Feb 22, 2011, 10:08 AM

Ο χρήστης scn έγραψε:
Μέχρι στιγμής δεν απαντήθηκε κανένα ερώτημα. Θα τα επαναλάβω:

  1. Με την πρόταση περί ενιαίου καυσίμου θα βάζω βενζίνη σε χαμηλότερη τιμή από την ΕΛΙΝ της γειτονιάς μου;
  2. Πώς θα είναι η διαδικασία προμήθειας και ποιος και πότε θα στήνεται στην ουρά για να κουβαλήσει τα 100-200 κιλά βενζίνης σε βαρέλια; Και πόσοι αγωνιζόμενοι είναι διατεθιμένοι να το υποστούν αυτό επειδή ένα 5% χρησιμοποιεί πανάκριβη ELF; Προσωπικά, γραμμένη την έχω και την ELF και τα κύπελλα που φέρνει(;). Ακόμα και αν όλοι οι άλλοι έτρεχαν με ELF, ακόμα και αν μου περίσσευαν τα χρήματα γι' αυτή, εγώ πάλι σε κάποιο τυχαίο βενζινάδικο θα έβαζα βενζίνη.
  3. Ποιος θα αναλαμβάνει να μας καθαρίζει το ρεζερβουάρ πριν την εκκίνηση του κάθε αγώνα; Και όσον αφορά αυτό, μην ξεχνάτε ότι αρκετοί αγωνιζόμενοι πάνε οδικώς τα αυτοκίνητά τους στον αγώνα. Όταν πηγαίνουν π.χ. Βόλο θα κουβαλάνε και ένα βαρέλι 'ενιαίας' μέσα στο αγωνιστικό; Τον μπάτσο που θα το δει αυτό ποιος θα τον συνεφέρει από το σοκ;

Για να είμαι ειλικρινής, τα παραπάνω είναι μονάχα ρητορικές ερωτήσεις μήπως και συνέλθει κανείς και πατήσει στο έδαφος. Προσωπικά δε με νοιάζει καθόλου αν θα εφαρμοστεί το ενιαίο καύσιμο, αφού για τους παραπάνω λόγους δεν πρόκειται ποτέ να εφαρμόσω αυτό τον κανονισμό. Πάλι από βενζινάδικο θα βάζω βενζίνη και δε μου καίγεται καρφί αν θα με πετάξουν έξω.

Α, άλλη μια ερώτηση: για τα ιστορικά που δεν καίνε αμόλυβδη θα υπάρχει ξεχωριστό βυτίο;

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ,ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΡΑΨΕΙ,ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΒΑΡΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ SERVICE PARK.

ΦΙΛΙΚΑ,

'EL-EM'