Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 30
    • 31
    • 24 / 31
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    615
    13570
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vdx @mastoras78 last edited by

      Vdx wrote:

      Προφανώς, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι τα dct χρεώνονται +1500 λεσ και τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει μειωθεί το κόστος κατασκευής ή δεν έχουν κάνει απόσβεση το αρχικό κόστος R&D...

      Το ίδιο συμβαίνει δυστυχώς με όλα τα έξτρα, βαράνε και από αυτά βγάζουνε. Πχ το χρώμα που τους κοστίζει σχεδόν τίποτα και χρεώνουν ότι τους κατέβει..

      Το χρώμα είναι σαν το κουβερ οπότε το το έχω ξεπεράσει.... Σε όλα τα υπόλοιπα σύστημα με τον έναν ή άλλο τρόπο έχει γίνει κάποια μείωση στη τιμή ή τεσπα έχουν μπει σαν στάνταρ. Τα μαμημενα at εκεί τον χαβά τους.

      Τα είπα και ηρέμησα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vdx @mastoras78 last edited by

        Vdx wrote:

        Προφανώς, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι τα dct χρεώνονται +1500 λεσ και τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει μειωθεί το κόστος κατασκευής ή δεν έχουν κάνει απόσβεση το αρχικό κόστος R&D...

        Το ίδιο συμβαίνει δυστυχώς με όλα τα έξτρα, βαράνε και από αυτά βγάζουνε. Πχ το χρώμα που τους κοστίζει σχεδόν τίποτα και χρεώνουν ότι τους κατέβει..

        Το χρώμα είναι σαν το κουβερ οπότε το το έχω ξεπεράσει.... Σε όλα τα υπόλοιπα σύστημα με τον έναν ή άλλο τρόπο έχει γίνει κάποια μείωση στη τιμή ή τεσπα έχουν μπει σαν στάνταρ. Τα μαμημενα at εκεί τον χαβά τους.

        Τα είπα και ηρέμησα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vdx @mastoras78 last edited by

          Vdx wrote:

          Προφανώς, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι τα dct χρεώνονται +1500 λεσ και τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει μειωθεί το κόστος κατασκευής ή δεν έχουν κάνει απόσβεση το αρχικό κόστος R&D...

          Το ίδιο συμβαίνει δυστυχώς με όλα τα έξτρα, βαράνε και από αυτά βγάζουνε. Πχ το χρώμα που τους κοστίζει σχεδόν τίποτα και χρεώνουν ότι τους κατέβει..

          Το χρώμα είναι σαν το κουβερ οπότε το το έχω ξεπεράσει.... Σε όλα τα υπόλοιπα σύστημα με τον έναν ή άλλο τρόπο έχει γίνει κάποια μείωση στη τιμή ή τεσπα έχουν μπει σαν στάνταρ. Τα μαμημενα at εκεί τον χαβά τους.

          Τα είπα και ηρέμησα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vdx @mastoras78 last edited by

            Vdx wrote:

            Προφανώς, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι τα dct χρεώνονται +1500 λεσ και τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει μειωθεί το κόστος κατασκευής ή δεν έχουν κάνει απόσβεση το αρχικό κόστος R&D...

            Το ίδιο συμβαίνει δυστυχώς με όλα τα έξτρα, βαράνε και από αυτά βγάζουνε. Πχ το χρώμα που τους κοστίζει σχεδόν τίποτα και χρεώνουν ότι τους κατέβει..

            Το χρώμα είναι σαν το κουβερ οπότε το το έχω ξεπεράσει.... Σε όλα τα υπόλοιπα σύστημα με τον έναν ή άλλο τρόπο έχει γίνει κάποια μείωση στη τιμή ή τεσπα έχουν μπει σαν στάνταρ. Τα μαμημενα at εκεί τον χαβά τους.

            Τα είπα και ηρέμησα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap @fanis75 last edited by

              Μα βρε Φανη το κριτήριο αξιολόγησης δεν είναι το αν 'πάνε καλά' το κριτήριο που έχουμε θέσει στη συζήτηση είναι η σπορτιφ αίσθηση οδήγησης που προσφέρουν.

              Εσυ μάλλον μπερδεύεις τους ορους  'αξιόπιστο' (υπό προϋποθέσεις) με το 'σπορτιφ' .

              Εχουν βελτιωθει αισθητά οι μετατροπείς ροπης ως προς την σπορτιφ αίσθηση, αλλά και τα dsg δεν είναι μπούρδες.

              Τεσπα πάμε παρακάτω.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @lap last edited by

                Μα βρε Φανη το κριτήριο αξιολόγησης δεν είναι το αν 'πάνε καλά' το κριτήριο που έχουμε θέσει στη συζήτηση είναι η σπορτιφ αίσθηση οδήγησης που προσφέρουν.

                Εσυ μάλλον μπερδεύεις τους ορους  'αξιόπιστο' (υπό προϋποθέσεις) με το 'σπορτιφ' .

                1. Τίποτα δεν μπερδεύω.

                2. Εαν ξέρεις να το οδγήσεις μια χαρά σπρτίφ αίσθηση έχει (είναι ίδια συζήτηση που είχατε για τα ατμοσφαιρικά...δεν τα πάς το ίδιο με τα τούρμπο), εαν δεν ξέρεις δεν έχει, απλά πράγματα.

                3. Τα ηλεκχτρικά δλδ που έχουν μια σχέση δεν έχουν σπορτίφ αίσθηση επειδή δεν έχουν dsg? Εγώ μια χαρά σπορτίφ είδα την Μάστανγκ με τα 350....σοκ!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @lap last edited by

                  Μα βρε Φανη το κριτήριο αξιολόγησης δεν είναι το αν 'πάνε καλά' το κριτήριο που έχουμε θέσει στη συζήτηση είναι η σπορτιφ αίσθηση οδήγησης που προσφέρουν.

                  Εσυ μάλλον μπερδεύεις τους ορους  'αξιόπιστο' (υπό προϋποθέσεις) με το 'σπορτιφ' .

                  1. Τίποτα δεν μπερδεύω.

                  2. Εαν ξέρεις να το οδγήσεις μια χαρά σπρτίφ αίσθηση έχει (είναι ίδια συζήτηση που είχατε για τα ατμοσφαιρικά...δεν τα πάς το ίδιο με τα τούρμπο), εαν δεν ξέρεις δεν έχει, απλά πράγματα.

                  3. Τα ηλεκχτρικά δλδ που έχουν μια σχέση δεν έχουν σπορτίφ αίσθηση επειδή δεν έχουν dsg? Εγώ μια χαρά σπορτίφ είδα την Μάστανγκ με τα 350....σοκ!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap @fanis75 last edited by

                    Τα dsg θυμίζουν τα κιβωτια των άγωνιστικων αυτοκινήτων με σειριακή λειτουργία. Ο δε κινητηρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς. Πέρα δηλαδή από τις ταχύτατες αλλαγές σχέσεων διαχέεται η αισθηση του κινητηρα σε όλο το σύστημα διεύθυνσης και στην συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου.

                    Πως γίνεται λοιπόν με τον 'σωστό τρόπο οδήγηση', όπως λες, να αντισταθμίσεις την άμεση σύνδεση κινητήρα/τροχών ενος dsg με εναν απλό torque convertor και με τα λιτρα λάδιου αυτού που μεσολαβούν μεταξύ κινητήρα και τροχών;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @lap last edited by

                      Τα dsg θυμίζουν τα κιβωτια των άγωνιστικων αυτοκινήτων με σειριακή λειτουργία. Ο δε κινητηρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς. Πέρα δηλαδή από τις ταχύτατες αλλαγές σχέσεων διαχέεται η αισθηση του κινητηρα σε όλο το σύστημα διεύθυνσης και στην συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου.

                      Πως γίνεται λοιπόν με τον 'σωστό τρόπο οδήγηση', όπως λες, να αντισταθμίσεις την άμεση σύνδεση κινητήρα/τροχών ενος dsg με εναν απλό torque convertor και με τα λιτρα λάδιου αυτού που μεσολαβούν μεταξύ κινητήρα και τροχών;

                      Εεεε???

                      1. Αγωνιστικά? Σειριακά? ΚΑΜΙΑ σχέση...άλλη λειτουργία και σχεδίαση. Άσε τι λένε τα δελτία τύπου.

                      2. Και τα DSG συμπλέκτη έχουν που είδες την απευθείας σύνδεση?

                      3. Εδώ και 25 χρόνια περίπου ο μετατροπέας κλειδώνει και δεν μεσολαβεί το λάδι μετά από κάποια σχέση, πλέον συνήθως από την 2α.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @lap last edited by

                        Τα dsg θυμίζουν τα κιβωτια των άγωνιστικων αυτοκινήτων με σειριακή λειτουργία. Ο δε κινητηρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς. Πέρα δηλαδή από τις ταχύτατες αλλαγές σχέσεων διαχέεται η αισθηση του κινητηρα σε όλο το σύστημα διεύθυνσης και στην συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου.

                        Πως γίνεται λοιπόν με τον 'σωστό τρόπο οδήγηση', όπως λες, να αντισταθμίσεις την άμεση σύνδεση κινητήρα/τροχών ενος dsg με εναν απλό torque convertor και με τα λιτρα λάδιου αυτού που μεσολαβούν μεταξύ κινητήρα και τροχών;

                        Εεεε???

                        1. Αγωνιστικά? Σειριακά? ΚΑΜΙΑ σχέση...άλλη λειτουργία και σχεδίαση. Άσε τι λένε τα δελτία τύπου.

                        2. Και τα DSG συμπλέκτη έχουν που είδες την απευθείας σύνδεση?

                        3. Εδώ και 25 χρόνια περίπου ο μετατροπέας κλειδώνει και δεν μεσολαβεί το λάδι μετά από κάποια σχέση, πλέον συνήθως από την 2α.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @fanis75 last edited by

                          1.Ξέρω πως λειτουργούν. Τα dsg κτλ προσπάθησαν να μιμηθούν σε αίσθηση τους dog clutches

                          και το πέτυχαν αρκετά καλά στα ακριβά μοντελα.

                          1. Στο το ότι το ένα είναι στέρεο υλικό και το άλλο τυμπανο γεμάτο λάδι.

                          3.Στα πολύ χαμηλά δεν γινεται σύνδεση του συμπλεκτη για κλείδωμα του μετατροπεα για να μην έχει ρεταρισμα το αυτοκινητο. Γίνεται σε υψηλοτερες ταχυτητες κινησης και οχι παντοτε στις ίδιες συνθηκες, ο ηλ εγκέφαλος επιλεγει. Σε άλλα κιβωτια αυτό γίνεται στην 3η, σε άλλα στην 4η κτλ

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus @fanis75 last edited by

                            REALZEUS wrote:

                            Φάνη παραλογίζεσαι. Ειδικά σε γρήγορα αυτοκίνητα ο μετατροπέας είναι παράταιρος. Επίσης ο Τούντας που το έγραψε αυτό είναι πολύ καλό χέρι!!!

                            Εαν ξέρεις να το πας δεν είναι, όλες οι Corvette είνα από δαύτο (πρίν τα κάνουν σκατά) και μια χαρά πήγαιναν. Μπορεί να είναι καλός ο Τούντας αλλά δεν ξέρει να οδηγεί σωστά αυτόματα με μετατροπέα, θέλει την απότομη εμπλοκή του διπλοσύμπλεκτου μάλλον.

                            Το κόλλημά σου δεν παίζεται! Φέρνεις ως παράδειγμα τις παλιές Corvette, που είχαν σουστόφυλλα και κινητήρα με πλάγιο εκκεντροφόρο! Χαχαχα!!! Έγιναν επιτέλους σύγχρονες, όπως είναι εδώ και χρόνια οι Ferrari, McLaren, Lamborghini κλπ και δεν σου αρέσουν! Φυσικά προτιμάει την αμεσότητα του διπλοσύμπλεκτου από τον λήθαργο του μετατροπέα. Για σπορ αυτοκίνητο μιλάμε, όχι για λιμουζίνα. Α ρε Φάνη... χαχα!

                            ΥΓ: Υπάρχουν πολλά αγωνιστικά με διπλοσύμπλεκτα. Άλλωστε το 1ο διπλοσύμπλεκτο μπήκε σε αγωνιστικό πρωτότυπο της Porsche.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @fanis75 last edited by

                              REALZEUS wrote:

                              Φάνη παραλογίζεσαι. Ειδικά σε γρήγορα αυτοκίνητα ο μετατροπέας είναι παράταιρος. Επίσης ο Τούντας που το έγραψε αυτό είναι πολύ καλό χέρι!!!

                              Εαν ξέρεις να το πας δεν είναι, όλες οι Corvette είνα από δαύτο (πρίν τα κάνουν σκατά) και μια χαρά πήγαιναν. Μπορεί να είναι καλός ο Τούντας αλλά δεν ξέρει να οδηγεί σωστά αυτόματα με μετατροπέα, θέλει την απότομη εμπλοκή του διπλοσύμπλεκτου μάλλον.

                              Το κόλλημά σου δεν παίζεται! Φέρνεις ως παράδειγμα τις παλιές Corvette, που είχαν σουστόφυλλα και κινητήρα με πλάγιο εκκεντροφόρο! Χαχαχα!!! Έγιναν επιτέλους σύγχρονες, όπως είναι εδώ και χρόνια οι Ferrari, McLaren, Lamborghini κλπ και δεν σου αρέσουν! Φυσικά προτιμάει την αμεσότητα του διπλοσύμπλεκτου από τον λήθαργο του μετατροπέα. Για σπορ αυτοκίνητο μιλάμε, όχι για λιμουζίνα. Α ρε Φάνη... χαχα!

                              ΥΓ: Υπάρχουν πολλά αγωνιστικά με διπλοσύμπλεκτα. Άλλωστε το 1ο διπλοσύμπλεκτο μπήκε σε αγωνιστικό πρωτότυπο της Porsche.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus @fanis75 last edited by

                                REALZEUS wrote:

                                Φάνη παραλογίζεσαι. Ειδικά σε γρήγορα αυτοκίνητα ο μετατροπέας είναι παράταιρος. Επίσης ο Τούντας που το έγραψε αυτό είναι πολύ καλό χέρι!!!

                                Εαν ξέρεις να το πας δεν είναι, όλες οι Corvette είνα από δαύτο (πρίν τα κάνουν σκατά) και μια χαρά πήγαιναν. Μπορεί να είναι καλός ο Τούντας αλλά δεν ξέρει να οδηγεί σωστά αυτόματα με μετατροπέα, θέλει την απότομη εμπλοκή του διπλοσύμπλεκτου μάλλον.

                                Το κόλλημά σου δεν παίζεται! Φέρνεις ως παράδειγμα τις παλιές Corvette, που είχαν σουστόφυλλα και κινητήρα με πλάγιο εκκεντροφόρο! Χαχαχα!!! Έγιναν επιτέλους σύγχρονες, όπως είναι εδώ και χρόνια οι Ferrari, McLaren, Lamborghini κλπ και δεν σου αρέσουν! Φυσικά προτιμάει την αμεσότητα του διπλοσύμπλεκτου από τον λήθαργο του μετατροπέα. Για σπορ αυτοκίνητο μιλάμε, όχι για λιμουζίνα. Α ρε Φάνη... χαχα!

                                ΥΓ: Υπάρχουν πολλά αγωνιστικά με διπλοσύμπλεκτα. Άλλωστε το 1ο διπλοσύμπλεκτο μπήκε σε αγωνιστικό πρωτότυπο της Porsche.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @fanis75 last edited by

                                  REALZEUS wrote:

                                  Φάνη παραλογίζεσαι. Ειδικά σε γρήγορα αυτοκίνητα ο μετατροπέας είναι παράταιρος. Επίσης ο Τούντας που το έγραψε αυτό είναι πολύ καλό χέρι!!!

                                  Εαν ξέρεις να το πας δεν είναι, όλες οι Corvette είνα από δαύτο (πρίν τα κάνουν σκατά) και μια χαρά πήγαιναν. Μπορεί να είναι καλός ο Τούντας αλλά δεν ξέρει να οδηγεί σωστά αυτόματα με μετατροπέα, θέλει την απότομη εμπλοκή του διπλοσύμπλεκτου μάλλον.

                                  Το κόλλημά σου δεν παίζεται! Φέρνεις ως παράδειγμα τις παλιές Corvette, που είχαν σουστόφυλλα και κινητήρα με πλάγιο εκκεντροφόρο! Χαχαχα!!! Έγιναν επιτέλους σύγχρονες, όπως είναι εδώ και χρόνια οι Ferrari, McLaren, Lamborghini κλπ και δεν σου αρέσουν! Φυσικά προτιμάει την αμεσότητα του διπλοσύμπλεκτου από τον λήθαργο του μετατροπέα. Για σπορ αυτοκίνητο μιλάμε, όχι για λιμουζίνα. Α ρε Φάνη... χαχα!

                                  ΥΓ: Υπάρχουν πολλά αγωνιστικά με διπλοσύμπλεκτα. Άλλωστε το 1ο διπλοσύμπλεκτο μπήκε σε αγωνιστικό πρωτότυπο της Porsche.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus @fanis75 last edited by

                                    REALZEUS wrote:

                                    Φάνη παραλογίζεσαι. Ειδικά σε γρήγορα αυτοκίνητα ο μετατροπέας είναι παράταιρος. Επίσης ο Τούντας που το έγραψε αυτό είναι πολύ καλό χέρι!!!

                                    Εαν ξέρεις να το πας δεν είναι, όλες οι Corvette είνα από δαύτο (πρίν τα κάνουν σκατά) και μια χαρά πήγαιναν. Μπορεί να είναι καλός ο Τούντας αλλά δεν ξέρει να οδηγεί σωστά αυτόματα με μετατροπέα, θέλει την απότομη εμπλοκή του διπλοσύμπλεκτου μάλλον.

                                    Το κόλλημά σου δεν παίζεται! Φέρνεις ως παράδειγμα τις παλιές Corvette, που είχαν σουστόφυλλα και κινητήρα με πλάγιο εκκεντροφόρο! Χαχαχα!!! Έγιναν επιτέλους σύγχρονες, όπως είναι εδώ και χρόνια οι Ferrari, McLaren, Lamborghini κλπ και δεν σου αρέσουν! Φυσικά προτιμάει την αμεσότητα του διπλοσύμπλεκτου από τον λήθαργο του μετατροπέα. Για σπορ αυτοκίνητο μιλάμε, όχι για λιμουζίνα. Α ρε Φάνη... χαχα!

                                    ΥΓ: Υπάρχουν πολλά αγωνιστικά με διπλοσύμπλεκτα. Άλλωστε το 1ο διπλοσύμπλεκτο μπήκε σε αγωνιστικό πρωτότυπο της Porsche.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                      Το κόλλημά σου δεν παίζεται! Φέρνεις ως παράδειγμα τις παλιές Corvette, που είχαν σουστόφυλλα και κινητήρα με πλάγιο εκκεντροφόρο! Χαχαχα!!! Έγιναν επιτέλους σύγχρονες, όπως είναι εδώ και χρόνια οι Ferrari, McLaren, Lamborghini κλπ και δεν σου αρέσουν! Φυσικά προτιμάει την αμεσότητα του διπλοσύμπλεκτου από τον λήθαργο του μετατροπέα. Για σπορ αυτοκίνητο μιλάμε, όχι για λιμουζίνα. Α ρε Φάνη... χαχα!

                                      Σαφώς προτιμώ τις παλιές...αληθινά αυτοκίνητα (muscles cars και ήθελε cojones να τις πάς αλλά είχε και την μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση τότε), όχι νούλες που έγινε η νέα. Ferarri θαυμάζω (μόνο 360 έχω οδηγήσει και μια παλιά 328GTB με χτένι) και ποτέ δεν θα αγόραζα...δεν μου αρέσουν. Εγώ θέλω V8 με άπειρα κυβικά...είμαι της Αμερικάνικης σχολής στα supercars....αχαχα! Δώσε μου παλιό Αμερικάνικο....αυτά γουστάρω!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                        Το κόλλημά σου δεν παίζεται! Φέρνεις ως παράδειγμα τις παλιές Corvette, που είχαν σουστόφυλλα και κινητήρα με πλάγιο εκκεντροφόρο! Χαχαχα!!! Έγιναν επιτέλους σύγχρονες, όπως είναι εδώ και χρόνια οι Ferrari, McLaren, Lamborghini κλπ και δεν σου αρέσουν! Φυσικά προτιμάει την αμεσότητα του διπλοσύμπλεκτου από τον λήθαργο του μετατροπέα. Για σπορ αυτοκίνητο μιλάμε, όχι για λιμουζίνα. Α ρε Φάνη... χαχα!

                                        Σαφώς προτιμώ τις παλιές...αληθινά αυτοκίνητα (muscles cars και ήθελε cojones να τις πάς αλλά είχε και την μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση τότε), όχι νούλες που έγινε η νέα. Ferarri θαυμάζω (μόνο 360 έχω οδηγήσει και μια παλιά 328GTB με χτένι) και ποτέ δεν θα αγόραζα...δεν μου αρέσουν. Εγώ θέλω V8 με άπειρα κυβικά...είμαι της Αμερικάνικης σχολής στα supercars....αχαχα! Δώσε μου παλιό Αμερικάνικο....αυτά γουστάρω!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                          Το κόλλημά σου δεν παίζεται! Φέρνεις ως παράδειγμα τις παλιές Corvette, που είχαν σουστόφυλλα και κινητήρα με πλάγιο εκκεντροφόρο! Χαχαχα!!! Έγιναν επιτέλους σύγχρονες, όπως είναι εδώ και χρόνια οι Ferrari, McLaren, Lamborghini κλπ και δεν σου αρέσουν! Φυσικά προτιμάει την αμεσότητα του διπλοσύμπλεκτου από τον λήθαργο του μετατροπέα. Για σπορ αυτοκίνητο μιλάμε, όχι για λιμουζίνα. Α ρε Φάνη... χαχα!

                                          Σαφώς προτιμώ τις παλιές...αληθινά αυτοκίνητα (muscles cars και ήθελε cojones να τις πάς αλλά είχε και την μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση τότε), όχι νούλες που έγινε η νέα. Ferarri θαυμάζω (μόνο 360 έχω οδηγήσει και μια παλιά 328GTB με χτένι) και ποτέ δεν θα αγόραζα...δεν μου αρέσουν. Εγώ θέλω V8 με άπειρα κυβικά...είμαι της Αμερικάνικης σχολής στα supercars....αχαχα! Δώσε μου παλιό Αμερικάνικο....αυτά γουστάρω!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                            Το κόλλημά σου δεν παίζεται! Φέρνεις ως παράδειγμα τις παλιές Corvette, που είχαν σουστόφυλλα και κινητήρα με πλάγιο εκκεντροφόρο! Χαχαχα!!! Έγιναν επιτέλους σύγχρονες, όπως είναι εδώ και χρόνια οι Ferrari, McLaren, Lamborghini κλπ και δεν σου αρέσουν! Φυσικά προτιμάει την αμεσότητα του διπλοσύμπλεκτου από τον λήθαργο του μετατροπέα. Για σπορ αυτοκίνητο μιλάμε, όχι για λιμουζίνα. Α ρε Φάνη... χαχα!

                                            Σαφώς προτιμώ τις παλιές...αληθινά αυτοκίνητα (muscles cars και ήθελε cojones να τις πάς αλλά είχε και την μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση τότε), όχι νούλες που έγινε η νέα. Ferarri θαυμάζω (μόνο 360 έχω οδηγήσει και μια παλιά 328GTB με χτένι) και ποτέ δεν θα αγόραζα...δεν μου αρέσουν. Εγώ θέλω V8 με άπειρα κυβικά...είμαι της Αμερικάνικης σχολής στα supercars....αχαχα! Δώσε μου παλιό Αμερικάνικο....αυτά γουστάρω!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 24 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr