Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Κίνας 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Κίνας 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Formula 1
    21
    84
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Αχ, αν δεν είχα πάει για φαγητό, θα σας είχα προλάβει... Χεχεχε...
      Λοιπόν... Ιδού:

      CAR LIVERY
      62) The provisions of the Code relating to national colours shall not apply to the Championship.
      Both cars entered by a competitor must be presented in substantially the same livery at each Event, any change
      to this livery during a Championship season may only be made with the agreement of the Formula One
      Commission.
      In order that the first car of each Team may be easily distinguished from the second whilst they are on the track,
      the on board camera located above the principle roll structure of the first car must incorporate parts which are
      the same colour as the main livery of the car. The same camera on the second car must remain as supplied to the
      Team.
      63) Each car will carry the race number of its driver (or his replacement) as published by the FIA at the
      beginning of the season. When a car is shown on a 25 cm television monitor in such a way as substantially to fill
      the screen in at least one dimension, its race number must be clearly visible from the front of the car.
      64) The name or the emblem of the make of the car must appear on the front of the nose of the car and in
      either case be at least 25mm in its largest dimension. The name of the driver must also appear on the bodywork,
      on the outside of the cockpit, or on the driver's helmet and be clearly legible.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetabs last edited by

        Πάντως τα άλλα δύο είναι στα συνηθισμένα χρώματα, με μόνη διαφορά τα λογότυπα 555 που αντικατέστησαν τα κόκκινα Λάκι Στράικ.

        Πάλι σήμερα ο Σάτο έγινε φλαμπέ στην αριστερή πλευρά του V10...
        Και η λογική ερώτηση του Αυστριακού σχολιαστή 'μα καλά, γιατί καίγονται ΜΟΝΟ οι δικοί του Χόντα;;;'

        Σήμερα ολοκαίνουργιος κινητήρας δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση να σπάσει από σφάλμα οδηγού...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Απολυτος κυριαρχος σημερα στη Σαγκαη ο Davidson!
          Eδω βρισκονται και οι χρονοι απο τις 2 περιοδους

          1η Περιοδος
          http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/729/9.html

          2η Περιοδος
          http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/729/10.html

          Αρκετα νευριασμενος σημερα,ο Μιχαλακης......!
          Απο τη μια η αποτομη αλλαγη ωρας,και απο την αλλη προβληματα στο λογισμικο του μονοθεσιου,δε θελει και πολυ για να εκραγει ο ανθρωπος....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stavrosg last edited by

            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
            Πάντως τα άλλα δύο είναι στα συνηθισμένα χρώματα, με μόνη διαφορά τα λογότυπα 555 που αντικατέστησαν τα κόκκινα Λάκι Στράικ.

            Μήπως του το έβαλαν 'πειραματικά' για αν δουν αντιδράσεις, ωστε να μπεί αυτό του χρόνου μόνιμα;

            Πάλι σήμερα ο Σάτο έγινε φλαμπέ στην αριστερή πλευρά του V10...
            Και η λογική ερώτηση του Αυστριακού σχολιαστή 'μα καλά, γιατί καίγονται ΜΟΝΟ οι δικοί του Χόντα;;;'

            Σήμερα ολοκαίνουργιος κινητήρας δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση να σπάσει από σφάλμα οδηγού...

            Poor Quality Control?
            Experimental parts?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              raikkonen last edited by

              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
              Πάλι σήμερα ο Σάτο έγινε φλαμπέ στην αριστερή πλευρά του V10...
              Και η λογική ερώτηση του Αυστριακού σχολιαστή 'μα καλά, γιατί καίγονται ΜΟΝΟ οι δικοί του Χόντα;;;'

              Σήμερα ολοκαίνουργιος κινητήρας δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση να σπάσει από σφάλμα οδηγού...

              Αρκετα νευριασμενος σημερα,ο Μιχαλακης......!
              Απο τη μια η αποτομη αλλαγη ωρας,και απο την αλλη προβληματα στο λογισμικο του μονοθεσιου,δε θελει και πολυ για να εκραγει ο ανθρωπος....

              LYBE, greo πάλι οι οδηγοί φέρουν έστω και κάποια ευθύνη για την αναξιοπιστία/προβήματα των μονοθεσίων τους?

              Δεν νομίζω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης StavrosG έγραψε:

                Πάντως τα άλλα δύο είναι στα συνηθισμένα χρώματα, με μόνη διαφορά τα λογότυπα 555 που αντικατέστησαν τα κόκκινα Λάκι Στράικ.

                Μήπως του το έβαλαν 'πειραματικά' για αν δουν αντιδράσεις, ωστε να μπεί αυτό του χρόνου μόνιμα;

                Ελπίζω όχι...
                Δεν μου άρεσε καθόλου το λευκό μονοθέσιο με τις 555 διαφημίσεις...

                Απεναντίας το μπλέ μονοθέσιο του Ντέηβιντσον ήταν πανέμορφο!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lybe last edited by

                  Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                  LYBE, greo πάλι οι οδηγοί φέρουν έστω και κάποια ευθύνη για την αναξιοπιστία/προβήματα των μονοθεσίων τους?

                  Δεν νομίζω...

                  Αυτά τα συζητήσαμε σε άλλο thread και νόμιζα ότι κατάλαβες τον λανθασμένο συλλογισμό σου. Πάλι τα ίδια να λέμε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jarnot last edited by

                    Άντε Alonso αγόρι μου να πάρουμε κανα πόντο γιατί χαθήκαμε!
                    Το καλό είναι αυτό με τον Sato που είναι πίσω και περιμένω από τον JV να καταφέρει τουλάχιστον να μείνει μπροστά του, όποια κι αν είναι η θέση του. Από κει και πέρα, τα μεγάλα παιδιά (JB και FA) φαίνεται ότι θα δώσουν γερή μάχη.
                    Για την εκκίνηση, εκτιμώ ότι ο FA, με τη βοήθεια και του ...Massa, θα καταφέρει να βρεθεί τουλάχιστον σε απόσταση αναπνοής από τον JB και από κει και πέρα το χάος. Ο JV έχοντας και μεγαλύτερο μήκος μπροστά του ίσως καταφέρει να πάρει 4-5 στην εκκίνηση. Μονάχα έτσι θα περιμένω κάτι καλό από εκείνον. Για το καλό της ομάδας, θα κάνω την καρδιά πέτρα και θα τον υποστηρίξω... ουφ... βάσανα που περνάμε και μεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      k last edited by

                      Για την εκκίνηση, εκτιμώ... Ο JV έχοντας και μεγαλύτερο μήκος μπροστά του ίσως καταφέρει να πάρει 4-5 στην εκκίνηση. Μονάχα έτσι θα περιμένω κάτι καλό από εκείνον.

                      Καταρχάς δεν τα πηγε καλά στης δοκιμές, 13 θέση γκαντέμικη μου φαίνεται αλλά θα δούμε αύριο. Τώρα αν καταφέρει και περάσει 4 άτομα στην αρχή τότε θα πρέπει να περάσει Webber, J.P. Montoya, Coulthard και Sato και αυτό θα είναι πράγματι μεγάλη επιτυχία για τον Villeneuve.

                      Νομίζω πως αν καταφέρει και τερματίσει θα είναι μια καλή αρχή, αν καταφέρει και βαθμολογεί θα είναι το μεγάλο come back και αν καταφέρει και ανεβεί στο βάθρο που θα εξαρτηθεί όχι μόνο από την καλή η όχι εκκίνηση αλλά και από την εξέλιξη του όλου αγώνα τότε θα μπορούμε να μιλάμε για ένα θαύμα.

                      Αν λάβουμε υπ'όψιν μας και τη θέση του M.S περιμένουμε ένα καλό αγώνα αύριο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fanis-f1 last edited by

                        Eδω βρισκεται και το GRID για τον αυριανο αγωνα.Και για να μην ξεχνιομαστε εχει πρωινο ξυπνημα αυριο!
                        http://f1.racing-live.com/en/season/live/index_data.shtml?10

                        Απο την αλλη,ο καιρος θα ειναι και αυριο ηλιολουστος,ενω η θερμοκρασια θα βρισκεται γυρω στους 26 βαθμους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alfista last edited by

                          Ο χρήστης k έγραψε:

                          Καταρχάς δεν τα πηγε καλά στης δοκιμές, 13 θέση γκαντέμικη μου φαίνεται αλλά θα δούμε αύριο. Τώρα αν καταφέρει και περάσει 4 άτομα στην αρχή τότε θα πρέπει να περάσει Webber, J.P. Montoya, Coulthard και Sato και αυτό θα είναι πράγματι μεγάλη επιτυχία για τον Villeneuve.

                          Νομίζω πως αν καταφέρει και τερματίσει θα είναι μια καλή αρχή, αν καταφέρει και βαθμολογεί θα είναι το μεγάλο come back και αν καταφέρει και ανεβεί στο βάθρο που θα εξαρτηθεί όχι μόνο από την καλή η όχι εκκίνηση αλλά και από την εξέλιξη του όλου αγώνα τότε θα μπορούμε να μιλάμε για ένα θαύμα.

                          Καταρχήν να διορθώσω τον k αφού ο Villeneuve θα ξεκινήσει 12ος ύστερα από την τιμωρία στο Sato για αλλαγή κινητήρα.

                          Βασικά κι εγώ πιστεύω ότι σκοπός του Villeneuve και της Renault είναι να τερματίσει τον αγώνα, και με δεδομένο το ανταγωνιστικό μονοθέσιο σε συνδυασμό με κάποιες εγκαταλείψεις να καταφέρει να μπει στους βαθμούς. Ο Καναδός εμφανίστηκε απογοητευμένος από την θέση την οποία κατέλαβε (παρά τη μικρή διαφορά χρόνου με τον Alonso), καθώς και από κάποια μικρολαθάκια του, ευελπιστεί όμως να καταφέρει να εκμεταλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της R24 στον αγώνα.
                          Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλα μας προϊδεάζουν για έναν άκρως ενδιαφέροντα αγώνα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            k last edited by

                            Ο χρήστης alfista έγραψε:

                            Καταρχάς δεν τα πηγε καλά στης δοκιμές, 13 θέση γκαντέμικη μου φαίνεται αλλά θα δούμε αύριο.

                            Καταρχήν να διορθώσω τον k αφού ο Villeneuve θα ξεκινήσει 12ος ύστερα από την τιμωρία στο Sato για αλλαγή κινητήρα.

                            A ωραία διπλό το καλό αφενός ένας λιγότερος και αφετέρου έφυγε από τη γρουσούζικη θέση. Θα μπεί στους βαθμούς σίγουρα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stavrosg last edited by

                              o JV θα είναι στη 13η θέση και η 12η(που θα έπρεπε να είναι ο Σάτο - όχι το γραφείο 😛 -) θα είναι κενή.

                              EDIT: Δεν είμαι 100% σίγουρος γι'άυτό, αλλά, οκ, σε 8 ώρες θα ξέρουμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ripper last edited by

                                Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                                o JV θα είναι στη 13η θέση και η 12η(που θα έπρεπε να είναι ο Σάτο - όχι το γραφείο 😛 -) θα είναι κενή.

                                EDIT: Δεν είμαι 100% σίγουρος γι'άυτό, αλλά, οκ, σε 8 ώρες θα ξέρουμε.

                                Καταρχήν, ο Sato θα έπρεπε να είναι στην 9η και όχι στη 12η. Και δεύτερον, καμία θέση δε θα μείνει κένη, απλά όλοι οι άλλοι προωθούνται μία θέση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ripper last edited by

                                  Εκπληκτική στρατηγική από την McLaren
                                  Κατάφεραν να βγάλουν από τα pitstops τον πιο γρήγορο από τον Barrichello, Raikkonen 15 δευτερόλεπτα πίσω και μάλιστα στην τρίτη θέση πίσω και από τον Button. Ο οποίος ουδέποτε ανυσήχησε τον Barrichello και την Ferrari. Μα καλά πως το σκέφτηκαν;;;;; Καταπληκτικό, συγχαρητήρια συγχαρητήρια
                                  Πιο ποτό έχουμε για χορηγό; Την κάνα-κόλα; Νόμιζα οτί αυτή κυκλοφορεί μόνο στην Ολλανδία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alfista last edited by

                                    Όπως και να'χει ήταν ένας ενδιαφέρον σχετικά αγώνας. Η Ferrari χωρίς πραγματική πίεση κέρδισε ένα ακόμα GP, ενώ στην McLaren έδειξαν ότι όταν το μονοθέσιο λειτουργεί, αυτοί μπορούν εύκολα να βρουν κι άλλο τρόπο για να βγάλουν τα ματάκια τους.
                                    Εντυπωσιάστηκα πάντως από τη Honda. Πραγματικά ήταν σε άλλη κατηγορία σε σχέση με την 'ανταγωνίστρια' Renault, η οποία θα πρέπει να υπερβάλει εαυτό για να ξανακερδίσει τη 2η θέση. Η επιστροφή του Villeneuve δεν ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή, αλλά μάλλον συντηρητική και χωρίς πολλά ρίσκα στην οδήγηση του. Ευτυχώς υπήρχε και ο Σούμι και γελάσαμε λίγο. Σε κάποιο σημείο μου φάνηκε ικανός να σκοτώσει άνθρωπο από τα νεύρα του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Κοίτα τώρα τι θυμήθηκα!!!
                                      Τον Σάτο, να γκελάρει για προσπέραση πάνω στο Μπαρικέλο!!!

                                      Ποιος μου τον θύμισε; Μα ποιος άλλος από τον εφτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή, Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος με όλον τον αγώνα μπροστά και έχοντας ένα καταφανώς καλύτερο αυτοκίνητο πήγε να πάρει όλα τα ρίσκα του κόσμου σε μια άκαιρη προσπέραση. Και αν τότε ο Σάτο δικαιολογείτο, γιατί κυνήγαγε κορυφαία θέση στον αγώνα, και έμεναν λίγοι αγώνες και κυνηγούσε ένα μονοθέσιο καλύτερο από το δικό του, ο Σουμάχερ τι δικαιολογία έχει;;;

                                      Επίσης 'πλάκα' είχε και ο Κουλ(ός)θαρντ... Δεν νομίζω να έχει την ίδια γνώμη και ο Ράλφ... Να πάρει, αυτό το συνταξιοδοτικό πρέπει να το κοιτάξουν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fanis-f1 last edited by

                                        Πραγματικα πολυ ομορφος αγωνας σημερα,σιγουρα αξιζε το πρωινο ξυπνημα!

                                        Για αλλη μια φορα ο Barrichello τα πηρε ολα κι'εφυγε,δειχνοντας για μια ακομη φορα πως αξιζει και με το παραπανω να παραμενει στην Scuderia για τα επομενα δυο χρονια.Του ευχομαι μεσα απ'την καρδια μου να παρει επιτελους και το GP της πατριδας του,που κοντοζυγωνει!
                                        Δεν ξερω αν το εχετε προσεξει,αλλα στο τελος καθε χρονιας απο το 2002,τα πηγαινει πολυ καλα στους τελευταιους αγωνες!
                                        Για τον Michael,πραγματικα τι να πω,αντιμετωπιζε δυσκολιες ολο το τριημερο με αποκορυφωμα τον δυσκολο αγωνα για τον ιδιο,οπου τελικα καταφερε να τερματισει μολις 12ος,αλλα ομως καταφερε να πετυχει τον ταχυτερο γυρο.

                                        Ενθαρρυντικη και η εμφανιση της McLaren στο σημερινο GP,αφου ο Raikkonen ειχε τη δυνατοτητα να πιεσει ακομα και για τη νικη.Ομως ενα ρισκο στη στρατιγικη στον τελευταιο ανεφοδιασμο,δεν ''βγηκε'' με αποτελεσμα να ριξει τον Kimi στην 3η θεση.Παντως ο Φινλανδος σε δηλωσεις του μετα απο τον αγωνα δεν εδειχνε απογοητευμενος.Απο την αλλη o David,μετα απο το λαθος του να πεσει πανω στον Ralf,στον 37ο γυρο του στερησε για ακομα μια φορα τη θεση του στους βαθμους.

                                        Για την ομαδα της Williams,αλλος ενας αδιαφορος αγωνας αφου ο Montoya μετα απο εναν σκληρο αγωνα για αυτον καταφερε τελικα να τερματισει 5ος,ενω ο Ralf μετα απο την τριμηνη απουσια απο τα GP,δεν καταφερε να τερματισει υστερα απο την συγκρουση που ειχε με τον Coulthard.

                                        Συγχαρητηρια αναμφιβολα,αξιζει η ομαδα της BAR,αφου με μια αψογη στρατιγικη καταφερε να φερει τον Button στην 2η θεση,ενω και ο Sato εδωσε τους πολυτιμους βαθμους της 6ης θεσης στην ομαδα του Brackley.
                                        Προσωπικα πιστευω πως μονο με θαυμα,μπορει η ομαδα της BAR να χασει την 2η θεση.

                                        Στη Renault,οι ''ταρζανιες'' που κανει στο δευτερο μισο του πρωταθληματος o Briatore,απ'οτι φαινεται θα στοιχησουν την 2η θεση στο κατασκευαστων,παρ'ολο που ο Alonso καταφερε να τερματισει 4ος.Για τον Villeneuve δεν εχω τιποτα να πω,με καλυψε απολυτως ο Τακης με τα οσα ειπε στην μεταδοση.

                                        Περιμενω πως και πως να ερθει ο αγαπημενος μου αγωνας στη Suzuka,και ελπιζω(ειμαι σχεδον σιγουρος) οτι θα δουμε και εκει καταπληκτικες μαχες!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          raikkonen last edited by

                                          Πραγματικά πολύ καλός αγώνας όπως κ η πίστα εκπληκτική!!!
                                          Δε ξέρω για σας αλλά ο αγώνας στο μεγαλύτερο μέρος του μου θύμισε τις παλιές μονομαχίες της Ferrari με την McLaren!

                                          Για πρώτο αγώνα του Καναδού νομίζω ότι απέδωσε τα αναμενόμενα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pininfarina last edited by

                                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                            ο Σουμάχερ τι δικαιολογία έχει;;;

                                            Τι δικαιολογια εχει που καταφερε ενα εκπληκτικο και καθ' ολα νομιμο karting-style προσπερασμα; Χμμ να το σκεφτω λιγο...

                                            Μαλλον να αποφυγει την κοροιδια μερικων οτι με διπλασιο φορτιο καυσιμου χρειαστηκε πανω απο ενα γυρο να περασει τη Jaguar?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr