-
Kαλησπερα.Η ερωτηση ειναι η εξης.Μια 600αρα η χιλιαρα supersport μηχανη με οικονομικη οδηγηση σε χαμηλες στροφες με τι κυβικων αμαξι θα μπορουσε να αντιστοιχιστει σε καταναλωση,αντιστοιχα οικονομικη οδηγηση.Προκειται να προβω σε αγορα και η αληθεια ειναι οτι ενω πηγαινα για 600(κυριως λογω ανακμεταλευτης δυναμης των 1000 στο δρομο) οι τιμες με τα 1000 ειναι σχεδον ιδιες οποτε υπαρχει διλημμα.Το μηχανακι θελω να το εχω και για καθημερινη μετακινηση παροτι υπαρχει scooter δεν υποστηριζω τη νοοτροπια να εχω ενα καλο μηχανακι για σαββατοκυριακο.Θελω να το χαιρομαι διαρκως αλλα και αυτο εξαρταται απο την τσεπη.Οποτε,καποιος που εχει τετοια μηχανη ας γραψει οτι εχει παρατηρησει αλλα και καποιος που δεν εχει μπορει να σχολιασει επισης.Ευχαριστω. =D
-
Kαλησπερα.Η ερωτηση ειναι η εξης.Μια 600αρα η χιλιαρα supersport μηχανη με οικονομικη οδηγηση σε χαμηλες στροφες με τι κυβικων αμαξι θα μπορουσε να αντιστοιχιστει σε καταναλωση,αντιστοιχα οικονομικη οδηγηση.Προκειται να προβω σε αγορα και η αληθεια ειναι οτι ενω πηγαινα για 600(κυριως λογω ανακμεταλευτης δυναμης των 1000 στο δρομο) οι τιμες με τα 1000 ειναι σχεδον ιδιες οποτε υπαρχει διλημμα.Το μηχανακι θελω να το εχω και για καθημερινη μετακινηση παροτι υπαρχει scooter δεν υποστηριζω τη νοοτροπια να εχω ενα καλο μηχανακι για σαββατοκυριακο.Θελω να το χαιρομαι διαρκως αλλα και αυτο εξαρταται απο την τσεπη.Οποτε,καποιος που εχει τετοια μηχανη ας γραψει οτι εχει παρατηρησει αλλα και καποιος που δεν εχει μπορει να σχολιασει επισης.Ευχαριστω. =D
-
Kαλησπερα.Η ερωτηση ειναι η εξης.Μια 600αρα η χιλιαρα supersport μηχανη με οικονομικη οδηγηση σε χαμηλες στροφες με τι κυβικων αμαξι θα μπορουσε να αντιστοιχιστει σε καταναλωση,αντιστοιχα οικονομικη οδηγηση.Προκειται να προβω σε αγορα και η αληθεια ειναι οτι ενω πηγαινα για 600(κυριως λογω ανακμεταλευτης δυναμης των 1000 στο δρομο) οι τιμες με τα 1000 ειναι σχεδον ιδιες οποτε υπαρχει διλημμα.Το μηχανακι θελω να το εχω και για καθημερινη μετακινηση παροτι υπαρχει scooter δεν υποστηριζω τη νοοτροπια να εχω ενα καλο μηχανακι για σαββατοκυριακο.Θελω να το χαιρομαι διαρκως αλλα και αυτο εξαρταται απο την τσεπη.Οποτε,καποιος που εχει τετοια μηχανη ας γραψει οτι εχει παρατηρησει αλλα και καποιος που δεν εχει μπορει να σχολιασει επισης.Ευχαριστω. =D
-
To supersport 1α απ όλα δεν θα βολεύεται σε περιοχές κέντρου ή με κίνηση οπότε θα είσαι στάσιμος μην κερδίζοντας ιδιαίτερα τα + της μηχανής. Επίσης εδώ ένα 600άρι καίει μιν 6-7 λτ δε νομίζω ότι το 1000 θα μπορεί να πέσει κάτω από 8-9. Εξαρτάται βέβαια και που κυκλοφορείς. Τέλος το να σκέφτεσαι 1000 κ να ψάχνεις την κατανάλωση είναι ...κάπως...
Προσοχή στην αγορά και καλή τύχη... -
Φιλε μου το ξερω οτι δεν ειναι βολικο για κεντρο και κινηση αλλα θα το χρησιμοποιω ελαχιστα εκει.Η αποσταση που θα κανω κυριως ειναι σχολη σπιτι(Ελληνικο-Αιγαλεω) οπου τα πρωινα υπαρχει καποια κινηση αλλα οχι ακινητοποιηση,απλα αργες ταχυτητες.Eκει κυριως με νοιαζει ποια θα ειναι η διαφορα σε 600-1000
-
Για καινούρια ή για μεταχ. σκέφτεσαι;
-
μεταχειρα ενοοειτε.Αυτο ειναι που με τραβαει και στο 1000,οι διπλανες τιμες με τα 600,750.
-
Το καρμπυρατεράτο 4κυλινδρο 600άρι μου παίζει στα 7 λτ, δύσκολα σε συνθήκες πόλης θα πέσει πιο κάτω. Μιλάμε για σχετικά χαλαρή οδήγηση όταν είμαι στην κίνηση (μέχρι 4-5 Κ σαλ οι αλλαγές και 6η από αρκετά νωρίς) και ανοιγματάκια όταν πετύχω ανοιχτό δρόμο. Αυτό το διάστημα που η δουλειά μου είναι Ασπρόπυργο αρκετά νωρίς το πρωί και ρολάρω για αρκετό διάστημα με 6η και 100-110 έχω δει και κατανάλωση γύρω στα 6,4-6,5. Στην εθνική παραδόξως η κατανάλωση ανεβαίνει, λόγω πολύστροφου κινητήρα, κακής αεροδυναμικής (γυμνό), καρμπυρατέρ και φυσικά αυξημένης ταχύτητας, με αυτά τα μηχανήματα πολύ δύσκολα μένεις στα 130-140.
-
Στη μεση ακουγεται,υποθετω με injection θα ειναι αισθητα πιο κατω(?)
-
Πιο κάτω σίγουρα, αλλά όχι και δραματικά κάτω πιστεύω. Μισό με ένα λίτρο το πολύ ίσως.
-
Φιλε μου πιστευω πως δεν μπορεις να συγκρινεις την καταναλωση μιας μοτο με ενα αυτοκινητο.σαφως η μηχανη εχει μικροτερη καταναλωση αλλα ακομα και ιδια να ειναι σε καμια περιπτωση δεν συγκρινεται με το συνολικο οφελος που σου προσφερει(χρονος,εξοδα συντηρησης κ.α.) σε σχεση με το αυτοκινητο.Εγω εχω ενα cbr 600f του 03(injection).Η καταναλωση του ειναι περιπου 6 lt/100 km +- αναλογα πως το δουλευω.H μηχανη ειναι spor turing και συνδιαζει την ανεση μιας μηχανης πολης με χαρακτηρηστικα μιας super spor μοτο.Ισως ο καλυτερος σσυνδιασμος.
-
Ο χρήστης Labros.P έγραψε:
Φιλε μου πιστευω πως δεν μπορεις να συγκρινεις την καταναλωση μιας μοτο με ενα αυτοκινητο.σαφως η μηχανη εχει μικροτερη καταναλωση αλλα ακομα και ιδια να ειναι σε καμια περιπτωση δεν συγκρινεται με το συνολικο οφελος που σου προσφερει(χρονος,εξοδα συντηρησης κ.α.) σε σχεση με το αυτοκινητο.Εγω εχω ενα cbr 600f του 03(injection).Η καταναλωση του ειναι περιπου 6 lt/100 km +- αναλογα πως το δουλευω.H μηχανη ειναι spor turing και συνδιαζει την ανεση μιας μηχανης πολης με χαρακτηρηστικα μιας super spor μοτο.Ισως ο καλυτερος σσυνδιασμος.Aυτο το μηχανακι το ειχα ενα φεγγαρι...με απλα λογια γαμω τα μηχανακια ειδα και 360 χιλιομετρα με 18 λιτρα βενζινης!!!ειχα το f4 το καρπιρατερατο του 2000 μοντελο...Τωρα με το zx12 κλαφτα χαραλαμπε ειναι η υποθεση αλλα......
Συγκριτικη καταναλωση street μηχανης με αυτοκινητο