-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Συγνώμη, εγώ στα Γιάννενα έχω την έδρα του γραφείου μου, και νοικιάζω και σπίτι στην Αθήνα. Πώς ακριβώς θα καταλάβει η ασφαλιστική πού μένω; Παντού μένω, αν είχε αμφιβολίες, ας μην με ασφάλιζε εξ αρχής.Εφόσον ανήκεις στην ΔΟΥ Ιωαννίνων είσαι κατοχυρωμένος σχετικά με την έδρα ασφάλισης γιατί μπορείς να το αποδείξεις προσκομίζοντας το εκκαθαριστικό σου στην ασφαλιστική σου.-
-
Λοιπόν επείσθη. Σταματώ την Ιντερσαλόνικα και θα πάω σε Anytime αλλά απλή στα 285. Αρκετά ασχολήθηκα με τις κ@@@ασφάλειες...
-
Μινέττα;;
Καμία γνώμη;
--
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Ο χρήστης skous έγραψε:
Μινέττα;;
Καμία γνώμη;Sent from my iPhone using Tapatalk
Tην έχω τώρα. Αξιόπιστη απ όσο γνωρίζω.
-
Η anytime ειναι θυγατρικη της Interamerican?
-
Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
Η anytime ειναι θυγατρικη της Interamerican?Νομίζω είναι interamerican, δεν είναι θυγατρική, απλά anytime ονομάζεται το πρόγραμμα.
-
ναι το λένε
Πάντως ένα μαιλ που έστειλα να ρωτήσω κάτι με γειωσαν κανονικά. -
οκ,μεγαλη και σιγουρη δηλαδη???
-
Η anytime δεν είναι ούτε ασφαλιστική εταιρεία, ούτε πρόγραμμα.
Η Interamerican αποφάσισε να ξεκινήσει να διαθέτει ασφαλιστήρια διαδικτυακά, η αρχή έγινε με τα αυτοκίνητα αλλά στο site φαίνονται και άλλα προγράμματα ακόμα και υγείας.Αυτό σημαίνει πως ο π.χ. κάτοχος του ΙΧ επιλέγει το πρόγραμμα μόνος του, στέλνει τα απαραίτητα έγγραφα στην εταιρεία μόνος του και γενικά δεν εμπλέκονται πλέον ασφαλιστικοί σύμβουλοι στην όλη διαδικασία.
(τα γραφειοκρατικά, τα τρεξίματα σε περίπτωση ατυχημάτων κλπ κλπ κλπ)Η κατάργηση των συμβούλων σημαίνει πως δεν χρειάζονται πλέον να αποδίδονται προμήθειες άρα τα ασφάλιστρα μπορούν να είναι ποιό οικονομικά.
Απλά σε περίπτωση π.χ. ατυχήματος ή όποιου άλλου προβλήματος ή έστω κάποιας απορίας που τυχών έχουν οι πελάτες δεν έχουν πλέον κάποιον δικό τους άνθρωπο να επικοινωνήσουν και πρέπει να απευθυνθούν στο κέντρο βοήθειας, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό από άποψη καθυστερήσεων ή άλλων δυσκολιών στην επαφή.Είναι μια λύση που εφαρμόζεται ήδη από άλλες εταιρείες και στο εξωτερικό.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Η κατάργηση των συμβούλων σημαίνει πως δεν χρειάζονται πλέον να αποδίδονται προμήθειες άρα τα ασφάλιστρα μπορούν να είναι ποιό οικονομικά.
Απλά σε περίπτωση π.χ. ατυχήματος ή όποιου άλλου προβλήματος ή έστω κάποιας απορίας που τυχών έχουν οι πελάτες δεν έχουν πλέον κάποιον δικό τους άνθρωπο να επικοινωνήσουν και πρέπει να απευθυνθούν στο κέντρο βοήθειας, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό από άποψη καθυστερήσεων ή άλλων δυσκολιών στην επαφή.Καλά εγώ ποτέ σε κάποια από της παραπάνω περιπτώσεις δεν απευθύνθηκα στον πράκτορα. Κατευθείαν στην εταιρία και γλυτώνεις και χρόνο!
-
Ερώτηση: Το Σάββατο πούλησα το παλιό μου αυτοκίνητο. Η διαδικασία έγινε σε ΚΕΠ γιατί ο αγοραστής μένει στην Κόρινθο και δε βόλευε να συναντηθούμε καθημερινή στο τμήμα μεταφορών της νομαρχίας. Να προχωρήσω σε διακοπή της ασφάλειας του αυτοκινήτου; Υπάρχει περίπτωση να βρεθώ μπλεγμένος; Δεν μπορώ να γνωρίζω πότε θα ολοκληρωθεί η μεταβίβαση με την έκδοση καινούργιας άδειας. Αυτή τη στιγμή έχω στα χέρια μου μόνο υπεύθυνη δήλωση (θεωρημένη από το ΚΕΠ) του νέου ιδιοκτήτη για τα λεφτά που μου έδωσε στα πλαίσια της αγοραπωλησίας.
-
Αν το αυτοκινητο το εχει στη κατοχη του ο αγοραστης,ναι,πηγαινε στην ασφαλιστικη να δηλωσης διακοπη λογω πωλησης...
-
Όταν κάποιος μας τρακάρει, και πάμε το αμάξι σε συμβεβλημένο συνεργείο για επισκευή, συνήθως δεν πληρώνουμε και υπογράφουμε μια εξουσιοδότηση στο συνεργείο για να πάρουν αυτοί τα λεφτά απο την ασφαλιστική.
Σας φαίνεται λογικό η εξουσιοδότηση να έχει έναν όρο όπως τον παρακάτω?
ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ.
-
Μού φαίνεται απόλυτα λογικό. Το συνεργείο δεν έχει λόγο να αναλάβει πλήρως το ρίσκο να αποζημιωθεί από την ασφαλιστική. Η διαφορά είναι μεταξύ εσένα και της ασφαλιστικής. Το συνεργείο παρέχει μια διευκόλυνση (επισκευή χωρίς να πληρώσει ο ιδιοκτήτης) με το προφανές κέρδος της προσέλκυσης πελατών και το μείον της όποιας καθυστέρησης στην πληρωμή από την ασφαλιστική. Προφανώς, όμως, δεν έχει κανένα λόγο να αναλάβει το ρίσκο μιας υπερβολικής καθυστέρησης που μπορεί να προκύψει από πολλούς λόγους (π.χ. εκ των υστέρων εμπλοκή ως προς την υπαιτιότητα, οικονομικά προβλήματα της ασφαλιστικής, κτλ).
-
η anytime προσφέρει έκπτωση 5% αν πληρωθεί με visa πιστωτική.
αν πληρώσω με prepaid visa θα έχω άραγε αυτή την έκπτωση; (δεν έχω πιστωτική κ ούτε θέλω...)
ρώτησα στο site τους αλλά η γείωση πάει σύννεφο και αυτό δεν μου αρέσει ως υποψήφιος πελάτης της ...
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Μού φαίνεται απόλυτα λογικό. Το συνεργείο δεν έχει λόγο να αναλάβει πλήρως το ρίσκο να αποζημιωθεί από την ασφαλιστική. Η διαφορά είναι μεταξύ εσένα και της ασφαλιστικής. Το συνεργείο παρέχει μια διευκόλυνση (επισκευή χωρίς να πληρώσει ο ιδιοκτήτης) με το προφανές κέρδος της προσέλκυσης πελατών και το μείον της όποιας καθυστέρησης στην πληρωμή από την ασφαλιστική. Προφανώς, όμως, δεν έχει κανένα λόγο να αναλάβει το ρίσκο μιας υπερβολικής καθυστέρησης που μπορεί να προκύψει από πολλούς λόγους (π.χ. εκ των υστέρων εμπλοκή ως προς την υπαιτιότητα, οικονομικά προβλήματα της ασφαλιστικής, κτλ).Εγώ δεν το βρίσκω καθόλου λογικό ομως. Ειδικά όταν η ασφαλιστική που πρέπει να πληρώσει είναι η Ασπις (που έχει κλείσει), και το κόστος επισκευής 1000 ευρώ και κάτι ψηλά.
Γι' αυτό πάω σε **συμβεβλημένο **συνεργείο, και όχι σε οποιοδήποτε συνεργείο.Με πήραν τηλεφωνο από συνεργείο που είχε κάνει την επισκευή σχεδόν 2 χρόνια πριν, σε αμάξι που έχει πουληθεί εδώ και καιρό, και μου λένε ότι (επειδή η Ασπίς έκλεισε) θα πάρουν τα λεφτά από το επικουρικό ταμείο, αλλά θέλουν μια 'φρέσκια' εξουσιοδότηση γιατί δεν τους δέχονται την παλιά. Το θέμα είναι ότι εγώ δεν έχω καμιά όρεξη να τους εξουσιοδοτήσω να έρθουν σε 3 μήνες και να μου ζητούν ένα ποσό των 1000+ ευρώ. Ας πάνε να τα βρούνε με το επικουρικό.
-
Γι' αυτό πάω σε συμβεβλημένο συνεργείο, και όχι σε οποιοδήποτε συνεργείο.
Το τι σημαίνει 'συμβεβλημένο' συνεργείο, όμως, ΔΕΝ είναι δική σου απόφαση αλλά απόφαση του ίδιου του συνεργείου (σε συνεργασία με την ασφαλιστική). Αν το συνεργείο έχει ως όρο για την επισκευή του αυτοκινήτου την ανάληψη της ευθύνης πληρωμής από τον πελάτη με το πέρας τριών μηνών, δεν μπορείς να κάνεις κάτι διαφορετικό πέρα από το να αρνηθείς να το πας εκεί και να ψάξεις για άλλο συνεργείο. Απλά πράγματα.
Τα παραπάνω είναι γενική άποψη. Τώρα, στην περίπτωσή σου είναι διαφορετικά τα πράγματά γιατί, αν κατάλαβα καλά, σού έχουν επισκευάσει το αυτοκίνητο εδώ και δύο χρόνια και έρχονται τώρα (δηλαδή εκ των υστέρων) να σου ζητήσουν να υπογράψεις εξουσιοδότηση με την οποία βγάζεις μόνο σου τα μάτια σου, δηλαδή αναλαμβάνεις την ευθύνη της αποπληρωμής με το πέρας των τριών μηνών. Στην περίπτωση αυτή, η απαίτησή τους είναι ηλίθια και παράλογη. Έπρεπε να σού έχουν ζητήσει να υπογράψεις τέτοιο όρο εξ αρχής κι όχι τώρα. Πλέον έπαιξαν (το συνεργείο) κι έχασαν. Δεν μπορούν να σε υποχρεώσουν να υπογράψεις εξουσιοδότηση, οπότε την υπογράφεις ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ όρους
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
η anytime προσφέρει έκπτωση 5% αν πληρωθεί με visa πιστωτική.αν πληρώσω με prepaid visa θα έχω άραγε αυτή την έκπτωση; (δεν έχω πιστωτική κ ούτε θέλω...)
ρώτησα στο site τους αλλά η γείωση πάει σύννεφο και αυτό δεν μου αρέσει ως υποψήφιος πελάτης της ...
Χθες πήρα τηλέφωνο και ήμουν στην αναμονή 26 λεπτά!
Όταν τους ρώτησα γιατί αυτό το χάλι, μου είπαν πως μετά την διαφήμιση στην τηλεόραση, γίνεται χαμός και δεν προλαβαίνουν!
Τώρα για την πιστωτική, δεν το γνωρίζω, θα έλεγα πάντως πως ίσως είναι ευκαιρία, δεδομένων των συνθηκών να ρωτήσεις και σε καμιά άλλη ασφαλιστική από τις μεγάλες, μήπως έχουν ρίξει λίγο τις απαιτήσεις τους...
Υπόψιν: η Anytime ΔΕΝ έχει προστασία bonus. και νομική προστασία στα συμβόλαια. Πρέπει να τα ζητήσεις εξτρα!
-
3 φορές πήρα χθες τηλέφωνο στην Anytime. Απάντησαν αμέσως, χωρίς καμιά αναμονή.
Οι τιμές τους είναι ιδιαίτερα χαμηλές... Ασφαλίσαμε ένα Saxo με 315euro το χρόνο!...
Η Αγροτική Ασφαλιστική ζητούσε 435euro για τις ίδιες καλύψεις!...Μάλλον με βλέπω και εμένα εκεί. Με την Visa θα υπάρξει και εκπτωσούλα.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Γι' αυτό πάω σε συμβεβλημένο συνεργείο, και όχι σε οποιοδήποτε συνεργείο.
Το τι σημαίνει 'συμβεβλημένο' συνεργείο, όμως, ΔΕΝ είναι δική σου απόφαση αλλά απόφαση του ίδιου του συνεργείου (σε συνεργασία με την ασφαλιστική). Αν το συνεργείο έχει ως όρο για την επισκευή του αυτοκινήτου την ανάληψη της ευθύνης πληρωμής από τον πελάτη με το πέρας τριών μηνών, δεν μπορείς να κάνεις κάτι διαφορετικό πέρα από το να αρνηθείς να το πας εκεί και να ψάξεις για άλλο συνεργείο. Απλά πράγματα.
Τα παραπάνω είναι γενική άποψη. Τώρα, στην περίπτωσή σου είναι διαφορετικά τα πράγματά γιατί, αν κατάλαβα καλά, σού έχουν επισκευάσει το αυτοκίνητο εδώ και δύο χρόνια και έρχονται τώρα (δηλαδή εκ των υστέρων) να σου ζητήσουν να υπογράψεις εξουσιοδότηση με την οποία βγάζεις μόνο σου τα μάτια σου, δηλαδή αναλαμβάνεις την ευθύνη της αποπληρωμής με το πέρας των τριών μηνών. Στην περίπτωση αυτή, η απαίτησή τους είναι ηλίθια και παράλογη. Έπρεπε να σού έχουν ζητήσει να υπογράψεις τέτοιο όρο εξ αρχής κι όχι τώρα. Πλέον έπαιξαν (το συνεργείο) κι έχασαν. Δεν μπορούν να σε υποχρεώσουν να υπογράψεις εξουσιοδότηση, οπότε την υπογράφεις ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ όρους
Ακριβώς έτσι. Η ζημιά επισκευάστηκε, και 2 χρόνια αργότερα μου ζητούν να υπογράψω μια εξουσιοδότηση που αναλαμβάνω την ευθύνη της αποζημίωσης.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ