-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greekΠεριμένοντας τα segments....
Aπο τα αξιοσημειωτα του πινακα:
Renault 109
Dacia 97
Αν συνυπολογιστει το γεγονος οτι η Dacia εχει ουσιαστικα ενα ανταγωνιστικο μοντελο (Duster) στην ετσι κι αλλιως λειψη γκαμα της, η εμπορικη πορεια της (μητρικης και με πληρη γκαμα) Renault στην Ελλαδα φανταζει ακομα πιο τραγικη. -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greek
Περιμένοντας τα segments....
Aπο τα αξιοσημειωτα του πινακα:
Renault 109
Dacia 97
Αν συνυπολογιστει το γεγονος οτι η Dacia εχει ουσιαστικα ενα ανταγωνιστικο μοντελο (Duster) στην ετσι κι αλλιως λειψη γκαμα της, η εμπορικη πορεια της (μητρικης και με πληρη γκαμα) Renault στην Ελλαδα φανταζει ακομα πιο τραγικη.- mercedes 64
Πάντως κρίμα για τη Renault, γιατί, αν μη τι άλλο, κατά τη γνώμη μου οι τιμές της δεν είναι παράλογες. Μάλλον κάποιοι θα πρέπει να αναλογιστούν τις ευθύνες τους.
-
Η Renault και όχι μόνο είχανε προβλήματα με τις παραδόσεις αυτοκινήτων.
Επειδή τα αυτοκίνητα που είχαν τελωνείο δεν έχει διευκρινιστεί αν θα μπορούν να πουληθούν ή όχι με το καθεστώς της απόσυρσης έχουν μπλοκάρει στα τελωνεία.
H Renault συγκεκριμένα είχε και αργοπορία με μια καραβιά και απέγινε.
Αν πάει σε εκθέσεις renault θα δει ότι έχουν ξεμείνει μέχρι κ από εκθεσιακά.
Πχ clio δεν υπήρχε όλο το Γενάρη ούτε 1 στις αποθήκες. Μόνο όσα υπήρχαν στις αντιπροσωπείες.Πάντως το πρόβλημα αυτό με τα τελωνεία το αντιμετώπισαν κ άλλες κεντρικές αντιπροσωπείες γι'αυτό και μπορεί μερικά μοντέλα να εμφανίζουν περίεργες ταξινομήσεις.
-
Πάντως από το μέτωπο των εταιρικών με τις νέες αλλαγές τα c lass και τα α4 αντικαθίστανται με s60, tiguan, yeti και insignia.
-
Σχετικά με τη Renault, η γνώμη μου είναι - ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες - ότι όλους τους προηγούμενους μήνες αυτοκίνητα όπως το twingo θα έπρεπε να βρίσκονται ένα σκαλί πιο πάνω σε σχέση με τη γνωστή τριάδα. Δεν λέω να ξεπεράσει την τριάδα, αλλά τουλάχιστον να πηγαίνει καλύτερα!
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Σχετικά με τη Renault, η γνώμη μου είναι - ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες - ότι όλους τους προηγούμενους μήνες αυτοκίνητα όπως το twingo θα έπρεπε να βρίσκονται ένα σκαλί πιο πάνω σε σχέση με τη γνωστή τριάδα. Δεν λέω να ξεπεράσει την τριάδα, αλλά τουλάχιστον να πηγαίνει καλύτερα!Αν σκεφτεις την μηδενικη προωθηση τα πηγε πολύ καλα ειδικα τους τελευταιους μηνες.. Μεχρι και στα Χανια αρχισε να περπαταει..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Σχετικά με τη Renault, η γνώμη μου είναι - ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες - ότι όλους τους προηγούμενους μήνες αυτοκίνητα όπως το twingo θα έπρεπε να βρίσκονται ένα σκαλί πιο πάνω σε σχέση με τη γνωστή τριάδα. Δεν λέω να ξεπεράσει την τριάδα, αλλά τουλάχιστον να πηγαίνει καλύτερα!
Αν σκεφτεις την μηδενικη προωθηση τα πηγε πολύ καλα ειδικα τους τελευταιους μηνες.. Μεχρι και στα Χανια αρχισε να περπαταει..
Μήπως τελικά εμείς που τα κυκλοφορούμε κάνουμε την προώθηση;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
14 civic!!! ...Το Δεκέμβρη ήταν τόσα, το Γενάρη ταξινομήθηκαν 51 Civic.
Βγήκαν λοιπόν τα segments: http://www.seaa.gr/data/segments/2011-1-seg.pdf
ΤΟΠ-108 Μοντέλων (όσα ταξινόμησαν από 11 κομμάτια και πάνω)
- Corsa 647
- Yaris 610
- Polo 509
- Astra 352
- Auris 344
- Fiesta 322
- i10 243
- C3 228
- Golf 227
- Panda 211
- Octavia 206
- i20 167
- Ibiza 160
- Insignia 159
- Aygo 156
- Swift 149
- Fabia 144
- Fortwo 142
- Punto 139
- Qashqai 130
- Spark 129
- 5oo 127
- Avensis 125
- Scirocco 124
- Juke 120
- 207 110
- Giulietta 107
- Ceed 105
- Leon 99
- Micra 98
- ASX 91
- Focus 86
- Yeti 85
- 107 80
- i30 77
- Duster 76
- Pixo 73
- 308 CC 69
- Tiguan 68
- Mini 67
- C1 65
- Jazz 64
- Ka 61
- MiTo 61
- Meriva 61
- Alto 60
- iQ 59
- Jimny 57
- Roomster 54
- Passat 51
- C4 51
- Civic 51
- RAV4 50
- A4 48
- Mazda 2 48
- X1 46
- SX4 46
- DS3 46
- S60 45
- A1 43
- Terios 43
- Venga 43
- X-Trail 40
- A3 40
- S40 37
- Sportage 36
- Mondeo 35
- Picasso 34
- Megane 34
- C5 33
- Cruze 33
- Clio 33
- Colt 33
- BMW 1 32
- BMW 3 32
- Grand Vitara 30
- Sirion 29
- Corolla 29
- Splash 23
- Tiida 22
- Note 21
- Prius 21
- Q5 21
- Picanto 20
- 308 20
- Lancer 19
- Twingo 19
- Cherokee 19
- Sandero 18
- Mercedes E 18
- XC60 17
- Mercedes C 17
- Doblo 17
- Urban Cruiser 16
- A5 15
- Fusion 15
- Touran 15
- Mazda 3 15
- Delta 14
- 9-5 14
- Altea 14
- Superb 14
- Bravo 12
- Mercedes A 11
- C3 Picasso 11
- Agila 11
- Insight 11
- C30 11
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία στο τελευταίο (χθεσινό) τεύχος των 4Τ για τις ταξινομήσεις του 2010 σε σχέση με τα
αμαξώματα και τους κινητήρες που προτιμούν οι Έλληνες, τουλάχιστον στα 10 πιο εμπορικά μοντέλα. Ξέρει κανείς που
μπορούν να βρεθούν παρόμοια στοιχεία και για τα λιγότερο εμπορικά μοντέλα και για παλιότερες χρονιές;τα οποια στοιχεια ειναι τελειως ελλειπη, στα περισσοτερα μοντελα που παρουσιαζονται..
εχει ενα τεραστιο κενο πλην των polo/golf που εκει ειναι αναλυτικα οι κινητηρες..
στα octavia δεν ειναι ολα τα diesel ταξι
τα 1000 περιπου fiesta που περισευουν ειναι πετρελαια η 1,6? κτλ κτλ.....
Αν ειχα εγω τα στοιχεια πιο εγκυρο αρθρο θα εγραφα...
Μου το παιζουν και ειδικοι δημοσιογραφοι.. -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Σχετικά με τη Renault, η γνώμη μου είναι - ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες - ότι όλους τους προηγούμενους μήνες αυτοκίνητα όπως το twingo θα έπρεπε να βρίσκονται ένα σκαλί πιο πάνω σε σχέση με τη γνωστή τριάδα. Δεν λέω να ξεπεράσει την τριάδα, αλλά τουλάχιστον να πηγαίνει καλύτερα!
Αν σκεφτεις την μηδενικη προωθηση τα πηγε πολύ καλα ειδικα τους τελευταιους μηνες.. Μεχρι και στα Χανια αρχισε να περπαταει..
γιατί προωθούνται τα i20 ή c3 ; κοίτα πόσα πούλησαν...
απλά δεν αρέσει στον κόσμο.
-
Για να μην υπάρχει παρεξήγηση, όταν αναφερόμουν στην τριάδα, εννοούσα c1/107/aygo.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
τα οποια στοιχεια ειναι τελειως ελλειπη, στα περισσοτερα μοντελα που παρουσιαζονται..
εχει ενα τεραστιο κενο πλην των polo/golf που εκει ειναι αναλυτικα οι κινητηρες..
στα octavia δεν ειναι ολα τα diesel ταξι
τα 1000 περιπου fiesta που περισευουν ειναι πετρελαια η 1,6? κτλ κτλ.....
Αν ειχα εγω τα στοιχεια πιο εγκυρο αρθρο θα εγραφα...
Μου το παιζουν και ειδικοι δημοσιογραφοι..Θεόφιλε έχεις δίκιο, ίσως ένα πρόβλημα είναι πως τα αναλυτικά στοιχεία αφορούν το 11μηνο χωρίς το Δεκέμβρη.
Έστω και έτσι εμένα μου φαίνονται ενδιαφέροντα, πχ δεν ήξερα πως το Γιάρις 1.0 δεν πουλάει σχεδόν καθόλου.
Έχει επίσης ενδιαφέρον να δούμε πώς η κρίση και η αλλαγή υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας θα επηρεάσουν τις
επιλογές των αγοραστών των ίδιων μοντέλων φέτος, λογικά προς μικρότερους/οικονομικότερους κινητήρες.
Για παράδειγμα θα υπάρξει μετατόπιση στα Γκολφ και Οκτάβια από τον 1.4TSI στον 1.2, στο νέο i10 από τον 1.2 στο
νέο 1.0 που δεν πληρώνει τέλη κλπ;Τέλος θέλω να δω πώς θα επηρεάσει τις επιλογές των αγοραστών η απόσυρση αν και όταν ξεκινήσει. Θα τους στρέψει
προς πιο πολλά κυβικά ή μεγαλύτερα αμαξώματα όπου υπάρχει μεν το μεγαλύτερο όφελος σε απόλυτες τιμές αλλά και
μεγαλύτερα έξοδα σε αγορά, χρήση, τέλη κλπ; -
Αυτό με τους ρύπους & τέλη θα αλλάξει ριζικά την αγορά.
-
Εμφανίστηκαν και τα αυτοκίνητα-φαντάσματα.
7 Hyundai IX35 ταξινομήθηκαν μέσα στον Ιανουάριο.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Η Renault και όχι μόνο είχανε προβλήματα με τις παραδόσεις αυτοκινήτων.Επειδή τα αυτοκίνητα που είχαν τελωνείο δεν έχει διευκρινιστεί αν θα μπορούν να πουληθούν ή όχι με το καθεστώς της απόσυρσης έχουν μπλοκάρει στα τελωνεία.
H Renault συγκεκριμένα είχε και αργοπορία με μια καραβιά και απέγινε.
Αν πάει σε εκθέσεις renault θα δει ότι έχουν ξεμείνει μέχρι κ από εκθεσιακά.
Πχ clio δεν υπήρχε όλο το Γενάρη ούτε 1 στις αποθήκες. Μόνο όσα υπήρχαν στις αντιπροσωπείες.Πάντως το πρόβλημα αυτό με τα τελωνεία το αντιμετώπισαν κ άλλες κεντρικές αντιπροσωπείες γι'αυτό και μπορεί μερικά μοντέλα να εμφανίζουν περίεργες ταξινομήσεις.
το α1 πως παει;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σχετικά με τη Renault, η γνώμη μου είναι - ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες - ότι όλους τους προηγούμενους μήνες αυτοκίνητα όπως το twingo θα έπρεπε να βρίσκονται ένα σκαλί πιο πάνω σε σχέση με τη γνωστή τριάδα. Δεν λέω να ξεπεράσει την τριάδα, αλλά τουλάχιστον να πηγαίνει καλύτερα!
Αν σκεφτεις την μηδενικη προωθηση τα πηγε πολύ καλα ειδικα τους τελευταιους μηνες.. Μεχρι και στα Χανια αρχισε να περπαταει..
γιατί προωθούνται τα i20 ή c3 ; κοίτα πόσα πούλησαν...
απλά δεν αρέσει στον κόσμο.
Βασικα ειναι στη δυση της καριερας του.
a1 43
ds3 46
mini 67
mito 61 -
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
το α1 πως παει;
a1 43
ds3 46
mini 67
mito 61Υποτίθεται πως θα πήγαινε άπατο
-
Καλά δεν είναι και best seller.
To mini πουλάει 50% πάνω. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Καλά δεν είναι και best seller.
To mini πουλάει 50% πάνω.Εσυ θα πας στο τοπικο των διοδιων , σου ανεβασα βιντεακι να σχολιασεις
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Καλά δεν είναι και best seller.
To mini πουλάει 50% πάνω.Εσυ θα πας στο τοπικο των διοδιων , σου ανεβασα βιντεακι να σχολιασεις
Όπου θέλω θα πάω! Έχω να προσφέρω παντού τις πολύτιμές γνώσεις μου.
Μου έβαλες τη μπουρούχα και θέλεις να σχολιάσω κιόλας.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]