Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρουσιάσεις μονοθεσίων 2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Παρουσιάσεις μονοθεσίων 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Formula 1
    38
    148
    143
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geo-f1 last edited by

      Ασχημο!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        carfanatic last edited by

        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
        Θα ψύχεται σωστά το μοτέρ?

        Λογικα ναι.. Για να το εβαλαν θα το εχουν μελετησει το θεμα.. Μενει να δουμε την αποδοση του στο π.χ Μπαχρειν

        Αισθητικα ειναι .. Μονο μην γινει μοδα και απο του χρονου ειναι ολα ετσι..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-viper7 last edited by

          Νάραμου είναι!!!

          Άντε να περάσουν οι μέρες να τη δούμε στην πίστα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lack last edited by

            Ο χρήστης carfanatic έγραψε:

            Θα ψύχεται σωστά το μοτέρ?

            Λογικα ναι.. Για να το εβαλαν θα το εχουν μελετησει το θεμα.. Μενει να δουμε την αποδοση του στο π.χ Μπαχρειν

            Αισθητικα ειναι .. Μονο μην γινει μοδα και απο του χρονου ειναι ολα ετσι..

            Αν ειναι ποιο αποδοτικά τοτε μάλλον θα τα δούμε και αλλού, αλλά για ολα αυτά πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Μάρτιο που θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα,

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              st-devote last edited by

              ... εγω πάντως μετά τον περσινό 'χυλό' ( για τον σχεδιασμό του 'stationwagon' που τον μιμήθηκαν τελικά όλοι ) θα φυσήξω τον φετινό 'γιαούρτι' ( σχεδίαση ψυγείων )

              Άλλο άσχημο ... άλλο αργό ... ( το σημαντικότερο είναι ότι ο ένας χαρακτηρισμός είναι υποκειμενικός και ο άλλος αντικειμενικός )

              We will see ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                ckastam last edited by

                Παρόλο που η θεμελιώδης αρχή της αεροδυνανικής ορίζει ότι η μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων συνεπάγεται όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μειώση του όγκου (βλέπε ψυγεία μερσεντεσ) οι Βρετανοί προτίμησαν να κάνουν την υπέρβαση με το 'εξωγήινο' μονοθέσιο τους. άμα δουλεύει στον Κρόνο μπορεί να δουλεύει και στην Γη, Για να δούμε....


                ελπίζω μόνο να μη χρειαστεί να στείλουνε στην μελβούρνη την MP4-26B

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ποια είναι αυτή η 'θεμελιώδης αρχή'?

                  Τα μονοθέσια της F1 έχουν χειρότερο συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης από ένα jeep Wrangler. Άλλους στόχους -αεροδυναμικά- έχει το σχήμα μιας F1, όχι την ελαχιστοποίηση της αντίστασης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vassilisal last edited by

                    To Cd ενός μονοθεσίου είναι περιπού 1 (ποικίλει ανάλογα την πίστα)! Συγκριτικά, ενός πολύ αεροδυναμικού αυτοκινήτου είναι στο 0.25...

                    Αν λειτουργεί το θεωρώ δύσκολο να το δούμε κάπου φέτος γιατί για να γίνει η μετατροπή χρειάζεται ν' αλλάξει όλο το packaging κάτω από τα sidepods. Μιλάμε για τεράστιο πακέτο και δεν ξέρω αν θα συμφέρει να το κάνουν οι άλλοι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                      Ποια είναι αυτή η 'θεμελιώδης αρχή'?

                      Τα μονοθέσια της F1 έχουν χειρότερο συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης από ένα jeep Wrangler. Άλλους στόχους -αεροδυναμικά- έχει το σχήμα μιας F1, όχι την ελαχιστοποίηση της αντίστασης

                      Έτσι είναι αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκαιο πάντα προσπαθούν να αυξήσουν το aerodynamic efficiency, δηλαδή την ελαχιστοποίηση της οπισθέλκουσας σε σχέση με μια δεδομένη τιμή downforce.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        ckastam last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        Ποια είναι αυτή η 'θεμελιώδης αρχή'?

                        Τα μονοθέσια της F1 έχουν χειρότερο συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης από ένα jeep Wrangler. Άλλους στόχους -αεροδυναμικά- έχει το σχήμα μιας F1, όχι την ελαχιστοποίηση της αντίστασης

                        Έτσι είναι αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκαιο πάντα προσπαθούν να αυξήσουν το aerodynamic efficiency, δηλαδή την ελαχιστοποίηση της οπισθέλκουσας σε σχέση με μια δεδομένη τιμή downforce.

                        Δεν είμαι αεροδυναμιστής αλλά γι΄αυτό το efficinecy μιλάω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thymios last edited by

                          Ο χρήστης ckastam έγραψε:
                          Παρόλο που η θεμελιώδης αρχή της αεροδυνανικής ορίζει ότι η μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων συνεπάγεται όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μειώση του όγκου (βλέπε ψυγεία μερσεντεσ) οι Βρετανοί προτίμησαν να κάνουν την υπέρβαση με το 'εξωγήινο' μονοθέσιο τους. άμα δουλεύει στον Κρόνο μπορεί να δουλεύει και στην Γη, Για να δούμε....

                          ελπίζω μόνο να μη χρειαστεί να στείλουνε στην μελβούρνη την MP4-26B

                          Αν μπορούσαμε να αναλύσουμε αεροδυναμικά ένα μονοθέσιο (ή ακόμη κι ενα απλό αυτοκίνητο) με απλές παρατηρήσεις φωτογραφιών, δε θα ήμασταν εδώ μέσα...η ΝΑΣΑ θα μας είχε μαζέψει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Αυτο σιγουρα. Ειναι γνωστο αλλωστε οτι η ΝΑΣΑ δεν αφηνει Ελληνα για Ελληνα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Και φτιάχνει και τα καλύτερα μονοθέσια (η ΝΑΣΑ)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Youtube Video

                                Sent from my Tab using a pigeon.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thymios last edited by

                                  Αν κρίνω απ την ειρωνεία, πιστεύετε οτι μπορεί να συνεχιστεί μια υγιής και εποικοδομητική αεροδυναμική ανάλυση της αεροδυναμικής επιφάνειας και της οπισθέλκουσας της νέας Μακ...

                                  Όπως είπε και ο μέγιστος είρων ΙΚΕ , οι κατευθύνσεις είναι τελείως διαφορετικές και σαφώς όχι τόσο εξαπλουστευμένες στα μονοθέσια. Ακόμη και σε αυτό το μοτίβο όμως, τα συγκεκριμένα ψυγεία δε μου φαίνονται μεγαλύτερα απ τα συνηθισμένα, απλώς διαφορετικού σχήματος. Η επιφάνειά τους ενδεχομένως να μη διαφέρει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Λεπτομερής ανάλυση δεν μπορεί προφανώς να γίνει από φωτογραφίες αλλά σκέψεις και απόψεις μπορούν να διατυπωθουν και να συζητηθούν εφόσον όμως υπάρχει ένα στοιχειώδες υπόβαθρο και φυσικά τα ανάλογα επιχειρήματα.

                                    Αν κάποιος πιστεύει για παράδειγμα πως τα sidepods της McLaren έχουν μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση ας πει και το γιατί. Εγώ έτσι από τις φωτογραφίες δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Απαιτεί μεν μεγαλύτερα ανοίγματα για τα ψυγεία αλλά εκεί που είναι (τα ανοίγματα) δεν νομίζω πως αυτό είναι πρόβλημα.

                                    Για τη ΝΑΣΑ η ειρωνία ( ) ήταν γενικής φύσεως, δεν απευθυνόταν σε κάποιον εδώ. Rule of thumb, αν ακούτε από κάποιον να λέει για κάποιο 3ο πρόσωπο 'τον έχουν πάρει στη ΝΑΣΑ' / 'τον ζήτησαν από τη ΝΑΣΑ' κλπ κατά 99% δεν έχει ιδέα τι είναι η NASA ή με τι ασχολείται.

                                    My 3 cents

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thymios last edited by

                                      Δεν είπα ρε συ ΙΚΕ οτι η ειρωνία ήταν για μένα! Και προφανώς μπορεί να γίνει συζήτηση και να αναπτυχθούν απόψεις. Αλλά όπως είπες, πρέπει να υπάρχουν στοιχειώδη επιχειρήματα. Εικασίες μπορούμε να κάνουμε πάρα πολλές. Όσο για το τι είναι και ποιούς παίρνει η ΝΑΣΑ, γι αυτό ακριβώς το λόγο την ανέφερα... Κι ας έβαλα Σ ελληνικό...

                                      Διαφορετικό σχεδιασμό ψυγείων έχουμε δει κι άλλες φορές. Όλοι θα ήθελαν να μειώσουν την επιφάνειά τους, όμως οι απαιτήσεις σε ψύξη το εμποδίζουν. Με το παγωμα της εξέλιξης των κινητήρων, μου φαίνεται παράλογο να προχωρήσει μια ομάδα σε τρομερές διαφορές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sihctr last edited by

                                        Μία καλή ανάλυση για τα sidepods της McLaren είναι στο παρακάτω link:
                                        http://scarbsf1.wordpress.com/2011/02/0 ... -sidepods/

                                        Σε γενικές γραμμές, η μετατόπιση των εισαγωγών για τα ψυγεία προς τα έξω σημαίνει ότι δέχονται πιο τυρβώδη ροή επειδή είναι στον ομόρρου των ελαστικών. Αυτό (μάλλον) απαιτεί μεγαλύτερη επιφάνεια εισαγωγής για να επιτευχθεί η επιθυμητή ψύξη. Από την άλλη, το βαθούλωμα στο κέντρο επιτρέπει πιο καθαρή ροή αέρα στο κάτω στοιχείο της πίσω αεροτομής, που θα δίνει κάποιο ικανό πλεονέκτημα.

                                        Τώρα αν το άθροισμα των + & - είναι τελικά + ή -, θα το μάθουμε συντόμως!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          ckastam last edited by

                                          Ο χρήστης SIHCTR έγραψε:
                                          Μία καλή ανάλυση για τα sidepods της McLaren είναι στο παρακάτω link:
                                          http://scarbsf1.wordpress.com/2011/02/0 ... -sidepods/

                                          Σε γενικές γραμμές, η μετατόπιση των εισαγωγών για τα ψυγεία προς τα έξω σημαίνει ότι δέχονται πιο τυρβώδη ροή επειδή είναι στον ομόρρου των ελαστικών. Αυτό (μάλλον) απαιτεί μεγαλύτερη επιφάνεια εισαγωγής για να επιτευχθεί η επιθυμητή ψύξη. Από την άλλη, το βαθούλωμα στο κέντρο επιτρέπει πιο καθαρή ροή αέρα στο κάτω στοιχείο της πίσω αεροτομής, που θα δίνει κάποιο ικανό πλεονέκτημα.

                                          Τώρα αν το άθροισμα των + & - είναι τελικά + ή -, θα το μάθουμε συντόμως!

                                          δεν είναι το θέμα το εμβαδό της 'τρύπας' των αεραγωγών αλλα το γεγονός πως αυτά φτάνουν το ύψος του κοκπιτ στην περίπτωση της μακλαρεν 'προεξέχοντας' του μονοθεσίου και δημιουργώντας πιθανός περρίσοτερες αεροδυναμικές αντιστάσεις. Στην μερσέντες (και η σύγκριση είναι επειδή έχουνε τον ίδιο κινητήρα άρα απο απαιτήσεις ψήξης βρισκόμαστε στα ίδια επίπεδα) τα ψυγεια βρισκονται εμφανώς σε χαμηλότερο επίπεδο από αυτό του κοκπιτ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            ckastam last edited by

                                            το σκέφτηκα κ εγώ για την τυρβωδή ροή των ελαστικών με τα ελαστικά να 'καλύπτουν' αεροδυναμικά τα ψυγεία (φαντάσου να μεγαλώνανε τις ζάντες σε 15αρες δλδ) αλλά αυτό θα ίσχυε μόνο αν βρίσκοταν στην ίδια νοητή ευθεία.... κάτι όμως που δε συμβαίνει
                                            τώρα αν ο σχεδιασμός αυτός μπορεί να δώσει καλήτερο κράτημα (downforce) (δηλαδή να έχει παρόμοια συμπεριφορά με την περσυνή ρεντμπουλ) και καλύτερη απόδοση στα τεχνικά αργά σιρκουι σε σχέση με τις γρήγορες πίστες όπου σίγουρα οι αεροδυναμικές αντιστάσεις έχουνε μεγαλύτερο ρόλο - η μπακαλιστικες αεροδυναμικές μου γνώσεις δεν μου το επιτρέπουν να το γνωρίζω.

                                            Η αλήθεια είναι ότι η μακλαρεν ρισκάρει περισσότερο ίσως και από την ρενω

                                            υ.γ. μήπως το 'L' που σχηματίζουν τα ψηγεία βγαίνει από την λέξη LOSER ???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr