-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
Εξαρτάται... Με το υπάρχον κράτος οι εναλλακτικές μας είναι δύο: (α) ποιοτικοί διοδιούχοι αυτοκινητόδρομοι και «δωρεάν» (τέλη+φόροι) λακουβούχες εθνικές οδοί ή (β) μόνο «δωρεάν» (τέλη+φόροι) λακουβούχες εθνικές οδοί. Ποια είναι η λύση;
Η λύση είναι να υποχρεώσεις το κράτος να κάνει σωστά αυτα για τα οποία πληρώνεται, και ο εκάστοτε μηχανικός της νομαρχίας, που υπογράφει για παραλαβή έργου να έχει νομικές κυρώσεις σε περίπτωση κακοτεχνιών. Τα αυτονόητα δηλαδή. Προσωπικά τα διοδία θεωρώ πως δεν υφίστανται. Είναι το μεγάλο κόλπο των κυβερνήσεων για έξτρα φορολόγηση και για να τα κάνουνε πλακάκια με τις τεχνικές εταιρίες και τις τράπεζες. Ο δρόμος είναι δημόσιο αγαθό και το κράτος ήδη φορολογεί γι αυτό.
Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσω πως δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν άλλες χώρες. Δεν θα πάρω τους χειρότερους για παράδειγμα.
Επιπρόσθετα, αν δεχτώ την νομιμότητα των διοδίων και αναλογικά με το αντίτιμο, οι δρόμοι είναι απαράδεκτοι στην καλύτερη των περιπτώσεων ακόμα στα θεωρούμενα καλά κομμάτια με κάτι μπαριέρες-κολώνες φωτισμου δολοφόνους.
Ο Έλληνας μέχρι πέρσι-προπερσι τα πλήρωνε αδιαμαρτυρητα καλώς η κακως. Κανεις δεν ηταν τζαμπατζης μέχρι τότε. Η κίνηση ταύτη εμπεριέχει και αντιδραση στο ΣΕ ΠΗΔΩ ΑΣΑΛΙΩΤΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ. Έφτασε ο κόμπος στο χτένι.
Όπως τα λές αγαπητέ
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ρεαλιστικά μιλώντας, με το κράτος να μην έχει σάλιο και τους αυτοκινητόδρομους να είναι εξαιρετικά ακριβή υπόθεση, δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να δουλέψει το πράγμα χωρίς διόδια....Και διόδια και τέλη? Δε νομίζω Τάκη... Ας βγάλουν τα διόδια και ας δίνουν στις ιδιοτικές τα τέλη μας να κάνουν ότι θέλουν, αλλά όχι διόδια. Εγώ τουλάχιστον δεν ξαναπληρώνω, ποτέ. Καλύτερα να μου κοπεί το χέρι. Θα φύγουνε και θα πάνε αλλού να βρούνε κορόιδα. Αν το κράτος είναι άχρηστο, το ίδιο και χειρότερα άχρηστες θα είναι και οι συμβάσεις με την εκέστοτε εταιρία, που είναι εδώ μόνο και ΜΟΝΟ για να μας φάει ότι απέμεινε.
-
Ο χρήστης gagianni έγραψε:
Ρεαλιστικά μιλώντας, με το κράτος να μην έχει σάλιο και τους αυτοκινητόδρομους να είναι εξαιρετικά ακριβή υπόθεση, δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να δουλέψει το πράγμα χωρίς διόδια....
Και διόδια και τέλη? Δε νομίζω Τάκη... Ας βγάλουν τα διόδια και ας δίνουν στις ιδιοτικές τα τέλη μας να κάνουν ότι θέλουν, αλλά όχι διόδια.
Και ποιος θα αναλάβει το δίκτυο πλην αυτοκινητοδρόμων (εθνικές, επαρχιακές, αγροτικές, δασικές, δημοτικές);
-
Ο χρήστης gagianni έγραψε:
Ρεαλιστικά μιλώντας, με το κράτος να μην έχει σάλιο και τους αυτοκινητόδρομους να είναι εξαιρετικά ακριβή υπόθεση, δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να δουλέψει το πράγμα χωρίς διόδια....
Και διόδια και τέλη? Δε νομίζω Τάκη... Ας βγάλουν τα διόδια και ας δίνουν στις ιδιοτικές τα τέλη μας να κάνουν ότι θέλουν, αλλά όχι διόδια. Εγώ τουλάχιστον δεν ξαναπληρώνω, ποτέ. Καλύτερα να μου κοπεί το χέρι. Θα φύγουνε και θα πάνε αλλού να βρούνε κορόιδα. Αν το κράτος είναι άχρηστο, το ίδιο και χειρότερα άχρηστες θα είναι και οι συμβάσεις με την εκέστοτε εταιρία, που είναι εδώ μόνο και ΜΟΝΟ για να μας φάει ότι απέμεινε.
Ωραίος! Γιατί θα πρέπει να πληρώνει ο κάτοικος της Κολοπετινίτσας που δεν έχει δει ποτέ στη ζωή του αυτοκινητόδρομο για να κυκλοφορείς εσύ τσάμπα;
Αντίστοιχα θα δεχόσουν αύξηση των δημοτικών τελών σε όλη την Αττική, αντί για διόδια στην Αττική οδό;
Γιατί δεν μιλάμε για τα διόδια της Αττικής οδού; Ακριβώς ίδιο σύστημα με τις παραχωρήσεις των Ε.Ο είναι. Εκεί όμως τα έχουμε αποδεχτεί. Ας καταργηθούν τα διόδια, και ας πληρώνουμε δημοτικά τέλη παραπάνω, πως σου φαίνεται αυτό, δίκαιο;Επίσης, η πρότασή σου προϋποθέτει πως όλοι οι Έλληνες θα καταργήσουν το χόμπυ της φοροδιαφυγής.
Στη γερμανία που δεν έχει διόδια, δεν πολυασκούν αυτό το χόμπυ, γιαυτό και το κράτος έχει για να δίνει στη συντήρηση/κατασκευή των δρόμων.....άσε που πάρα πολλούς δρόμους τους είχε φτιάξει ο Χίτλερ, χωρίς απαλλοτριώσεις.
Αν αφαιρέσεις το κόστος των απαλλοτριώσεων (που αυτό εύκολα γίνεται με δήμευση της περιουσίας, ή καλύτερα με κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας, τότε το κόστος των δρόμων θα έπεφτε στο μισό. -
by the way:
Ο φραπές, κοστίζει περίπου 20 λεπτά (ακόμη και με 2 κουταλιές) και οι περισσότεροι τον χρεώνουν από 4 ώς 5 ευρώ.ΚΑΝΕΝΑΣ δεν διαμαρτύρεται για αυτή τη ληστεία, αλλά οι περισσότεροι έλληνες καθόμαστε σαν χαϊβάνια και απλά μουρμουρίζουμε: παρα πολύ ακριβός είναι αλλά τι να κάνουμε.
Όσοι μένετε στα Β.Π. και δεν πληρώνετε διόδια να θεωρήσουμε δεδομένο ότι πλέον έχετε κόψει και τον φραπέ των 5 ευρώ, ή μήπως αυτό είναι ανελαστική δαπάνη;
Επίσης, τις πισίνες τις έχετε αδειάσει;
Τα SUV που καταναλώνουν τα κέρατά τους τα έχετε καταργήσει, ή εφαρμόζετε το 'δεν πληρώνω' και στον βενζινά; Η τιμή της βενζίνης έχει πάει στα ύψη από τους φόρους, γιατί τους πληρώνετε εκεί;Και βέβαια θεωρώ δεδομένο ότι κανένας από το κίνημα δεν φοροδιαφεύγει, σωστά;
-
Η ουσία είναι μια και ό,τι και να λέμε αυτό δεν αλλάζει: Δεν μπορείς να απαιτείς αυτοκινητόδρομους με υποδομές και επιμέλεια Ευρωπαϊκού επιπέδου και όλα αυτά χωρίς να τους πληρώνεις. Είναι η φύση ενός τέτοιου δρόμου να χρειάζεται συνεχή συντήρηση και εποπτεία. Αυτά στοιχίζουν. ΠΟΛΛΑ. Σε μια χώρα με τεράστια οικονομικά προβλήματα, ποιος θα τα πληρώνει αυτά; Τα τέλη, όπως είναι σήμερα, πηγαίνουν για να κλείσουν χίλιες δυο τρύπες του προϋπολογισμού του κράτους, αλλά και των δήμων.
Είναι όχι απλά ανεφάρμοστο, είναι ειλικρινά αστείο να νομίζουμε ότι τα χρήματα θα βρεθούν με κάποιο μαγικό τρόπο χωρίς να πληρώνουμε εμείς. Ο μόνος τρόπος να μην πληρώνουμε εμείς για ένα έργο που χρειάζεται συνεχώς χρήματα είναι... να πληρώνουν κάποιοι άλλοι. Αλλά αυτό δεν μας απασχολεί, έτσι; Εμείς να κάνουμε την δουλειά μας, και από εκεί και πέρα ζαμάν φου.
Παρεμπιπτόντως, τρέμω για το τι θα γίνει μόλις η Α.Ο. περάσει στα χέρια του κράτους. Μέσα σε ελάχιστους μήνες, ο καλύτερος δρόμος της χώρας θα είναι μια γλυκιά ανάμνηση. Θα είμαστε όμως εθνικά υπερήφανοι καθώς θα έχουμε κάνει κρέας την μούρη του Μπόμπολα.
-
Ο χρήστης gagianni έγραψε:
Ένα μεγάλο μπράβο σε όσους έδωσαν το παρόν σήμερα στα διόδια. Δε μας φοβίζουνε
Πόσοι υπολογίζεις να ήταν;
Γιατί δε μου φάνηκαν για περισσότεροι απο 80 στις φωτογραφίες.Δείτε και λίγο Παπαδόπουλο με το στρατό του να ζητιανεύει. http://www.youtube.com/watch?v=UQvoLwmt ... ded#t=286s
Τουλάχιστον 1000 άτομα στα διόδια της Αθηνών-Λαμίας και αναρίθμιτοι αυτοί που περνούσαν κορνάροντας.
Στις Αφίδνες δεν ήταν πάνω απο 80 άτομα. Και video είδαμε και φωτογραφίες είδαμε. 1000 ήταν στο μυαλό σας και μόνο.
Αυτοί που περνάνε κορνάροντας δεν είναι ούτε μέλη του κινήματος και το πιο πιθανό είναι να πλήρωναν αν έβρισκαν κλειστές τις μπάρες.Έχεις κάποιο εναλλακτικό μοντέλο διακυβέρνησης στο μυαλό σου leonp;
Μόνο αυτό που θα φτιαχτεί μέσα από αγώνες. Δεν υπάρχει πλεόν τίποτα άλλο, όπου και αν πιστεύει ο καθένας.
-
Και μια εντελώς διαφορετική εκδοχή των ...'istas':
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=384188&dt=13%2F02%2F2011Δεν είναι όλα τα κινήματα για την τσέπη μας, μπορούμε να μαζευόμαστε και για το καλό του συνόλου, να προβαίνουμε σε δράσεις που θα ωφελήσουν πραγματικά, που θα βοηθήσουν να αλλάξουν νοοτροπίες.
-
Μπορούμε να κάνουμε κίνημα διοδίστας και να κόβουμε εικονικές κλήσεις σε όσους σηκώνουν τις μπάρες και περνάνε τσάμπα.
Αν και σύντομα θα μας βοηθάνε και οι αστυνομικοί. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Μπορούμε να κάνουμε κίνημα διοδίστας και να κόβουμε εικονικές κλήσεις σε όσους σηκώνουν τις μπάρες και περνάνε τσάμπα.
Αν και σύντομα θα μας βοηθάνε και οι αστηνομικοί.Εσυ μονο σε ενα κινημα μπορεις να συμμετασχεις και μαλιστα να εισαι ο αδιαμφισβητητος ΗΓΕΤΗΣ :
Στο κινημα των ilithistas... -
Καθρεφτάκι
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Μπορούμε να κάνουμε κίνημα διοδίστας και να κόβουμε εικονικές κλήσεις σε όσους σηκώνουν τις μπάρες και περνάνε τσάμπα.
Αν και σύντομα θα μας βοηθάνε και οι αστηνομικοί.ναιιιιιιιιιι
-
Εγω θελω Ιωαννα
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Μπορούμε να κάνουμε κίνημα διοδίστας και να κόβουμε εικονικές κλήσεις σε όσους σηκώνουν τις μπάρες και περνάνε τσάμπα.
Αν και σύντομα θα μας βοηθάνε και οι αστηνομικοί.Εσυ μονο σε ενα κινημα μπορεις να συμμετασχεις και μαλιστα να εισαι ο αδιαμφισβητητος ΗΓΕΤΗΣ :
Στο κινημα των ilithistas...Krieza alert : explicit content ...
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Μπορούμε να κάνουμε κίνημα διοδίστας και να κόβουμε εικονικές κλήσεις σε όσους σηκώνουν τις μπάρες και περνάνε τσάμπα.
Αν και σύντομα θα μας βοηθάνε και οι αστηνομικοί.Εσυ μονο σε ενα κινημα μπορεις να συμμετασχεις και μαλιστα να εισαι ο αδιαμφισβητητος ΗΓΕΤΗΣ :
Στο κινημα των ilithistas...Eίπαμε: η βλακεία και το σύμπαν είναι infinity.
-
Διόδια: έρχεται μπαράζ αυξήσεων
Και νέο μπαράζ αυξήσεων έρχεται μέσα στο 2011 στις τιμές των διοδίων στις εθνικές οδούς Αθηνών - Κορίνθου και Αθηνών - Υλίκης, που θα επιβαρύνουν τα σημερινά τιμολόγια τουλάχιστον κατά 50%!
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=251130Είμαστε κοντά στον στόχοισοσκελισμού κόστους βενζίνης με κόστος διοδίων.Πάμε δυνατά!
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Διόδια: έρχεται μπαράζ αυξήσεων
Και νέο μπαράζ αυξήσεων έρχεται μέσα στο 2011 στις τιμές των διοδίων στις εθνικές οδούς Αθηνών - Κορίνθου και Αθηνών - Υλίκης, που θα επιβαρύνουν τα σημερινά τιμολόγια τουλάχιστον κατά 50%!
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=251130Είμαστε κοντά στον στόχοισοσκελισμού κόστους βενζίνης με κόστος διοδίων.Πάμε δυνατά!
Aφιερωμένο εξαιρετικά στους παθιασμένους υπερασπιστές των συμφερόντων.
Και για να το επαναλάβω. Ξέρω κάτι ελάχιστους τζάμπα μάγκες και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ αγανακτισμένους σκεπτόμενους πολίτες.Που νοιώθουν στο πετσί τους την καταλήστευση και εκμετάλλευση. Είναι καθημερινοί, λογικοί άνθρωποι που σίγουρα δεν περιμένουν τσάμπα δρόμους. ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ όμως:
• Ύποπτες συμβάσεις τύπου παραχώρησης που δίνουν αποικιοκρατικά δικαιώματα στις εταιρίες του στιλ στήνω διόδια όπου θέλω χωρίς να μνημονεύονται ρητώς εξ αρχής.
• Υπερβολικές ως στρατοσφαιρικές χρεώσεις που υπερβαίνουν κάθε οικονομική αντοχή του οδηγού.
• Φοβερή καθυστέρηση στην μετακίνηση μέσω αλλεπάλληλων διοδίων (Πόσοι είναι οι σταθμοί ως Θεσσαλονίκη; Πάνω από δέκα και ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια).
• Εκχώρηση ήδη υφισταμένων τμημάτων για δήθεν χρηματοδότηση μελλοντικών έργων κλπ. κλπ.Και ο υπογράφων είναι υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, όχι όμως της εταιρικής ασυδοσίας.
Πείτε μου μια δουλειά με μονοπωλιακό χαρακτήρα (θα περάσουν οι οδηγοί από το ταμείο σου θέλουν δεν θέλουν) που να βάζεις το 10% του κεφαλαίου max. να σου εγγυώνται τα δάνεια, να σου βάζουν και συνχρηματοδότηση Ευρ.Ένωσης και να μαζεύεις χρήμα αβέρτα, σαν κι αυτό το colpo grosso των παραχωρήσεων!
Βρείτε μου μία εμένα που παλεύω στη δική μου μικρομεσαία επιχείρηση και θα σας βγάλω το καπέλο. Η μάλλον, μας έχουν φορέσει καπέλο ως το γόνατο και δεν βλέπουμε πως να αντιδράσουμε. Ίσως σύντομα αγανακτήσουμε πιο μαζικά και πολύ χειρότερα από τους diodistas και το κίνημα 'Δεν πληρώνω'Καληνύκτα προς το παρόν και καλή αφύπνιση για όσους βαυκαλίζονται με τις στοργικές ιδιωτικές εταιρίες των παραχωρησιούχων που μόνον καφέ και donut δεν μας κερνάνε όταν διερχόμαστε...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Eίπαμε: η βλακεία και το σύμπαν είναι infinity.Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Η ουσία είναι μια και ό,τι και να λέμε αυτό δεν αλλάζει: Δεν μπορείς να απαιτείς αυτοκινητόδρομους με υποδομές και επιμέλεια Ευρωπαϊκού επιπέδου και όλα αυτά χωρίς να τους πληρώνεις. Είναι η φύση ενός τέτοιου δρόμου να χρειάζεται συνεχή συντήρηση και εποπτεία. Αυτά στοιχίζουν. ΠΟΛΛΑ. Σε μια χώρα με τεράστια οικονομικά προβλήματα, ποιος θα τα πληρώνει αυτά; Τα τέλη, όπως είναι σήμερα, πηγαίνουν για να κλείσουν χίλιες δυο τρύπες του προϋπολογισμού του κράτους, αλλά και των δήμων.Είναι όχι απλά ανεφάρμοστο, είναι ειλικρινά αστείο να νομίζουμε ότι τα χρήματα θα βρεθούν με κάποιο μαγικό τρόπο χωρίς να πληρώνουμε εμείς. Ο μόνος τρόπος να μην πληρώνουμε εμείς για ένα έργο που χρειάζεται συνεχώς χρήματα είναι... να πληρώνουν κάποιοι άλλοι. Αλλά αυτό δεν μας απασχολεί, έτσι; Εμείς να κάνουμε την δουλειά μας, και από εκεί και πέρα ζαμάν φου.
Καλή προσπάθεια. Πλην όμως κάνεις δεν ερωτήθει* 'θες να πληρωνεις Χ ποσο για να έχεις καλύτερο δρόμο με αυτες τις προδιαγραφές τους τάδε απεικιοκρατικούς ορους;'* Αν έθετε το ερώτημα κάποιος πολιτικός μην είσαι σίγουρος για την πλειοψηφία του πράγματος. Τα ζυγίζεις και λες 'δεν πειράζει, μπορώ να κάνω την δουλειά και με λίγο χειρότερο δρόμο' Δεν ερωτήθει ομως κανείς. Απλά παραχωρήσανε τα λεφτά του Ελληνα φορολογούμενου στις Τράπεζες και Τεχνικές με τιμές έργου που μαλλον αποκλείνουν βαριά των αντίστοιχων Ευρωπαικων έργων.
Επιπροσθετα απο πότε η συντήρηση ενός έργου έχει τό ίδιο κόστος με την κατασκευή αυτου; Πολλοί δρόμοι πιθανά τοσα χρόνια να έχουν ουσιαστικά αποπληρωθεί. Με ποια λογική η χρέωση συνεχίζει η ίδια;
Επίσης απο πότε ο δρόμος, ένα δημόσιο αγαθό, εκχωρείτε σε ιδιωτικές εταιρίες και μάλιστα σε χάραξη που προυπήρχε! Με ποιο ακριβώς δικαίωμα μου αφαιρείτε η νομιμότητα να διασχίζω αυτό τον δρόμο; To ότι το ψήφισαν καποιοι προδότες στην βουλή δεν σημαίνει πως είναι σωστό, δικαιο, συνταγματικό και θα πρέπει να τα χάφτουμε όλα ετσι σαν χαιβάνια.
Και καταλήγω, σε αυτό που έχω ξαναπει. Μπορούμε και με συντήρηση, βελτιώση του υπάρχοντως οδικού δικτυου. Δεν ειμαστέ η Γερμανία για να τα θέλουμε ολα Autobahn. Τόσα μπορούμε, τόσα να φτιάξουμε. Πληρώνουμε και κάτι που λεγεται ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Αυτά ειναι για το ιδιωτικό μας jet; Για να καταλαβω δηλαδη. Πληρώνουμε και 1,10€ ΦΟΡΟ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ στο ΚΑΘΕ ΛΙΤΡΟ και ειλικρινά υπάρχει ακόμα κάποιος που θέλει να πληρώσει και διόδια; Μα πόσα ανταποδότικα ποια; Δεν φτάνουν;
Οι προδότες της βουλής μαλάκες ψάχνουν. Θα τους κάτσετε; Σας/μας τα τρωνε μπροστα στα μάτια μας και αυτοαθωωνονται. Η ισχύς του Κεφάλαιου τελειώνει όταν σταματάς εσυ ο ιδιος να το τροφοδοτείς. Για τον παραλογισμό των διοδίων και για το ότι μας έχουνε βάλει χέρι απο παντού, θα πρέπει να μπει ένα φρένο. Μόνο με στοιχείωδη συλλογική αντιδραση θα γίνει.
-
Είδα το παρακατω videάκι και σκέφτομαι την επόμενη trollιά μου!
Τι πιο όμορφο να σπάσεις τα νεύρα των αριστερών φασιστών των δρόμων.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!