-
Μπορει καποιος να μου λυσει την εξης απορια:
Το ESP ειναι ηλεκτρονικο συστημα το οποιο στο αυτοκινητο μου με εχει σωσει μερικες φορες επανεφεροντας το στην πορεια του οταν το παρακανω, και για αυτο το εχω εκτιμησει
Στις επιλογες μου για αγορα SUV το βαζω ως απαραιτητο.
Πολλοι πωλητες σε μοντελλα που δεν το διαθετουν, μου λενε οτι δεν χρειαζεται και την ιδια ακριβως δουλεια κανει η τετρακίνηση. Τοτε γιατι το εχουν το RAV4 και το X-TRAIL ; Προφανως συμπληρωνει το ενα το αλλο και αρα καλα κανω και το ζηταω απο το μελλοντικο μου (τετρακινητο) αυτοκινητο -
Μπορει καποιος να μου λυσει την εξης απορια:
Το ESP ειναι ηλεκτρονικο συστημα το οποιο στο αυτοκινητο μου με εχει σωσει μερικες φορες επανεφεροντας το στην πορεια του οταν το παρακανω, και για αυτο το εχω εκτιμησει
Στις επιλογες μου για αγορα SUV το βαζω ως απαραιτητο.
Πολλοι πωλητες σε μοντελλα που δεν το διαθετουν, μου λενε οτι δεν χρειαζεται και την ιδια ακριβως δουλεια κανει η τετρακίνηση. Τοτε γιατι το εχουν το RAV4 και το X-TRAIL ; Προφανως συμπληρωνει το ενα το αλλο και αρα καλα κανω και το ζηταω απο το μελλοντικο μου (τετρακινητο) αυτοκινητο -
Μπορει καποιος να μου λυσει την εξης απορια:
Το ESP ειναι ηλεκτρονικο συστημα το οποιο στο αυτοκινητο μου με εχει σωσει μερικες φορες επανεφεροντας το στην πορεια του οταν το παρακανω, και για αυτο το εχω εκτιμησει
Στις επιλογες μου για αγορα SUV το βαζω ως απαραιτητο.
Πολλοι πωλητες σε μοντελλα που δεν το διαθετουν, μου λενε οτι δεν χρειαζεται και την ιδια ακριβως δουλεια κανει η τετρακίνηση. Τοτε γιατι το εχουν το RAV4 και το X-TRAIL ; Προφανως συμπληρωνει το ενα το αλλο και αρα καλα κανω και το ζηταω απο το μελλοντικο μου (τετρακινητο) αυτοκινητο -
Tώρα το πότε θα σπινιάρει ένα τετρακίνητο είναι άλλο θέμα. Και όταν το κάνει πιθανότατα θα είναι επειδή ο οδηγός το επιδιώκει.
-
Φίλε μου καλημέρα, αυτά που σου είπαν οι πωλητές δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Αυτό στο είπαν είτε γιατί ως είθισται είναι ημιμαθείς ή εσκεμμένα για να πουλήσουν ένα μοντέλο χωρίς τα έξτρα ηλεκτρονικά συστήματα. Τα SUV έχουν ψηλότερο κέντρο βάρους από τα συμβατικά τετρακίνητα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και ευστάθειας βοηθούν τον οδηγό να επαναφέρει απροβλημάτιστα στη σωστή πορεία έπειτα από ένα άτσαλο χειρισμό. Εξάλλου το ESP δεν βοηθάει μόνο στην εκκίνηση, που όντως δεν το χρειάζεσαι σε 4WD αλλά σε άπειρες άλλες περιπτώσεις (τα καινούργια ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και ευστάθειας σε SUV συμπληρώνουν τα διαφορικά και δρουν επικουρικά στην κατανομή ισχύος στους τροχούς). Βέβαια θα ήταν φρόνιμο να έχεις την δυνατότητα να μπορείς να το απενεργοποιείς για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις. Αλλιώς θα σε σπρώχνει....προσθιοκίνητο!!!!
-
Μα το ESP είναι σύστημα ευστάθειας και όχι αντι-σπιν... Άρα δεν έχει καμία σχέση με το αν σπινάρουν οι τροχοί ή όχι (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Το ESP βοηθάει στην επαναφορά του αυτοκινήτου στην πορεία του!
Η τετρακίνηση έχει να κάνει με την αυξημένη ελκτική πρόσφυση και όχι την ευστάθεια (που είναι η δουλειά του ESP). Επιπλέον ευστάθεια και καλύτερη οδική συμπεριφορά προκύπτει έμμεσα από την επιπλέον πρόσφυση που παρέχει η τετρακίνηση...
Όσο κι αν προσωπικά προτιμώ το αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρονικά (ή αν έχει να είναι απενεργοποιήσιμα ), η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές μπορούν να σε σώσουν.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Μα το ESP είναι σύστημα ευστάθειας και όχι αντι-σπιν... Άρα δεν έχει καμία σχέση με το αν σπινάρουν οι τροχοί ή όχι (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Το ESP βοηθάει στην επαναφορά του αυτοκινήτου στην πορεία του!Η τετρακίνηση έχει να κάνει με την αυξημένη ελκτική πρόσφυση και όχι την ευστάθεια (που είναι η δουλειά του ESP). Επιπλέον ευστάθεια και καλύτερη οδική συμπεριφορά προκύπτει έμμεσα από την επιπλέον πρόσφυση που παρέχει η τετρακίνηση...
Όσο κι αν προσωπικά προτιμώ το αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρονικά (ή αν έχει να είναι απενεργοποιήσιμα ), η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές μπορούν να σε σώσουν.
Κάνεις Το ESP ουσιαστικά είναι προέκταση του αντισπίν, αφού χρησιμοποιεί έτσι κι αλλιώς ΚΑΙ τους αισθητήρες του αντισπίν (συνήθως είναι οι ίδιοι του ABS). Η διόρθωση γίνεται χρησιμοποιώντας (τις περισσότερες φορές πάλι -προς αποφυγή παρεξηγήσεων-) τα... φρένα, αλλά μπορεί να φρενάρει επιλεκτικά τον κάθε τροχό ξεχωριστά, ανάλογα τις συνθήκες.
Σπανιότερα όλα τα αυτά τα 'αχρηστα τρίγραμμα αρχικά' επεμβαίνουν και στην ανάφλεξη, αλλά αυτά είναι πιο εξελιγμένα και φυσικά πιο ακριβά.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κάνεις Το ESP ουσιαστικά είναι προέκταση του αντισπίν, αφού χρησιμοποιεί έτσι κι αλλιώς ΚΑΙ τους αισθητήρες του αντισπίν (συνήθως είναι οι ίδιοι του ABS). Η διόρθωση γίνεται χρησιμοποιώντας (τις περισσότερες φορές πάλι -προς αποφυγή παρεξηγήσεων-) τα... φρένα, αλλά μπορεί να φρενάρει επιλεκτικά τον κάθε τροχό ξεχωριστά, ανάλογα τις συνθήκες.
Σπανιότερα όλα τα αυτά τα 'αχρηστα τρίγραμμα αρχικά' επεμβαίνουν και στην ανάφλεξη, αλλά αυτά είναι πιο εξελιγμένα και φυσικά πιο ακριβά.
Καλά λοιπόν!
Γιατί τότε πολλές εταιρείες βάζουν και ASR και ESP;;;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σπανιότερα όλα τα αυτά τα 'αχρηστα τρίγραμμα αρχικά' επεμβαίνουν και στην ανάφλεξη, αλλά αυτά είναι πιο εξελιγμένα και φυσικά πιο ακριβά.
Μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ... ότι τι VDC της Alfa Romeo GT επεμβαίνει και στην ανάφλεξη. Ειναι σωστό αυτό or it was just me?
-
Εχει standart esp το RAV4???
Το δικο μας γιατι μου φαινεται οτι δεν εχει(2002)?? -
Ο χρήστης Lazaro έγραψε:
Σπανιότερα όλα τα αυτά τα 'αχρηστα τρίγραμμα αρχικά' επεμβαίνουν και στην ανάφλεξη, αλλά αυτά είναι πιο εξελιγμένα και φυσικά πιο ακριβά.
Μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ... ότι τι VDC της Alfa Romeo GT επεμβαίνει και στην ανάφλεξη. Ειναι σωστό αυτό or it was just me?
Γιατί όχι; Δεν είναι απίθανο, αλλά δεν το γνωρίζω...
-
@Lazaro: μπορεί, δεν ξέρω όλα τα συστήματα απ' έξω Κάποιος alfista ας μας διαφωτίσει
@markvag: για επιπλέον 'ασφάλεια' εντυπωσιασμό κλπ. Σε αρκετά αυτοκίνηα επίσης βγαίνει το ASR, αλλά το ESP θα μπει αυτόματα μετά από κάποια χλμ./ώρα (συνήθως 50- Renault Megane Sport ) οπότε άντε γεια 'παιχνίδι'.
Στο RX-8 πχ με το απλό πάτημα του διακόπτη βγαίνει το αντισπίν, και παραμένει το ESP (DSC το λέει η Mazda) και για να βγει και αυτό θέλει συνεχόμενο πάτημα για κάποια δευτερόλεπτα (8-10). Μετά είναι η χαρά του παιδιού
-
λογικα τα τσακαλακια στις αντιπροσωπειες θελουν να πουν οτι με την τετρακινηση αυτο που επιτυνχανετε ειναι να επανερθει το αυτοκινητο στην πορεια του , οτι και καλα το τραβαει απο εδω το τραβαει απο εκει και τσουπ ερχετε.......... ενταξει αλλα λογια να αγαπιομαστε........ οτι ακουσανε απο το μαστρομητσο/μαστροθοδωρο/μαστροπαντελη το αναμασανε και το πλασαρουν στο ανειδαιο(πολλες φορες) κοινο........
παντως αλεξη καλο θα ειναι οτι τζιποειδες και να παρεις (πριν το παρεις) μαθε ΚΑΛΑ πως λειτουργει η τετρακινηση του......... πλεον ετσι οπως εχουν γινει θελει προσοχη........
αλλο original τετρακινηση και αλλο ιμιτατιον........ -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στο RX-8 πχ με το απλό πάτημα του διακόπτη βγαίνει το αντισπίν, και παραμένει το ESP (DSC το λέει η Mazda) και για να βγει και αυτό θέλει συνεχόμενο πάτημα για κάποια δευτερόλεπτα (8-10). Μετά είναι η χαρά του παιδιού
Σίγουρα αναφέρεσαι στο RX-8? μήπως το μπέρδεψες με το σύστημα της BMW?
(Αυτή ακριβώς είναι η διαδικασία και η ονομασία του συστήματος) -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Στο RX-8 πχ με το απλό πάτημα του διακόπτη βγαίνει το αντισπίν, και παραμένει το ESP (DSC το λέει η Mazda) και για να βγει και αυτό θέλει συνεχόμενο πάτημα για κάποια δευτερόλεπτα (8-10). Μετά είναι η χαρά του παιδιού
Σίγουρα αναφέρεσαι στο RX-8? μήπως το μπέρδεψες με το σύστημα της BMW?
(Αυτή ακριβώς είναι η διαδικασία και η ονομασία του συστήματος)ότι συμβαίνει αυτό στο RX-8 δεν σημαίνει ότι ΜΟΝΟ το RX-8 έχει αυτό το σύστημα. Άλλωστε ούτε της BMW ούτε της Mazda είναι τα ηλεκτρονικά
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στο RX-8 πχ με το απλό πάτημα του διακόπτη βγαίνει το αντισπίν, και παραμένει το ESP (DSC το λέει η Mazda) και για να βγει και αυτό θέλει συνεχόμενο πάτημα για κάποια δευτερόλεπτα (8-10). Μετά είναι η χαρά του παιδιού
Σίγουρα αναφέρεσαι στο RX-8? μήπως το μπέρδεψες με το σύστημα της BMW?
(Αυτή ακριβώς είναι η διαδικασία και η ονομασία του συστήματος)ότι συμβαίνει αυτό στο RX-8 δεν σημαίνει ότι ΜΟΝΟ το RX-8 έχει αυτό το σύστημα. Άλλωστε ούτε της BMW ούτε της Mazda είναι τα ηλεκτρονικά
Δίκιο έχεις, απλώς με έκανε εντύπωση η διαδικασία-καρμπόν.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Εχει standart esp το RAV4???
Το δικο μας γιατι μου φαινεται οτι δεν εχει(2002)??Το καινουργιο μοντελλο 2004 στις ακριβες εκδοσεις εχει
SUV και ESP