Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 57
    • 58
    • 48 / 58
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    247
    1147
    5972
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      από Orestisren » 29/09/10 15:04
      «Ξέρω πάντως σίγουρα ότι τα Volvo,τα Ford,όλα τα Vagakia και τα γαλλικά το έχουν αυτό το σύστημα»


      Εν πρώτης σε ευχαριστώ για την παραίνεση σου σε προηγούμενο ποSτάρισμα σου.

      Έχεις απόλυτα δίκιο για αυτό που γραφείς. Όλα τα εργοστάσια εγκεφάλων, έχουν έτυμα προγράμματα για περιορισμό των στροφών, με πρόγραμμα Α & Β. πιστεύω τελειώνοντας το στοκ εγκεφάλων τα εργοστάσια αυτοκινήτων, θα τα βάλουν. Μιλώντας με συνάδελφο φίλο στην Γερμανία, μου είπε ότι θα μπει και τρίτη βαθμίδα, η οποία θα αφορά το ρονταζ.
      Είναι απλή υπόθεση, και ευκολότατη να βγει.
      Πάντως θα χαρώ πολύ, εάν το tester μου θα μπορούσε να κάνει αυτήν την δουλειά. Έχω πελάτες πολλές δεκαετίες που έχουν ξεπεράσει τα 88 χρόνια, και θα ήθελα να τους κόψω δύναμη. Τους αγαπώ…….
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mirage last edited by

        Δεν τον λυπάσαι τον άνθρωπο που θα πάει να προσπεράσει το φορτηγό και θα τον κόψει το πρόγραμμα σου Και αντε αυτό δεν το λυπάσαι τον απέναντι πάνω στον οποίο θα πέσει δεν τον λυπάσαι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          drunkard last edited by

          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
          Έχω πελάτες πολλές δεκαετίες που έχουν ξεπεράσει τα 88 χρόνια, και θα ήθελα να τους κόψω δύναμη. Τους αγαπώ…….
          ΑΝΤΩΝΗΣ.

          και οδηγουν ακομα ?
          Ποιος εγκληματιας τους ανανέωσε το διπλωμα ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster Banned last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:

            Έχουν και περιορισμό στις στροφές ...
            Είναι Κάτι σαν safe mode...
            Το μόνο που δουλεύει είναι το μοτέρ σε χαμηλές στροφές και τα φώτα...
            Αυτο το κάνουν για 2 λόγους...
            Αφενως για να μην τα βιάζουν κατα την μεταφορά , και αφετέρου για να αναγκάσει τον τεχνικό να συνδέθει στον εγκέφαλο και να επέμβει στις παραμέτρους λειτουργίας

            Όχι όλα.
            Το τι σκίσιμο πέφτει στα στις μάντρες (στη Μάνδρα πχ) δεν λέγεται.

            οκ , έχεις δίκιο...
            τα γκρουπ φίατ το έχουν...
            το διαπίστωσα καθώς ήμουν παρών στη διαδικασία, από την παραλαβή μέχρι τον προγραμματισμό και το καθάρισμα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Πηγαιντε μια βολτα στο λιμανι του Πειραια να δειτε πως ξεφορτωνουν τα αμαξια απο τα βαπορια με 'αγαπη και προδερμ' κυριολεκτηκα με πηγε ενας γνωστος μου να το δω και δεν πιστευα τι βλεπανε τα ματια μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster Banned last edited by

                Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                Πηγαιντε μια βολτα στο λιμανι του Πειραια να δειτε πως ξεφορτωνουν τα αμαξια απο τα βαπορια με 'αγαπη και προδερμ' κυριολεκτηκα με πηγε ενας γνωστος μου να το δω και δεν πιστευα τι βλεπανε τα ματια μου.

                στα γκρουπ φιατ (τουλάχιστον στα νέα) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ...
                δεν οδηγούνται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                  Δεν τον λυπάσαι τον άνθρωπο που θα πάει να προσπεράσει το φορτηγό και θα τον κόψει το πρόγραμμα σου Και αντε αυτό δεν το λυπάσαι τον απέναντι πάνω στον οποίο θα πέσει δεν τον λυπάσαι;


                  Και ρωτώ φίλε μου, όταν προσπερνάς φτάνεις στον κόφτη?.
                  Ένα αδύναμο αυτοκίνητο, δεν προσπερνάει ένα λεωφορείο, η ένα αργό ΙΧ?.
                  Όταν συνειδητοποιήσεις τι αυτοκίνητο έχεις, φέρεσαι ανάλογα.
                  Οι περισσότεροι γέροι, έχουν χρήματα και αγοράζουν ακριβά αυτοκίνητα . Αυτά έχουν δύναμη και ταχύτητα. Εάν τους ‘κόψεις’ το 1/6 των στροφών πχ, και πιάνουν το πολλή 150 χιλιόμετρα δεν είναι θετικότερο για τα αντανακλαστικά τους?.
                  Μήπως με το σκεπτικό σου, όλα τα αδύναμα αυτοκίνητα, πρέπει να αποσυρθούν από την αγορά?.

                  Διατύπωσα μια σκέψη, και σας ευχαριστώ για της ενστάσεις σας. Θα με οδηγήσουν στον σωστό δρόμο.
                  Φιλικά
                  ΑΝΤΩΝΗΣ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    mirage last edited by

                    Αει καλά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kon5 last edited by

                      (sorry αλλά δεν κρατήθηκα )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

                        Έχω πελάτες πολλές δεκαετίες που έχουν ξεπεράσει τα 88 χρόνια, και θα ήθελα να τους κόψω δύναμη. Τους αγαπώ…….
                        ΑΝΤΩΝΗΣ.

                        και οδηγουν ακομα ?
                        Ποιος εγκληματιας τους ανανέωσε το διπλωμα ?


                        Οι πάνω από μια ηλικία, φίλε μου, περνάνε κάθε χρόνο γιατρούς. Όταν αυτοί σου δώσουν το ΟΚ, η πολιτεία δεν έχει το δικαίωμα να αμφισβητήσει την ικανότητα σου.
                        Υπάρχουν ανίκανοι 60 χρονών, και ικανοί 80. άρα δεν στηρίζετε ένας νομός .

                        Τα πολλά χρόνια στο επάγγελμα μου, έχει και το καλό, ότι έχω δημιουργεί φιλικές σχέσεις με πελάτες μου, 30 και 40 χρόνια τώρα.. πάντα με ακούνε.
                        Σαν μέτρο ελέγχου, βάζω της ζημιές που μου φέρνουν.
                        Εάν χτυπάνε τα αυτοκίνητα πίσω κατά το παρκάρισμα, μου είναι αδιάφορο . Οι εμπρός ζημιές αξιολογούνται ανάλογα.
                        Τηλεφώνησα στα παιδιά πελάτη μου 78 χρονών, και τους είπα ότι ο πατέρας τους είναι δημόσιος κίνδυνος. Κάθε εβδομάδα έφερνε το αυτοκίνητο για εμπρός φτερά και προφυλακτήρες και καπό. (το Μαλί βαμμένο κομοδινη)!.
                        Μου μιλήσανε απαξιωτικά, και τα πήρα στην κρανα. Έκανα επώνυμη καταγγελία στην τροχαία, και πιάσανε γιατρό που μοίραζε συχωροχάρτια. Του πήραν το δίπλωμα του πελάτη μου, και μπήκε και στην μαύρη λίστα των ασφαλιστικών εταιριών.
                        Πελάτισσα μου Ιταλίδα, παράτησε το τιμόνι στα 93 χρόνια της. Μια φορά της το είπα και το έκανε. ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ!!!!......340000 χιλιόμετρα.

                        Δυο μικρές ιστορίες, που οριοθετούν την λέξη σου «εγκληματίας».
                        ‘Το ναρκωτικό που λέγετε οδήγηση’. Φεταααααα.
                        Φιλικά
                        ΑΝΤΩΝΗΣ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          drosxo last edited by

                          Εαν σου παιρνουν το διπλωμα για οδηγηση υπο την επηρεια αλκοολ αρα και μειωμενων αντανακλαστικων, τοτε γιατι δε στο παιρνουνε οταν εχεις λογω ηλικιας μειωμενα αντανακλαστικα; Εχω δει απειρους γεροντες που ειναι απειρως πιο επικινδυνοι απο ενα νεο οδηγο, γιατι νομιζουν οτι αυτοι εχουν την εμπειρια. Για τους γιατρους δε θα το σχολιασω. Τελος εκτος και αν το σηκωνει η συζητηση να κανουμε καινουριο θεμα : Οδηγοντας με τον Αγιο Πετρο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Μόνον στον Καναδά, υπάρχει ειδική πιστά, εκδόσεις αδειών καταλληλότητας. Σε αυτήν μετριόνταν και τα αντανακλαστικά.
                            Εδώ, στα μετράει ο γιατρός που μπορεί να τα ‘παίρνει’.
                            Antonis-team.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              coupeas last edited by

                              ....Γειά σου Αντώνη.
                              Απο στρώσιμο τα γερόντια όμως.....έ..? ....Τι το θέλουν τον 'κοφτη' .Αλλωστε το άλλο ''στρώσιμο'' είναι πιό σίγουρο.

                              Τα ''πάω'' τα γερόντια ΟΚ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vellerefontis last edited by

                                Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                :lol: ....Γειά σου Αντώνη.
                                Απο στρώσιμο τα γερόντια όμως.....έ..? ....Τι το θέλουν τον 'κοφτη' .Αλλωστε το άλλο ''στρώσιμο'' είναι πιό σίγουρο.

                                Τα ''πάω'' τα γερόντια ΟΚ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Το δίπλωμα ο πατέρας μου όταν έφτασε η ηλικία που έπρεπε το ανανέωσε χωρίς να βγει από το σπίτι του... Έδωσε σε κάποιον το παλιό και κάποια λεφτά και μετά από λίγες μέρες του ήρθε το καινούργιο!!
                                  Ευτυχώς για όλους μας δεν οδηγάει πια.... όταν τον ρώτησα τι να το κάνεις μου είπε ας το έχουμε καλού κακού μην προκύψει καμιά ανάγκη!
                                  Οπότε καλά κάνεις Αντώνη και προτείνεις σε μερικούς να σταματήσουν.
                                  Δεν κάνεις καλά όμως αν τους κόψεις την τελική στα 150 με κόφτη στροφών (είναι πιο κοντά στο 1/2 παρά στο 1/6 των στροφών). Δηλαδή με τις μικρές σχέσεις θα πρέπει να αλλάζεις αναγκαστικά στις 3500!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                    Πηγαιντε μια βολτα στο λιμανι του Πειραια να δειτε πως ξεφορτωνουν τα αμαξια απο τα βαπορια με 'αγαπη και προδερμ' κυριολεκτηκα με πηγε ενας γνωστος μου να το δω και δεν πιστευα τι βλεπανε τα ματια μου.

                                    στα γκρουπ φιατ (τουλάχιστον στα νέα) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ...
                                    δεν οδηγούνται...

                                    Are you sure???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kingstonian last edited by

                                      που λεει και η κυβερνηση...

                                      σε σαητ ειδα να προτεινει στρωσιμο ΝΕΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ εντος δίωρου....

                                      που συνισταται στο να φορτωσεις τον κινητηρα ορυκτελαιο κα να του αλλαξεις τον αδοξαστο σανιδωνοντας το γκαζι...

                                      ετσι λεει θα φυγουν τα καταλοιπα...γυριζεις στο γκαραζ...αδειαζεις λαδια και αλλαζεις φιλτρο....

                                      βγαινεις ξανα στην γυρα σανιδωνοντας παλι...

                                      ξαναγυριζεις..αλλαζεις λαδια σε κανονικα...νεο φιλτρο παλι...
                                      και ειναι ετοιμο...

                                      εχει λογικη??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • U
                                        umaga last edited by

                                        και μετα πας κατευθιαν για αλλαγη μηχανης

                                        κανε στο χαλαρο μεχρι 3000 στροφες 1500-2000 χλμ και εισαι ενταξει πιστευω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
                                          σε σαητ ειδα να προτεινει στρωσιμο ΝΕΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ εντος δίωρου....
                                          που συνισταται στο να φορτωσεις τον κινητηρα ορυκτελαιο κα να του αλλαξεις τον αδοξαστο σανιδωνοντας το γκαζι...

                                          Αν λέμε για το ιταλικό ροντάρισμα δεν πρέπει να λέει ακριβώς αυτό. Πρέπει να λέει για καλό ζέσταμα και για συγκεκριμένα ανοίγματα με τέρμα γκάζι κλπ. Αν δεν τα κάνεις σωστά μπορείς να προκαλέσεις υπερθερμάνσεις τοπικές (δεν φαίνονται στα θερμόμετρα) και ζημιά.
                                          Υπάρχει λογική που εξηγείται σε τέτοια sites. Φυσικά υπάρχουν και αντίπαλες θεωρίες που επίσης εξηγούν τη δική τους λογική... Διαλέγεις και παίρνεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kingstonian last edited by

                                            http://www.ibizamania.gr/showthread.php?t=16751&page=1

                                            τι διαβασα λαθος??...που σιγουρα εγινε....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 48 / 58
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr