-
-
Παραγωγός ποιος είναι ?
Ο Πάουλ Γιόζεφ Γκαίμπελς ?
http://el.wikipedia.org/wiki/Γιόζεφ_Γκαίμπελς -
Αυτό σημαίνει έθνος με παραδόσεις και αξίες
Αυτοί είχαν το δάσκαλο άρα ποιος θα τους την βγει στον τομέα marketing -
Οικογενειακές υποχρεώσεις με έστειλαν σήμερα σε μια ημερήσια διαδρομή με επιστροφή Τρίκαλα - Αδενδρο Θεσ/κης - Τρίκαλα.
Ξεκίνησα να σκέφτομαι από εχθές να κάνω ένα 'οικονομικό' ταξίδι (όσο μπορεί δηλαδή κανείς με το Bravo) αλλά αποδείχτηκε (ως συνήθως) ευσεβής πόθος. Έχουμε εθιστεί τελικά στην ταχύτητα
Ακόμα μια φορά διαπίστωσα την απαράδεκτη ποιότητα των δρόμων μας και την αναποτελεσματικότητα όλων αυτών που σχεδιάζουν-κατασκευάζουν έργα.Απίστευτες ανωμαλίες σε όλο το μήκος της διαδρομής,είτε αυτό αφορούσε ΕΟ είτε επαρχιακούς δρόμους.Μέτρησα τουλάχιστον 6 σκοτωμένα ζώα στο κομμάτι από Τρίκαλα για Λάρισα , βλαστήμησα ακόμα μια φορά για την ποιότητα του οδοστρώματος του περιφερειακού δρόμου που οδηγεί από την είσοδο της Λάρισας (ερχόμενος από Τρίκαλα) στην την ΕΟ με κατεύθυνση για Θεσ/κη.
Αρχισα να πληρώνω διόδια πριν την είσοδο στα Τέμπη , για να κινηθώ με 50km/h μέσα σ αυτά. Αναγκάστηκα να κινηθώ με 160-190 στην ΕΟ μήπως και ρεφάρω τη χασούρα , αλλά σε τόσα διόδια που σταμάτησα πήγε χαμένη η προσπάθεια!(οχι βέβαια πως απαιτείται προσπάθεια να κινηθείς με αυτές τις ταχύτητες με το Bravo , έρχονται αβίαστα).
Δεν έχω πρόχειρο τώρα το χαρτάκι από τον σταθμό διοδίων που πλήρωσα τη χάρη του 3,10€ για να τους ρίξω ένα βρισίδι
Αποτέλεσμα , έκανα 219 χιλιόμετρα σε 02h 13min καταναλώνοντας 9,2l/100km με μέση ταχύτητα 98km.Στην επιστροφή χάρηκα τουλάχιστον το κομμάτι από την είσοδό μου (πριν τα διόδια των Μαλγάρων) στην ΕΟ έως το σημείου της εξόδου για Κατερίνη , όπου αφού προσπέρασα μια Boxter , o οδηγός της αποφάσισε να κινηθεί ως το δεύτερο μέλος μιας αυτοκινητιστικής παρέας (οχι δεν ήταν κόντρα , πως θα μπορούσε άλλωστε με τη διαφορά δύναμης που μας χωρίζει!).
Φλας για να βγώ απο τη μεσαία στην αριστερή εγώ - φλας και αυτός. Φλας για να μπω πάλι στη μεσαία εγώ - φλας και αυτός. 190 εγω - 190 και αυτός. 160 εγω - 160 και αυτός .Επιτάχυνση εγω - επιτάχυνση και αυτός. Κάποια στιγμή είπα να δω αν αποφασίσει να προσπεράσει και έκανα δεξιά - δεξιά και αυτός.Πάντα πίσω μου στα 25 μέτρα περίπου.Μέχρι τα 220 που κινήθηκα ερχόταν μαζί μου από πίσω πατώντας πάνω στις γραμμές μου.Ωραίος.
Να είναι καλά και να χαίρεται το εργαλείο του.Πάντως παιδιά , κανένας δεν πάει πάνω από 130-140! (πλην του φίλου με την Porshe) νέες τιμές και μέτρα - νέα ήθη
Φυσικά όμως συνεχίζεται απτόητη η παρουσία των 'ζώων' στους δρόμους. Στα φανάρια του χωριού Γεωργανάδες , πάνω στην ΕΟ Λάρισας-Τρικάλων και ενώ είμαι 5ο ή 6ο αυτοκίνητο στην ουρά μιας και το φανάρι ήταν κόκκινο , οδηγός Τοyota Rav ασημί χρώματος που έρχονταν από πίσω , μας **πέρασε όλους από δεξιά με μεγάλη ταχύτητα και παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη. **
Η επιστροφή έκλεισε με τη θέα αυτής
(Alfa Romeo Brera)που έφερε πινακίδες ΔΟΚ και έφευγε καταπληκτικά
Συνολικά στατιστικά ταξιδιού :
Xιλιόμετρα : 451
Mέση κατανάλωση : 9,7l/100km (ας είναι καλά η Porshe)
Μέση ταχύτητα : 96km/h ( ας όψονται τα Τέμπη και η υπόλοιπη διαδρομή προς Τρίκαλα)
Συνολική διάρκεια κίνησης: 04h 39minTελικά, καλύτερα να ανεβαίνω προς τα βουνά.
Διαπίστωσα βέβαια , ακόμα μια φορά , πως μπορώ να κινούμαι ανενόχλητος κοντά στο φάσμα των 200 όταν η σύζυγος έχει κάτι να διαβάζει στο αυτοκίνητο -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Στην επιστροφή χάρηκα τουλάχιστον το κομμάτι από την είσοδό μου (πριν τα διόδια των Μαλγάρων) στην ΕΟ έως το σημείου της εξόδου για Κατερίνη , όπου αφού προσπέρασα μια Boxter , o οδηγός της αποφάσισε να κινηθεί ως το δεύτερο μέλος μιας αυτοκινητιστικής παρέας (οχι δεν ήταν κόντρα , πως θα μπορούσε άλλωστε με τη διαφορά δύναμης που μας χωρίζει!).
Φλας για να βγώ απο τη μεσαία στην αριστερή εγώ - φλας και αυτός. Φλας για να μπω πάλι στη μεσαία εγώ - φλας και αυτός. 190 εγω - 190 και αυτός. 160 εγω - 160 και αυτός .Επιτάχυνση εγω - επιτάχυνση και αυτός. Κάποια στιγμή είπα να δω αν αποφασίσει να προσπεράσει και έκανα δεξιά - δεξιά και αυτός.Πάντα πίσω μου στα 25 μέτρα περίπου.Μέχρι τα 220 που κινήθηκα ερχόταν μαζί μου από πίσω πατώντας πάνω στις γραμμές μου.Ωραίος.
Να είναι καλά και να χαίρεται το εργαλείο του.Το κάνω κι εγώ αυτό όταν βρω κάποιον να κινείται με ρυθμό και φαίνεται σωστός στο δρόμο. Πάω από πίσω, κρατάω μια απόσταση ασφαλείας και πάμε κονβόι. Μην τσιμπάς όμως! Παγίδα είναι ώστε αν παίζει μπλόκο να τη φας εσύ!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το κάνω κι εγώ αυτό όταν βρω κάποιον να κινείται με ρυθμό και φαίνεται σωστός στο δρόμο. Πάω από πίσω, κρατάω μια απόσταση ασφαλείας και πάμε κονβόι. Μην τσιμπάς όμως! Παγίδα είναι ώστε αν παίζει μπλόκο να τη φας εσύ!
Το υποψιάστηκα και είχα το νου μου
-
Τι ωραία που ένα βιβλίο μπορεί να jammάρει το ραντάρ στο κάθισμα του συνοδηγού....
Εμένα έχει το επιταχυνσόμετρο ρυθμισμένο στο 1g. Απο εκεί και πάνω αρχίζει ο συναγερμός !!!
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Τι ωραία που ένα βιβλίο μπορεί να jammάρει το ραντάρ στο κάθισμα του συνοδηγού....Εμένα έχει το επιταχυνσόμετρο ρυθμισμένο στο 1g. Απο εκεί και πάνω αρχίζει ο συναγερμός !!!
Προτείνω αν γίνει η συνάντηση του Φόρουμ και σκοπεύεις να παρευρεθείς να έρθετε από εδώ , από Παρασκευή ή Σάββατο
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Τι ωραία που ένα βιβλίο μπορεί να jammάρει το ραντάρ στο κάθισμα του συνοδηγού....
Εμένα έχει το επιταχυνσόμετρο ρυθμισμένο στο 1g. Απο εκεί και πάνω αρχίζει ο συναγερμός !!!
Προτείνω αν γίνει η συνάντηση του Φόρουμ και σκοπεύεις να παρευρεθείς να έρθετε από εδώ , από Παρασκευή ή Σάββατο
Εννοείται οτι θα είναι ΠΣΚ !! είμαστε και κάποιας ηλικίας για >1000χλμ σε μια μέρα. Απλώς είναι ακόμα ανοιχτό το πρόγραμμά μου..... θα δούμε....
Άλλαξα και δεύτερη φορά λάδια-φίλτρο. Αισίως έφτασα τις 15000. Τακάκια έχω για περίπου άλλες 10000, οπότε θα πέσουν κοντά στο σέρβισ των 30000 που το βλέπω για την αρχή του 12.
Μην έχοντας με τι να γκρινιάξω με το Bravo...
Διάβασα ένα αρθράκι για μονομαχία εντός πίστας της Lancia Delta integrale evo και του Skoda Fabia RS απο το αγγλικό EVO.
Πως έχουν εξελιχθεί τα αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια.... κάνει πλέον εντύπωση πως κρατιέται μπροστά οριακά η Delta και όχι πως μπορεί να την ακολούθεί το 'ταπεινό' μπροσθιοκίνητο Fabia...
Θα ήταν ενδιαφέρουσα και μια 'κόντρα' με την QV ....
Ανεβάζω την τελευταία (απο 4) σελίδα με τα στατιστικά...
-
Πράγματι,τα ταπεινά προσθιοκίνητα έχουν εξελιγχθεί σημαντικά. Η τεχνολογία προχωρά γρήγορα και προσφέρει λύσεις και υλοποιήσεις που 15 χρόνια πριν ούτε καν ονειρευόμασταν.
Να δούμε βέβαια που θα μπεί το όριο τη εξέλιξης. -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Άλλαξα και δεύτερη φορά λάδια-φίλτρο. Αισίως έφτασα τις 15000. Τακάκια έχω για περίπου άλλες 10000, οπότε θα πέσουν κοντά στο σέρβισ των 30000 που το βλέπω για την αρχή του 12.
Νωρίς δεν τα άλλαξες ??
-
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Άλλαξα και δεύτερη φορά λάδια-φίλτρο. Αισίως έφτασα τις 15000. Τακάκια έχω για περίπου άλλες 10000, οπότε θα πέσουν κοντά στο σέρβισ των 30000 που το βλέπω για την αρχή του 12.
Νωρίς δεν τα άλλαξες ??
Δεν θα το έλεγα.... Τα πρώτα στα 6000 και τα δεύτερα στα 9000 μαζί με φίλτρο και στις 2 φορές. Απο εδώ και πέρα θα αλλάζω κάθε 10000.
Νομίζω για τις συνθήκες που οδηγώ συνήθως (80% πόλη με μέση ταχύτητα λιγότερο απο 30χλμ/ώρα), είναι καλά να κάνεις αλλαγές κάθε 10000.
Στην 145 και την 33 άλλαζα κάθε 5000! απλώς είχα δικό μου άνθρωπο (τον λαστιχά μου) και πλήρωνα μόνο τα λάδια. Αν και τα 75€ που έδωσα τώρα στο εξουσιοδοτημένο είναι και αυτά μια χαρά.
-
Πάλι μια ύποπτη στροφούλα έκανε το θαύμα της σε συνδυασμό με μηχανική οδήγηση πρωί - πρωί
Ευτυχώς που μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Πολύ επικίνδυνη κατάσταση το ψιλόβροχο. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Πάλι μια ύποπτη στροφούλα έκανε το θαύμα της σε συνδυασμό με μηχανική οδήγηση πρωί - πρωί
Ευτυχώς που μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Πολύ επικίνδυνη κατάσταση το ψιλόβροχο.Είναι!! καλύτερα να βρέχει κανονικά παρά το τσιρτσιρ...
Τα ηλεκτρονικά δεν βοήθησαν? ήταν πολύ πρωί και για αυτά??
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Είναι!! καλύτερα να βρέχει κανονικά παρά το τσιρτσιρ...
Τα ηλεκτρονικά δεν βοήθησαν? ήταν πολύ πρωί και για αυτά??
Τον ύπνο του δικαίου και αυτά!
Οχι , δεν ένοιωσα ούτε είδα τίποτα να επεμβαίνει -δεν ήταν βέβαια και η ταχύτητα μεγάλη ώστε να εμπλακούν-και αρκέστηκα σε δυο ανάποδα.
Τα λάστιχα δείχνουν την κόπωσή τους πλέον -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Είναι!! καλύτερα να βρέχει κανονικά παρά το τσιρτσιρ...
Τα ηλεκτρονικά δεν βοήθησαν? ήταν πολύ πρωί και για αυτά??
Τον ύπνο του δικαίου και αυτά!
Οχι , δεν ένοιωσα ούτε είδα τίποτα να επεμβαίνει -δεν ήταν βέβαια και η ταχύτητα μεγάλη ώστε να εμπλακούν-και αρκέστηκα σε δυο ανάποδα.
Τα λάστιχα δείχνουν την κόπωσή τους πλέον2 ανάποδα (ακόμα και με μικρή ταχύτητα) και δεν έννοιωσες τα ηλεκτρονικά? Δεν θα έπρεπε κανονικά να σε φρενάρουν (έστω και μετά το πρώτο ανάποδο) μέχρι να ξαναβρεις πρόσφυση, ή ήταν πολύ μικρή η γωνία και σε άφησαν να το χαρείς? (αστείο το βρίσκω να μην αντιδρά σε δημόσιο δρόμο με βροχή στο δεύτερο ανάποδο)
Μεγάλος γρίφος τα ηλεκτρονικά αν δεν έχεις τον απαραίτητο χρόνο και τόπο να τα δοκιμάσεις και να τα καταλάβεις.
Μήπως θα πρέπει να βρούμε μια αλάνα με μηδενικό δείκτη τριβής στην επόμενη συνάντηση???
Και μην μου πείτε για πίστα. Μεγάλη η φθορά, και μικρή η σχέση με τις συνθήκες που συναντάμε στον δρόμο.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
2 ανάποδα (ακόμα και με μικρή ταχύτητα) και δεν έννοιωσες τα ηλεκτρονικά? Δεν θα έπρεπε κανονικά να σε φρενάρουν (έστω και μετά το πρώτο ανάποδο) μέχρι να ξαναβρεις πρόσφυση, ή ήταν πολύ μικρή η γωνία και σε άφησαν να το χαρείς? (αστείο το βρίσκω να μην αντιδρά σε δημόσιο δρόμο με βροχή στο δεύτερο ανάποδο)
Μεγάλος γρίφος τα ηλεκτρονικά αν δεν έχεις τον απαραίτητο χρόνο και τόπο να τα δοκιμάσεις και να τα καταλάβεις.
Μήπως θα πρέπει να βρούμε μια αλάνα με μηδενικό δείκτη τριβής στην επόμενη συνάντηση???
Και μην μου πείτε για πίστα. Μεγάλη η φθορά, και μικρή η σχέση με τις συνθήκες που συναντάμε στον δρόμο.
Οι γωνίες ήταν όντως μικρές (καμιά 15αριά μοίρες δηλ) και στις 2 περιπτώσεις όπως και η ταχύτητα (καμιά 45ριά χιλιόμετρα ).
Αυτό το φαινόμενο πάντως (το να μην επεμβαίνουν δηλαδή) το έχω συναντήσει ξανά στο παρελθόν.
Ακουλουθούσε και δεύτερη στροφή...Καλή ιδέα αυτή με την αλάνα αλλά που να βρεθεί
Πίστα?...έχουμε κανέναν χορηγό ελαστικών? -
Οποιος θελει να μαθει για αναποδα,εδω ειμαι!
Παραδιδω μαθηματα και χωρις χρεωση για τους αγνωστους!Τους φιλους τους χρεωνω! -
Βρε καλώς τον!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Οποιος θελει να μαθει για αναποδα,εδω ειμαι!
Παραδιδω μαθηματα και χωρις χρεωση για τους αγνωστους!Τους φιλους τους χρεωνω!Κάνε φίλο να δεις καλό..
Fiat Bravο 2007