-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Βασικά το πήρα ήδη...Καλοταξιδο!!!
-
Θα ευχαριστηθείς τα deore σου.
Καλοτάξιδο! -
Αγόρασα από το ebay αυτό το stand (τοποθετείται κεντρικά):
http://www.hebie.de/central-stand-636.h ... .html?&L=1
Το εξάρτημα μου ήρθε χτες. Έλα όμως που λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο...Το ποδήλατο (ο σκελετός για την ακρίβεια) δε μπορεί να δεχτεί το συγκεκριμένο stand έτσι όπως είναι και λογικά χρειάζομαι το μεταλλικό εξάρτημα που φαίνεται στο κάτω μέρος της σελίδας που ανοίγει το link που παρέθεσα.
Το θέμα είναι ότι αν όλα είναι όπως φαντάζομαι, θα απαιτηθεί εφόσον πάρω το εξάρτημα να βιδωθεί σε μια ανομονή για βίδα που υπάρχει σε εκείνο το σημείο στο σκελετό, παρόμοια με τις αναμονές για τοποθέτηση παγουροθήκης. Ερώτηση, τι τύπος βίδας θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να μη χαλάσω και το σπείρωμα πειραματιζόμενος, ελέω αλουμινίου; -
Η βίδα δεν βιδώνει στο σκελετό αλλά είναι πιό λεπτή, περνα από το stand, την τρύπα στο σκελετό και το πρόσθετο εξάρτημα και βιδώνει σε κάποιο παξιμάδι (για την ακρίβεια η βίδα μπαίνει από πάνω και το παξιμάδι κάτω από το stand). Θα έπρεπε όμως όλα αυτά να τα δίνουν σετ και να μην τα πουλάνε χωριστά...
-
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Αν η χρήση είναι βόλτες στην άσφαλτο (εντός και εκτός πόλης) και βατός χωματόδρομος προτίμησε ένα ποδήλατο trekking (ή ένα mountain με σιλκ λάστιχα)...Χρησιμοποιείς εσύ φίλε μου σε χωματόδρομο (έστω και βατό) σλικ λάστιχο και δε γλυστράει; Και με πόσα χλμ ταχύτητα γίνεται αυτό το θαύμα;
-
Δεν το κάνω καθημερινά, όποτε χρειάστηκε όμως δεν είχα κανένα πρόβλημα, βέβαια με σχετικά χαμηλές ταχύτητες. Τα mountain λάστιχα είναι πολύ κουραστικά στην άσφαλτο, ειδικά αν θέλεις να κάνεις μεγάλες βόλτες ή να πας καθημερινά στη δουλειά σου. Προτιμώ δηλαδή να πηγαίνω λίγο πιο σιγά στο χώμα αλλά να κυκλοφωρώ σας άνθρωπος στην άσφαλτο.
Το ideal hillmaster που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω το έχει ο γιός μου και τρέχει σε αγώνες mountain, είναι εξαιρετικό ποδήλατο αλλά φοράει κάτι απίστευτα χοντρά λάστιχα με τα οποία θα δεινοπαθήσεις να κυκλοφορήσεις σε κανονικό δρόμο. Ο γιός μου κυκλοφορεί παντού αλλά για πολύ μικρές αποστάσεις, για πιο μακρυά έχει ποδήλατο κούρσας. -
Α ναι, υπάρχουν και ενδιάμεσα ελαστικά όπως αυτό:
http://www.cyclist.gr/product.php?codenum=BNT11416925Εγώ προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο λάστιχο, έχω βάλει λάστιχα για ποδήλατο πόλης σε ποδήλατο mountain και κυκλοφορώ απίστευτα άνετα και γρήγορα στην πόλη και έξω από αυτή (μένω στα Τρίκαλα).
Όποιος έχει ποδήλατο mountain (με λάστιχα mountain) και κυκλοφορεί κυρίως στην πόλη νομίζω οτι το πρώτο που πρέπει να αλλάξει είναι τα λάστιχα. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
απο περυσι βγαινω με τα παιδια για βολτες ,καμμια 10αρια χλμ χαλαρα. ειμαστε επαρχια και οι δρομοι εχουν αντε 1 αυτοκινητο το διλεπτο αλλα με τρομερη ταχυτητα , (δεν παμε χωματοδρομους μην μας σκοτωσει αγροτικο αλλα και η σκονη που σηκωνουν ειναι απιστευτη)
ετσι λοιπον παμε ασφαλτο οδηγωντας αντιθετα ,αλλα παλι κανενας δεν κοβει και περνανε ξυστα. εχουμε φωτα αντανακλαστικα στα ρουχα γιλεκα φωσφοριζε κανεις δεν τα βλεπει επειδη στην επαρχια ειναι και το πιο σπανιο
να δης ποδηλατα εκτος πολης.
πως ειναι το σωστο να κυκλοφορει κανεις?Τί θεωρείς ότι σου προσφέρει?
Εσύ, όταν οδηγείς, προτιμάς να βλέπεις φάτσα μπροστά σου τον ποδηλάτη?Άλλαξε το!
-
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
απο περυσι βγαινω με τα παιδια για βολτες ,καμμια 10αρια χλμ χαλαρα. ειμαστε επαρχια και οι δρομοι εχουν αντε 1 αυτοκινητο το διλεπτο αλλα με τρομερη ταχυτητα , (δεν παμε χωματοδρομους μην μας σκοτωσει αγροτικο αλλα και η σκονη που σηκωνουν ειναι απιστευτη)
ετσι λοιπον παμε ασφαλτο οδηγωντας αντιθετα ,αλλα παλι κανενας δεν κοβει και περνανε ξυστα. εχουμε φωτα αντανακλαστικα στα ρουχα γιλεκα φωσφοριζε κανεις δεν τα βλεπει επειδη στην επαρχια ειναι και το πιο σπανιο
να δης ποδηλατα εκτος πολης.
πως ειναι το σωστο να κυκλοφορει κανεις?Τί θεωρείς ότι σου προσφέρει?
Εσύ, όταν οδηγείς, προτιμάς να βλέπεις φάτσα μπροστά σου τον ποδηλάτη?Άλλαξε το!
Κι εγώ αντίθετα πάω γιατί θέλω να μπορώ να αντιδράσω αν κάποιο αυτοκίνητο πάει να πέσει πάνω μου.
Ποδηλατώντας με την πλάτη δεν θα καταλάβω από που μου ήρθε το εισιτήριο για τον παράδεισο.Το ίδιο συνιστάται από ειδικούς να κάνουν και οι πεζοί όταν περπατούν.
-
με τη διαφορά ότι ο πεζός πάει με 3-4 χλμ την ώρα κι ο ποδηλάτης άνετα με πάνω από 15.
το ποδήλατο δεν έχει σχέση με πεζό
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
με τη διαφορά ότι ο πεζός πάει με 3-4 χλμ την ώρα κι ο ποδηλάτης άνετα με πάνω από 15.το ποδήλατο δεν έχει σχέση με πεζό
δεν είπα ότι είναι το ίδιο, ακολουθεί όμως την ίδια λογική.
ειδικά στο ποδήλατο ΠΟΤΕ δεν βάζω πλάτη στα αμάξια και ειδικά σε έλληνες...
-
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Δεν το κάνω καθημερινά, όποτε χρειάστηκε όμως δεν είχα κανένα πρόβλημα, βέβαια με σχετικά χαμηλές ταχύτητες. Τα mountain λάστιχα είναι πολύ κουραστικά στην άσφαλτο, ειδικά αν θέλεις να κάνεις μεγάλες βόλτες ή να πας καθημερινά στη δουλειά σου. Προτιμώ δηλαδή να πηγαίνω λίγο πιο σιγά στο χώμα αλλά να κυκλοφωρώ σας άνθρωπος στην άσφαλτο.
Το ideal hillmaster που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω το έχει ο γιός μου και τρέχει σε αγώνες mountain, είναι εξαιρετικό ποδήλατο αλλά φοράει κάτι απίστευτα χοντρά λάστιχα με τα οποία θα δεινοπαθήσεις να κυκλοφορήσεις σε κανονικό δρόμο. Ο γιός μου κυκλοφορεί παντού αλλά για πολύ μικρές αποστάσεις, για πιο μακρυά έχει ποδήλατο κούρσας.Tέλος πάντων. MTB με σλικ λάστιχα και έστω πάτημα στο χώμα είναι ασύμβατα πράγματα. Εγώ κυκλοφορώ με MTB και σε πόλη και σε χώμα. Και μέσα στην πόλη δεν πάω μόνο από το δρόμο, αλλά και από πεζοδρόμια και από πάρκα και γενικά κινούμε ανορθόδοξα. Δεν τα αλλάζω τα τρακτερωτά με τίποτα. Πήγαινε να ανέβεις ένα πεζοδρόμιο με σλικ και θα καταλάβεις τι εννοώ. Στο τρακτερωτό νοιώθεις ό,τι το πίσω λάστιχο ανεβαίνει μαγκώνοντας τα τακούνια.
Έχεις βέβαια το μείον της μεγαλύτερης τριβής στην άσφαλτο και το γλύστριμα σε πολύ λείες επιφάνειες (όπως γυαλιστερές πλάκες).
Όσο για το χώμα, εκεί τα τρακτερωτά είναι μονόδρομος. Δεν υπάρχει περίπτωση πάνω από 15χλμ ταχύτητα να ελέγξεις το ποδήλατο σου με σλικ σε χώμα. Ούτε να φρενάρεις ούτε και να στρίψεις.
Εν τέλει κουράζουν παραπάνω τα τρακτερωτά, αλλά πραγματικά πάνε παντού. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Εν τέλει κουράζουν παραπάνω τα τρακτερωτά, αλλά πραγματικά πάνε παντού.Το ίδιο πράγμα λέμε, ο καθένας επιλέγει ανάλογα με τι είδους διαδρομές κάνει κανείς καθημερινά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
με τη διαφορά ότι ο πεζός πάει με 3-4 χλμ την ώρα κι ο ποδηλάτης άνετα με πάνω από 15.
το ποδήλατο δεν έχει σχέση με πεζό
δεν είπα ότι είναι το ίδιο, ακολουθεί όμως την ίδια λογική.
ειδικά στο ποδήλατο ΠΟΤΕ δεν βάζω πλάτη στα αμάξια και ειδικά σε έλληνες...
Η κίνηση αντίθετα στην κυκλοφορία είναι παράβαση και υπάρχει πρόστιμο!
Η μόνη λύση είναι να επιλέγουμε διαδρομές σε δρόμους όπου τα αυτοκίνητα κινούνται με μικρή ταχύτητα, ακόμη κι αν χρειάζεται να κάνουμε κύκλους.
Επίσης, να απαιτούμε από τους δημάρχους να φτιάχνουν ποδηλατόδρομους -
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Επίσης, να απαιτούμε από τους δημάρχους να φτιάχνουν ποδηλατόδρομουςΌταν αποκτήσει ο Έλληνας (οδηγική) παιδεία, τότε ο ποδηλατόδρομος θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα χρειαστεί. Γιατί τώρα και ποδηλατόδρομους που φτιάχνουν, κυκλοφορούν πεζοί, μανάδες με καροτσάκια, τα κολωνάκια που βάζουν είναι σπασμένα, κτλ. Να μη πω πως προκαλούν και κυκλοφοριακό πρόβλημα γιατί έχουν φτιαχτεί χωρίς σχέδιο και πρόχειρα..
-
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Εν τέλει κουράζουν παραπάνω τα τρακτερωτά, αλλά πραγματικά πάνε παντού.
Το ίδιο πράγμα λέμε, ο καθένας επιλέγει ανάλογα με τι είδους διαδρομές κάνει κανείς καθημερινά.
Δεν λέμε το ίδιο πράγμα και το ζητούμενο δεν είναι να συμφωνήσουμε. Ο κάθενας κάνει ό,τι θέλει στο ποδήλατο του.
Απλώς (και επειδή διαβάζω από πολλούς προτροπές για συνταγή ΜΤΒ-σλικς) πιστεύω καθαρά και ξάστερα ό,τι MTB και τρακτερωτά λάστιχα είναι δύο έννοιες που πάνε μαζί.
Τα φουσκώνεις στο όριο τους και πάνε μια χαρά στην άσφαλτο (αν δεν πας χώμα) και έχεις και την δυνατότητα στην προσπέλαση σημείων που με τα σλικς δεν μπορείς να έχεις.
Αν καταργήσεις τα τρακτερωτά έχεις ένα ευνουχισμένο ΜΤΒ με τουλάχιστον 40% μειωμένες ικανότητες.
Αν κάποιος θέλει να κινείται κανονικά από τους δρόμους δεν παίρνει ΜΤΒ.
Τα ΜΤΒ είναι όντως πιο κουραστικά ποδήλατα κυρίως λόγο σκελετού - θέσης οδήγησης, αλλά είναι η μοναδική κατηγορία ποδηλάτων που πραγματικά μπορούν να κινηθούν παντού και πάντα με τα φυσικά τους λάστιχα. -
σχετικα με την αναποδη κινηση , τις τελευταιες φορες εφαρμοσαμε το εξης
α) οδηγουμε αναποδα αριστερα δηλαδη
αν ερχεται απο απεναντι μας αυτοκινητο μετακινουμαστε τερμα δεξια και συνεχιζει τον δρομο του χωρις να εμποδιζουμε
αν ερχεται απο πισω μας παραμενουμε στην αριστερη και αυτος προσπερναει χωρις να ενοχλειται.
βεβαια υπαρχει απλετη ορατοτητα και μπορεις να κανεις μετακινηση απο πολυ νοριτερα .
το σπαστικο ειναι οτι πρεπει να κοιταω και ολη την ωρα πισω.
υπαρχουν καθρεπτακια οπως στα παλια ποδηλατα?
και εγω δεν εμπιστευομαι να βαλω με την πλατη την οικογενεια μου στον ελληνα οδηγο.
σας εχει προσπερασει ναβαρα με 180 ? αν δεν σε σκοτωσει σε πεταει με τον αερα και μονο μεσα στο ποταμι.
στις δε νταλικες σταματαμε και μπαινουμε στα χωραφια.
αυτο βεβαια δεν μπορει να θεωρηθει ξενοιαστη ποδηλαταδα. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
υπαρχουν καθρεπτακια οπως στα παλια ποδηλατα?Στα παλια δεν ξερω πως ηταν αλλα ναι, υπαρχουν κ σημερα!!
με μια γρηγορη αναζητηση στο γκουγκλ
http://www.tsirikosbikes.gr/bike-access ... rrors.html
http://www.specialbikes.gr/eshop/custom ... php?cat=68
http://podilatesioannina.blogspot.com/2 ... st_30.html
Αν παλι εισαι... 'μερακλης' τσεκαρε αυτο http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?t=9270
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
σχετικα με την αναποδη κινηση , τις τελευταιες φορες εφαρμοσαμε το εξης
α) οδηγουμε αναποδα αριστερα δηλαδη
αν ερχεται απο απεναντι μας αυτοκινητο μετακινουμαστε τερμα δεξια και συνεχιζει τον δρομο του χωρις να εμποδιζουμε
αν ερχεται απο πισω μας παραμενουμε στην αριστερη και αυτος προσπερναει χωρις να ενοχλειται.
βεβαια υπαρχει απλετη ορατοτητα και μπορεις να κανεις μετακινηση απο πολυ νοριτερα .
το σπαστικο ειναι οτι πρεπει να κοιταω και ολη την ωρα πισω.
υπαρχουν καθρεπτακια οπως στα παλια ποδηλατα?
και εγω δεν εμπιστευομαι να βαλω με την πλατη την οικογενεια μου στον ελληνα οδηγο.
σας εχει προσπερασει ναβαρα με 180 ? αν δεν σε σκοτωσει σε πεταει με τον αερα και μονο μεσα στο ποταμι.
στις δε νταλικες σταματαμε και μπαινουμε στα χωραφια.
αυτο βεβαια δεν μπορει να θεωρηθει ξενοιαστη ποδηλαταδα.καταλαβαίνουμε τι λες
Απλά ειναι επικίνδυνοΦαντάσου ψτχολογικά να κάνεις αριστερα!!!
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
σχετικα με την αναποδη κινηση , τις τελευταιες φορες εφαρμοσαμε το εξης
α) οδηγουμε αναποδα αριστερα δηλαδη
αν ερχεται απο απεναντι μας αυτοκινητο μετακινουμαστε τερμα δεξια και συνεχιζει τον δρομο του χωρις να εμποδιζουμε
αν ερχεται απο πισω μας παραμενουμε στην αριστερη και αυτος προσπερναει χωρις να ενοχλειται.
βεβαια υπαρχει απλετη ορατοτητα και μπορεις να κανεις μετακινηση απο πολυ νοριτεραΕπειδή τους κανόνες αυτούς δεν τους ξέρει ο κάθε οδηγός αυτοκινήτου, με την παραμικρή αλλαγή πορείας σου μπορεί να τα χάσει και να μην αντιδράσει σωστά. Επίσης, τι θα κάνεις αν έρθουν 2 αυτοκίνητα ταυτόχρονα;
Το πιό σημαντικό όμως είναι τα παιδιά: όσο μικρά και αν είναι, βλέπουν τι κάνουν οι μεγάλοι και θα κάνουν το ίδιο όταν τους δοθεί η ευκαιρία, ίσως και με λάθος τρόπο. Πρέπει να κάνουμε λοιπόν από τώρα το σωστό για να το εφαρμόζουν στο μέλλον.Επιμένω οτι σημασία έχει η επιλογή της διαδρομής, δεν μπορεί να κυκλοφορήσει ποδήλατο σε δρόμους με νταλίκες και με αυτοκίνητα που πάνε με 180. Κάπου θα υπάρχει ένας παράδρομος, έστω με χώμα. Αν όχι, φόρτωσε τα ποδήλατα στο αμάξι και ξεκίνα τη βόλτα από ασφαλές σημείο.
Η ζωή...ποδήλατο!