Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Κατα την προσωπικη μου αποψη, οσο περισσοτεροι αγωνες γινονται, τοσο το καλυτερο στο τελος της ημερας για το 'αθλημα'
Ειτε ειναι πανελληνιο, ειτε ειναι ενιαιο, ειτε ειναι time attack εγω προσωπικα μονο οφελος βλεπω καλοπροαιρετα σαν οδηγος που κανοντας το χομπυ μου, με ενδιαφερει να λαβω μερος και σε μερικους αγωνες.
Εγω βεβαια ειμαι ενας παππους, ο οποιος στα 33 του ξεκινησε να τσουλαει με καρτ, χωρις φυσικα κατασταση, χωρις εμπειριες χωρις τιποτα. Απο την δικη μου οπτικη γωνια λοιπον θεωρω οτι ειναι καλο να υπαρχουν πολλες κατηγοριες και διαφορετικοι αγωνες, για να μπορει και καποιος να μπει σε αγωνες χωρις να πρεπει να παλεψει με τους καλυτερους στην ελλαδα, οχι για διακριθει... για να μην τους χαλασει τον αγωνα με την απειρια και την αργοπορια του μεσα στην πιστα.
Αν παλι το δεις σαν πατερας ενος παιδιου που ειναι 15-20 χρονων που κανει απο τα 8 του χρονια και παει -για τα ελληνικα παντα δεδομενα - για καριερα... τοτε φυσικα ειναι μια αλλη ιστορια και μια εντελος διαφορετικη κατασταση για την οποια ομολογω οτι δεν ειμαι σε θση να εκφερω γνωμη και αποψη.
Θοδωρε να σου κανω μια εωρτηση χωρις παρεξηγηση και χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου: Γιατι τοση εμπαθεια εναντια στα Rotax? Στο λεω γιατι οταν καποιος σε διαβαζει, ενω εχεις πολλες γνωσεις και γραφεις σωστα και τεκμηριομενα πραγματα, χανεις το δικιο σου με το να απαξιωνεις οτιδηποτε εχει να κανει σχετικα με τα rotax...
Στο καθε ενιαιο ειτε ειναι rotax ειτε ειναι λουξ η και εγω δεν ξερω τι αλλο υπαρχει, συμμετεχουν 30-40 παιδια? Ε δεν ειναι κριμα να ερχεσαι εσυ και να απαξιωνεις τις προσπαθειες και τους κοπους τους?
Και στην τελικη τι σημασια εχει πιο μοτερ ειναι πιο γρηγορο, πιο χομπυστικο η πιο αγωνιστικο? Ο καθενας κανει με αυτο που επελεξε, με αυτο που του αρεσε, με αυτο που μπορεσε να παρει και ουτο καθεξης... Ολη αυτη η κουβεντα μου θυμιζει πιτσιρικαδες με ποδηλατα να τσακωνοντε ποιο απο τα δυο ποδηλατα εχει την καλυτερη σελα και τα περισσοτερα αυτοκολητα!
Αλλοστε ειναι γνωστο και θεωρω απο ολους κοινα αποδεκτο, οτι στο ελλαδισταν το επιπεδο του μηχανοκινητου ειναι αστειο και σε επιπεδα εγκαταστασεων και σε επιπεδο οργανωσης. Αν καποιος πραγματικα εχει χερια και κοιταει ψηλα δεν θα πρεπει καν να ασχοληται με τα ελληνικα δρομενα και να τρεχει μονο εξωτερικο.
Θα μου πεις ειναι και το οικονομικο στην μεση... Συμφωνω απολυτα! Τα μεταξοτα βρακια θελουν και επιδεξια οπισθια. Ποιος ειπε οτι το μηχανοκινητο ειναι φτηνο αθλημα? Ποιος ειπε οτι ενα πολυ μεγαλο ποσοστο στο μηχανοκινητο δεν ειναι θεμα budget? Αυτοι ειναι οι κανονες και τα πλαισια μεσα στα οποια παιζεται αυτο το παιχνιδι. Το να συμμετεχει καποιος σε αυτο και να κλαιγεται επειδη καποια ομαδα/καποιος οδηγος μπορει να κανει το αυτονοητο ( να ειχει καινουργια μοτερ, πολλα λαστιχα, καινουργια σασι, υποστιριξη, μηχανικους κ.ο.κ ) και να χαλει τα 10πλασια απο καποιους αλλους, τοτε κακος ασχοληται με αυτο σε αγωνιστικο παντα επιπεδο ( σε χομπυστικο φυσικα δεν υπαρχει κανενα τατοιο θεμα ) Ας παει να κανει στιβο που ειναι και πιο υγιεινο.... Για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους...
Πολυ φιλικα στο λεω και επαναλαμβανω χωρις καμια διαθεση ουτε να ερθουμε σε αντιπαραθεση ουτε να χαλασουμε τις καρδιες μας.
Αν διαβάσει κάποιος τις τελευταίες 30-40 σελίδες αυτής της ενότητας (που αριθμεί συνολικά περίπου 270) θα διαπιστώσει μια πολύ μεγάλη αλλαγή στο όλο ύφος και χαρακτήρα της.
Οι αναφορές τόσο του Nik125 όσο και του Thodwris, μόλις στις 3 τελευταίες σελίδες, την επισημαίνουν ο καθένας με το δικό του τρόπο…
Αυτό που εγώ αντιλαμβάνομαι, είναι ότι το «KARTING…για όλους» έχει πλέον αποκτήσει χαρακτήρα δογματικό.
Γιατί το διακρίνει:
α) μια τυφλή προσκόλληση σε δόγματα (συγκεκριμένες μάρκες σασί, κινητήρων, κτλ),
β) η διαρκής διατύπωση απόλυτων απόψεων και απόλυτης γνώσης.
Και πιστέψτε με όλο αυτό έχει αρχίσει και κουράζει αφάνταστα!!!