-
Είναι η πρώτη φορά που κάνω topic και θα ήθελα να εκφράσω τη χαρά μου που επικοινωνώ με τα μέλη του forum. Eίμαι κάτοχος ενός TOYOTA YARIS 1.3 3d και θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει τοποθετήσει κανείς θολομπαρα σε Yaris. Βασικά πιστεύω ότι από στρεπτικη ακαμψία δεν πάω πολύ καλά μια που οι πόρτες απαιτούν δύναμη για να κλείσουν και οι μικροτριγμοι δεν απουσιάζουν. Βασικά έχω βρει μια θολομπαρα sparco αξίας 120 evro (κατασκευασμένη ειδικά για yaris) και πιστεύω ότι μια εταιρεία σαν την sparco δεν θα έβγαζε παπατζιδικο προϊόν αλλά κάτι που θα είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα. Περιμένω με ανυπομονησία τις απόψεις σας. Το αυτοκίνητο μου διαθέτει αμορτισέρ bistein κίτρινα και apex ελατήρια (5 cm χαμήλωμα). Ευχαριστώ που με διαβάσατε !
-
Είναι η πρώτη φορά που κάνω topic και θα ήθελα να εκφράσω τη χαρά μου που επικοινωνώ με τα μέλη του forum. Eίμαι κάτοχος ενός TOYOTA YARIS 1.3 3d και θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει τοποθετήσει κανείς θολομπαρα σε Yaris. Βασικά πιστεύω ότι από στρεπτικη ακαμψία δεν πάω πολύ καλά μια που οι πόρτες απαιτούν δύναμη για να κλείσουν και οι μικροτριγμοι δεν απουσιάζουν. Βασικά έχω βρει μια θολομπαρα sparco αξίας 120 evro (κατασκευασμένη ειδικά για yaris) και πιστεύω ότι μια εταιρεία σαν την sparco δεν θα έβγαζε παπατζιδικο προϊόν αλλά κάτι που θα είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα. Περιμένω με ανυπομονησία τις απόψεις σας. Το αυτοκίνητο μου διαθέτει αμορτισέρ bistein κίτρινα και apex ελατήρια (5 cm χαμήλωμα). Ευχαριστώ που με διαβάσατε !
-
Είναι η πρώτη φορά που κάνω topic και θα ήθελα να εκφράσω τη χαρά μου που επικοινωνώ με τα μέλη του forum. Eίμαι κάτοχος ενός TOYOTA YARIS 1.3 3d και θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει τοποθετήσει κανείς θολομπαρα σε Yaris. Βασικά πιστεύω ότι από στρεπτικη ακαμψία δεν πάω πολύ καλά μια που οι πόρτες απαιτούν δύναμη για να κλείσουν και οι μικροτριγμοι δεν απουσιάζουν. Βασικά έχω βρει μια θολομπαρα sparco αξίας 120 evro (κατασκευασμένη ειδικά για yaris) και πιστεύω ότι μια εταιρεία σαν την sparco δεν θα έβγαζε παπατζιδικο προϊόν αλλά κάτι που θα είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα. Περιμένω με ανυπομονησία τις απόψεις σας. Το αυτοκίνητο μου διαθέτει αμορτισέρ bistein κίτρινα και apex ελατήρια (5 cm χαμήλωμα). Ευχαριστώ που με διαβάσατε !
-
Αφού το αυτοκίνητο σου είναι ήδη 'κούτσουρο' η μπάρα θόλων μόνο καλό μπορεί να του κάνει...
Θα αποκτήσεις καλύτερη ακαμψία(και κατά συνέπεια καλύτερο κράτημα) και δεν νομίζω ότι θα καταλάβεις διαφορά σε άνεση. -
Μόνο πρόσεχε γιατί τα γλυστρήματα θα είναι ακόμη λιγότερο προοδευτικά.
-
Αν μου επιτρέπεις θα πω μια μικρή γνώμη για το θέμα. Η μπάρα θόλων δεν είναι μια τόσο απλή ιστορία, όσο τουλάχιστον νομίζουν οι περισσότεροι. Η λειτουργία της είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα επίπεδα πρόσφυσης του αυτοκινήτου. Όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει και έπιτυγχάνει παράλληλα μεγάλες πλευρικές δυνάμεις στους τροχούς (πράγμα που επιρεάζεται τόσο από την ποιότητα - διάσταση ελαστικών, από την ποιότητα της ασφάλτου, όσο και από την ανάρτηση, αλλά και άλλους παράγοντες πχ. γεωμετρία) τότε αυτές μεταφέρονται, με ένα μηχανισμό που μοιάζει με μοχλό, σοτυς θόλους και τους δίνουν την τάση να ανοίξουν. Η μπάρα θόλων έρχεται να βελτιώσει αυτή την κατάσταση και να προσθέσει ακαμψία στο εμπρόσθιο μέρος. Για ένα αυτοκίνητο σαν το Yaris το οποίο είναι αρκετά άκαμπτο και που, υπο φυσιολογικές συνθήκες, δεν επιτυγχάνει τρομερές πλευρικές δυνάμεις, θεωρώ ότι η μπάρα θόλων είναι υπερβολή.
-
Εγώ ανησυχώ γενικά για την οδηγησιμότητα του αυτοκινήτου. Με 5 πόντους χαμήλωμα , κίτρινα Bilstein και μπάρα θόλων θα γίνει πολύ απόλυτο. Επίσης μετά τη μπάρα θόλων ενδέχεται να γίνει (ακόμα) πιο υποστροφικό στο όριο. Είσαι σίγουρος ότι το θέλεις αυτό;
Επίσης, με ένα τόσο σκληρό αυτοκίνητο θα πρέπει να αποφεύγεις τις λακούβες ως ο διάολος το λιβάνι γιατί πολύ σύντομα θα γίνει εντελώς κουδουνίστρα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εγώ ανησυχώ γενικά για την οδηγησιμότητα του αυτοκινήτου. Με 5 πόντους χαμήλωμα , κίτρινα Bilstein και μπάρα θόλων θα γίνει πολύ απόλυτο. Επίσης μετά τη μπάρα θόλων ενδέχεται να γίνει (ακόμα) πιο υποστροφικό στο όριο. Είσαι σίγουρος ότι το θέλεις αυτό;Επίσης, με ένα τόσο σκληρό αυτοκίνητο θα πρέπει να αποφεύγεις τις λακούβες ως ο διάολος το λιβάνι γιατί πολύ σύντομα θα γίνει εντελώς κουδουνίστρα.
αυτο σκεφτομουνα........... με προλαβες.....
-
Paidia kai to diko mou yaris exei 5ponta apex...kai prin apo auto eixa ena rallye me 3 pontous xamiloma
oi 3 pontoi kopanagane 1000 fores parapanw apo to yaris
To yaris exei poly megalyterh diadromh apo alla autokinita...kai oi 5 pontoi den einai poloi...xamilonei arketa to amaxi...briskei...alla ta amortiser den ta exw termatisei pote.
Epishs koudounistra einai merikes fores...giati na to kripsoume alwste -
Παιδια πρεπει να σας πω οτι περιεργος το αυτοκινητο δεν χτυπαει αφου φοραει 175/65/14 λαστιχο Michelen pilot exalto (ενταξει ο πισω αξονας κοπαναει λιγο).Γενικα κανενας απο αυτους που μπαινουν στο αυτοκινητο δεν εχει διαμαρτυρηθει, οσο για το χαμηλωμα πρεπει να πω οτι δεν μου εχει βρει πουθενα, η αποσταση απο τους θολους ειναι ακομα υπαρκτη και αρκετη θα μπορουσα να πω.
-
Το έχεις χαμηλώσει 5 πόντους και έχεις 175/65/14;;;;;;
Άσε καλύτερα τη μπάρα θόλων και άλλαξε ζαντολάστιχα!
Κάτι σε 205/45/16 θα βελτιώσει τόσο το κράτημα όσο και την εμφάνιση του αυτοκινήτου σου... -
Σκόρπια σχόλια σε όλα τα παραπανω που διαβασα:
Αμα το εχει χαμηλωσει 5 εκατοστα θα χωράνε τα 16αρια;
Τα σαξόραλλα με χαμήλωμα χάνανε σε κράτημα ή δεν κερδίζανε τίποτε.
Η sparco,όπως και καθε εταιρεία θέλει να πουλάει,εάν εσένα σου είναι όντως χρήσιμο το προϊόν της,της ειναι παντελώς αδιάφορο.
Γενικώς και αορίστως:
Οι 5 ποντοι χαμηλωμα συνηθως ειναι καταστροφικοί για την γεωμετρία του αυτοκινήτου.
Η μπάρα θόλων κάνει το αμάξι πιο απότομο.
-
Κάτι άλλο που με απασχολεί ιδιαίτερα είναι το offset του αυτοκίνητου μου. Όταν άλλαξα λάστιχα έβαλα ζάντες momo GT2 διαστάσεων 6J x 14H2 και ο λαστιχας που μου τις έβαλε μου είπε ότι το offset μου θα είναι μια χαρά. Οι παλιές 5,5 in ζάντες του yaris μου είχαν offset 45. Κοιτάζοντας πρόσφατα τις καινούριες είδα να γράφουν κάπου TYP 263. Υποθέτω ότι έχουν offset 63. Κάνοντας τον παρακάτω υπολογισμό διαπίστωσα ότι οι ζάντες μου αποκλίνουν από το σωστό offset 11 mm.
0.5 in =25,4/2=12,7mm άρα για 6 in το offset που θέλω είναι 45 + (12,7/2)=52 περίπου...
Αν είναι σωστά τα παραπάνω αυτά τα 11 mm μειώνουν τα όρια του αυτοκινήτου στις στροφές? (προβλήματα με ρουλεμάν και επαναφορά τιμονιού δεν έχω ούτε προβλήματα στο φρενάρισμα)
Ευχαριστώ!!!
ΘΟΛΟΜΠΑΡΑ ΣΕ YARIS