Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλήματα νέων αυτοκινήτων και δράσεις ατυχών ιδιοκτητών
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλήματα νέων αυτοκινήτων και δράσεις ατυχών ιδιοκτητών
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    73
    212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ουπς... Κι έλεγα ότι είμαι ο μόνος με 'κακή τύχη'... Ωραία ημιαξόνια, χεχε!

      Λοιπόν, λίγη σοβαρότητα. Είπαμε, για τα ημιαξόνια, ακραξόνια κτλ δεν γίνεται τίποτα. Έτσι τα βγάζει το εργοστάσιο. Αν θες (συμβουλή μηχανικού) κάλυψε τα λάστιχα και όλα τα υπόλοιπα μέρη (λαστιχάκια φρένων, φισούνες ημιαξονίων κτλ) και πέρνα το με ένα Hammerite (πώς γράφεται αυτός ο διάολος...). Πέρα από αυτό. Εμένα τώρα το αμάξι μου είναι στη Ford. Επιβεβαίωσαν τους θορύβους και παλεύουν να το 'ρυθμίσουν' έχοντας εστιάσει την προσοχή τους στα λάστιχα στις πόρτες. Αν δεν διορθωθεί, θα μου τα αλλάξουν. Στο ταμπλώ δεν ξέρω τι μου κάνουν, αλλά το κοιτάνε επίσης. Μόλις εν πάση περιπτώσει το πάρω, θα κοιτάξω στο ντουλαπάκι να δω. Αυτό που έχει εκεί πάντως, είναι προφανώς κάτι πόυ έχει τρέξει. Μπρρ... Τρομακτικό πάντως! Δεν θέλω καν να μάθω από που! Το έδειξες σε κανέναν;;; Όσο για τις αλλαγές λαδιών, εγώ άλλαξα τα πρώτα και στο εξής θα τα αλλάζω μεταξύ των 5 και 10 χιλ, ανάλογα με τα λάδια που θα βάζω. Δεν θα τρελαθούμε κιόλας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
        Παιδιά, αλλαγές λαδιών στα 20.000 χλμ. είναι υπερβολικό έως παράλογο. Το μέγιστο που έχω ακούσει είναι 15.000, και αυτό εξακολουθώ να το βλέπω πολύ. Το μέγιστο που έχω διαβάσει σε συσκευασία συνθετικού λαδιού είναι 10.000.

        Η Renault για το Clio που έχω λέει αλλαγές κάθε 10.000, το οποίο μόλις πρωτοδιάβασα μου προκάλεσε έκπληξη. Τέλος πάντων, άλλαξα τα πρώτα στα 5.000 και έκανα κάποιες ακόμα αλλαγές κάθε 5.000. Τις τελευταίες δύο φορές τα έχω αλλάξει στα 10.000.

        Δηλαδή στο Uno 12ετίας που άλλαζα κάθε 20Κ σύμφωνα με το τις οδηγίες του κατασκευαστή ποιος ήταν ο παράλογος;

        140Κ χιλιόμετρα, 7 φορές αλλαγή λαδιών και όχι δεν το απέσυρα, πουλήθηκε και συνεχίζει ακόμα.

        Άλλες εταιρείες συστήνουν πλέον κάθε 2 χρόνια ή 30.000χλμ. Αν θέλετε να αλλάζετε πιο συχνά, κάνετε πολύ καλό στις αντιπροσωπείες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          thief last edited by

          Ο χρήστης s_t5678 έγραψε:

          Είναι ανάλογα τις θερμοκρασίες που επικρατούν και γενικότερα τις συνθήκες της κάθε χώρας

          Δεν φαίνεται η θερμοκρασία να αποτελεί κριτήριο στη συγκεκριμένη περίπτωση: να τι προτείνει η ford Μ. Βρετανίας.....
          http://www.ford.co.uk/ie/service_repair/service_service/serv_intervals/

          Sorry το έθεσα λάθος... Εννοούσα τις εναλλαγές της θερμοκρασίας, καθώς και 'από πόσο μέχρι πόσο' φτάνουν. που απ'οσο έχω διαβάσει περί λίπανσης κινητήρα παίζουν ρόλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            s_t5678 last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            Άλλες εταιρείες συστήνουν πλέον κάθε 2 χρόνια ή 30.000χλμ. Αν θέλετε να αλλάζετε πιο συχνά, κάνετε πολύ καλό στις αντιπροσωπείες.

            Αυτό μπορεί να είναι μια μεγάλη αλήθεια τελικά....

            Σχετικά με το θέμα της 'σκουριάς': Το έψαξα λίγο το θέμα και χωρίς να είμαι απολύτως βέβαιος, τείνω να πιστέψω πως η εικόνα αυτών των μερών οφείλεται σε κάποια επεξεργασία (ανοδίωση ίσως; ) που έχουν υποστεί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Φίλε s_t5678 (αλήθεια, τι σημαίνει το nick σου κ πώς σε λένε; ), μία ερώτηση έχω να σου κάνω. Σοβαρή όμως, μην το πάρεις στην πλάκα. Όταν οδηγείς, στα 150+ ακούγεται ένα σφύριγμα απ τους αεραγωγούς; Μη γελάσετε, αλλά στην αρχή νόμιζα ότι είναι προειδοποιητικός ήχος. Μετά λέω 'σε FIESTA; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!'. Μην ανησυχείτε, δεν τρέχω έτσι εγώ. Απλά τυχαίνει καμία φορά να φτάσει και εκεί ο δείκτης.

              Λοιπόν, επί του θέματος τώρα. Πήρα το αμάξι μου, μετά από 4 μέρες που το κράτησαν. Οι θόρυβοι στις πόρτες και τις κολώνες έχουν εξαφανιστεί. Το ίδιο κ στο πορτ-παγκάζ. Πρόσεξα ότι αυτό το τελευταίο τώρα κλείνει δυσκολότερα, θεωρώ ότι το ρύθμισαν έτσι ώστε να πιέζει περισσότερο. Το δέχομαι. Ίδιες ρυθμίσεις έκαναν και στις πόρτες -αν και η συμπεριφορά τους δεν έχει αλλάξει- και έβαλαν λιπαντικά σε όλα τα λάστιχα. Όλα καλά. Επίσης, μου είπαν ότι έβαλαν κάτι σαν κερί σε ένα σημείο εμπρός, εκεί όπου ενώνεται η κολώνα, το φτερό και δεν ξέρω τι άλλο (μεταλλικά μέρη πάντως που ενώνονται με κόλληση). Ρώτησα αν θα επανέλθουν οι τριγμοί όταν 'καθαρίσει' το λιπαντικό και μου είπαν ότι αυτό δεν θα φύγει. Πάει καλά. Επίσης, μου είπαν ότι αν επιμείνει κάτι, θα μου αλλάξουν τα λάστιχα στις πόρτες. Η κατάσταση τώρα έχει ως εξής: Όπως είπα, από πόρτες και κολώνες δεν έχω πρόβλημα. Παραμένει όμως το πρόβλημα στο ταμπλώ, αν και ιδιαίτερα περιορισμένο. Γνώμη σας; Να το αφήσω;;; Σκέφτομαι σοβαρά να μην ασχοληθώ άλλο. Τι λέτε κι εσείς; Α, μου έσπασαν και ένα clip που πιάνει το κάλυμα στη γωνία της πόρτας, εκεί που βρίσκεται ο μοχλός για τον καθρέπτη. Θα πάω να πάρω άλλο. Το ανακάλυψα στο καθάρισμα, έπεσε όλο το κάλυμα. Καλά, μιλάμε βέβαια για την απίθανη βρώμα μέσα στο αμάξι. Τους το πήγα καθαρό κ σε 4 μέρες έγινε... σαν της μάνας μου που το έχει κάνει αγροτικό... Τέλος πάντων!

              Άσχετο, μου έχουν λερώσει τα τζάμια με κάτι σταγόνες, γραμμές, δεν ξέρω κ εγώ τι είναι. Να βάλω AZAX ή να πάω να μου το καθαρίσουν αυτοί που ξέρουν και τι είναι; Με το πλύσιμο πάντως δεν έφυγε.

              Ευχαριστώ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                s_t5678 last edited by

                Η επιλογή αυτού του nick είναι κάπως περίεργη: s_t είναι τα αρχικά του ονόματος (Σπύρος) και του επωνύμου μου αντίστοιχα. Το 5678 είναι ο αριθμός του αυτοκινήτου του πατέρα μου… το οποίο και οδηγούσα πριν αποκτήσω το (γνωστό σε όλους …πλέον) fiesta…

                Σχετικά με το σφύριγμα που αναφέρεις, έχω ακούσει κάτι παρόμοιο αλλά δεν μου φαίνεται να προέρχεται από τους αεραγωγούς. Κάπου από τον κινητήρα έρχεται αλλά δεν ξέρω από πού ακριβώς….

                Ώστε αντιμετωπίστηκαν οι τριγμοί; Αυτό είναι ιδιαίτερα ευχάριστο! Σχετικά με το ταμπλό, θα σου έλεγα πως αν δεν σε ενοχλεί υπερβολικά, μην τους αφήσεις να στο «σκαλίσουν» περισσότερο. Αλήθεια, το έβγαλαν; Αν ναι, έκαναν καλή δουλειά;Το δικό μου, είχαν φαγωθεί να το ξηλώσουν αλλά δεν τους το άφησα. Όπως σου είπα, στη δική μου περίπτωση το πρόβλημα προερχόταν από τον δεξί αεραγωγό.

                Για τους λεκέδες, θα σου πρότεινα να τους το πας και να στο καθαρίσουν. Κανονικά είναι υποχρεωμένοι να στο παραδίδουν όπως τους το άφησες…

                Πάντως, το αμαξάκι μας –αν μη τι άλλο- δίνει τροφή για ….μακροσκελείς συζητήσεις, τελικά. Μήπως δεν ήταν άσχημη η ιδέα για το σχετικό forum;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Όχι, δεν τους άφησα να μου πειράξουν το ταμπλώ και ακριβώς γι' αυτό το λόγο (επειδή δεν τους εμπιστεύομαι) δεν τους το πάω ξανά. Θα το αντέξω έτσι. Το αμάξι, όχι μόνο δεν μου το παρέδωσαν όπως τους το άφησα, αλλά σου είπα ότι είχαν σπάσει κ ένα clip από το κάλυμα του εσωτερικού του καθρέπτη. Κατά τα άλλα, έκαναν 'καλή' δουλειά, δεν έχω άλλα παράπονα, εκτός από μία μικρή γρατζουνιά στην πίσω δεξιά μου ζάντα και 43 χλμ που έκαναν σε 'δοκιμές'... Όσο για τα σημάδια στα τζάμια, τα καθάρισα με ΑΖΑΧ. Τα clips τα πλήρωσα (για 54 cents δεν γίνομαι γύφτος) και θα τα βάλω μόνος μου.

                  Ο ήχος είναι 90% από τους αεραγωγούς. Βλέπεις, η Ford έχει την πρακτική να αφήνει τους αεραγωγούς ανοιχτούς ακόμα κ όταν οι ανεμιστήρες είναι κλειστοί, για να κυκλοφορεί ο αέρας. Θα ήθελα να δοκιμάσω με ενεργοποιημένη την ανακύκλωση του αέρα (δηλαδή κλειστή θεωρητικά την είσοδο νέου αέρα από εμπρός), αλλά δεν καίγομαι να ξαναπιάσω τέτοιες ταχύτητες και προφανώς εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσα να παίζω με το A/C και τις ρυθμίσεις του.

                  Πάμε για το forum ή να ανοίξουμε απλώς νέα θεματική ενότητα;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    n_olympios last edited by

                    Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                    Το αμάξι, όχι μόνο δεν μου το παρέδωσαν όπως τους το άφησα, αλλά σου είπα ότι είχαν σπάσει κ ένα clip από το κάλυμα του εσωτερικού του καθρέπτη. Κατά τα άλλα, έκαναν 'καλή' δουλειά, δεν έχω άλλα παράπονα, εκτός από μία μικρή γρατζουνιά στην πίσω δεξιά μου ζάντα και 43 χλμ που έκαναν σε 'δοκιμές'... Όσο για τα σημάδια στα τζάμια, τα καθάρισα με ΑΖΑΧ.

                    Μήπως την επόμενη φορά που θα τους το πας να κατεβάσεις και το παντελόνι σου?

                    Απαράδεκτη συμπεριφορά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                      Μήπως την επόμενη φορά που θα τους το πας να κατεβάσεις και το παντελόνι σου?

                      Απαράδεκτη συμπεριφορά.

                      Ποια επόμενη φορά, φίλε μου;;; Δεν κατάλαβες καλά!!! Η επόμενη φορά θα είναι σε ένα χρόνο, για το μεγάλο service τους και πάλι δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι δεν θα προτιμήσω να το πάω κάπου αλλού.

                      Και μιας που μιλάμε για service, μία απορία έχω... Όταν άλλαξα λάδια στα 2500 χλμ (τα πρώτα), δεν το έγραψαν στο βιβλιαράκι συντήρησης, γιατί -λέει- δεν ήταν αυτό που προτείνει η εταιρία. Έχουν δικαίωμα να το κάνουν αυτό; Κανονικά δεν θα έπρεπε να γράφεται εκεί κάθε εργασία που γίνεται στο αυτοκίνητο; Προφανώς ούτε τις εργασίες για τον εντοπισμό των θορύβων έγραψαν. Εγώ βέβαια, έχω κρατήσει τα παραστατικά απ' την αλλαγή λαδιών, αλλά δεν πρέπει να γραφτεί και στο βιβλίο του αυτοκινήτου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Δυστυχώς αυτά δεν τα γράφουν. Υπάρχει πιθανότητα να καταγράφονται στην ιστορία του αυτοκινήτου στη βάση δεδομένων της Ford, αλλά στο βιβλίο αυτά δε γράφονται. Μόνο αν συμπληρώνουν κάποιο έντυπο όταν τους το πας και τους λες τα προβλήματα, και κρατάς αντίγραφο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          s_t5678 last edited by

                          Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                          Πάμε για το forum ή να ανοίξουμε απλώς νέα θεματική ενότητα;;;

                          Όπως θες…. Αφήνω σε σένα την πρωτοβουλία μιας και είσαι παλιότερος στο forum και …πολυγραφότατος απ’ ότι βλέπω!

                          Έχω ήδη ένα θέμα για τους αεροδυναμικούς θορύβους που εμφανίζουν τόσο τα focus όσο και τα fiesta (ξέρεις εκείνο τον ήχο…. ελικοπτέρου που ακούς με ανοιχτά τα παράθυρα σε ταχύτητες γύρω στα 100 km/h).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Έγινε! Το Club Ford FIESTA είναι γεγονός.

                            Περιμένω να ακούσω για τους θορύβους. Αν και ποτέ δεν οδηγώ με ανοιχτό παράθυρο με πάνω από 40χμ/ώρα.

                            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 643#200643

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              monogioydis-michalis last edited by

                              Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                              Κάνε τον κόπο και κατέβα στην Αθήνα. Ίσως σου βγει και μικρότερο το χάσιμο χρόνου.

                              Είμαι στο Ηράκλειο Κρήτης. Τα εισιτήρια (δικά μου και του αμαξιού) για Ηράκλειο-Αθήνα-Ηράκλειο θα κοστίσουν όσο περίπου η επισκευή. Καταλαβαίνεις ότι μάλλον πρέπει να βρω κάτι εδώ. Εντάξει πάντως, θα αποφύγω το δικό μου συνεργείο.

                              Διαβαζοντας τον αριθμο πλαισιου τα 2 τελευταια γραμματα πριν το 5ψηφιο νουμερο δηλωνουν τον μηνα και το ετος κατασκευης στα Ford.
                              Πχ WFXXXXXXAB12345 το A σημαινει μηνα και το Β ετος.
                              Υπαρχει πινακας λοιπον της FORD που ερμηνευει αυτα τα γραμματα.
                              Αν θελεις μου λες τα γραμματα αυτα να σου πω μηνα και ετος κατασκευης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης tryphon έγραψε:

                                Ford VIN decoder:
                                http://www.btinternet.com/~madmole/vindecoder.html

                                Φίλε Μιχάλη, ευχαριστώ αλλά αν διάβαζες καλύτερα όλες τις απαντήσεις στο θέμα, θα έβλεπες ότι ήδη έχω καλυφθεί με τον καλύτερο τρόπο... Να 'σαι καλά πάντως για την πρόθεση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 4
                                • 4 / 4
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr