-
Δεν είναι μόνον οι νταλικιέρηδες... Τα ΚΤΕΛ πού τα πάτε; Διαβάστε στους 'Διαλόγους' την επιστολή του Διατσίδη.
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Είχα διαβάσει κάπου για μια στατιστική μελέτη για τα ατυχήματα.Τη μερίδα του λέοντος στα βαριά ατυχήματα την είχαν τα καινούργια αυτοκίνητα μέχρι ενός έτους.Λογικό είναι, γιατί ο καθένας, συνηθισμένος απ'το χρέπι, βρίσκεται ξαφνικά πίσω από το τιμόνι ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, πολύ πιο άνετου και σταθερού, και τελικά του φεύγει με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα απ'ό,τι το παλιό (οπότε και δεν προλαβαίνει να το μαζέψει)! Δε φταίνε τ'αυτοκίνητα, αλλά οι οδηγοί που είναι κουλάδια.
-
Mην κοροϊδευόμαστε: μόνο «ζυγόν» υπομένει ο «τράχηλός μας»!
Σεπτέμβρης του '78 και η μικρή δημοσιογραφική ομάδα που θα κάλυπτε την επίσημη επίσκεψη του υπουργού Eξωτερικών Γεωργίου Pάλλη, στο Eλσίνκι, είχε προσκληθεί από την φινλανδική κυβέρνηση να φθάσει λίγες μέρες πριν, για να γνωρίσει τη χώρα, την οικονομία και τις προοπτικές της. Aψογη (και, κυρίως, καθόλου «προπαγανδιστική»!) η φιλοξενία προσέφερε τη δυνατότητα για κάτι παραπάνω από μια απλή τουριστική γνωριμία της όμορφης και οργανωμένης αυτής χώρας. Aπό τα πρώτα πράγματα που προκάλεσαν την απορία των Eλλήνων δημοσιογράφων κατά τις συνεχείς μετακινήσεις τους (με μεγάλα και πολύ δυνατά αυτοκίνητα) εντός πόλεων αλλά και στο εθνικό δίκτυο, ήταν αφενός το εξαιρετικά χαμηλό όριο ταχύτητας που υπήρχε (και μιλάμε για καταπληκτικούς αυτοκινητόδρομους με ατέλειωτες ευθείες!) και αφετέρου η… ευλαβική τήρηση αυτού του ορίου από τους οδηγούς, κάτι φυσικά που ξένισε τη νεοελληνική νοοτροπία της δημοσιογραφικής συντροφιάς, που έβλεπε «προκλητικές» ευθείες οι οποίες προσφέρονταν για «σανιδώματα» του γκαζιού να μένουν… ανεκμετάλλευτες! H απορία διατυπώθηκε στον Φινλανδό συνοδό, ο οποίος μας εξήγησε ότι με αφομή την πετρελαϊκή κρίση η κυβέρνηση αποφάσισε, για να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμων, να κατεβάσει αισθητά το όριο ταχύτητας, για να διαπιστωθεί στη συνέχεια ότι ο περιορισμός της ταχύτητας συνέβαλε θεαματικότατα στη δραματική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων, με αποτέλεσμα το κράτος να καταλήξει στη μόνιμη διατήρηση του χαμηλού ορίου!
Kαι λες για να προλάβει το… επόμενο λογικό ερώτημα («καλά, και πώς συμμορφώνονται όλοι;»), ο ευγενέστατος συνοδός μας έσπευσε να προσθέσει: «Xρειάσθηκε βέβαια ένα χρονικό διάστημα προσαρμογής, η διαρκής και αυστηρότατη αστυνόμευση των δρόμων, η καθιέρωση πραγματικά εξαντλητικών ποινών, αλλά… στο τέλος μάθαμε, καταλάβαμε πως έτσι προστατεύουμε τις ίδιες μας τις ζωές, και συνηθίσαμε - αφήστε κιόλας που η αστυνόμευση δεν σταμάτησε ποτέ, και έτσι και συλληφθείς να παρανομείς, την πρώτη φορά θα πληρώσεις ένα τεράστιο πρόστιμο που ισοδυναμεί περίπου με το 1/8 της αξίας ενός καινούργιου αυτοκινήτου, τη δεύτερη, το πρόστιμο διπλασιάζεται και σου αφαιρείται το δίπλωμα για ένα χρόνο, και την τρίτη, αφήστε καλύτερα...»!
Tου Θανου Oικονομοπουλου
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 004_118336
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Α και μην ξαναμιλήσει κανείς αρνητικά για την παθητική ασφάλεια της 147, και οι δύο επιβάτες έζησαν (αν βλέπατε τι είχε μείνει από το αυτοκίνητο θα απορούσατε και σεις)
Δηλαδή θεωρείς μείζον ζήτημα την παθητική ασφάλεια της Alfa ή το γεγονός οτι προκάλεσε μια τραγωδία;
Είχα διαβάσει κάπου για μια στατιστική μελέτη για τα ατυχήματα.Τη μερίδα του λέοντος στα βαριά ατυχήματα την είχαν τα καινούργια αυτοκίνητα μέχρι ενός έτους.
Μάλλον το παρεξήγησες. Γενικά πολλά λέγονται/γράφονται για την παθητική ασφάλεια και τις ΔΟΚΙΜΕΣ πρόσκρουσης. Είναι διαφορετικές οι δοκιμές και τα πραγματικά δυστυχήματα.
Απλώς μου έκανε εντύπωση πως ένα τόσο 'ανασφαλές' αυτοκίνητο με τρία μόλις αστέρια που καταστράφηκε τελειωτικά, δεν 'σκότωσε' τελικά τον οδηγό (που προκάλεσε το δυστύχημα) και το συνοδηγό
-
Μου κάνει εντύπωση πάνω απ'όλα το γεγονός ότι ως χώρα καθόμαστε και παραμιλάμε για την οδική ασφάλεια από εντελώς λάθος βάση. Δηλαδή, ασχολούμαστε με την 'υπερβολική' ταχύτητα, αλλά θεωρούμε ότι η οδήγηση είναι δικαίωμα του καθενός. Όσο σκεφτόμαστε έτσι, θα σκοτωνόμαστε σαν τις μύγες.
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Mην κοροϊδευόμαστε: μόνο «ζυγόν» υπομένει ο «τράχηλός μας»!Σωστο το άρθρο αλλα σε έναν πραγματικά ΚΑΛΟ δρόμο (ασφαλτος,πολλές λωρίδες κτλ) τα ατυχήματα ειναι σαφώς λιγότερα,πρέπει απο εκεί να ξεκινήσουμε αν θελουμε να δούμε ΑΜΕΣΑ αποτελέσματα και όχι από τις κάμερες.
-
[quote='lkar
......Απλώς μου έκανε εντύπωση πως ένα τόσο 'ανασφαλές' αυτοκίνητο με τρία μόλις αστέρια που καταστράφηκε τελειωτικά, δεν 'σκότωσε' τελικά τον οδηγό (που προκάλεσε το δυστύχημα) και το συνοδηγό.....Τελικά πέθανε ο οδηγος.........
Αλλα τι να σου κανει η αλφα και το καθε αυτοκινητο, αν καποιος ειναι τρελός και στουκαρει με 150+ χλμ πανω σε σταθερο αντικειμενο???
Με κανενα αυτοκινητο δεν εχει και πολλες ελπιδες να γλυτωσει.... -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Συμπτώσεις έφεραν τον Διοικητή της τροχαίας Ηρακλείου να κάνει στην Μονάδα μας διάλεξη την επομένη του ατυχήματος (δεν είχε το ένα σχέση με το άλλο) για τα τροχαία ατυχήματα ώστε να μας ευαισθητοποιήσει όπως κάνει συχνά (έτσι τουλάχιστον μας είπε) επισκεπτόμενος σχολεία.Το καλοκαίρι ο Ιαβέρης έδωσε μια διάλεξη στο πανεπιστήμιο στον Βόλο. Δεν μάζεψε ούτε 50 ακροατές, από τους οποίους οι 30 ήταν δόκιμοι του στρατού που τους είχαν φέρει με διαταγή. Αυτό δείχνει το ενδιαφέρον του κοινού για την οδική ασφάλεια.
-
Αλλο ενα γερο τρακο στη Συγγρου με 'πρωταγωνιστη' παλι μια Αλφα. Καποιος ανεγκεφαλος εσβυσε απο τη μνημη του τη σηματοδοτηση και εστειλε (ευτυχως ?) στο νοσοκομειο καποιους αθωους.
ΔΙΔΑΓΜΑ. Τη νυχτα μη δινετε καμια εμπιστοσυνη στα φαναρια.Περαστε αν ειστε πρωτοι μετα απο 20' απο οταν αναψει πρασινο και με μεγαλη προσοχη.Η μανα του βλακα ειναι συνεχεια εγκυος. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Αλλο ενα γερο τρακο στη Συγγρου με 'πρωταγωνιστη' παλι μια Αλφα. Καποιος ανεγκεφαλος εσβυσε απο τη μνημη του τη σηματοδοτηση και εστειλε (ευτυχως ?) στο νοσοκομειο καποιους αθωους.
ΔΙΔΑΓΜΑ. Τη νυχτα μη δινετε καμια εμπιστοσυνη στα φαναρια.Περαστε αν ειστε πρωτοι μετα απο 20' απο οταν αναψει πρασινο και με μεγαλη προσοχη.Η μανα του βλακα ειναι συνεχεια εγκυος.δεν το καταλαβα το'παλι μια αλφα πρωταγωνιστης'???
δηλαδη αμα ο μεθυσμενος οδηγουσε σκοντα τι θα αλλαζε??θα αλλαζε δρομο απο μονο του το αυτοκινητο για να μην χτυπησει τον κοσμο???η θα ηξερε οτι ο οδηγος ηταν μεθυσμενος και δεν θα τον αφηνε να οδηγησει?? -
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
δεν το καταλαβα το'παλι μια αλφα πρωταγωνιστης'???
Απλα οπως ελεγε και η γιαγια μου:Τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κ****ς.Δυστυχως πολλοι για να πουλησουν μουρη οδηγουν αυτοκινητα περαν των οδηγικων τους ικανοτητων.Και οι ALFA θελουν το κατι παραπανω.
-
Και βέβαια για να ελαφρύνει ο φόρτος από τα αυτοκίνητα αλλά και τις νταλίκες θα πρέπει να αναπτυχθεί ο σιδηρόδρομος!
Εχθές όμως έμαθα ότι οι άξονες Ηγουμενίτσα-Γιάννενα-Καλαμπάκα-Καλαμάτα και Καλάμπάκα-Κοζάνη που είχαν εξαγγελθεί,καθυστερούν στην ανάθεση των μελετών περιβάλλοντος με κίνδυνο να χαθούν οι επιδοτήσεις από την Ε.Ε.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μάλιστα μεγάλο μέρος του δικτύου εχει χαραχθεί πριν τον πόλεμο αλλά εγκαταλείφθηκε μετά!!!!ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ακόμα και με λεφτά που χαρίζουν ρε γμτ??!!!!
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Απλα οπως ελεγε και η γιαγια μου:Τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κ****ς.Δυστυχως πολλοι για να πουλησουν μουρη οδηγουν αυτοκινητα περαν των οδηγικων τους ικανοτητων.Και οι ALFA θελουν το κατι παραπανω.Εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Τουλάχιστον οι 147 είναι στημένες ουδέτερα, έτσι ώστε να συγχωρούν λάθη και ένας κουλός να είναι ασφαλής, αρκεί να μην αψηφήσει εντελώς τους νόμους της φυσικής και της κοινής λογικής. Κάτι που δεν ίσχυε ας πούμε για τα σπορ 106 της Peugeot (GTI, Rallye) που αν και θεϊκά, αν δεν ήσουν γνώστης 'γύριζαν και σε δάγκωναν'.
Φυσικά μια Άλφα Ρομέο εκτός από τον συνειδητοποιημένο θα την πάρει και ο κάγκουρας. Θα μπορούσε κάλλιστα στη θέση της να ήταν ένα Leon 20VT ή οποιοδήποτε άλλο 1.8T του VAG, από τα χιλιάδες που κυκλοφορούν στην Αθήνα και κανείς τότε δεν θα τόνιζε τη μάρκα του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Απλα οπως ελεγε και η γιαγια μου:Τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κ****ς.Δυστυχως πολλοι για να πουλησουν μουρη οδηγουν αυτοκινητα περαν των οδηγικων τους ικανοτητων.Και οι ALFA θελουν το κατι παραπανω.
Εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Τουλάχιστον οι 147 είναι στημένες ουδέτερα, έτσι ώστε να συγχωρούν λάθη και ένας κουλός να είναι ασφαλής, αρκεί να μην αψηφήσει εντελώς τους νόμους της φυσικής και της κοινής λογικής. Κάτι που δεν ίσχυε ας πούμε για τα σπορ 106 της Peugeot (GTI, Rallye) που αν και θεϊκά, αν δεν ήσουν γνώστης 'γύριζαν και σε δάγκωναν'.
Φυσικά μια Άλφα Ρομέο εκτός από τον συνειδητοποιημένο θα την πάρει και ο κάγκουρας. Θα μπορούσε κάλλιστα στη θέση της να ήταν ένα Leon 20VT ή οποιοδήποτε άλλο 1.8T του VAG, από τα χιλιάδες που κυκλοφορούν στην Αθήνα και κανείς τότε δεν θα τόνιζε τη μάρκα του αυτοκινήτου.
Σωστοι και οι δυο σας,λαθος μου.
Εγραψα το ALFA για να δειξω και αυτη συμπτωση μιας και ητανε πολλες και οι αλλες οι συμπτωσεις.Στον ιδιο δρομο,στην ιδια περιπου νυχτερινη ωρα,τραυματισμοι τελειως αθωων και 'υπερβολικη ταχυτητα.' -
Η θλίψη που νιώθει κανείς μετά από κάθε σοβαρό ατύχημα σαν αυτό του Μαλιακού, γίνεται πολλαπλάσια όταν παρακολουθεί τις συζητήσεις που ακολουθούν στα μέσα ενημέρωσης, τις δηλώσεις των «αρμοδίων» και τα «μέτρα» που ανακοινώνονται για την αποφυγή παρόμοιων τραγωδιών στο μέλλον. Γιατί το μόνο που βγαίνει απ' όλα αυτά, είναι πως, με τη νοοτροπία που υπάρχει, δημιουργείται ιδανικό περιβάλλον για τέτοιου είδους ατυχήματα και δυστυχώς θα γίνουν κι άλλα και θα κλάψουν κι άλλες οικογένειες.
Ας αφήσουμε κατά μέρος την υστερία και τις κραυγές , που αποτελούν πλέον σήμα κατατεθέν της ενημέρωσης από τα ελληνικά μέσα κι ας επικεντρωθούμε ψυχρά μόνο σε όσα έγιναν και, βέβαια, σε όσα δεν έγιναν. Κατ' αρχάς είναι δεδομένο πως με το υπάρχον σύστημα οι όποιες δίκες για τις όποιες ευθύνες, μαζί με τις εφέσεις και όλα τα σχετικά, θα ολοκληρωθούν σε μερικά χρόνια, οπότε ...πιάσ' το αυγό και κούρευτο! Δεδομένο αυτό, θα πείτε, στην Ελλάδα, κοιτάξτε όμως και μια άλλη πτυχή της «νομικής» πλευράς του θέματος, που δείχνει πώς πετάμε κάθε υπόθεση σ' ένα τεράστιο καζάνι συμψηφισμών, για να είναι ευκολότερο να κατευθύνουμε το βλέμμα της κοινής γνώμης μακριά από τους πραγματικούς ενόχους.
Μαζί με τον οδηγό που προκάλεσε το ατύχημα, «τσουβαλιάζουμε» και τον οδηγό του λεωφορείου, ο οποίος αναμφισβήτητα μεν είχε παραβεί μια σειρά από νομοθετικές ρυθμίσεις, σε καμία περίπτωση όμως αυτές οι παραβάσεις δεν σχετίζονταν με το ατύχημα. Έτσι, όμως δημιουργείται ένα πλέγμα πολλών ενόχων, το ατύχημα και οι αιτίες του φαίνονται σαν κάτι πολύ πιο πολύπλοκο, που αποδίδεται σε όλα τα στραβά της ελληνικής κοινωνίας, τα πραγματικά αίτια χάνονται σ' όλο αυτό το χάος, οι αρμόδιοι καθαρίζουν με την ανακοίνωση μιας σειρά αστυνομικών μέτρων κλπ. κι αν αυτό σημαίνει και καμιά νέα προμήθεια ραντάρ, φωτογραφικών μηχανών κλπ., τόσο το καλύτερο!
Οι δρόμοι φταίνε αναμφισβήτητα. Οι κακοτεχνίες επίσης. Η κακή νοοτροπία και η ασχετοσύνη των οδηγών επίσης και είμαστε οι πρώτοι που τη στηλιτεύουμε εδώ και χρόνια. Ποιον, όμως, ακούσατε π.χ. να λέει ότι φταίνε όλοι οι υπουργοί Μεταφορών των τελευταίων 30 χρόνων, που λειτουργώντας περισσότερο σαν ατζέντηδες των λεωφορειούχων και των φορτηγατζήδων παρά σαν κρατικοί λειτουργοί, υποβάθμισαν προκλητικά τον ΟΣΕ, το δίκτυο και το υλικό του, σπρώχνοντας όλες τις επίγειες μεταφορές στους -ανεπαρκείς- δρόμους; Θα κυκλοφορούσαν τόσες νταλίκες στους δρόμους αν είχαμε τραίνα σαν αυτά που έχει όλη η πολιτισμένη Ευρώπη, ακόμα και οι χώρες που έχουν βιομηχανίες φορτηγών και λεωφορείων; Και θα πήγαιναν τα καημένα τα παιδιά στην Αθήνα με το λεωφορείο που οδηγούσε ο εικοσάχρονος ή θα βρίσκονταν ασφαλή μέσα σε κάποιο τραίνο, ταξιδεύοντας γρηγορότερα, οικονομικότερα και πολύ πιο ευχάριστα και ξεκούραστα; Δεν είναι ηθικοί αυτουργοί τόσων τραγωδιών όσοι αμέλησαν ή αδιαφόρησαν ή και εσκεμμένα πολέμησαν την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου;
Ακούσαμε για μια ακόμη φορά τη γνωστή καραμέλα της υπερβολικής ταχύτητας και τα μέτρα που θα ληφθούν για την αστυνόμευσή της. Μα γι' αυτό ακριβώς θα γίνουν κι άλλα ατυχήματα εκεί! Από τη στιγμή που για να βγάλουν από πάνω τους την ανάγκη να δουλέψουν σοβαρά, οι «αρμόδιοι» αρκούνται στην τοποθέτηση ορίων ταχύτητας που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα και μετά δίνουν ντιρεκτίβα στους τροχονόμους να κόβουν κλήσεις (στις ευθείες, φυσικά, γιατί στις στροφές τα ραντάρ δεν δίνουν ακριβείς ενδείξεις) για να λένε ότι οι περισσότερες παραβάσεις οφείλονται στην «υπερβολική» ταχύτητα, ποτέ δεν θα μάθουν οι οδηγοί να οδηγούν σωστά και ποτέ δεν θα αστυνομεύονται οι πραγματικά επικίνδυνες παραβάσεις. Πέρσι κάναμε ρεπορτάζ σ' αυτό το δρόμο και χρειαστήκαμε 8 ώρες για να φτάσουμε στη Θεσσαλονίκη ακολουθώντας τα όρια ταχύτητας, πολύ κουρασμένοι και γι' αυτό πολύ επικίνδυνοι. Επειδή, λοιπόν, κανείς δεν θεωρεί λογικό να χρειάζεται 8 ώρες γι' αυτήν την απόσταση, οι οδηγοί (ακόμα και οι ίδιοι οι τροχονόμοι όταν οδηγούν τ' αυτοκίνητά τους) θεωρούν ότι τα όρια είναι «στο περίπου» κι από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει κατά βούληση ποια είναι η «λογική» ταχύτητα σε κάθε σημείο του δρόμου. Έτσι έκρινε ο οδηγός του φορτηγού, έκρινε λάθος και να 7 παιδιά ακόμα στον τάφο, θυσία στην ηλιθιότητα, την άγνοια και την ασχετοσύνη. Ποιος ακούσατε να αναφέρει τις ευθύνες εκείνων που κρύβονται πίσω από την τεμπελιά και τη ευθυνοφοβία, σκορπίζοντας άσχετες ταμπέλες, με όρια που απλά αγνοούν οι οδηγοί, μετατρέποντας την οδήγηση σε αυθαιρεσία;
Τα χειρότερο είναι, πως μετά από κάθε τέτοια τραγωδία αρχίζουν αμέσως οι κραυγές (και μετά οι ανακοινώσεις) για «αυστηρότερους νόμους» και πιο «σκληρές ποινές», με στόχο τον εντυπωσιασμό της κοινής γνώμης και μόνο. Ποιος αλήθεια έκρινε ότι χρειάζονται αυστηρότεροι νόμοι; Πότε εφαρμόστηκαν οι υπάρχοντες; Κι αφού δεν εφαρμόστηκαν ποτέ, πώς κρίνεται ότι είναι ανεπαρκείς και χρειάζεται να γίνουν αυστηρότεροι; Αν ήταν όλα τόσο απλά, η Αμερική που έχει ακόμα την ποινή του θανάτου, θα έπρεπε να είναι ...κοινωνία αγγέλων! Κι όμως είναι η αναπτυγμένη χώρα με τη μεγαλύτερη εγκληματικότητα. Γιατί όταν δίνεις στους ανθρώπους τα μέσα για να γίνουν δολοφόνοι (είτε όπλα είναι αυτά, είτε αυτοκίνητα, είτε κακοί δρόμοι, είτε οτιδήποτε) πάντα θα βρεθούν αυτοί που θα γίνουν, όσο αυστηροί κι αν είναι οι νόμοι. Πρώτα επενδύεις στην πρόληψη (που δεν επενδύσαμε ποτέ) και μετά στην καταστολή. Ρωτήστε κι ένα γιατρό και θα σας το επιβεβαιώσει!Aπό τον (πρώην 4Τ) Πάνο Φιλιππακόπουλο και το http://www.auto-internet.gr/ousia.htm
- Οι υπογραμμίσεις δικές μου.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
[quote='lkar
......Απλώς μου έκανε εντύπωση πως ένα τόσο 'ανασφαλές' αυτοκίνητο με τρία μόλις αστέρια που καταστράφηκε τελειωτικά, δεν 'σκότωσε' τελικά τον οδηγό (που προκάλεσε το δυστύχημα) και το συνοδηγό.....Τελικά πέθανε ο οδηγος.........
Αλλα τι να σου κανει η αλφα και το καθε αυτοκινητο, αν καποιος ειναι τρελός και στουκαρει με 150+ χλμ πανω σε σταθερο αντικειμενο???
Με κανενα αυτοκινητο δεν εχει και πολλες ελπιδες να γλυτωσει....Τελικά ναι, αν και οι πρώτες πληροφορίες ήταν διαφορετικές. Οι δύο τελικά συνεπιβάτες είναι σοβαρά .
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
...
Α και μην ξαναμιλήσει κανείς αρνητικά για την παθητική ασφάλεια της 147, και οι δύο επιβάτες έζησαν (αν βλέπατε τι είχε μείνει από το αυτοκίνητο θα απορούσατε και σεις)Aποτελεί κριτήριο αυτό για την παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου;
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλήθεια γιατί δεν μπήκε κανένας νταλικέρης στο forum να υποστηρίξει τον συνάδελφό του κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου;
Για τολμήστε αν μπορείτε να σας σκίσουμε
Την άλλη φορά που είχαμε προσπάθειες κάποιου να δικαιολογηθούν οι ταρίφμεν για τα καμώματά τους τη θυμάσαι;
Α, πώς δεν τη θυμάμαι. Πρέπει να είναι ακόμα κάπου στο φόρουμ αλλά ποιος ψάχνει τώρα Ο τύπος έβριζε τους γέρους ταρίφμεν που κάνανε κακό στην πιάτσα ενώ αυτός σαν νέος ταρίφμαν ήταν άψογος
-
Οδηγός νταλίκας απολύθηκε επειδή αρνήθηκε να μεταφέρει υπέρβαρο φορτίο!
Συνέβει το απροσδόκητο. Χθες στη Φαρκαδόνα Τρικάλων, από εκεί που έφυγε το μοιραίο πούλμαν, νταλικέρης αρνήθηκε να υπερφορτώσει την νταλίκα του με αποτέλεσμα να απολυθεί! Βγήκε και στον αέρα σήμερα το πρωί στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 Καλημέρα Ελλάδα και το κατείγγειλε. Θα πάει στον Εισαγγελέα
Από εκεί που δεν το περιμέναμε έπεσε η πρώτη σφαίρα στον πόλεμο κατά των νταλικέριδων! Από εχθροί βρέθηκαν σύμμαχοι!
Ο οδηγός αυτός αξίζει τουλάχιστο ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και συγχαρητήρια για την πράξη του. Ήταν ένα εξαιρετικός αιφνιδιασμός και ένδειξη επαγγελματισμού. Ας ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι επαγγελματίες το παράδειγμά του για να βάλουμε στην άκρη την Τούρκικη νοοτροπία που επικρατεί στις περισσότερες Ελληνικές εταιρίες. Θα είναι μία άνιση μάχη αλλά θα κερδίσει αυτός που έχει δίκιο και θα έχει το θάρος και τη γενναιότητα να βγει μπροστά και να ορθόσει το ανάστημά του απέναντι στα συμφέροντα των εταιριών που δε λογαριάζουν τις ανθρώπινες ζωές!
Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!!!
-
Αυτοκίνητο Α, παρελήφθη το Νοέμβριο του 2003. 16.000 km μέχρι σήμερα.
Αυτοκίνητο Β, παρελήφθη το Φεβρουάριο του 2004, 14.000 km αντίστοιχα.
Μέχρι σήμερα, με κανένα από τα δύο δεν με έχουν σταματήσει, έστω για έλεγχο.
Αυτοκίνητο Γ, ΝΤΑΛΙΚΑ ΕΠΙΚΑΘΗΜΕΝΗ, 54.000 km από τον Νοέμβρη του 2004 μέχρι σήμερα, ανά περίπου 1.200 km την σταματούσαν για έλεγχο. Ευτυχώς, ούτε μία κλήση. Το καλύτερο απ' όλα, λίγες μέρες μετά το ατύχημα: Κατάκολο - Πειραιάς, περίπου 320 km, την σταμάτησαν σε 7 μπλόκα!
Ο δικηγόρος του διαβόλου: Θέλουμε οι φορτηγατζήδες να φέρονται σαν επαγγελματίες, αλλά εμείς τους φερόμαστε σαν σε εγκληματίες. Η κότα έκανε τ' αυγό, η το αυγό την κότα;
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ