-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Πως και έτσι; δεν τους έχει μάθει τα κάλπα η αδερφή renault? -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
4άστερο το Micra παρα το στανταρ ESP και τα καλά σχετικά ποσοστά.
Συγκριτικά με το 5άστερο Α1, ίδιο ποσοστό στην προστασία παιδιού και καλύτερο σε πεζό.Για 2011 μοντελο ρομπα τα 4 αστερια στο http://www.euroncap.com/home.aspx όταν Yaris - Swift εχoυν 5
Από : 4 /12 / 2010 στην εκθεση : ΑUTO SHOW 2010 (4-12 Δεκεμβρίου)
Παρουσίαση δημοσιογράφων στο Ελλάda 6/12/2010 και παραγγελίες 2 μέρες μετά...
-
Ο χρήστης Ringo106r έγραψε:
Για 2011 μοντελο ρομπα τα 4 αστερια στο http://www.euroncap.com/home.aspx όταν Yaris - Swift εχoυν 5Συμφωνώ. Στην κατηγορία supermini θεωρώ δεδομένα τα 5 αστέρια πλέον και στο νέο Micra θα βασιστούν και άλλα μελλοντικά μοντέλα οπότε έπρεπε να το προσέξουν πολύ.
-
Ο χρήστης Ringo106r έγραψε:
Από : 4 /12 / 2010 στην εκθεση : ΑUTO SHOW 2010 (4-12 Δεκεμβρίου)
Παρουσίαση δημοσιογράφων στο Ελλάda 6/12/2010 και παραγγελίες 2 μέρες μετά...Χθες παρατήρησα σε έκθεση αντιπροσωπίας να έχει 'αποσυρθεί' το προηγούμενο και να αφήνει κενό χώρο μάλλον για το καινούριο.
Μου έκανε 'κάτι' που δεν το είδα μέσα σε 'σαλόνι' μετά απο τόσα χρόνια! -
Ο χρήστης Ringo106r έγραψε:
4άστερο το Micra παρα το στανταρ ESP και τα καλά σχετικά ποσοστά.
Συγκριτικά με το 5άστερο Α1, ίδιο ποσοστό στην προστασία παιδιού και καλύτερο σε πεζό.Για 2011 μοντελο ρομπα τα 4 αστερια στο http://www.euroncap.com/home.aspx όταν Yaris - Swift εχoυν 5
Το Γιάρις είχε δοκιμαστεί το 2005 όμως, με τα παλιά χαμηλότερα στάνταρντ.
-
Εσύ κάνε τη σύγκριση με το POLO του 2009 με τα νέα στάνταρντ...
-
Λοιπόν το είδα στην έκθεση κι εγω. Με εντυπωσίασε.Εξωτερικά πιο όμορφο από το προηγούμενο που πραγματικά ήταν πολύ χάλια εμπρος.Εσωτερικά όμορφο σαν σχήμα και πολύ ευχάριστο στο μάτι αλλά λίγο κατώτερο ποιοτικά απο το Swift που κατά την άποψή μου ειναι σαν Golf μόλις κλείνει η πόρτα.Γενικότερα με εντυπωσίασε.Από χώρους νομίζω ότι για 4 άτομα είναι καλό και μπορεί να ανταποκριθεί σε μία 3μερη εξόρμηση ....
(λόγο υψηλής αξιοπιστίας θα φτάσει εκεί...σε αντίθεση με το Clio που πρέπει να πάρεις και τον ηλεκτρολόγο σου μαζί & εναν extra πολλαπλασιαστή και εγκέφαλο αν πάς με το Polo... ).
-
Ο χρήστης Ringo106r έγραψε:
Λοιπόν το είδα στην έκθεση κι εγω. Με εντυπωσίασε.Εξωτερικά πιο όμορφο από το προηγούμενο που πραγματικά ήταν πολύ χάλια εμπρος.Εσωτερικά όμορφο σαν σχήμα και πολύ ευχάριστο στο μάτι αλλά λίγο κατώτερο ποιοτικά απο το Swift που κατά την άποψή μου ειναι σαν Golf μόλις κλείνει η πόρτα.Γενικότερα με εντυπωσίασε.Από χώρους νομίζω ότι για 4 άτομα είναι καλό και μπορεί να ανταποκριθεί σε μία 3μερη εξόρμηση ....(λόγο υψηλής αξιοπιστίας θα φτάσει εκεί...σε αντίθεση με το Clio που πρέπει να πάρεις και τον ηλεκτρολόγο σου μαζί & εναν extra πολλαπλασιαστή και εγκέφαλο αν πάς με το Polo... ).
-
Απο τις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στο topic της Έκθεσης http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=46041&start=30#p2060082 μου άρεσε.
Εχασε λιγη από την χαριτωμένη εμφάνιση του προηγούμενου αλλά είναι ευχάριστο οπτικά. Το ταμπλό του όμορφο αν και του τωρινού με τις πολλές θήκες και επίπεδες επιφάνειες είναι πιο λειτουργικό. Ωραία η 2χρωμία με το μαυρο σε 'δύσκολα' σημεία. Και κάπως καλύτερα τα καθίσματα με τα πλευρικά στηρίγματα σε σχέση με τα ίσια (παγκάκι ο πάτος του) του τωρινού. Ελπίζω να το δω σύντομα απο κοντά για να έχω και καλύτερη άποψη.Στο τωρινό το βάθος του χώρου αποσκευών και το συρρόμενο πίσω κάθισμα (χωρίς απαραίτητα να δυσχεραίνει ιδιαίτερα τους πίσω επιβάτες) του έδιναν πολύ καλές μεταφορικές δυνατότητες.
Σε επιβάτες όμως ... ΜΟΝΟ τέσσερις για να κάτσουν άνετα. -
Θα ήθελα να μάθω το όνομα του Ινδού εργάτη που συναρμολογεί το δικό μου Κ13...
Γιατί αργεί τόσο πολύ ???
Να απολυθεί άμεσα , ούτε παραγγελίες δε δέχονται ακόμα εδώ !!!
Ζήσε Μαϊ μου... -
Ο χρήστης Ringo106r έγραψε:
Θα ήθελα να μάθω το όνομα του Ινδού εργάτη που συναρμολογεί το δικό μου Κ13...
Γιατί αργεί τόσο πολύ ???
Να απολυθεί άμεσα , ούτε παραγγελίες δε δέχονται ακόμα εδώ !!!
Ζήσε Μαϊ μου...Μηπως ειναι σημαδιακό ? Μηπως πρεπει να το ακυρωσεις ?
-
Μήπως να πάει το Θέμα στο κατασκευαστές και μοντέλα?
Εφόσον δεν πωλείται στην Ελλάδα ακόμα όχι -
Το νέο μίκρα υπάρχει στις εκθέσεις? Θέλω να πάω να το δω.
-
Πρώτη μου στατική γνωριμία με το νέο Micra. Μαυρο έξω, μπεζ μέσα.
Πλαστικά σκληρά και αδιάφορα σε αίσθηση με όμορφη σχεδίαση στο ταμπλό και ιδιαίτερα στον χωρο του κλιματισμού. Πολλές θήκες στο εσωτερικό. Σε ποιότητα δεν ειδα κάτι άλλο (χειρότερο ή καλύτερο) από το εγγλέζικο τουλάχιστον με την αφή στα πλαστικά και στον ήχο και την αίσθηση κλεισίματος της πόρτας. Οι χωροι δείχνουν μεγαλύτεροι και επιτέλους ... μικρό Micra με καθίσματα με πλευρική στηριξη. Παγκάκια είχαν τα προηγούμενα. Χάθηκε όμως το βελούδο στα καθίσματα και μπήκε ύφασμα χωρίς κάποια ιδιαίτερο σχεδιαστικό μοτίβο.
Σε εμφάνιση θυμίζει το παλιό και δείχνει και κάπως διαφορετικό. Δεν με εντυπωσίασε σαν κάτι καινούριο, απλώς συνεχίζει το καλό όνομα των προηγούμενων.
Το κομπρεσσοράτο από την άνοιξη. -
Εγω το αγορασα τελικά και εχω να πω οτι σε ενθουσιαζει τελικα...Βεβαια ο ηχος της 3κυλινδρης μηχανης ειναι χαλια.
Νομιζω οτι ειναι μονιμα χαλασμενο. Πανω απο τις 4.000 στροφες γινεται πιο ψυχωμένο, αλλά το καλο ειναι οτι το πρωτο ρεζερβουαρ στη πολη τελειωσε 574 km μετά !!!
ok η ποιότητα , super το bluetooth (μιλάω πατωτας τα κουμπακια στο τιμονι, ενω στο Golf 6 ζηταγαν 350€ για imitation bleutooth , χωρια που δεν αναγνωριζε το sony κινητο μου, αλλα με όλα τα k@λ@γερμανικα Siemens ηταν ok)
Το τιμονι ηταν πολυ καλο , ελαφρυ, με αισθηση και κοβει πολυ στα στενα.
4η και 5η στο κιβωτιο ειναι overdrive αφου 1η 2α 3η = 50 100 150km
Αργει πολυ να γεμισει η 3η απο χαμηλα, αλλα ειναι οικονομικο τουλαχιστον.
Αυτα για τα πρωτα 1.100 km του Κ13 -
Ο χρήστης Ringo106r έγραψε:
Εγω το αγορασα τελικά και εχω να πω οτι σε ενθουσιαζει τελικα...Βεβαια ο ηχος της 3κυλινδρης μηχανης ειναι χαλια.
Νομιζω οτι ειναι μονιμα χαλασμενο. Πανω απο τις 4.000 στροφες γινεται πιο ψυχωμένο, αλλά το καλο ειναι οτι το πρωτο ρεζερβουαρ στη πολη τελειωσε 574 km μετά !!!
ok η ποιότητα , super το bluetooth (μιλάω πατωτας τα κουμπακια στο τιμονι, ενω στο Golf 6 ζηταγαν 350€ για imitation bleutooth , χωρια που δεν αναγνωριζε το sony κινητο μου, αλλα με όλα τα k@λ@γερμανικα Siemens ηταν ok)
Το τιμονι ηταν πολυ καλο , ελαφρυ, με αισθηση και κοβει πολυ στα στενα.
4η και 5η στο κιβωτιο ειναι overdrive αφου 1η 2α 3η = 50 100 150km
Αργει πολυ να γεμισει η 3η απο χαμηλα, αλλα ειναι οικονομικο τουλαχιστον.
Αυτα για τα πρωτα 1.100 km του Κ13Καλοτάξιδο.......!!!!!
Ωραίο αυτοκινητάκι για την πόλη!
Το τούρμπο πότε έρχεται; -
Καλοτάξιδο το ομορφούλι!
Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται ο νεός κινητήρας του στο δρόμο σε θόρυβο, επιδόσεις κλπ αλλά αν είναι σαν του προηγούμενου 1,2 νομίζω αξίζει.
Και το προηγούμενο δεν ήταν από τα αθόρυβα πάντως, αλλά αποζημίωνε σε νευρο από την μια και οικονομία από την άλλη. Παιχνιδιάρικο δηλαδή. -
http://www.greencarcongress.com/2011/02 ... co2km.html
κύκλος Miller (Attkinson με turbo), συμπίεση 13:1 (τα θετικά του σχετικού κύκλου), 1.2 λίτρα, 97 άλογα, 3 κύλινδροι και εκπομπές κάτω από 100gr CO2 (95 για την ακρίβεια).
-
Γιατί επιμένουν όλοι ότι έχει τούρμπο ενώ έχει κομπρέσσορα δεν μπορω να το καταλάβω.
ΥΓ: Χρήστο δεν τα έχω μαζί σου... με τον ΧΑ των 4Τ τα έχω που μέσα σε 2 μέρες έγραψε 2 άρθρα 'μαργαριτάρια' στο site του περιοδικου...
-
Κάπου είχαν αρχίσει συμφορουμίτες να σημειώνουν λάθη που ξεκινούν στα περιοδικά και αναπαράγονται παντού.
Nissan Micra k13