηση εμπρός, αυτοφερόμενο αμάξωμα, ανεξάρτητη ανάρτηση και αυτόματο κιβώτιο, που θα μείνει πολλά χρόνια στην παραγωγή. Όπως πάντα, έτσι και τώρα η καινοτομία έχει πολύ πρακτικές αιτίες: Για να αποσβεστούν οι επενδύσεις σε μηχανήματα και πατέντες, πρέπει να πουληθούν τουλάχιστον 300.000 αντίτυπα του νέου μοντέλου.
                                  Προσλαμβάνει το 1933 το σχεδιαστή Αντρέ Λεφέβρ, που έχει ήδη σχεδιάσει ένα από τα ελάχιστα αυτοφερόμενα αμαξώματα για λογαριασμό της Voisin (το C6) και έχει απολυθεί από τη Renault λόγω των ριζοσπαστικών του απόψεων: Πιστεύει ακράδαντα πως τα αυτοκίνητα οφείλουν να έχουν κίνηση εμπρός! Σε χρόνο-ρεκόρ τα σχέδια αρχίζουν να υλοποιούνται και τα πρωτότυπα δοκιμάζονται ενδελεχώς στην πίστα του Μοντλερί. Τέλη Φεβρουαρίου του ’34 o Αντρέ Σιτροέν διοργανώνει μια ιδιωτική παρουσίαση σε επιλεγμένους τραπεζίτες, με σκοπό να αποσπάσει την οικονομική τους βοήθεια. Μπροστά στα μάτια τους το αυτόματο κιβώτιο του Nτιμιτρί Σενσό ντε Λαβό παραδίδει το πνεύμα, ακινητοποιώντας το αυτοκίνητο. Απογοητευμένος, ο Αντρέ Σιτροέν δίνει εντολή για την κατασκευή ενός τριτάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου (οι μηχανικοί του τμήματος εξέλιξης το έχουν ήδη σχεδιάσει, καθώς κανένας τους δεν πιστεύει στο αυτόματο κιβώτιο του Ντε Λαβό), και στρέφεται στους ντίλερ του για την ανεύρεση των απαραίτητων κεφαλαίων. Παρά τη βοήθειά τους, η κατάρρευση είναι αναπόφευκτη. Η οικογένεια Μισελέν, ως μεγαλύτερος πιστωτής της Citroen, αναλαμβάνει στις 21 Δεκεμβρίου 1934 τα ηνία της εταιρείας. Ο Αντρέ, σε υποχρεωτική σύνταξη πλέον, αρρωσταίνει και πεθαίνει λίγους μήνες αργότερα (στις 3 Ιουλίου του 1935). Το αυτοκίνητο με την κίνηση εμπρός που οραματίστηκε παράγεται, ωστόσο, για τα επόμενα 23 χρόνια σε 759.123 αντίτυπα. Το 7CV, κατά κόσμον Traction Avant, είναι ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ!_ Ν. Κ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • vespas
                                    vespas last edited by

                                    Πολύ καλό κείμενο(φοβερή η ιστορία του Αντρέ Σιτροέν και κρίμα που δεν έζησε για να δει την επιτυχία της traction avant), το διάβασα προχθές στους 4Τ. Η στήλη crossroads του Νίκου Κουνίτη είναι κάθε μήνα απο τα πιο ενδιαφέροντα σημεία των 4τροχών.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      billaras_xantiaii last edited by

                                      Πραγματικα ωραιο κειμενο. Μπραβο Ιωσηφ που το ανεβασες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestisren last edited by

                                        Να μαντέψω ότι από το όνομα του κυρίοι Senso και το αυτόματο κιβώτιο του προέρχεται και η ονομασία των κιβωτίων Sensodrive?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                          Να μαντέψω ότι από το όνομα του κυρίοι Senso και το αυτόματο κιβώτιο του προέρχεται και η ονομασία των κιβωτίων Sensodrive?

                                          Δε τον τιμα και ιδιαιτερα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Δεν είπα ότι τον τιμά ρε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 127 / 163
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr