-
από Orestisren » 29/09/10 15:04
«Ξέρω πάντως σίγουρα ότι τα Volvo,τα Ford,όλα τα Vagakia και τα γαλλικά το έχουν αυτό το σύστημα»
Εν πρώτης σε ευχαριστώ για την παραίνεση σου σε προηγούμενο ποSτάρισμα σου.
Έχεις απόλυτα δίκιο για αυτό που γραφείς. Όλα τα εργοστάσια εγκεφάλων, έχουν έτυμα προγράμματα για περιορισμό των στροφών, με πρόγραμμα Α & Β. πιστεύω τελειώνοντας το στοκ εγκεφάλων τα εργοστάσια αυτοκινήτων, θα τα βάλουν. Μιλώντας με συνάδελφο φίλο στην Γερμανία, μου είπε ότι θα μπει και τρίτη βαθμίδα, η οποία θα αφορά το ρονταζ.
Είναι απλή υπόθεση, και ευκολότατη να βγει.
Πάντως θα χαρώ πολύ, εάν το tester μου θα μπορούσε να κάνει αυτήν την δουλειά. Έχω πελάτες πολλές δεκαετίες που έχουν ξεπεράσει τα 88 χρόνια, και θα ήθελα να τους κόψω δύναμη. Τους αγαπώ…….
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Δεν τον λυπάσαι τον άνθρωπο που θα πάει να προσπεράσει το φορτηγό και θα τον κόψει το πρόγραμμα σου Και αντε αυτό δεν το λυπάσαι τον απέναντι πάνω στον οποίο θα πέσει δεν τον λυπάσαι;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Έχω πελάτες πολλές δεκαετίες που έχουν ξεπεράσει τα 88 χρόνια, και θα ήθελα να τους κόψω δύναμη. Τους αγαπώ…….
ΑΝΤΩΝΗΣ.και οδηγουν ακομα ?
Ποιος εγκληματιας τους ανανέωσε το διπλωμα ? -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχουν και περιορισμό στις στροφές ...
Είναι Κάτι σαν safe mode...
Το μόνο που δουλεύει είναι το μοτέρ σε χαμηλές στροφές και τα φώτα...
Αυτο το κάνουν για 2 λόγους...
Αφενως για να μην τα βιάζουν κατα την μεταφορά , και αφετέρου για να αναγκάσει τον τεχνικό να συνδέθει στον εγκέφαλο και να επέμβει στις παραμέτρους λειτουργίαςΌχι όλα.
Το τι σκίσιμο πέφτει στα στις μάντρες (στη Μάνδρα πχ) δεν λέγεται.οκ , έχεις δίκιο...
τα γκρουπ φίατ το έχουν...
το διαπίστωσα καθώς ήμουν παρών στη διαδικασία, από την παραλαβή μέχρι τον προγραμματισμό και το καθάρισμα... -
Πηγαιντε μια βολτα στο λιμανι του Πειραια να δειτε πως ξεφορτωνουν τα αμαξια απο τα βαπορια με 'αγαπη και προδερμ' κυριολεκτηκα με πηγε ενας γνωστος μου να το δω και δεν πιστευα τι βλεπανε τα ματια μου.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Πηγαιντε μια βολτα στο λιμανι του Πειραια να δειτε πως ξεφορτωνουν τα αμαξια απο τα βαπορια με 'αγαπη και προδερμ' κυριολεκτηκα με πηγε ενας γνωστος μου να το δω και δεν πιστευα τι βλεπανε τα ματια μου.στα γκρουπ φιατ (τουλάχιστον στα νέα) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ...
δεν οδηγούνται... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν τον λυπάσαι τον άνθρωπο που θα πάει να προσπεράσει το φορτηγό και θα τον κόψει το πρόγραμμα σου Και αντε αυτό δεν το λυπάσαι τον απέναντι πάνω στον οποίο θα πέσει δεν τον λυπάσαι;
Και ρωτώ φίλε μου, όταν προσπερνάς φτάνεις στον κόφτη?.
Ένα αδύναμο αυτοκίνητο, δεν προσπερνάει ένα λεωφορείο, η ένα αργό ΙΧ?.
Όταν συνειδητοποιήσεις τι αυτοκίνητο έχεις, φέρεσαι ανάλογα.
Οι περισσότεροι γέροι, έχουν χρήματα και αγοράζουν ακριβά αυτοκίνητα . Αυτά έχουν δύναμη και ταχύτητα. Εάν τους ‘κόψεις’ το 1/6 των στροφών πχ, και πιάνουν το πολλή 150 χιλιόμετρα δεν είναι θετικότερο για τα αντανακλαστικά τους?.
Μήπως με το σκεπτικό σου, όλα τα αδύναμα αυτοκίνητα, πρέπει να αποσυρθούν από την αγορά?.Διατύπωσα μια σκέψη, και σας ευχαριστώ για της ενστάσεις σας. Θα με οδηγήσουν στον σωστό δρόμο.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Αει καλά
-
(sorry αλλά δεν κρατήθηκα )
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Έχω πελάτες πολλές δεκαετίες που έχουν ξεπεράσει τα 88 χρόνια, και θα ήθελα να τους κόψω δύναμη. Τους αγαπώ…….
ΑΝΤΩΝΗΣ.και οδηγουν ακομα ?
Ποιος εγκληματιας τους ανανέωσε το διπλωμα ?
Οι πάνω από μια ηλικία, φίλε μου, περνάνε κάθε χρόνο γιατρούς. Όταν αυτοί σου δώσουν το ΟΚ, η πολιτεία δεν έχει το δικαίωμα να αμφισβητήσει την ικανότητα σου.
Υπάρχουν ανίκανοι 60 χρονών, και ικανοί 80. άρα δεν στηρίζετε ένας νομός .Τα πολλά χρόνια στο επάγγελμα μου, έχει και το καλό, ότι έχω δημιουργεί φιλικές σχέσεις με πελάτες μου, 30 και 40 χρόνια τώρα.. πάντα με ακούνε.
Σαν μέτρο ελέγχου, βάζω της ζημιές που μου φέρνουν.
Εάν χτυπάνε τα αυτοκίνητα πίσω κατά το παρκάρισμα, μου είναι αδιάφορο . Οι εμπρός ζημιές αξιολογούνται ανάλογα.
Τηλεφώνησα στα παιδιά πελάτη μου 78 χρονών, και τους είπα ότι ο πατέρας τους είναι δημόσιος κίνδυνος. Κάθε εβδομάδα έφερνε το αυτοκίνητο για εμπρός φτερά και προφυλακτήρες και καπό. (το Μαλί βαμμένο κομοδινη)!.
Μου μιλήσανε απαξιωτικά, και τα πήρα στην κρανα. Έκανα επώνυμη καταγγελία στην τροχαία, και πιάσανε γιατρό που μοίραζε συχωροχάρτια. Του πήραν το δίπλωμα του πελάτη μου, και μπήκε και στην μαύρη λίστα των ασφαλιστικών εταιριών.
Πελάτισσα μου Ιταλίδα, παράτησε το τιμόνι στα 93 χρόνια της. Μια φορά της το είπα και το έκανε. ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ!!!!......340000 χιλιόμετρα.Δυο μικρές ιστορίες, που οριοθετούν την λέξη σου «εγκληματίας».
‘Το ναρκωτικό που λέγετε οδήγηση’. Φεταααααα.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Εαν σου παιρνουν το διπλωμα για οδηγηση υπο την επηρεια αλκοολ αρα και μειωμενων αντανακλαστικων, τοτε γιατι δε στο παιρνουνε οταν εχεις λογω ηλικιας μειωμενα αντανακλαστικα; Εχω δει απειρους γεροντες που ειναι απειρως πιο επικινδυνοι απο ενα νεο οδηγο, γιατι νομιζουν οτι αυτοι εχουν την εμπειρια. Για τους γιατρους δε θα το σχολιασω. Τελος εκτος και αν το σηκωνει η συζητηση να κανουμε καινουριο θεμα : Οδηγοντας με τον Αγιο Πετρο.
-
Μόνον στον Καναδά, υπάρχει ειδική πιστά, εκδόσεις αδειών καταλληλότητας. Σε αυτήν μετριόνταν και τα αντανακλαστικά.
Εδώ, στα μετράει ο γιατρός που μπορεί να τα ‘παίρνει’.
Antonis-team. -
....Γειά σου Αντώνη.
Απο στρώσιμο τα γερόντια όμως.....έ..? ....Τι το θέλουν τον 'κοφτη' .Αλλωστε το άλλο ''στρώσιμο'' είναι πιό σίγουρο.Τα ''πάω'' τα γερόντια ΟΚ.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
:lol: ....Γειά σου Αντώνη.
Απο στρώσιμο τα γερόντια όμως.....έ..? ....Τι το θέλουν τον 'κοφτη' .Αλλωστε το άλλο ''στρώσιμο'' είναι πιό σίγουρο.Τα ''πάω'' τα γερόντια ΟΚ.
-
Το δίπλωμα ο πατέρας μου όταν έφτασε η ηλικία που έπρεπε το ανανέωσε χωρίς να βγει από το σπίτι του... Έδωσε σε κάποιον το παλιό και κάποια λεφτά και μετά από λίγες μέρες του ήρθε το καινούργιο!!
Ευτυχώς για όλους μας δεν οδηγάει πια.... όταν τον ρώτησα τι να το κάνεις μου είπε ας το έχουμε καλού κακού μην προκύψει καμιά ανάγκη!
Οπότε καλά κάνεις Αντώνη και προτείνεις σε μερικούς να σταματήσουν.
Δεν κάνεις καλά όμως αν τους κόψεις την τελική στα 150 με κόφτη στροφών (είναι πιο κοντά στο 1/2 παρά στο 1/6 των στροφών). Δηλαδή με τις μικρές σχέσεις θα πρέπει να αλλάζεις αναγκαστικά στις 3500!! -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πηγαιντε μια βολτα στο λιμανι του Πειραια να δειτε πως ξεφορτωνουν τα αμαξια απο τα βαπορια με 'αγαπη και προδερμ' κυριολεκτηκα με πηγε ενας γνωστος μου να το δω και δεν πιστευα τι βλεπανε τα ματια μου.
στα γκρουπ φιατ (τουλάχιστον στα νέα) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ...
δεν οδηγούνται...Are you sure???
-
που λεει και η κυβερνηση...
σε σαητ ειδα να προτεινει στρωσιμο ΝΕΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ εντος δίωρου....
που συνισταται στο να φορτωσεις τον κινητηρα ορυκτελαιο κα να του αλλαξεις τον αδοξαστο σανιδωνοντας το γκαζι...
ετσι λεει θα φυγουν τα καταλοιπα...γυριζεις στο γκαραζ...αδειαζεις λαδια και αλλαζεις φιλτρο....
βγαινεις ξανα στην γυρα σανιδωνοντας παλι...
ξαναγυριζεις..αλλαζεις λαδια σε κανονικα...νεο φιλτρο παλι...
και ειναι ετοιμο...εχει λογικη??
-
και μετα πας κατευθιαν για αλλαγη μηχανης
κανε στο χαλαρο μεχρι 3000 στροφες 1500-2000 χλμ και εισαι ενταξει πιστευω
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
σε σαητ ειδα να προτεινει στρωσιμο ΝΕΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ εντος δίωρου....
που συνισταται στο να φορτωσεις τον κινητηρα ορυκτελαιο κα να του αλλαξεις τον αδοξαστο σανιδωνοντας το γκαζι...Αν λέμε για το ιταλικό ροντάρισμα δεν πρέπει να λέει ακριβώς αυτό. Πρέπει να λέει για καλό ζέσταμα και για συγκεκριμένα ανοίγματα με τέρμα γκάζι κλπ. Αν δεν τα κάνεις σωστά μπορείς να προκαλέσεις υπερθερμάνσεις τοπικές (δεν φαίνονται στα θερμόμετρα) και ζημιά.
Υπάρχει λογική που εξηγείται σε τέτοια sites. Φυσικά υπάρχουν και αντίπαλες θεωρίες που επίσης εξηγούν τη δική τους λογική... Διαλέγεις και παίρνεις. -
http://www.ibizamania.gr/showthread.php?t=16751&page=1
τι διαβασα λαθος??...που σιγουρα εγινε....
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....