-
το easykart ειναι μια πολυ καλη επιλογη ΑΝ εχεις σκοπο να ασχοληθεις με αγωνες,οπως ειπε κ ο φιλος ποιο πανω.παντως πλεον με 1800-2000 χιλιαρικα μπορεις να βρεις παρα πολυ καλα καρτ 3-4 χρονων.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να συμμετέχω σε αγώνες..το χόμπυ μου θέλω να γίνει/κάνω. Για το λόγο αυτό μάλιστα κοίταξα στο πακέτο easykart. Διάβασα ότι χρειάζονται σέρβις κάθε 15-20 ώρες, λίγο λιγότερες ώρες από τους γνωστούς υδρόψυκτους κινητήρες της αγοράς. Το κόστος χρήσης είναι αυτό που με φοβίζει, διότι δεν ξέρω τις ζημιές που βγάζει, τις ακριβείς ανάγκες για συντήρηση -κυρίως του κινητήρα-, το κόστος των ανταλλακτικών. Θεωρητικά, αφού δεν έχουν ψυγείο, τρόμπα νερού, κτλ δε θα είναι λιγότερο απαιτητικοί? Επίσης, δεν ξέρω αν τους καλοκαιρινούς μήνες με τις αφόρητες ζέστες ο αερόψυκτος κινητήρας του θα αντιμετωπίζει προβλήμα. Αυτό που έχω βρει είναι ότι αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα.
Σε πρώτη φάση με ενδιαφέρει ένα πακέτο (σασί-κινητήρας) προσιτό, με σχετικά χαμηλό κόστος συντήρησης για να μπορέσω να μάθω να κινούμαι σωστά σε μια πίστα. Να μάθω γενικά με άλλα λόγια. Αφού θεωρήσω ότι έχω φτάσει σε ένα καλό επίπεδο, τότε θα έχω κι εγώ τους δικούς σου 'προβληματισμούς' (για ΤΜ κινητήρα ΚF2, κτλ) με το επόμενο στάδιοΑγόρασα ένα easykart 125 το '07 καινούργιο, πιο πολύ για να κάνω την πλάκα μου, αλλά έχοντας στο μυαλό μου και πιθανή αγωνιστική εμπλοκή κάποια στιγμή.
Δεν σκοπεύω να παροτρύνω, ούτε να αποθαρρύνω κανέναν από την συγκεκριμένη επιλογή, αλλά να αναφέρω κάποια πράγματα, αποκλειστικά βάσει της δικής μου εμπειρίας:
- Το μοτέρ (ΙΑΜΕ αερόψυκτο), έχει αποδείξει την αξιοπιστία του και στις πιο δύσκολες συνθήκες, βγάζοντας 4 θερινές σεζόν (με αγώνες σε κάποιες από αυτές), χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, ακόμα και με 40άρια+ θερμοκρασίας.
- Δεν είμαι σε θέση να κρίνω το σασί, καθ' ότι δεν έχω πολλά σημεία αναφοράς, αλλά α)αν δεν έχεις επαφή με άλλα καρτ δεν υπάρχει περίπτωση να νιώσεις ότι υστερεί και β)οι επιδόσεις του έχουν δείξει ότι για πέταμα δεν είναι αν μη τι άλλο. Σίγουρα υπάρχουν καρτ ανώτερα, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι αυτό δεν είναι μόνο θέμα σασί αλλά και περιφερειακών. Στο easy συνειδητά μπήκαν τα πιο basic περιφερειακά για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά. Δεν σε εμποδίζει φυσικά κανείς να παίξεις με άλλους άξονες κ.λπ, αν δεν σκοπεύεις να εμπλακείς αγωνιστικά (ουσιαστικό ενιαίο, επιτρέπονται μόνο ρυθμίσεις).
- Για μένα μέτρησε ότι το κόστος αγωνιστικής εμπλοκής είναι σχετικά προσγειωμένο και, με την εξαίρεση της τελευταίας χρόνιας, ο αριθμός συμμετοχών ανά αγώνα ήταν σχετικά ικανοποιητικός (8-12 καρτ), που σήμαινε ότι υπήρχε κάποιος ανταγωνισμός, στοιχείο απαραίτητο για οποιαδήποτε μορφή αγώνα.
- Δεν έχω παράπονο από τον αντιπρόσωπο και την συμπεριφορά/στάση του, την οποία κρίνω τίμια και φιλική.
Όπως με κάθε άθλημα, εφ' όσον σε κερδίσει και αποφασίσεις ότι θέλεις να ασχοληθείς σοβαρά, έτσι και εδώ εξετάζω πλέον το επόμενο βήμα το οποίο ίσως είναι κάποιο Monza ή εν πάση περιπτώσει κάποιο πιο εξελιγμένο καρτ. Όμως κάθε άλλο παρά μετάνιωσα για την πρώτη μου επιλογή, σε όλα τα επίπεδα, και πιστεύω ότι ακόμα έχει να μου δώσει κάποια πράγματα.
Φίλε μου, καταρχην εκτιμώ πολύ το γεγονός ότι κάθησες και απάντησες εκτενώς στο ερώτημά μου. Όπως δήλωσα από το πρώτο μου 'post' δεν σκοπεύω να εμπλακώ σε αγώνες. Να μάθω και να κάνω το χόμπυ μου θέλω. Δεν έχω ξανά ασχοληθεί με αγωνιστό καρτ -μόνο με 'νοικιάρικα'- και πιστεύω ότι μέχρι να φτάσω σε τέτοιο οδηγικό επίπεδο ώστε να μου φανεί απελπιστικά 'λίγο' το easykart θα περάσει αρκετός καιρός! Αναφορικά με τις βελτιώσεις, οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν έχω σκοπό να χάλαω χρήματα σ' αυτές. Μόνο τα απαραίτητα για να τρέχω με ασφάλεια (λάστιχα, σέρβις, κτλ). Αν έχεις την καλοσύνη μπόρεις να μου αναφέρεις συχνότητα σέρβις και ενδεικτικό κόστος. Όντως ισχύουν οι 15-20 ώρες και τα 300 ευρώ?? Σε ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Πριν σχεδον 8-9 χρονια πηγαμε εγω και τρεις ακομα φιλοι ,σαν τα μοσχαρια χωρις καν να ξερουμε να ψαξουμε για καρτ,τοτε ουτε ιντερνετ υπηρχε να μας δωσει πληροφοριες , ουτε καποιος να μας πει μια γνωμη ,σκετο χαος, λιγοτεροι αντιπροσωποι,και οχι τετοια ενημερωση τωρα υπαρχουν τα παντα .
Ετσι και εμεις τοτε πηγαμε αργοτερα γιατι το παιζαμε #ΞΕΡΩΛΕΣ# και στο τελος ψωνισαμε απο σβερκο ,βεβαια οταν παθεις μαθαινεις.
Καντε οτι θελετε, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. -
Από την άλλη, τώρα που υπάρχει το ίντερνετ και τα φόρα, πάλι χάος επικρατεί, ο καθένας έχει και μια γνώμη.
-
Ο χρήστης soluccello έγραψε:
Αν έχεις την καλοσύνη μπόρεις να μου αναφέρεις συχνότητα σέρβις και ενδεικτικό κόστος. Όντως ισχύουν οι 15-20 ώρες και τα 300 ευρώ?? Σε ευχαριστώ προκαταβολικά.Στις 8-9 ώρες άνοιγμα μοτέρ για έλεγχο πιστονιού γύρω στα 30€, στις 25 ώρες αλλαγή πιστονιού, γύρω στα 150€. Οι τιμές κατά προσέγγιση, για τα ακριβή νούμερα δεν έχεις παρά να κάνεις ένα τηλ. στον αντιπρόσωπο.
-
8-9? Τόσο νωρίς έλεγχο?
Στο leopard στις 18-19 ώρες θα το τσεκάραμε, αλλά δε πρόλαβα να το φτάσω τόσο.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αν έχεις την καλοσύνη μπόρεις να μου αναφέρεις συχνότητα σέρβις και ενδεικτικό κόστος. Όντως ισχύουν οι 15-20 ώρες και τα 300 ευρώ?? Σε ευχαριστώ προκαταβολικά.
Στις 8-9 ώρες άνοιγμα μοτέρ για έλεγχο πιστονιού γύρω στα 30€, στις 25 ώρες αλλαγή πιστονιού, γύρω στα 150€. Οι τιμές κατά προσέγγιση, για τα ακριβή νούμερα δεν έχεις παρά να κάνεις ένα τηλ. στον αντιπρόσωπο.
Thanx again
-
Προληπτικά Νίκο, καθαρά. Κι εγώ τώρα το έχω καμιά 20αριά ώρες χωρίς έλεγχο, θα το ανοίξω μάλλον για την αλλαγή του πιστονιού μια και καλή.
@soluccello, τίποτα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αν έχεις την καλοσύνη μπόρεις να μου αναφέρεις συχνότητα σέρβις και ενδεικτικό κόστος. Όντως ισχύουν οι 15-20 ώρες και τα 300 ευρώ?? Σε ευχαριστώ προκαταβολικά.
Στις 8-9 ώρες άνοιγμα μοτέρ για έλεγχο πιστονιού γύρω στα 30€, στις 25 ώρες αλλαγή πιστονιού, γύρω στα 150€. Οι τιμές κατά προσέγγιση, για τα ακριβή νούμερα δεν έχεις παρά να κάνεις ένα τηλ. στον αντιπρόσωπο.
Αν οι υπολογισμοί μου είναι σωστοί -και σύμφωνα με τα παραπάνω νούμερα- για μια συχνότητα προπονήσεων 3 φορές/μήνα των 40 λεπτών (4 session) κάθε φορά, δηλαδή 24 ωρών/έτος, θέλει κάποιος περίπου 220 ευρώ το μήνα.
Μέσα έχω συμπεριλάβει: parking πίστας, έξοδα μεταφοράς οδηγού στην πίστα από το σπίτι του, μια αλλαγή πιστονιού, έκδοση μηνιαίου εισιτηρίου 60 ευρώ για να μπει στην πίστα, λάδι, βενζίνη, λάστιχα, 6 ευρώ/hr για τυχόν έξτρα.
Στο ανωτέρω ποσό δεν έχω συμπεριλάβει το ποσό που θα πρέπει να αποταμιεύεται για να καλύψει τη μείωση της αξίας του καρτ με την πάροδο του χρόνου (απόσβεση).
Ισχύει αυτό το νούμερο και στην πραγματικότητα ή απέχει αρκετά??
Προφανώς και μιλάω αποκλειστικά και μόνο για χομπίστικη χρήση, όχι συμμετοχή σε αγώνες. -
Ο χρήστης soluccello έγραψε:
Αν έχεις την καλοσύνη μπόρεις να μου αναφέρεις συχνότητα σέρβις και ενδεικτικό κόστος. Όντως ισχύουν οι 15-20 ώρες και τα 300 ευρώ?? Σε ευχαριστώ προκαταβολικά.
Στις 8-9 ώρες άνοιγμα μοτέρ για έλεγχο πιστονιού γύρω στα 30€, στις 25 ώρες αλλαγή πιστονιού, γύρω στα 150€. Οι τιμές κατά προσέγγιση, για τα ακριβή νούμερα δεν έχεις παρά να κάνεις ένα τηλ. στον αντιπρόσωπο.
Αν οι υπολογισμοί μου είναι σωστοί -και σύμφωνα με τα παραπάνω νούμερα- για μια συχνότητα προπονήσεων 3 φορές/μήνα των 40 λεπτών (4 session) κάθε φορά, δηλαδή 24 ωρών/έτος, θέλει κάποιος περίπου 220 ευρώ το μήνα.
Μέσα έχω συμπεριλάβει: parking πίστας, έξοδα μεταφοράς οδηγού στην πίστα από το σπίτι του, μια αλλαγή πιστονιού, έκδοση μηνιαίου εισιτηρίου 60 ευρώ για να μπει στην πίστα, λάδι, βενζίνη, λάστιχα, 6 ευρώ/hr για τυχόν έξτρα.
Στο ανωτέρω ποσό δεν έχω συμπεριλάβει το ποσό που θα πρέπει να αποταμιεύεται για να καλύψει τη μείωση της αξίας του καρτ με την πάροδο του χρόνου (απόσβεση).
Ισχύει αυτό το νούμερο και στην πραγματικότητα ή απέχει αρκετά??
Προφανώς και μιλάω αποκλειστικά και μόνο για χομπίστικη χρήση, όχι συμμετοχή σε αγώνες.Τι ανάλυση είναι αυτή?
Περίπου τόσα είναι τα έξοδα. Εγώ με 4 προπονήσεις το μήνα ξοδεύω περίπου 200 ευρώ με όλα μέσα.
Αλλά μην τα υπεραναλύεις...υπολόγισε ένα 250άρι το πολύ το μήνα για να είσαι μέσα.
Δεν έχεις βάλει μέσα ζημιές του καρτ που όσο πιο παλιό είναι τόσο πιο επιρρεπή σε ζημιές θα είναι. Δηλαδή ένα μοτέρ με 30-35 ώρες πχ αν το πάρεις μεταχειρισμένο θα χρειαστεί οπωσδήποτε ένα καινούριο πιστόνι. Ένα μοτέρ 7ετίας τουλάχιστον θα σου βγάλει κανένα ηλεκτρονικό θεματάκι και σχεδόν σίγουρα φυγοκεντρικό αν είναι rotax. Ένα σασί πριν το 2004-5 (δηλαδή ήδη 6-7 ετών) θα βγάλει κι αυτό τα μικρο-θεματάκια του.
Δηλαδή μπορεί να βρεις κάτι φθηνό τώρα, αλλά σε βάθος χρόνου θα το ξαναπληρώσεις, κράτα αυτό στο πίσω μέρος του μυαλού σου.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αν έχεις την καλοσύνη μπόρεις να μου αναφέρεις συχνότητα σέρβις και ενδεικτικό κόστος. Όντως ισχύουν οι 15-20 ώρες και τα 300 ευρώ?? Σε ευχαριστώ προκαταβολικά.
Στις 8-9 ώρες άνοιγμα μοτέρ για έλεγχο πιστονιού γύρω στα 30€, στις 25 ώρες αλλαγή πιστονιού, γύρω στα 150€. Οι τιμές κατά προσέγγιση, για τα ακριβή νούμερα δεν έχεις παρά να κάνεις ένα τηλ. στον αντιπρόσωπο.
Αν οι υπολογισμοί μου είναι σωστοί -και σύμφωνα με τα παραπάνω νούμερα- για μια συχνότητα προπονήσεων 3 φορές/μήνα των 40 λεπτών (4 session) κάθε φορά, δηλαδή 24 ωρών/έτος, θέλει κάποιος περίπου 220 ευρώ το μήνα.
Μέσα έχω συμπεριλάβει: parking πίστας, έξοδα μεταφοράς οδηγού στην πίστα από το σπίτι του, μια αλλαγή πιστονιού, έκδοση μηνιαίου εισιτηρίου 60 ευρώ για να μπει στην πίστα, λάδι, βενζίνη, λάστιχα, 6 ευρώ/hr για τυχόν έξτρα.
Στο ανωτέρω ποσό δεν έχω συμπεριλάβει το ποσό που θα πρέπει να αποταμιεύεται για να καλύψει τη μείωση της αξίας του καρτ με την πάροδο του χρόνου (απόσβεση).
Ισχύει αυτό το νούμερο και στην πραγματικότητα ή απέχει αρκετά??
Προφανώς και μιλάω αποκλειστικά και μόνο για χομπίστικη χρήση, όχι συμμετοχή σε αγώνες.Τι ανάλυση είναι αυτή?
Περίπου τόσα είναι τα έξοδα. Εγώ με 4 προπονήσεις το μήνα ξοδεύω περίπου 200 ευρώ με όλα μέσα.
Αλλά μην τα υπεραναλύεις...υπολόγισε ένα 250άρι το πολύ το μήνα για να είσαι μέσα.
Δεν έχεις βάλει μέσα ζημιές του καρτ που όσο πιο παλιό είναι τόσο πιο επιρρεπή σε ζημιές θα είναι. Δηλαδή ένα μοτέρ με 30-35 ώρες πχ αν το πάρεις μεταχειρισμένο θα χρειαστεί οπωσδήποτε ένα καινούριο πιστόνι. Ένα μοτέρ 7ετίας τουλάχιστον θα σου βγάλει κανένα ηλεκτρονικό θεματάκι και σχεδόν σίγουρα φυγοκεντρικό αν είναι rotax. Ένα σασί πριν το 2004-5 (δηλαδή ήδη 6-7 ετών) θα βγάλει κι αυτό τα μικρο-θεματάκια του.
Δηλαδή μπορεί να βρεις κάτι φθηνό τώρα, αλλά σε βάθος χρόνου θα το ξαναπληρώσεις, κράτα αυτό στο πίσω μέρος του μυαλού σου.
Φίλε Νίκο, αν είναι λόγω κόστους χρήσης να το έχω και να το κοιτάζω τότε κλάψτα Χαράλαμπε..
Όχι απλή ανάλυση..οικονομοτεχνική μελέτη
Κρατάω λοιπόν προσεγγιστικά το 250άρι... -
Μιας και από τον επόμενο μήνα ξεκινάνε τα πρωταθλήματα θα λάβει μέρος από το forum κανένας σε ολόκληρο το πρωτάθλημα ή έστω σε κάποιον από τους αγώνες;
-
Θα σας γραψω και εγω την αποψή μου....
Το να πηγαινει καποιος χομπιστας 4 φορές τον μήνα για καρτ, σημαίνει οτι εχει σιγουρα πολυ μεγαλη μουρλια(ερωτα) και καποιες οικονομιες.Δεν καπνιζει πχ. και κραταει τα χρήματα για να καρτάρει. Σεβαστώ αυτό......
Πιο προσγειωμένο το βλεπω μια δυο φορές το μήνα. Ετσι τα εξοδα μειωνονται στο μισό. Αυτο που θελω να πω είναι οτι οι οικονομοτεχνικές αναλύσεις καπου δεν είναι και το απόλυτο. Αν υπαρχει διάθεση καρτάρουμε με παρα πολλές επιλογές.
Αν καποιος δεν έχει τωρα να διαθέσει χρήματα, είμαι της γνώμης, να παρει κατι που είναι στα μέτρα του (οικονομικά ) και να αρχίσει να μαθαίνει. Μαστορέματα, επισκευές, ρυθμίσεις, αλλαγες ελαστικών ( μεταχειρισμένα απο πολυ φτηνά ή δωρεάν βρίσκεις), μεταφορά στην οροφή του αυτοκινήτου και πολλές αλλες λύσεις που θα μειώσουν τα έξοδα.
Δεν μπορω να ονειρεύομαι και να που δεν μπορω να παρω το κουκλι το καινουργιο και συγχρονο, θα παρω κατι πιο παλιό αλλα ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΡΤ που τοσο μου αρεσει........Υπάρχουν και καποιοι αλλοι που πανε στη χασι και στη φεξι........................ ε αυτοί εχουν ελαχιστα εξοδα...
Ηξερα καποιον που για αρχη ειχα παρει ενα θεοπαλιο καρτ, το περιποιήθηκε(βαψιμο αλλαγες ρουλεμαν κ.α.) και επειδη δεν μπορούσε να το βαλει μπρος το 100άρι, πήρε και ενα comerάκι απλα για να καρτάρει..................και γουσταρε.ΑΑΑΑΑΑΑΑ και φόρμα απο το μοναστηράκι......
Να ειστε καλα και να καρταρετε με ΟΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ......
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Θα σας γραψω και εγω την αποψή μου....Το να πηγαινει καποιος χομπιστας 4 φορές τον μήνα για καρτ, σημαίνει οτι εχει σιγουρα πολυ μεγαλη μουρλια(ερωτα) και καποιες οικονομιες.Δεν καπνιζει πχ. και κραταει τα χρήματα για να καρτάρει. Σεβαστώ αυτό......
Πιο προσγειωμένο το βλεπω μια δυο φορές το μήνα. Ετσι τα εξοδα μειωνονται στο μισό. Αυτο που θελω να πω είναι οτι οι οικονομοτεχνικές αναλύσεις καπου δεν είναι και το απόλυτο. Αν υπαρχει διάθεση καρτάρουμε με παρα πολλές επιλογές.
Αν καποιος δεν έχει τωρα να διαθέσει χρήματα, είμαι της γνώμης, να παρει κατι που είναι στα μέτρα του (οικονομικά ) και να αρχίσει να μαθαίνει. Μαστορέματα, επισκευές, ρυθμίσεις, αλλαγες ελαστικών ( μεταχειρισμένα απο πολυ φτηνά ή δωρεάν βρίσκεις), μεταφορά στην οροφή του αυτοκινήτου και πολλές αλλες λύσεις που θα μειώσουν τα έξοδα.
Δεν μπορω να ονειρεύομαι και να που δεν μπορω να παρω το κουκλι το καινουργιο και συγχρονο, θα παρω κατι πιο παλιό αλλα ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΡΤ που τοσο μου αρεσει........Υπάρχουν και καποιοι αλλοι που πανε στη χασι και στη φεξι........................ ε αυτοί εχουν ελαχιστα εξοδα...
Ηξερα καποιον που για αρχη ειχα παρει ενα θεοπαλιο καρτ, το περιποιήθηκε(βαψιμο αλλαγες ρουλεμαν κ.α.) και επειδη δεν μπορούσε να το βαλει μπρος το 100άρι, πήρε και ενα comerάκι απλα για να καρτάρει..................και γουσταρε.ΑΑΑΑΑΑΑΑ και φόρμα απο το μοναστηράκι......
Να ειστε καλα και να καρταρετε με ΟΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ......
Συμφωνώ ότι για να πηγαίνεις 4 φορές το μήνα, είσαι βαρεμένος και το κρίνω από μένα, που είμαι.
Τόσο πάω, 4-5 φορές το μήνα. Μπορεί δηλαδή να πάω και Σάββατο και Κυριακή καμιά φορά.
Όσο πιο συχνά πάει κάποιος, τόσο καλύτερη και ουσιαστική η προπόνηση.
Το παλιό καρτ είναι λίγο παγίδα. Είδες, μόνος σου είπες ότι το 100άρι δε μπορούσε να το βάλει μπροστά. Θέλει προσοχή πόσο παλιό είναι το καρτ (σασί/μοτέρ) γιατί μπορεί να ξοδέψει τόσα πολλά, που θα αγόραζε νεότερο και πιο σύγχρονο.
Οπότε πιστεύω μια ενδιάμεση λύση είναι ότι καλύτερο.
Επίσης, το να βάζεις το καρτ στην οροφή του αυτοκινήτου είναι λίγο θέμα γιατί αφενός θέλει 4 άτομα και αφετέρου μπορεί να γίνει ζημιά στο αυτοκίνητο. Αν δε μπορεί να πάρει κάποιος τρέιλερ, ας το αφήνει στη πίστα. Είναι 30 ευρώ το μήνα.
Άντε…πλήσιάζει και το ΣΚ να καρτάρουμε!
Αν και πονάει ακόμα λίγο το πλευρό μου.
-
εχει το σκ τιποτα αγωνες η θα ειναι ελευθερη η πιστα ?
-
Απ'ότι ξέρω...ελεύθερη.
-
Γνωρίζει κανείς γιατί το http://www.greek-kart.gr/forum δεν λειτουργεί πια; Έχω καιρό που προσπαθώ να συνδεθώ αλλά η σελίδα είναι down.
-
O Angel 13 εγραψε πολλα σωστα πραγματα,και εγω κανοντας τρελη οικονομια ,και κοβοντας απο εδω και απο εκει,κανω με τους TUNERS το κεφι μας,αλλα θελω να επιστησω την προσοχη σας στο εξης θεμα που ειναι το μοτερ.
Παιρνοντας πχ, ενα 2002 παλιο σασι οτιδηποτε, με μοτερ 125 TAG,η τιμη του αυτη την εποχη αναλογα με την κατασταση του ειναι απο 1200 ως 1500 ευρω,πιστευω πως στις πρωτες 5-6 ωρες (στο καρτοδρομο Κυριακη ειναι σχεδον το ιδιο 5-6 φορες να πας) εκτος απο βενζινες και λαδια και την πιστα θα πληρωσει καποιος τουλαχιστον 500ευρω σε διαφορες ζημιες και σιγουρα δεν θα το ευχαριστηθει,και πολυ γρηγορα θα ξενερωσει.
Για μενα καλυτερα να κανει υπομονη και να μαζεψει 3000-3500ευρω περιπου και να παρει κατι πιο καινουριο και σωστο, και αλλη μια λυση που θα προτεινα ,ΚΟΥΤΑ το μοτερ , διετιας-τριετιας το σασι το μονταρεις μονος σου και εχεις το κεφαλι σου ησυχο για παντα. Προυποθεση α)2500 για μοτερ,β)700-800ευρω για σασι 3-4 χρονων γ)φιλο να ξερει απο το αντικειμενο(καρτ) για να το μονταρετε μαζι. Σασι σκετα μπορεις να βρεις παρα πολλα,και απο TAG μοτερ για τα SONIK-MAXTER,VORTEX-ROK ,ROK-GP,η τιμη τους ειναι περιπου 2500,το ROTAX 2700, και για το IAME X-30, KAI BMB (BIREL) τιμη δεν ξερω, αλλα φανταζομαι οτι θα παιζουν στο ιδιο ποσο περιπου.
Οταν ειχεις ενα καινουριο μοτερ για αρκετες ωρες τα μονα εξοδα(εκτος απο ΜΠΑΜ)ειναι πχ για το καρτοδρομο 25ευρω η πιστα και περιπου 20ευρω βενζινη και λαδι ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Εγω καθε φορα που παω με το VORTEX-ROK τοσα θελω.
Αυτο ειναι για το αυτοματο,γιατι με το 6ταχυτο,τρελα μεν,βενζινοφαγο λαστιχοφαγο δε. -
Μαλλον ειναι GAME OVER ,αλλα και εδω μια χαρα ειμαστε.
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Θα σας γραψω και εγω την αποψή μου....Το να πηγαινει καποιος χομπιστας 4 φορές τον μήνα για καρτ, σημαίνει οτι εχει σιγουρα πολυ μεγαλη μουρλια(ερωτα) και καποιες οικονομιες.Δεν καπνιζει πχ. και κραταει τα χρήματα για να καρτάρει. Σεβαστώ αυτό......
Πιο προσγειωμένο το βλεπω μια δυο φορές το μήνα. Ετσι τα εξοδα μειωνονται στο μισό. Αυτο που θελω να πω είναι οτι οι οικονομοτεχνικές αναλύσεις καπου δεν είναι και το απόλυτο. Αν υπαρχει διάθεση καρτάρουμε με παρα πολλές επιλογές.
Αν καποιος δεν έχει τωρα να διαθέσει χρήματα, είμαι της γνώμης, να παρει κατι που είναι στα μέτρα του (οικονομικά ) και να αρχίσει να μαθαίνει. Μαστορέματα, επισκευές, ρυθμίσεις, αλλαγες ελαστικών ( μεταχειρισμένα απο πολυ φτηνά ή δωρεάν βρίσκεις), μεταφορά στην οροφή του αυτοκινήτου και πολλές αλλες λύσεις που θα μειώσουν τα έξοδα.
Δεν μπορω να ονειρεύομαι και να που δεν μπορω να παρω το κουκλι το καινουργιο και συγχρονο, θα παρω κατι πιο παλιό αλλα ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΡΤ που τοσο μου αρεσει........Υπάρχουν και καποιοι αλλοι που πανε στη χασι και στη φεξι........................ ε αυτοί εχουν ελαχιστα εξοδα...
Ηξερα καποιον που για αρχη ειχα παρει ενα θεοπαλιο καρτ, το περιποιήθηκε(βαψιμο αλλαγες ρουλεμαν κ.α.) και επειδη δεν μπορούσε να το βαλει μπρος το 100άρι, πήρε και ενα comerάκι απλα για να καρτάρει..................και γουσταρε.ΑΑΑΑΑΑΑΑ και φόρμα απο το μοναστηράκι......
Να ειστε καλα και να καρταρετε με ΟΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ......
Φίλε Angel13 δυστυχώς στη σύγχρονη επόχη που μας βομβαρδίζουν με τις super καινοτομίες του marketing και τις @@ ο τύπος που περιγράφεις αν έσκαγε μύτη σε μια πίστα θα τον έλεγαν το λιγότερο κακόμοιρο και γραφικό. Αυτό είναι το δυστήχημα, που τελικά αντί να χαρείς και να κάνεις το κέφι σου και τον χαβαλέ σου, βρίσκεσαι να έχεις περικόψει πόσα άλλα πράγματα ή ακόμη και να έχεις δανειστεί για να πάρεις ένα super καρτ.
Η μέχρι τώρα εμπειρία μου, μου έχει δείξει ότι αν δεν βάλεις κάτω με χαρτί και με μολύβι τα πράγματα δεν έχεις αίσθηση της πραγματικότητας.
Ωραίο ακούγεται και αυτό που είπε κάποιος φίλος εδώ με τον καινούργιο κινητήρα και το μεταχειρισμένο σασί αλλά στα 3.000 που θα κοστίσει στην καλύτερη το καρτ θα έχεις και άλλα 800 ευρώ εξοπλισμό τουλάχιστον και 50 ευρώ σε κάθε επίσκεψη. Μακάρι να μπορούσα να διαθέσω αυτό το ποσό. Δεν ξέρω αλλά αν είναι να ζοριστείς αρκετά οικονομικά για να κάνεις καρτ και να περιορίσεις άλλες χαρές δεν έχει και τόσο νόημα..
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ