Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Micra k13
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Micra k13
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    52
    155
    2087
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Όλη η ανακοίνωση τύπου της Νισσάν για το νέο υπετροδοτούμενο Μίκρα.
      Συνοπτικά το πακέτο περιλαμβάνει, τρικύλινδρο 1.200άρη με κομπρεσσέρ, άμεσο ψεκασμό, κύκλο λειτουργίας Μίλλερ, συμπίεση 13:1, σταρτ στοπ με χρόνο απόκρισης 400 χιλιοστά του δευτερολέπτου, κιβώτιο είτε πεντάρι χειρός είτε CVT.

      http://green.autoblog.com/2011/02/18/nissan-equips-micra-dig-s-with-supercharged-three-cylinder-w-video/#continued

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giosou last edited by

        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
        http://www.greencarcongress.com/2011/02/nissan-introducing-new-micra-with-supercharged-3-cylinder-gasoline-direct-injection-engine-95-gco2km.html

        κύκλος Miller (Attkinson με turbo), συμπίεση 13:1 (τα θετικά του σχετικού κύκλου), 1.2 λίτρα, 97 άλογα, 3 κύλινδροι και εκπομπές κάτω από 100gr CO2 (95 για την ακρίβεια).

        Καλά, μικρότερη κατανάλωση-εκπομπές ρύπων από το JazzHybrid έχει το Micra;
        Πώς κι έτσι; Έχει να κάνει με το βάρος;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Με το CVT πάει στα 115gr CO2, ενώ το χειροκίνητο 95. Κρίμα και θα πήγαινε για το απόλυτο ελληνικό μικρό. Καλές επιδόσεις, 5θυρο, ελαφρύ σχετικά, ροπή για τις ανηφόρες που τα μικρά παραδοσιακά σκάνε στην Ελλάδα, μικρή κατανάλωση και μηδενικά τέλη...

          Μικρό για μένα πλέον ισοδυναμεί με αυτόματο, καλά τα χειροκίνητα αλλά...φτάνει, 2011 έχουμε. Και πολύ σταμάτα-ξεκίνα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Η απορία μου για μένα είναι γιατί οι δύο εταιρείες αναλώνονται σε παράλληλες εκδόσεις διαφορετικών κινητήριων συνόλων. Στα ακριβώς ίδια κυβικά και ιπποδύναμη, υπάρχει και ο δοκιμασμένος τούρμπο της Ρενώ.
            Ας υιοθετούσαν αυτόν, και αν περίσσευαν λεφτά ας έβγαζαν και κάτι άλλο για συμπλήρωμα της γκάμας για κοινή χρήση και από τους δύο.
            Π.χ. θα μπορούσαν ίσως να κάνουν έναν μικρό τούρμπο στα 900-1000 κυβικά, και να μπει και στο Τουίγκο.
            Να πούμε εδώ ότι η εταιρεία δεν έχει σχετική εμπειρία στα τούρμπο επειδή δεν την ξέρουμε. Το 1988 εκτός από το τούρμπο 1000άρι Μίκρα, έφτιαχνε και ένα διπλά υπετροφοδοτούμενο στα ίδια κυβικά, είχε κομπρεσσέρ και τούρμπο μαζί προτού κάποιοι άλλοι το ανακαλύψουν και αυτό πρώτοι απ' όλους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
              Με το CVT πάει στα 115gr CO2, ενώ το χειροκίνητο 95. Κρίμα και θα πήγαινε για το απόλυτο ελληνικό μικρό. Καλές επιδόσεις, 5θυρο, ελαφρύ σχετικά, ροπή για τις ανηφόρες που τα μικρά παραδοσιακά σκάνε στην Ελλάδα, μικρή κατανάλωση και μηδενικά τέλη...

              Μικρό για μένα πλέον ισοδυναμεί με αυτόματο, καλά τα χειροκίνητα αλλά...φτάνει, 2011 έχουμε. Και πολύ σταμάτα-ξεκίνα!

              Αν απο τώρα βαρέθηκες να οδηγείς...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Οι Ιάπωνες έχουν την τεχνογνωσία εδώ και χρόνια στο turbo στα kcars με πολύ λίγα κυβικά και αρκετά αλογάκια πρωτού οι Ευρωπαίοι ανακαλύψουν 'την Αμερική'. Είχα ακούσει τον λόγο όμως που δεν βγήκαν εκτός Ιαπωνίας αλλα δεν θυμάμαι. (Νομίζω θέμα καυσαερίων ήταν).
                Στα της συνεργασίας με την Renault και κοινούς ή διαφορετικούς κινητήρες ... δεν καταλαβαίνω και εγώ τι παίζει και γιατί δεν ακολουθούν μια κοινή γραμμή όπως άλλα γκρουπς σε όλους τους κινητήρες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drunkard last edited by

                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                  Οι Ιάπωνες έχουν την τεχνογνωσία εδώ και χρόνια στο turbo στα kcars με πολύ λίγα κυβικά και αρκετά αλογάκια πρωτού οι Ευρωπαίοι ανακαλύψουν 'την Αμερική'. Είχα ακούσει τον λόγο όμως που δεν βγήκαν εκτός Ιαπωνίας αλλα δεν θυμάμαι. (Νομίζω θέμα καυσαερίων ήταν).
                  Στα της συνεργασίας με την Renault και κοινούς ή διαφορετικούς κινητήρες ... δεν καταλαβαίνω και εγώ τι παίζει και γιατί δεν ακολουθούν μια κοινή γραμμή όπως άλλα γκρουπς σε όλους τους κινητήρες.

                  Εμ τι περιμενεις σωβινιστές Γαλλοι και Ιαπωνικος τροπος σκεψης αντε να δουμε τωρα που θα μπει στην συμμαχία και η Daimler

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rafi last edited by

                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                    Οι Ιάπωνες έχουν την τεχνογνωσία εδώ και χρόνια στο turbo στα kcars με πολύ λίγα κυβικά και αρκετά αλογάκια πρωτού οι Ευρωπαίοι ανακαλύψουν 'την Αμερική'. Είχα ακούσει τον λόγο όμως που δεν βγήκαν εκτός Ιαπωνίας αλλα δεν θυμάμαι. (Νομίζω θέμα καυσαερίων ήταν).
                    Στα της συνεργασίας με την Renault και κοινούς ή διαφορετικούς κινητήρες ... δεν καταλαβαίνω και εγώ τι παίζει και γιατί δεν ακολουθούν μια κοινή γραμμή όπως άλλα γκρουπς σε όλους τους κινητήρες.

                    Λογικ Ο 1,2TCe οδευει για αντικατασταση σιγα σιγα.. Το νεο κλιο υποθετω πως δεν θα τον εχει, αλλα θα χρησιμοποιι αυτον της νισσαν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                      Με το CVT πάει στα 115gr CO2, ενώ το χειροκίνητο 95. Κρίμα και θα πήγαινε για το απόλυτο ελληνικό μικρό. Καλές επιδόσεις, 5θυρο, ελαφρύ σχετικά, ροπή για τις ανηφόρες που τα μικρά παραδοσιακά σκάνε στην Ελλάδα, μικρή κατανάλωση και μηδενικά τέλη...

                      Μικρό για μένα πλέον ισοδυναμεί με αυτόματο, καλά τα χειροκίνητα αλλά...φτάνει, 2011 έχουμε. Και πολύ σταμάτα-ξεκίνα!

                      Αν απο τώρα βαρέθηκες να οδηγείς...

                      Οδήγηση είναι το σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη; Τότε το να καις λάστιχο στον Χολομώντα τι είναι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Τεντυμποϊσμοί!

                        ΥΓ: Πότε θα πάμε Χολομώντα Ντίνο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tallyho last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Με το CVT πάει στα 115gr CO2, ενώ το χειροκίνητο 95. Κρίμα και θα πήγαινε για το απόλυτο ελληνικό μικρό. Καλές επιδόσεις, 5θυρο, ελαφρύ σχετικά, ροπή για τις ανηφόρες που τα μικρά παραδοσιακά σκάνε στην Ελλάδα, μικρή κατανάλωση και μηδενικά τέλη...

                          Μικρό για μένα πλέον ισοδυναμεί με αυτόματο, καλά τα χειροκίνητα αλλά...φτάνει, 2011 έχουμε. Και πολύ σταμάτα-ξεκίνα!

                          Αν απο τώρα βαρέθηκες να οδηγείς...

                          Απο πότε το ανακάτεμα της σούπας συνεπάγεται οδήγηση;
                          Οι καιροί αλλάζουν, η τεχνολογία προχωρά και δεν βρίσκω κανένα λόγο να εμμένουμε σε λύσεις ξεπερασμένες, και το αυτοκίνητο έχει πολλά σημεία που έχουνε μείνει πολύ πίσω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Άποψή σου tallyho...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              blinkys last edited by

                              Ο χρήστης tallyho έγραψε:

                              Απο πότε το ανακάτεμα της σούπας συνεπάγεται οδήγηση;
                              Οι καιροί αλλάζουν, η τεχνολογία προχωρά και δεν βρίσκω κανένα λόγο να εμμένουμε σε λύσεις ξεπερασμένες, και το αυτοκίνητο έχει πολλά σημεία που έχουνε μείνει πολύ πίσω.

                              Αν βλέπεις το αυτοκίνητο όπως και το ψυγείο στο σπίτι σου,έχεις δίκιο.Αν όμως βλέπεις κάτι παραπάνω μάλλον δεν έχεις δίκιο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Οι χαρντοκοράδες έχουν ψυγείο με χειροκίνητη ρύθμιση θερμοκρασίας;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  blinkys last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Οι χαρντοκοράδες έχουν ψυγείο με χειροκίνητη ρύθμιση θερμοκρασίας;

                                  Όχι έχουν πάγο στον αχυρώνα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Οι χαρντοκοράδες έχουν ψυγείο με χειροκίνητη ρύθμιση θερμοκρασίας;

                                    Και χειροκίνητη απόψυξη!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Μ@λακία, μπορούν να πάρουν νομίζω μια παγονιέρα και να συγκεράσουν τα καλύτερα των δύο κόσμων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Μιλάνε για οδήγηση όλοι αυτοί που έχουν abs στο αμάξι τους...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Αν απο τώρα βαρέθηκες να οδηγείς...

                                          Για micra μιλάμε, την 911 φέρτε την και χειροκίνητη.

                                          Τώρα θυμήθηκα, αφού προβληματίστηκα για τους διαφορετικούς κινητήρες...ο παλιός 1.2 TCE έχει 139gr CO2 ενώ ο νέος ο kompressor πάει στα 95 ή 98gr CO2. Η διαφορά είναι αρκετή για να θεωρείται ο TCE 'βενζινοβόρος' και ρυπογόνος πλέον. Επίσης, ο ένας είναι 4κυλινδρος με τούρμπο ενώ ο άλλος 3κυλινδρος με κομπρεσέρ, δηλαδή υπάρχει διαφορά (θεωρητική τουλάχιστον) ως προς την ποιότητα λειτουργίας. Ίσως ο νέος φορεθεί σε μικρότερα μοντέλα της γκάμας Ρενό αν επιτύχει. Γιατί το micra πιάνει το κάτω άκρο των supermini σε μέγεθος, κυβισμό και ποιότητα, κοντά δηλαδή στο twingo, ενώ το Clio πάει στο άνω άκρο.

                                          Υπάρχει περίπτωση να υπερτερεί στο συνδυασμό με το CVT ο κομπρέσσορας έναντι του τούρμπο, λόγω π.χ. σταθερής δύναμης από το ρελαντί;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Οι εκπομπές δεν είναι θέμα μόνο απόδοσης κινητήρων, αλλά συνδυασμός πραγμάτων όπως βάρος, αεροδυναμική, γρανάζωμα, ρύθμιση κινητήρων, τυπολογία εξαρτημάτων κ.α.
                                            Το νέο Μίκρα θα είναι ελαφρύτερο από το Κλιό, έχει αεροδυναμικό συντελεστή μόνο 0,29, νούμερο καλό για την κατηγορία, άλλο κύκλο λειτουργίας (Μίλλερ αντί Όττο), άμεσο ψεκασμό καυσίμου, 13:1 συμπίεση.
                                            Όλα μπαίνουν στο λογαριασμό, ο νεώτερος κινητήρας είναι σαφώς ανώτερος στα χαρτιά, αλλά άμεση σύγκριση με το διοξείδιο του Κλιό δεν πρέπει να γίνεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr