-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Σου θίξαμε τη θρησκεία; Γιατί **ακριβώς **την ίδια αντίδραση παρατηρώ.οτι να'ναι απάντηση again...
-
Ωραία, απάντησε μου τότε γιατί ο ιμάντας είναι καλύτερη λύση. Αν καταφέρεις και το τεκμηριώσεις με αντικειμενικά επιχειρήματα, θα πειστώ ότι έχεις δίκιο. Για την ώρα όμως μόνο φανατίλα και οπαδισμό βλέπω.
-
Πλεονεκτήματα Ιμάντα τα οποία ταυτόχρονα είναι μειονεκτήματα της καδένας.
Ελαφρύτερη κατασκευή παρελκόμενων
Δεν χρειάζεται λίπανση
Αποσβαίνει κραδασμούς
Κάνει λιγότερο θόρυβο
Επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία στη σχέση μετάδοσης αφού αυτή επηρεάζεται μόνο από διαμέτρους και όχι απο δόντια και επίσης μεγαλύτερη ευελιξία στην απόσταση των 2 αξόνων όπου στην αλυσίδα πρέπει να είναι πολλαπλάσιο των στοιχείων και μόνο.
Πιο οικονομική κατασκευή συνολικά
Πιο εύκολος έλεγχος της φθοράς.
Πλεονεκτήματα καδένας
Δεν χρειάζεται συντήρηση ειδικά σε κινητήρα μηχανής όπου βγάζει πιο πολλά κμ από τον ίδιο τον κινητήρα.Αυτά σαν συμπλήρωμα στο διάλογό σας.
Προσωπικά μου είναι αδιάφορο τι έχει επιλέξει ο κάθε κατασκευαστής.Μηχανολογικά μιλώντας ο καλύτερος τρόπος μετάδοσης κίνησης δεν είναι ούτε ο ένας ούτε ο άλλος. Και οι δύο λύσεις είναι φθηνιάρικες...
Ο καλυτερος τρόπος είναι με γρανάζια. -
Οι κραδασμοί και ο θόρυβος είναι το λιγότερο σε μια μηχανή που μετράς κάθε μία πιστονιά στον κώλο σου.
Η λίπανση επίσης είναι προτιμότερη, πιο εύκολη και πιο οικονομική από το να το αλλάζεις κάθε τόσο. Και δε χρειάζεται να γίνεται και τόοοσο συχνά απ' οτι ξέρω.
Η φθορά επίσης ελέγχεται. Βλέπεις αν έχει χαλαρώσει και ή τη σφίγγεις (αν παίρνει) ή την αλλάζεις (αν έχει φτάσει σε απροχώρητο σημείο). Αντιθέτως, στον ιμάντα είναι πιο δύσκολο να ελέγξεις τη φθορά, καθώς ένα μισοκομμένο ή ξεραμένο δόντι είναι πολύ πιθανό να μην το δεις. Ανέφερα και νωρίτερα παράδειγμα όπου από ένα γρέζι στο κάτω γρανάζι πήρα τη μηχανή στη μασχάλη σε ένα παλιό αυτοκίνητο, επειδή έκοψε όλα και όλα 2 δόντια του ιμάντα. Οπτικά ο ιμάντας ήταν άψογος και κανείς δε θα το φανταζόταν. Στην πράξη όμως...
Το πόσο εύκολο είναι για τον κατασκευαστή ή όχι να βρει τη σχέση μετάδοσης, απλά δε με απασχολεί. Θα τη βρει την άκρη του αυτός, θα συμβιβαστεί ενδεχομένως, εγώ όμως θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Εδώ που τα λέμε όμως δεν είναι και τόσο μικρότερη η απόσταση μεταξύ δοντιών στον ιμάντα από την αντίστοιχη μεταξύ κρίκων της αλυσίδας.
Θα συμφωνήσω στο θέμα της οικονομικής κατασκευής, αλλά αν είναι να γλιτώσω μια-δυο τουλάχιστον αλλαγές ιμάντα, με το ανάλογο κόστος τους, δε με απασχολεί ιδιαίτερα ούτε αυτό. Ιδιαίτερα αν οι αλλαγές πρέπει να γίνονται κάθε 15 Κ χλμ. Υπόψη, εγώ με τη μηχανή κάνω άνετα μια ντουζίνα χιλιάδες το χρόνο. Αν είναι να αλλάζω ιμάντα όσο συχνά αλλάζω λάστιχα, χέσε μέσα.
Επίσης θα συμφωνήσω με την παράμετρο του βάρους του συστήματος και των υποσυστημάτων, αλλά αυτό το έξτρα βάρος δεν εμποδίζει τη μηχανή μου να ανεβάζει αβίαστα 13+ χιλιάδες στροφές, ανά πάσα στιγμή. Και να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο παράλληλα, αξία ανεκτίμητη!
-
Ταύρε είσαι προκατελειμένος...αν είχα όρεξη θα το συνέχιζα με αλλεπάλληλα quotes....αλλά βαριεμαι...
-
Το οτι σου ανταπαντώ με επιχειρήματα είναι προκατάληψη δηλαδή? Ωραίος!
Πριν λίγο είχα μια συζήτηση με τον πατέρα μου που έχει μια 316 Ε46, η οποία φοράει καδένα φυσικά. Ούτε για το σφίξιμο ασχολούνται οι μηχανικοί (ο ρεγουλατόρος ειναι αυτόματος), ούτε για τη λιπανση (πιθανώς έχει κάποιο τρόπο να λιπαίνεται) και η ξεκάθαρη απάντησή τους είναι οτι πρακτικά το πιο πιθανό είναι να μη χρειαστεί να την αλλάξει ποτέ. Το μόνο που ΙΣΩΣ χρειαστεί να αλλάξει κάποτε είναι ο ρεγουλατόρος.
Το άλλο το περίεργο είναι που λες για το οτι η καδένα και το υποσύστημά της είναι πιο βαριά από τον ιμάντα, άρα σε αυτό το τομέα χειρότερη, οτι έχει πιο πολύ θόρυβο και πιο πολλούς κραδασμούς και στην τελική προτείνεις τα γρανάζια σαν ΑΠΟΛΥΤΩΣ καλύτερα, τη στιγμή που και πιο βαριά είναι και πιο θορυβώδη και πιο πολλούς κραδασμούς έχουν. Λίπανση δε χρειάζονται αυτά άραγε? Ή είναι πιο εύκολα και πιο φθηνά στην κατασκευή τους από τις άλλες 2 επιλογές?
Αν είναι έτσι οι προκατειλημένοι, ε... ας είμαι και εγώ ένας από αυτούς.
-
-
Κρίμα και σε είχα και σε εκτίμηση...
-
Πάντα απολάμβανα αυτή την κοινότητα...... Τώρα που εχω και χρόνο να σας διαβάζω με γεμίζεται χαρά και γνώσεις....
ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ DUCATI MONSTER 620 ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ.....?????
KEEP WRITING...................και να περνατε καλα με οοοοοοοοοοοοοοοοοτι καβαλατε....................
απο τροχούς εννοώ........
-
NAIIIIIIIIIIIII NA ΠΑΡΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
paidia kalispera tha ithela na me boithisete se ena thema...to ducati monster 620,einai h agapimeni mou mixani prospathw na tin parw edw k tessera xronia alla gia diaforous oikonomikous logous den ta exw kataferei,omws autin tin periodo exw psaksei (sugkekrimena)stin xrisi eukairia k blepw montela apo 2000-2005 me times 2800-3500eurw ta opoia mporw na dwsw...tha ithela na mou peite an aksizei(epeidi einai palia montela) k an einai uparxei periptwsi na mou bgalei sobara problimata...
-
Σοβαρά προβλήματα δεν βγάζουν...
Φίλος μου που πέρασαν από τα χέρια του 3 ducati εκ των οποίων τα 2 ήταν Monster δεν αντιμετώπισε
ποτέ πρόβλημα εκτός από μια μπαταρία σε ένα ss, και πριν από τα ducati είχε ένα Honda CB 600 στο οποίο του
είχε αρπάξει κουζινέτο στροφαλοφόρου και μάλιστα χωρίς σκληρή χρήση...
Δεν θέλω να πω κάτι αρνητικό για την αξιοπιστία των Honda τα οποία είναι ΣΑΦΩΣ πιο αξιόπιστα συνολικά
αλλά σε ένα μεταχειρισμένο γενικά είναι και θέμα τύχης ή ατυχίας.
Πάντως τα Monster δεν πονάνε κάπου συγκεκριμένα.
Απλώς έχε υπόψη πως τα μετά του 2002 μοντέλα είναι Injection άρα δεν μπλέκεις με καρμπιρατέρ, έχουν 2πλό δισκόφρενο μπροστά και στροφόμετρο.
Δεν ξέρω αν τα προ 2002 έχουν ιμομπιλαιζερ.... -
geia se olous! eimai neos st forum opote... kalws sas vrhka!! kseftomai kai egw na agorasw ena monster 620... vasika twra teleutaia kateliksa se auto to mhxanaki. perasan polla apo to mualo m opws GSR600, Z750 k.a.... exw edw kai 2 xronia ena DR 200 kai 8a h8ela mia pio paixnidiara mhxanh na kanw kai ta3idia...ti diafores exei apo to 695?? ektos apo ton kuvismo fusika to 695 exei kai psugeio ladiou??? egw sto 620 mporw na valw?? h kukloforia tou ladiou ginetai me th 8ermokrasia 'h me trompa??
-
Ταξίδια με το Monster?
Κοίτα μόνο μη συμπληρώσεις 15000 χλμ ενώ είσαι στη μέση της εθνικής οδού, δε θα βρίσκεις συνεργείο να σου αλλάξουν ιμάντα εκκεντροφόρων.
-
-
Eντάξει, δε μιλάμε και για Φερράρι ρε αδερφέ...
-
Oι ιταλόφιλοι πάντα δείχνουν να παθιάζονται περισσότερο από τους άλλους . (σε αυτό το φόρουμ το ίδιο ισχύει κ για τους vagίτες )
Πάντως αν είσαι νορμάλ ενήλικος δεν κάνεις ερωτική εξομολόγηση σε ένα μέτριο αντικειμενικά μηχανάκι...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Πάντως αν είσαι νορμάλ ενήλικος δεν κάνεις ερωτική εξομολόγηση σε ένα μέτριο αντικειμενικά μηχανάκι...
Ωωωωω, τι είιιιπεεεεε!!!
Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ κωλόφαρδος που είναι μπαναρισμένος ο red monster.
-
Κοίτα, συμφωνώ να παθιάζεσαι με πράγματα που σου αρέσουν αλλά ο ισοπεδωτισμός του στυλ 'τι να το κάνω το gsxr, όταν έχω το monster', ε μου ακούγονται κάπως. Όλα τα μηχανάκια φτιάχνονται για διάφορες χρήσεις. Εγώ με το ιννόβα είμαι οκ γιατί καλύπτει τις μηδενικές ανάγκες μου, ο άλλος με το γυμνό που πάει εκεί γύρω είναι οκ, ο άλλος με το gsxr που γουστάρει 300ρες είναι οκ.
εδιτ: ο συνάδελφος που είχε monster πήρε ένα παλιό goldwing 1200! (πήγα βόλτα, πολύ γέλιο )
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ κωλόφαρδος που είναι μπαναρισμένος ο red monster.Τυχαίο; δεν νομίζω!
Ο άλλος θα αφρίζει τώρα από το κακό του, μέχρι να λήξει το μπάνιο και να μπει ώστε να απαντήσει...
Το οποίο μου δίνει την εξής ιδέα. Πρόταση προς τους 4Τ: όποιος μπανάρεται από το φόρουμ, να μπορεί να εξαγοράσει τη ποινή του με ένα συγκεκριμένο αντίτιμο ανάλογα με τη διάρκεια και τη βαρύτητα. Λχ. 1ο μπαν; 0,5€/μέρα. 2ο μπαν; 1€/μέρα, 3ο μπαν, 2€/μέρα. Στη μια βδομάδα, η 1 μέρα δώρο.
Πρώτη μηχανη ducati monster 620?