Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    9
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kilo last edited by

      Μέσα στα περίπου 25 χρόνια που οδηγώ, προσπαθώ να καταλάβω την ψυχολογία μας σαν οδηγοί. Γιατί άραγε μας καταλογίζουν τόσα? Είμαστε τόσο κακοί οδηγοί? Εχω δεί τους Γάλλους οδηγούς, που θα μπορούσα να τους θεωρήσω παράφρονες όταν βρίσκονται πίσω απο το βολάν. Ασε δε τους Ιταλούς, εμείς είμαστε άγγελοι μπροστά τους. Δεν μιλάω για τους βορειοευρωπαίους, εκεί τα πράγματα θυμίζουν clockwork orange.
      Αλλά μιλάω για εμάς που ζούμε στην Ελάδα μας ζούμε και την αγαπούμε.
      Λοιπόν τί είναι αυτό που μας κάνει να πέσουμε να φάμε τον μπροστινό μας οδηγό επειδή καθυστέρισε να ξεκινήσει στο πράσινο?
      Γιατί ρισκάρουμε τη σωματική μας ακεραιότητα και μετά το πανάκριβο τετράτροχό μας για να κάνουμε ένα δύσκολο προσπέρασμα όταν στα 150 μέτρα ΄θα πέσουμε πάλι στο κόκκινο, ή σε μποτιλιάρισμα?
      Στους εθνικούς δρόμους τώρα. Ναι μπορεί να έδωσα ένα καρότσι λεφτά για το super ρουκετο-πυραυλοκίνητο μου. Αλλά αφού οι δρόμοι μας δεν είναι για super high speeds (όχι λόγο νομοθεσίας αλλά λόγω κατασκευής) γιατί επιμένω με πιθανό αποτέλεσμα να καταλήξω (αν είμαι άτυχος) σε κανένα νοσοκομείο ενώ αν είμαι τυχερός στας αιωνίους μονάς.
      Γελάτε ε? Και όμως όλοι ξέρουμε ότι έτσι είναι τα πράγματα.
      Τελικά τι άραγε συμβαίνει με εμάς τους Ελληνες οδηγούς? Φταίει η παιδεία μας, το Μεσογειακό ταπεραμέντο μας, ο υπέρμετρος εγωισμός μας ή μετράμε τον ανδρισμό μας σύμφωνα με τα άλογα της μηχανής μας?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kilo last edited by

        Μέσα στα περίπου 25 χρόνια που οδηγώ, προσπαθώ να καταλάβω την ψυχολογία μας σαν οδηγοί. Γιατί άραγε μας καταλογίζουν τόσα? Είμαστε τόσο κακοί οδηγοί? Εχω δεί τους Γάλλους οδηγούς, που θα μπορούσα να τους θεωρήσω παράφρονες όταν βρίσκονται πίσω απο το βολάν. Ασε δε τους Ιταλούς, εμείς είμαστε άγγελοι μπροστά τους. Δεν μιλάω για τους βορειοευρωπαίους, εκεί τα πράγματα θυμίζουν clockwork orange.
        Αλλά μιλάω για εμάς που ζούμε στην Ελάδα μας ζούμε και την αγαπούμε.
        Λοιπόν τί είναι αυτό που μας κάνει να πέσουμε να φάμε τον μπροστινό μας οδηγό επειδή καθυστέρισε να ξεκινήσει στο πράσινο?
        Γιατί ρισκάρουμε τη σωματική μας ακεραιότητα και μετά το πανάκριβο τετράτροχό μας για να κάνουμε ένα δύσκολο προσπέρασμα όταν στα 150 μέτρα ΄θα πέσουμε πάλι στο κόκκινο, ή σε μποτιλιάρισμα?
        Στους εθνικούς δρόμους τώρα. Ναι μπορεί να έδωσα ένα καρότσι λεφτά για το super ρουκετο-πυραυλοκίνητο μου. Αλλά αφού οι δρόμοι μας δεν είναι για super high speeds (όχι λόγο νομοθεσίας αλλά λόγω κατασκευής) γιατί επιμένω με πιθανό αποτέλεσμα να καταλήξω (αν είμαι άτυχος) σε κανένα νοσοκομείο ενώ αν είμαι τυχερός στας αιωνίους μονάς.
        Γελάτε ε? Και όμως όλοι ξέρουμε ότι έτσι είναι τα πράγματα.
        Τελικά τι άραγε συμβαίνει με εμάς τους Ελληνες οδηγούς? Φταίει η παιδεία μας, το Μεσογειακό ταπεραμέντο μας, ο υπέρμετρος εγωισμός μας ή μετράμε τον ανδρισμό μας σύμφωνα με τα άλογα της μηχανής μας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kilo last edited by

          Μέσα στα περίπου 25 χρόνια που οδηγώ, προσπαθώ να καταλάβω την ψυχολογία μας σαν οδηγοί. Γιατί άραγε μας καταλογίζουν τόσα? Είμαστε τόσο κακοί οδηγοί? Εχω δεί τους Γάλλους οδηγούς, που θα μπορούσα να τους θεωρήσω παράφρονες όταν βρίσκονται πίσω απο το βολάν. Ασε δε τους Ιταλούς, εμείς είμαστε άγγελοι μπροστά τους. Δεν μιλάω για τους βορειοευρωπαίους, εκεί τα πράγματα θυμίζουν clockwork orange.
          Αλλά μιλάω για εμάς που ζούμε στην Ελάδα μας ζούμε και την αγαπούμε.
          Λοιπόν τί είναι αυτό που μας κάνει να πέσουμε να φάμε τον μπροστινό μας οδηγό επειδή καθυστέρισε να ξεκινήσει στο πράσινο?
          Γιατί ρισκάρουμε τη σωματική μας ακεραιότητα και μετά το πανάκριβο τετράτροχό μας για να κάνουμε ένα δύσκολο προσπέρασμα όταν στα 150 μέτρα ΄θα πέσουμε πάλι στο κόκκινο, ή σε μποτιλιάρισμα?
          Στους εθνικούς δρόμους τώρα. Ναι μπορεί να έδωσα ένα καρότσι λεφτά για το super ρουκετο-πυραυλοκίνητο μου. Αλλά αφού οι δρόμοι μας δεν είναι για super high speeds (όχι λόγο νομοθεσίας αλλά λόγω κατασκευής) γιατί επιμένω με πιθανό αποτέλεσμα να καταλήξω (αν είμαι άτυχος) σε κανένα νοσοκομείο ενώ αν είμαι τυχερός στας αιωνίους μονάς.
          Γελάτε ε? Και όμως όλοι ξέρουμε ότι έτσι είναι τα πράγματα.
          Τελικά τι άραγε συμβαίνει με εμάς τους Ελληνες οδηγούς? Φταίει η παιδεία μας, το Μεσογειακό ταπεραμέντο μας, ο υπέρμετρος εγωισμός μας ή μετράμε τον ανδρισμό μας σύμφωνα με τα άλογα της μηχανής μας?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            j-marr last edited by

            Μπορει να μην οδηγω πολυ καιρο αλλα πιστευω οτι φταιει το οτι δεν εχουμε καταλαβει -αν οχι ολοι η πλειοψηφεια- οτι αν κατι παει στραβα
            την ωρα που εισαι στο δρομο θα στραβωσει για μια και μοναδικη φορα.
            Το γνωστο 'Ελα μωρε σε εμενα θα συμβει'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              spiros last edited by

              ειναι δυσκολο να δωσει κανεις απαντησεις σε αυτα που ρωτας. Εγω παντως εχω καταλαβει οτι οδηγουμε οπως ακριβως ζουμε, δηλ αν καποιος ειναι νευρικος γενικοτερα, αυτη τη νευρικοτητα τη μεταφερει και οταν οδηγει. Στην επαρχια που η ζωη ειναι πιο ηρεμη και με λιγοτερο αγχος τα πραγματα ειναι πιο στρωτα σε σχεση με το ΧΑΟΣ της Αθηνας.

              Επισης ειναι σιγουρο οτι οι πιο πολλοι δεν εχουν καταλαβει ποσο δυσκολο και επικυνδυνο ειναι να οδηγεις, και επειδη το θεωρουν ως κατι στοιχειωδες, προκαλουν πολλα πολλα ατυχηματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kouk last edited by

                Καθε λαός παρουσιάζει διαφορετική συμπεριφορά στην οδήγηση για διαφορετικούς λόγους αλλα με εναν κοινό παρονομαστή.Την επικράτηση του ενός εναντι του άλλου.Το αυτοκίνητό σου ειναι το 'άρμα' σου!
                Οι Μεσογειακοί λαοί γενικώς με το αναπτυγμάνο εγωισμό και την υψηλή ευστροφία τείνουν να θεωρούν τους υπόλοιπους συνοδηγούς απλώς 'χαζούς' ενω οι ιδιοι ειναι οι εξυπνοι.
                Οι Βορειοευρωπαίοι ειναι σαφώς πιο 'ρεγουλαρισμένοι' και λογω νοοτροπίας και λόγω ιδιοσυγκρασίας.
                Οι Γάλλοι βεβαια ειναι μια κατηγορία απο μόνοι τους!!!!!!
                Εμείς οι Ελληνες εχουμε στην πλάτη μας και ολα τα χρόνια που το ΙΧ ειναι άπιαστο όνειρο και μεσον επίδειξης του κοινωνικού μας status.
                Επιπρόσθετα τα 'ατάκτως εριμμένα' σήματα τροχαίας που δεν μπορείς να ακολουθ'ησεις γιατι ειναι παράλογα (π.χ. οριο 50 χαω στην Εθνική) μας εχουν δημιουργήσει μια ταση να μην τα υπολογίζουμε.
                Η παρεξηγημένη εννοια του επαγγελματία θεωρείται οτι δίνει σε ενα ταξιτζή το δικαίωμα να σταματάει οπουδήποτε και να κινείται όπως θελει,και σε ενα οδηγό φορτηγού το δικαίωμα να κινείται στην μεσαία ή και στην αριστερή λωρίδα.
                Και πολλά πολλά ακόμα,που ομως σιγα-σιγα,με τις νεες γενιές,με εσένα με εμένα με ολους μας αλλάζουν προς το καλύτερο!
                Με αυτά κι μ' αυτά δημιουργείται η ζούγκλα των Ελληνικών δρόμων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kilo last edited by

                  Δεν διαφωνώ με κανένα σας, αλλά για το όνομα του θεού, δεν είναι δυνατό στο ότι είμαστε Μεσογειακός λαός μαζί με όσα αυτό σημαίνει να θρηνούμε τόσα θύματα στην άσφαλτο, και το χειρότερο είναι ότι και οι γυναίκες οδηγοί τείνουν να γίνουν χειρότερες απο εμάς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Η οδήγηση είναι και αυτή ο καθρέπτης της κοινωνίας μας (όπως και η μουσική π.χ. που ακούμε). Κύριο πρόβλημα είναι η εκπαίδευση και η διμιουργία ψυχολογίας ότι πίσω από το τιμόνι ο καθένας είναι ο βασιλιάς του δρόμου. Βάλτε και λίγο έως πολύ εγωισμό (τι? θα περάσει τη 'μερσεντέ' μου το accent?) και έχουμε τον πρώτο παράγοντα.
                    Δευτερος κύριος λόγος είναι η δρόμοι, τα ξέρετε δεν θα πω παραπάνω, που δεν εμπνέουν καθόλου ασφάλεια. Έτσι ο αδαής κάπου θα την πατήσει λόγω του πρώτου λόγου.
                    Υπάρχει βέβαια και ένα 10% που προσπαθεί να είναι νόμιμο, οδηγάει γρήγορα και σωστά, παραβιάζει όρια γιατί έχει την κρίση να το κάνει, αλλά ποτέ κόκκινα και στοπ. Το ίδιο ποσοστό δεν πετάει σκουπίδια από το παράθυρο, είναι 'αναποφάσιστος' στις εκλογές και παραγωγικός στη δουλειά του και σε άλλα εκαντοντάδες θέματα της καθημερινότητας.
                    Όσοι καταφέρουν να περάσουν σ'αυτήν την όχθη του ποταμού, μπορεί να θεωρηθούν μ@$%!*ς αλλά σίγουρα είναι καλά με τον εαυτό τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      O Έλληνας καταπιέστηκε πάρα πολλά χρόνια με πολέμους, εμφύλιους και μή και στερήθηκε πολλά βασικά πράγματα. Τροφή, ασφάλεια, πολυτέλεια κλπ. Αυτό το αίσθημα, όσο περνούσαν τα χρόνια μεταφερόταν στις επόμενες γενειές οι οποίες βέβαια δέν είχαν πολέμους κι αρρώστιες, φτώχια κι εξαθλίωση, είχαν απωθημένα που κληρονόμησαν απ' τους προγόνους τους. Άλλοι το φαϊ (γι αυτό και κατέχουμε μια απ' τις πρώτες θέσεις στην παχυσαρκία ανάμεσα στις χώρες της Ευρώπης. Πολλές φορές τρώμε χωρίς πραγματικά να πεινάμε λές και θα γίνει κανένας πόλεμος), άλλοι την πολυτέλεια (γι αυτό και βλέπουμε ανθρώπους που δεν είναι τοσο πλούσιοι να οδηγούν Mercedes). Τι θέλω να πώ. Ο Έλληνας που πάντα ήταν στερημένος τώρα που πήρε λίγο τα πάνω του, προσπαθεί να δείξει στους άλλους οτι αυτός περνάει καλά και έχει τα πάντα. Σε συνδιασμό με το Μεσογειακό κλίμα που μας κάνει θερμόαιμους και θερμοκέφαλους, οι περισσότεροι οδηγοί απο εμάς οδηγούν επικίνδυνα στο δρόμο. Άν προσθέσουμε και την αθλιώτητα των δρόμων μας μαζί με τη γελοία ώς και μηδαμινή μας εκπαίδευση σαν οδηγοί, να τα αποτελέσματα τα οποία δικαιολογούν απόλυτα αυτά που συμβαίνουν στους δρόμους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        syele last edited by

                        Χμμμμ...
                        Εγώ θα το θέσω αλλιώς.
                        Η οδήγηση είναι κοινωνική συμπεριφορά. Οδηγούμε όπως ακριβώς ζούμε. Όλοι οι προαναφερθέντες εξήγησαν ουσιαστικά γιατί ζουμε όπως ζούμε.
                        Ένας άνθρωπος που είναι πραγματικά ευγενικός στη ζωή του (όχι τύποις) θα σταματήσει να περάσει ο πεζός.
                        Ένας άνθρωπος που είναι βαρετός σαν παρέα σχεδόν σίγουρα θα οδηγεί αριστερά και με 50.
                        Ένας άνθρωπος μετρημένος και με αυτογνωσία, τη στροφή θα την πάρει με όσα πρέπει και όχι δίχως αύριο (αν την πάρει τελικά...)
                        Ένας άνθρωπος που δε βιάζεται στη ζωή του και δεν αγχώνεται θα περιμένει στο φανάρι τη σειρά του και δε θα δημιουργήσει δεύτερη σειρά.
                        Και άλλα πολλά.

                        Τελικώς, οδηγούμε με τους ρυθμούς που μας υπαγορεύει η ζωή. Αν η ζωή μας είναι σκ..ά, τότε οδηγούμε σκ..ά, αν η ζωή μας είναι εύρυθμη, τότε οδηγούμε όπως πρέπει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr