-
Αυτή η φήμη υπήρχε και για το Φοκους ΙΙ. Μη σου πω ακόμη και για το Φοκους Ι...
-
Σαν να το άργησαν το νέο C Max ή ιδέα μου είναι?
Ενα χρόνο πάει να κλείσει απο τότε που το παρουσίασαν! -
Δεν ειναι ιδεα σου και το focus III οταν βγει θα εχει κλεισει περιπου ενα χρονο απο την παρουσιαση.
-
δοκιμή 'γνωριμίας' από τους εγγλέζους με το 1.6 ecoboost
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Ford-C-Max-1.6-Ecoboost/252855/
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Δεν ειναι ιδεα σου και το focus III οταν βγει θα εχει κλεισει περιπου ενα χρονο απο την παρουσιαση.Παραπανω απο 1 χρονο !
-
http://www.autoblog.com/2011/01/10/c-ma ... roit-2011/
-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
δοκιμή 'γνωριμίας' από τους εγγλέζους με το 1.6 ecoboost
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Ford-C-Max-1.6-Ecoboost/252855/Τα χρώματα τα διαλέγουν με κλήρο ?
Αλλιώς δεν εξηγείτε
-
χωρις a/c το βασικό τον 18670ευρω (+600 ευρώ χρέωση)=19270 Βασικά βασικό είναι αυτό με τα 125 άλογα γιατι η βασική με τα βασικά 105 άλογα βασικά δεν πρέπει να τη παλεύει.Αρα η βασικη έκδοση κάνει 21000(και 20 ευρώ ρεστα)
-
Φυσιολογικο ειναι αφου και στο focus λιγο ποιο μικρες θα ειναι οι τιμες.Ειναι MPV και καινουριο μοντελο μην ξεχνιομαστε.
-
Ο χρήστης karamteo έγραψε:
Σε βενζίνη με 1600cc δεν υπάρχει αυτόματη έκδοση (και το περίμενα από τον οκτώβρη).Καλα αυτοι λενε στην διαφημιση οτι εχει powershift! Θα το φερουν αργοτερα?
-
Ρε σεις μηπως να μεταφερθει στους κατασκευαστες??
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Σε βενζίνη με 1600cc δεν υπάρχει αυτόματη έκδοση (και το περίμενα από τον οκτώβρη).
Καλα αυτοι λενε στην διαφημιση οτι εχει powershift! Θα το φερουν αργοτερα?
Απ' ότι είδα και στο γερμανικό site, το powershift μπαίνει στη δίλιτρη diesel του C-MAX και στο δίλιτρο βενζίνης του S-MAX
-
Και στο mondeo.Νομιζω στο focus θα εφαρμοστει και απο τα λιγα κυβικα.
-
Στο mondeo δεν θα εχει 1.6 powershift? Πφφφ με βλεπω για tsi αν δεν παρω 2λιτρο!
-
Αυτο δε το γνωριζω... Παντος απο οτι φαινεται με τα λεγομενα του c-max μαλλον οχι.
-
Στην ιστοσελίδα πάντως της Ford το αυτόματο κιβώτιο αναφέρεται κανονικά για το C Max.
-
Ναι μονο σε πετρελαιο ομως.
-
Αντιγράφω από το σάιτ της Ελληνικής Φορντ (http://www.ford.gr/Cars/C-MAX/EnginesandTechnology
Ο νεότερος κινητήρας Duratorq TDCi 2,0 λίτρων προσφέρει ισχυρές επιδόσεις στη σειρά πετρελαιοκίνητων C-MAX, χωρίς να επιβαρύνεται η οικονομία καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Οι κινητήρες των 140 PS και 163 PS προσφέρουν περισσότερη ισχύ, ευρύτερη κατανομή ροπής και βελτιωμένη ανταπόκριση στις χαμηλότερες ταχύτητες του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνουν μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου (κύκλος πόλης) 6,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 134 γρ./χλμ. στο C-MAX (με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων)*.
Με τον κινητήρα Duratorq TDCi 163 PS, 2,0 λίτρων, το C-MAX με Ford PowerShift έχει κατανάλωση καυσίμου (κύκλος πόλης) *7,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 149 γρ./χλμ.**, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 9,3 δευτερόλεπτα.
Δηλαδή το Power Shift αυξάνει την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Γιατί, λοιπόν, λυπάστε που δεν είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις;
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Δηλαδή το Power Shift αυξάνει την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Γιατί, λοιπόν, λυπάστε που δεν είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις;
Γιατι τα αυτοματα τα θελουμε μονο για οικονομια στην καταναλωση? Για ξεκουραση ισως...
-
αρχικα με την πρωτη ματια το απεριψα , γιατι οπως ειπατε μερικοί φαινεται σχεδιαστικα γερασμενο αλλα....
το οδηγησα (1.6 150hp) κι αυτο ηταν
ενα μηνα μετα το παρηγγειλα , αθορυβο , στριβει σαν τραινο , ο κινητηρας ζαχαρηηηηη
και μην ξεχνατε οτι για ''πολυμορφικο'' ειναι αρκετα όμορφο , με κομπακτ σχεδιαση. Το εφταθέσιο απαράδεκτο εκτός απο τις 2 μπροστα θέσεις οι υπόλοιπες είναι για παιδιά!!! (μα δεν ντρέπονται λίγο)
μπράβο τους για τα πολλά προσφερόμενα πακέτα εξοπλισμού , διαμορφώνεις το αυτοκίνητο στα μέτρα σου.....
Ford C-Max II