Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C2 VTS
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. C2 VTS
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 17
    • 18
    • 12 / 18
    Μελλοντικά Μοντέλα
    64
    346
    771
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ageloskalp last edited by

      Ειναι οτι ζηταει κανεις...!Εγω προτιμω το μαμμοθρεφτο εσυ το αλητικο!Ειναι αναλογα και με τις ικανοτητες καθε οδηγου.Το ηλεκτρονικο γκαζι για το c2 ειναι σιγουρο?????
      Ειναι σαν του ibiza?????Το ηλεκτρονικο γκαζι ειναι οτι πιο ξενερωτο υπαρχει.Δεν ξερω καν γιατι υπαρχει???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Εγώ αυτό πού διαπιστώνω καί μέ λυπεί,είναι ότι,οι επιδόσεις αυτών τών τριών αυτοκινήτων (0-100 καί 0-160) είναι κατά πολύ χειρώτερες (50% στό 0-160!!! )από τό 'μικρομεσαίο' τότε Καντέτ καί μάλιστα μέ τήν ίδια σχεδόν (καί μεγαλύτερη στό C2) ιπποδύναμη.
        Μού φαίνεται ότι δέν θά αγοράσω ποτέ καινούριο αυτοκίνητο ρέ γμτ.
        Σέ δέκα χρόνια από σήμερα,τά 'μικρά' θά ζυγίζουν 1600 κιλά καί θά χρειάζονται 200 άλογα γιά νά κινηθούν σβέλτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bug last edited by

          Βλέποντας τα σημερινά gti,μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανένα 205 gti,rallye και θα το κρατήσω για πάντα για να δείξω στους απογόνους μου (όταν και αν έρθουν)τι χαρά πρόσφεραν κάποτε τα αυτοκίνητα Ευτυχώς υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kf last edited by

            Ο χρήστης sado έγραψε:
            Το κόκκινο Ignis που είχαν για test το έχω οδηγήσει. Δεν ξέρω αν το πήρα μετά ή πριν το συγκριτικό αλλά σε εμένα τα λάστιχα ήταν ταλαιπωρημένα.

            Τα ελαστικά με τα οποία μας παραχωρήθηκε το Ignis της δοκιμής ήταν καινούρια. Επίσης, το C2 έχει ποντως ηλεκτρονικό γκάζι. Αυτά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sado last edited by

              Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
              sado σχεδον σε ολες τις μετρησεις ειναι ιδια.Μαλιστα σε μερικες ειναι πανω το σιτροεν.Το εσπ βγαινει παντως.Αν και για μενα καλο θα ηταν να μην το βγαζει κανεις στους αθλιους ελληνικους δρομους.Το ιγκνις παντως στα μεγαρα εκανε 1.20.60 και το σιτροεν 1.17.60.Επισης το σιτροεν εχει καλυτερο τιμονι.Απο την αλλη το ιγκνις ειναι πιο διασκεδαστικο με καλυτερα φρενα και καλυτερη τιμη

              Συμφωνώ για τις μετρήσεις αλλά προσωπικά δεν το θέλω για κόντρες ή για χρόνους αλλά για Π.Φάληρο – Σούνιο 😉 και Μέγαρα. Η αλήθεια είναι ότι αν το ΚΑ είχε τον κινητήρα του Ignis και χώραγα μέσα σίγουρα θα έπαιρνα αυτό χωρίς κουβέντα.
              Ενας φίλος μου στην Αγγλία έκανε Test Drive το C2 GT και το C2 VTS και μόλις κατέβηκε από το VTS παράγγειλε το GT. 😉

              Με βάση προσωπική άποψη και άποψη άλλων στην παρέα που τα έχουν οδηγήσει
              Τα + του C2 είναι

              • Τιμόνι
              • Στιβαρότητα
              • Καθίσματα
              • Ωραία σχεδίαση

              Τα - του C2 είναι

              • Βάρος
              • Φρένα
              • Κινητήρας
              • Τιμή
              • Κόστος συντήρησης
              • 16’ ζάντες

              Τα + του Ignis

              • Κινητήρας
              • Ήχος
              • WRC look
              • Στήσιμο
              • Ελαφρύ
              • Αντιπροσωπεία

              Τα – του Ιgnis

              • Σχεδίαση Ταμπλό
              • Εταζέρα
              • Μικροανέσεις

              ageloskalp: Πολύ σωστά! Συμφωνώ μαζί σου. Ο καθένας ζητάει διαφορετικά πράγματα.
              Το γκάζι του C2 είναι σίγουρα ηλεκτρονικό. Δεν θα το πολύκαταλάβεις στην κανονική οδήγηση αλλά σίγουρα θα το καταλάβεις στις απότομες γκαζιές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sado last edited by

                Ο χρήστης KF έγραψε:

                Το κόκκινο Ignis που είχαν για test το έχω οδηγήσει. Δεν ξέρω αν το πήρα μετά ή πριν το συγκριτικό αλλά σε εμένα τα λάστιχα ήταν ταλαιπωρημένα.

                Τα ελαστικά με τα οποία μας παραχωρήθηκε το Ignis της δοκιμής ήταν καινούρια. Επίσης, το C2 έχει ποντως ηλεκτρονικό γκάζι. Αυτά.

                Αχααααα!! Ωστε εσείς τα φάγατε!! Τουλάχιστον δεν με πέρνατε μαζί σας;;!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  ageloskalp last edited by

                  Δεν ξερω αν εχεις οδηγησει ibiza αλλα πηγαινα ξεκινησω και το αμαξι εφευγε μισο δευτερολεπτο μετα το πατημα του γκαζιου!!!
                  Τοσο πολυ θα ειναι και στο C2?
                  Μια ακομη βοηθεια:τα 120-0 τα εχει σε 59,9 δλ.Μπορει καποιος να μου πει τους χρονους αλλων αυτοκινητων εκτος των sportKa και Ignis sport για να εχω ενα μετρο συγκρισης!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sado last edited by

                    Ο χρήστης ageloskalp έγραψε:
                    Δεν ξερω αν εχεις οδηγησει ibiza αλλα πηγαινα ξεκινησω και το αμαξι εφευγε μισο δευτερολεπτο μετα το πατημα του γκαζιου!!!
                    Τοσο πολυ θα ειναι και στο C2?

                    Στην Ελλάδα Ibiza έχω. Σίγουρα δεν είναι σαν το Ibiza αλλά το καταλαβαίνεις....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                      4 ΤΡΟΧΟΙ
                      SPORTKA: 0-100 10.8, TELIKH 173, 0-140 23, 0-400 17.7, 0-1000 32.8.
                      C2 VTS 0-100 9.7, TELIKH 202, 0-140 19.4, 0-400 17, 0-1000 31.2.
                      IGNIS SPORT: 0-100 9.4, TELIKH 185, 0-140 19.9 KAI 0-1000 31.4.

                      Tα αντίστοιχα στοιχεία για το Saxo VTS

                      επιτ.απο σταση :
                      0-100=8,6δ
                      0-160=22,3δ

                      επιτ.εν κινηση :
                      με 3η:50-80=4,7 | 80-110=4,6
                      με 4η:80-110=6,7 | 110-140=7,1
                      με 5η:80-110=9,0 | 110-140=11

                      400μ απο σταση :16,2/140χλμ/ωρα
                      1000μ απο σταση:29,7/175,2χλμ/ωρα

                      Πήγα και είδα ένα στη Σιτροέν στην Μεσογείων.Είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Για τα φρένα μια αλλαγή στα υλικά τριβής σίγουρα θα αλλάξει τα πράγματα προς το πολύ καλύτερο αφού τα δισκόφρενα είναι ανθεκτικα. Από εκει και πέρα το C2 δυστυχώς έχει το φιλικό για μέσο οδηγό και αδίαφορο για τον ψαγμένο στήσιμο που έχουν όλα τα καινούργια. Ουδέτερο ουδέτερο ουδέτερο και αυτό αποδίδει στην πίστα αφού δεν χάνεται χρόνος σε 'χαζογλιστρήματα' αλλά έτσι χάνεται η χαρά της οδήγησης στο όριο. Κατά τα άλλα το C2 είναι ένα σύγχρονο GTi με ότι αυτό σημαίνει σε βάρος-επιδόσεις-εξοπλισμό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται και όχι ως το νέο VTS. Αυτό μας τέλειωσε άλλωστε πολύ το αποκάλεσαν σκοτώστρα και την ευχάριστη για τον γνώστη οδική συμπεριφορά επικίνδυνη.
                        Το Ignis δεν ξέρω ποτέ δεν μου έκατσε καλά λόγω άκαμπτου ο οποίος δεν τα πάει και τόσο καλά με τις ανωμαλίες των Ελληνικών επαρχιακών 'δρόμων'. Προσωπικά θα ήθελα το SportKa με κινητήρα C2 και εξοπλισμό C2. Επειδή δεν υπάρχει επιλέγω C2 μεταξύ των τριών και επιφυλάσομαι για προσωπικές εντυπώσεις μετά απο test drive όταν και αν θα υπάρχει αμάξι διαθέσιμο.
                        Και οι 4Τ πάντως το βγάζουν καλύτερο της τριάδας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsilis last edited by

                          Παρόλο που μου αρέσει πολύ το C2,νομίζω ότι το Sportka παραμένει η επιλογή πού πιστεύω ότι θα χαιρόμουν να οδηγώ παντού και πάντα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης sado έγραψε:

                            Δεν ξερω αν εχεις οδηγησει ibiza αλλα πηγαινα ξεκινησω και το αμαξι εφευγε μισο δευτερολεπτο μετα το πατημα του γκαζιου!!!
                            Τοσο πολυ θα ειναι και στο C2?

                            Στην Ελλάδα Ibiza έχω. Σίγουρα δεν είναι σαν το Ibiza αλλά το καταλαβαίνεις....

                            Ε με σένα μέσα τι περίμενες;

                            Αντε να κερδίσεις σε φανάρι μετά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_army7 last edited by

                              Οι συντακτες ειπαν οτι αν δεν εισαι και πολυ καλος οδηγος μπορει να κανεις ανετα 2-3 τετ-α-κε με τα σαξοραλα.Για φανταστειτε στο δρομο τι θα γινεται.Γι'αυτο βλεπουμε καθε τρεις και λιγο διαλυμενα σαξοραλλα.Εγω πιστευω πως στον δρομο ειτε εχεις το c2 ειτε το ignis ειτε το sportka μπορεις να κερασεις τσαγακι στα σαξοραλλα.Παντως το 1.17.60 στα μεγαρα ειναι καταπληκτικος χρονος και εγινε απο συντακτες και χωρις ιδιαιτερο ψαξιμο.Αυτοι οι χρονοι ειναι μακραν καλυτεροι απο οποιοδηποτε σημερινο gti και ειναι το ιδιο με του 16βαλβιδου ραλλου και μαλιστα αυτος ο χρονος εγινε ευκολα και το αυτοκινητο ηταν προβλεψιμο και ασφαλες.Αυτο ειναι αμαξι για την νεολαια κατα την γνωμη μου.Αν εβγαινε παλι καποιο gti σαν το ραλυ τοτε θα βλεπαμε πολλους νεκρους.Δεν αδικω την σιτροεν που το εκανε προβλεψιμο.Παντως το τιμονι θυμιζει παλιες καλες εποχες με 2.6 στροφες και πολυ καλη αισθηση.Δεν ξερω αν το γκαζι ειναι ηλεκτρονικο αλλα δεν εγραψαν καποιο παραπονο αυτοι που τ οδηγησαν.Και δεν νομιζω οτι ειναι ακριβο.Το 106 gti ειχε 15.000 ευρο και το σιτροεν εχει 15.700 και εχει ηλεκτρονικο κλιματισμο,εσπ,αεροσακους,αβς και γενικα που καλυτερη ποιοτητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Τα πραγματα νομιζω οτι ειναι απλα: η προκληση πλεον για ολες τις εταιριες ειναι να φτιαξουν αυτοκινητα τα οποια ναι μεν να ειναι γρηγορα, αλλα ταυτοχρονα ευκολοδηγητα απο την πλειοψηφια των οδηγων.

                                Χαρακτηριστικα παραδειγματα πολλα. Παρτε το Punto GT & Rallye. Στην εποχη τους ηταν οτι πιο γρηγορο μπορουσε να αγορασει κανεις με λογικο κοστος. Ομως και τα 2 ηθελαν προσοχη, ειδικα στους Ελληνικους δρομους. Χαριζαν χαμογελα στον οδηγο οχι μονο λογω της ταχυτητας τους αλλα και γιατι εκει στο οριο απαιτουσαν να εισαι 100% παρων και να μην κανεις λαθη. Απαιτουσαν προσοχη και ηθελαν πολλα χλμ για να μπορεις να τα μαθεις...

                                Οι σημερινοι εκπροσωποι της κατηγοριας ibiza FR, C2 vts, πανε το ιδιο γρηγορα, αλλα πλεον ειναι ευκολο για οποιονδηποτε να πιασει το 80-90% των δυνατοτητων τους. Συγχωρουν λαθη και προστατευουν τον οδηγο τους απο αυτα.

                                Δε νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση πλεον να δουμε σημερα αυτοκινητα οπως εκεινης της εποχης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                  Παντως το 1.17.60 στα μεγαρα ειναι καταπληκτικος χρονος και εγινε απο συντακτες και χωρις ιδιαιτερο ψαξιμο.Αυτοι οι χρονοι ειναι μακραν καλυτεροι απο οποιοδηποτε σημερινο gti και ειναι το ιδιο με του 16βαλβιδου ραλλου και μαλιστα αυτος ο χρονος εγινε ευκολα και το αυτοκινητο ηταν προβλεψιμο και ασφαλες.

                                  Παραθετω τους χρονους που εκαναν οι 4Τ στα Μεγαρα, λιγους μηνες πριν κατα το 3ωρο τεστ αντοχης. Σημειωνω βεβαια οτι για τα συγκεκριμενα μοντελα εγιναν περισσοτεροι γυροι, αρα ειναι πιο ευνοημενα σε σχεση με το C2.

                                  yaris ts --------------1:18.098
                                  206 1600 ------------1:18.335
                                  ignis sport ----------1:18.341
                                  ibiza 1400 -----------1:18.544
                                  punto sporting -----1:18.995
                                  polo 1400 -----------1:19.535
                                  clio 1400 ------------1:19.758
                                  micra racing --------1:19.786
                                  fiesta 1600 ---------1:20.234

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_army7 last edited by

                                    spiro το εχω το περιοδικο.Τα αμαξια τα οδηγησαν οδηγοι αγωνων.Με συντακτες το φιεστα εκανε 1.24 το πουντο 1.23 και 206 1.20.50.Πιστευω πως με πολλους γυρους και με εναν οδηγο αγωνων θα κατεβει κατω απο 1.17 το σιτροενακι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                      spiro το εχω το περιοδικο.Τα αμαξια τα οδηγησαν οδηγοι αγωνων.Με συντακτες το φιεστα εκανε 1.24 το πουντο 1.23 και 206 1.20.50.Πιστευω πως με πολλους γυρους και με εναν οδηγο αγωνων θα κατεβει κατω απο 1.17 το σιτροενακι

                                      συμφωνω απολυτα μαζι σου, γιαυτο εκανα και την αναλογη παρατηρηση αμεσως πριν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Μόνο που το VTS υπερτερεί κατά 15-30 άλογα (με ανάλογα βάρη αμαξώματος) από τα άλλα μοντέλα. Δεν σημαίνει ότι δεν είναι γρήγορο, ή ικανό, αλλά έχει πλεονέκτημα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                          Μόνο που το VTS υπερτερεί κατά 15-30 άλογα (με ανάλογα βάρη αμαξώματος) από τα άλλα μοντέλα. Δεν σημαίνει ότι δεν είναι γρήγορο, ή ικανό, αλλά έχει πλεονέκτημα

                                          Και επίσης αρκετά από αυτά παίζουν στα ίδια επίπεδα τιμής... ...άντε 1-2 χιλιάρικα φτηνότερα με χειρότερο επίπεδο εξοπλισμού όμως!

                                          Μπράβο λοιπόν στην Citroen που έβγαλε ένα αμξάκι που θα ευχαριστήσει πολύ κόσμο και όχι μόνο τους 'χεράδες'..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kf last edited by

                                            Ο χρήστης ageloskalp έγραψε:
                                            Δεν ξερω αν εχεις οδηγησει ibiza αλλα πηγαινα ξεκινησω και το αμαξι εφευγε μισο δευτερολεπτο μετα το πατημα του γκαζιου!!!
                                            Τοσο πολυ θα ειναι και στο C2?
                                            Μια ακομη βοηθεια:τα 120-0 τα εχει σε 59,9 δλ.Μπορει καποιος να μου πει τους χρονους αλλων αυτοκινητων εκτος των sportKa και Ignis sport για να εχω ενα μετρο συγκρισης!!!

                                            Η μέτρηση είναι σε μέτρα και όχι δλ. Για περισσότερα νούμερα σχετικά με άλλα αυτοκίνητα υπόσχομαι να επανέλθω τη δευτέρα, οπότε και θα έχω πρόσβαση στο αρχείο μετρήσεων του περιοδικού. Πάντως αρκετά 1600άρια ίδιου ή μεγαλύτερου βέρους, τα οποία δεν είναι σπορ, επιτυγχάνουν αυτήν την επίδοση -ή έστω πολύ παραπλήσια- γι'αυτό και τα σχόλιά μας δεν είναι πολύ θετικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 12 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr