-
Ο χρήστης sunset έγραψε:
Θεωρητικά ένας 2κύλινδρος κινητήρας έχει περισσότερο καταπονήσεις από ένα τετρακύλινδρο της ίδιας ιπποδύναμης, ο οποίος με την σειρά θα υπολείπεται από ένα 6κύλινδρο και πάει λέγοντας.
Άρα θα πρέπει ο κατασκευαστής να το λάβει υπ'οψην στο σχεδιασμό και να ενισχύσει παραπάνω τα σημεία στα οποία ο κινητήρας καταπονείται. Το θέμα είναι κατά πόσο τον εμπιστεύεσα ή μπορείς να μάθεις ότι το έχει λάβει υπόψην του. Στην πράξη θα ξέρουμε σε κανά δεκάρι χρόνια... Οπότε αν σκοπεύεις να το κρατήσεις χρόνια μάλλον παίζεις safe, διαφορετικά πηγαίνεις για τον πιο οικονομικό/αποδοτικό κινητήρα.Με βάση ποια θεωρία ένας 2 κυλινδρος έχει περισσότερες καταπονησεις Απο έναν 4 κυλινδρος ;
-
Red_monster...και με το turbo δε καταπονείται περισσότερο?
-
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Red_monster...και με το turbo δε καταπονείται περισσότερο?Σε σχέση με έναν ατμοσφαιρικό ναι , αλλα έχει και τις κατάλληλες ενισχύσεις για να ανταπερξερχεται ...
Στο θέμα μας , αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία σε τόσο βάθος χρόνο και με δεδομένο Ότι μένεις στην Κρήτη (καλά τα λέω;) και το twinair απαιτεί πιο εξειδικευμένη συντήρηση (τουλάχιστον μέχρι να Υπάρχει η κατάλληλη τεχνογνωσία ) σου προτείνω το 1.2
Είναι πιο αργό , πιο οικονομικό και είναι δοκιμασμένο εδώ και πολλά χρόνια σε αρκετά μοντέλα της φιατ... -
Οκ!! Νομίζω ότι συμφωνώ! 1.2 είναι best buy για μένα.
Ήθελα βέβαια να το παίξω λίγο οικολόγος με τον Twin air (και επίσης το γκαζάκι του μου θυμιζε του ένα παλειό μικρό νισανάκι αγροτικό όπου έμαθα οδήγηση)........ αλλα τέσπα!!
-
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Ναι γαμώτο. Από οικογενειακή παράδοση τα αυτοκίνητα τα πέρνουμε καινούργια και γερνάνε μαζί μας. Θέλω να το κρατήσω μέχρι να ψοφίσει. Και θέλω να κρατήσει τουλάχιστον 15 χρόνια χωρίς πολλά προβλήματα!! Και μακάρι να κυλάει και μετά τα 20 χρόνια!
(Αυτό ακούγεται ουτοπικό για ένα Fiat?)Να το παίξω safe και παίρνω τον 1.2?
Ή μήπως να πάρω το Twin air και να το κυκλοφορώ στο eco mode συνέχεια (μιας και που μένω σε αγροτική περιοχή) και το turbo να μπαίνει μόνο όταν πηγαίνω κανένα Ηράκλειο? Οπότε και αυτό είναι κάπως safe για να τα βγάλει τα 15 χρονάκια του??
Καθόλου ουτοπικό για ένα μικρό Fiat. Είναι γνωστή η αξιοπιστία τους και γι' αυτό βλέπεις τόσα Punto, Seicento, Cinquecento κτλ να κυκλοφορούν ακόμα.
Όσο για τον twinair προς τι τόσος σκεπτικισμός? Η τεχνολογία προχωράει, εμείς γιατί να μένουμε πίσω? Δεν βλέπω λόγο γιατί να κρατήσει ο 1.2 παραπάνω από τον twinair εάν ο τελευταίος συντηρηθεί και χρησιμοποιηθεί επιμελώς.
-
χμ... άλλη γνώμη?
-
Twinair FTW!
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
-
παιδια παρηγγειλα το 5οοαρακι μ σημερα!1.2 lounge με ηλιοροφη!αλλα επειδη θα γινει παραγγελια μου ειπαν οτι θα ερθει σε 1.5 μηνα!!!!τοσο πολυ ρε παιδια;;υπαρχει περιπτωση να ερθει νωριτερα;
-
Ο χρήστης asa1234 έγραψε:
παιδια παρηγγειλα το 5οοαρακι μ σημερα!1.2 lounge με ηλιοροφη!αλλα επειδη θα γινει παραγγελια μου ειπαν οτι θα ερθει σε 1.5 μηνα!!!!τοσο πολυ ρε παιδια;;υπαρχει περιπτωση να ερθει νωριτερα;Και λίγο σου είπαν! Άλλοι το περιμέναμε 5 μήνες το 2008!
-
ναι ομωσ τωρα εχουμε 2011!μηπωσ ξερει κανεισ τπτ;
-
Ο χρήστης asa1234 έγραψε:
ναι ομωσ τωρα εχουμε 2011!μηπωσ ξερει κανεισ τπτ;Τόσο θα κάνει. 7-8 βδομάδες. Προς τι τόσο άγχος όμως? Είναι από τους μικρότερους χρόνους παράδοσης που μπορείς να πετύχεις σε ευρωπαϊκό αυτοκίνητο. Υπομονή!!
-
απλα το ηθελα τωρα!!πιστευα οτι θα υπαρχει ετοιμοπαραδοτο και με χαλασε λιγο....
-
Αυτοκίνητο παίρνεις, όχι σουβλάκι! Λίγη υπομονή δε βλάπτει...
-
Ετοιμάζεται και η κοπέλα μου να παραγγείλει το
0.9 twinair lounge (ακόμα να αποφασίσει χρώμα).-
Ξέρουμε μέση κατανάλωση με νορμάλ χρήση?
Είμαστε μεταξύ του 500 και του punto evo 1.3 mtj 75hp dynamic με κάποια έξτρα αλλά βγαίνει 17800 τελική τιμή και νομίζω είναι πολλά για Punto -
Επίσης οι κάτοχοι, τί προβλήματα βγάζει συνήθως?
Τα σχεδόν standard όπως όλα τα αμάξια δηλαδή. -
Η έξτρα εγγύηση πιστεύετε αξίζει???
-
Αν έχει κανείς τα μέσα, υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα 500 twinair lounge και σε ποιά χρώματα? - Ρωτάω γιατί έχουμε ήδη πρήξει τον εδώ αντιπρόσωπο για το Punto και ντρέπομαι να τον ρωτήσω για άλλο αμάξι!
Ευχαριστώ και sorry για τις πολλές ερωτήσεις μου, αλλά τα λεφτά είναι δουλεμένα με άπειρες απλήρωτες υπερωρίες και θέλω να πάρει ότι καλύτερο για τις ανάγκες της.
-
-
τον αντιπροσωπο να τον ρωτησεις για οσα αμαξια θες, ΣΕ εχει αναγκη, λεφτα του δηνεις
Η έξτρα εγγύηση δεν αξίζει
-
umaga
έχεις απόλυτο δίκιο για το πρώτο. Δικό μου λάθος, απλά έτσι νιώθω!
Η έξτρα εγγύηση σίγουρα δεν αξίζει? Δηλαδή δεν βγάζει προβλήματα?
Απο όλο το αμάξι μας κάνουν δώρο μόνο 200 ευρώ απο την επέκταση εγγύησης. Και τους αισθητήρες αν τους θέλουμε να πληρώσουμε έξτρα (aftermarket αντιπροσωπείας όμως).
Τί deal πετύχατε οι υπόλοιποι?
Νόμιζα ότι στη fiat θα κάνουν καλύτερα παζάρια. Μου θύμισαν VW! -
Ο χρήστης teodor_ch έγραψε:
umagaέχεις απόλυτο δίκιο για το πρώτο. Δικό μου λάθος, απλά έτσι νιώθω!
Η έξτρα εγγύηση σίγουρα δεν αξίζει? Δηλαδή δεν βγάζει προβλήματα?
Απο όλο το αμάξι μας κάνουν δώρο μόνο 200 ευρώ απο την επέκταση εγγύησης. Και τους αισθητήρες αν τους θέλουμε να πληρώσουμε έξτρα (aftermarket αντιπροσωπείας όμως).
Τί deal πετύχατε οι υπόλοιποι?
Νόμιζα ότι στη fiat θα κάνουν καλύτερα παζάρια. Μου θύμισαν VW!μαλλόν εσύ δεν κάνεις καλά παζάρια...
μην βάλεις αισθητήρες στην αντιπρο , καλύτερα εργοστασιακούς -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
umaga
έχεις απόλυτο δίκιο για το πρώτο. Δικό μου λάθος, απλά έτσι νιώθω!
Η έξτρα εγγύηση σίγουρα δεν αξίζει? Δηλαδή δεν βγάζει προβλήματα?
Απο όλο το αμάξι μας κάνουν δώρο μόνο 200 ευρώ απο την επέκταση εγγύησης. Και τους αισθητήρες αν τους θέλουμε να πληρώσουμε έξτρα (aftermarket αντιπροσωπείας όμως).
Τί deal πετύχατε οι υπόλοιποι?
Νόμιζα ότι στη fiat θα κάνουν καλύτερα παζάρια. Μου θύμισαν VW!μαλλόν εσύ δεν κάνεις καλά παζάρια...
μην βάλεις αισθητήρες στην αντιπρο , καλύτερα εργοστασιακούςΝαι αλλά για να μπούν θέλουν άλλο ένα 300άρι τουλάχιστον απο όσο θυμάμαι (είναι μαζί με κάτι έξτρα) και στο ebay βρίσκεις κάτι ασύρματους με 50 ευρώ.
Άσε που στο 500άρακι δεν χρειάζεσαι αισθητήρες!Τί deals παίζουν γενικά?
-
Ο χρήστης teodor_ch έγραψε:
Ετοιμάζεται και η κοπέλα μου να παραγγείλει το
0.9 twinair lounge (ακόμα να αποφασίσει χρώμα).-
Ξέρουμε μέση κατανάλωση με νορμάλ χρήση?
Είμαστε μεταξύ του 500 και του punto evo 1.3 mtj 75hp dynamic με κάποια έξτρα αλλά βγαίνει 17800 τελική τιμή και νομίζω είναι πολλά για Punto -
Επίσης οι κάτοχοι, τί προβλήματα βγάζει συνήθως?
Τα σχεδόν standard όπως όλα τα αμάξια δηλαδή. -
Η έξτρα εγγύηση πιστεύετε αξίζει???
-
Αν έχει κανείς τα μέσα, υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα 500 twinair lounge και σε ποιά χρώματα? - Ρωτάω γιατί έχουμε ήδη πρήξει τον εδώ αντιπρόσωπο για το Punto και ντρέπομαι να τον ρωτήσω για άλλο αμάξι!
Ευχαριστώ και sorry για τις πολλές ερωτήσεις μου, αλλά τα λεφτά είναι δουλεμένα με άπειρες απλήρωτες υπερωρίες και θέλω να πάρει ότι καλύτερο για τις ανάγκες της.
Να τα πάρουμε με τη σειρά:
-
είναι πολλά 17800 για Punto και δεν είναι πολλά τα σίγουρα 16000+€ που θα δώσετε για ένα twinair με 1-2 εξτρα? Μισό μέτρο αμάξι λιγότερο!! Από κατανάλωση να περιμένετε γύρω στο 5-6λτ για το twinair ανάλογα τη χρήση. Το ίδιο ακριβώς και ίσως λίγο λιγότερο για το diesel Punto.
-
από προβλήματα και το 500 και το Punto είναι πολύ δοκιμασμένα και ιδιαίτερα αξιόπιστα. Μένει να δούμε αν ισχύει το ίδιο για το 900αρακι μοτέρ που είναι νέο ακόμα.
-
η έξτρα εγγύηση αξίζει κυρίως στην περίπτωση του twinair που δεν είναι ακόμα τόσο δοκιμασμένο. Υπόψιν η επέκταση μπορεί να γίνει εξαρχής και να μπει ακόμα και μέσα στο χρηματοδοτικό του αυτοκινήτου.
-
twinair δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα. Ο κάθε αντιπρόσωπος στην Ελλάδα έχει πάρει από 2, ένα για την έκθεση και ένα για test drive. 1,5 με 2 μήνες κάνει να έρθει μια παραγγελία οπότε μικρό το κακό πιστεύω προκειμένου να έχεις ακριβώς αυτό που θες και χρειάζεσαι.
-
-
εμενα παντωσ μ κανανε δωρο μεταλλικους καθρεφτες,συναγερμο εννοειται και γινεται προσπαθεια και για αισθητηρεσ!δεν μ νοιαζει κ ασ μν ειναι εργοστασιακοι!
FIAT 5oo 2007