Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Adaptive Cruise Control (ACC) και σύγχρονα συστήματα άνεσης/ασφάλειας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Adaptive Cruise Control (ACC) και σύγχρονα συστήματα άνεσης/ασφάλειας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    46
    1067
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      que2 last edited by

      Η περιγραφή του Mastora δίνει σε μεγάλο βαθμό την πραγματικότητα όσον αφορά τη λειτουργία του acc, και όπως φαίνεται είναι παρόμοια στις περισσότερες μάρκες. Το χρησιμοποιώ εδώ και σχεδόν δυο χρόνια που έχω το polo και προσωπικά στα μακρινά ταξίδια το βρίσκω μια χαρά εξυπηρετικό. Υπάρχουν και κάποια κολπάκια που σε διευκολύνουν, όπως το άναμμα του αριστερού φλας όταν θέλεις να προσπεράσεις κάποιον ενώ ταυτόχρονα σε προσπερνάει κάποιος άλλος, έτσι ώστε να μην σε κόψει την ώρα που πλησιάζεις τον μπροστινό, το ίδιο προς τα δεξιά όμως δε σου επιτρέπει να το κάνεις για λόγους ασφαλείας. Επίσης αν πατήσεις φρένο, μπορείς να το επαναφέρεις με το πάτημα του resume. Γενικά χρειάζεται να οδηγείς με γραμμές ώστε τα ραντάρ να διαβάζουν σωστά. Πάντως σε σχέση με το απλό cc είναι μακράν πιο χρήσιμο και λειτουργικό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • O
        otokomae @mastoras78 last edited by

        otokomae wrote:

        Μόνο ο οδηγός του Σαββατοκύριακου χρησιμοποιεί το acc  έτσι.

        Θα 'χαρώ' να σε πετύχω ένα ΣΚ να σου μάθω να οδηγείς 

        Από αυτά που γράφεις κατά καιρούς εκτός από άσχετος-πουθενάς αποδεικνύεσαι και βαθύτατα κομπλεξικός..

        #Ante_Geia   #low_lifers

        Κοίτα να μάθεις που χρησιμοποιείται το acc. Κάθε Σ/Κ. Όσο για τους χαρακτηρισμούς, τους επιστρέφω. Έχεις ειδικότητα στις αθλιότητες. Δεν πρόκειται να απαντήσω ξανά. Γράψε ότι γελοιοτητα θέλεις. Τέλος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 9
        • O
          otokomae @mastoras78 last edited by

          otokomae wrote:

          Μόνο ο οδηγός του Σαββατοκύριακου χρησιμοποιεί το acc  έτσι.

          Θα 'χαρώ' να σε πετύχω ένα ΣΚ να σου μάθω να οδηγείς 

          Από αυτά που γράφεις κατά καιρούς εκτός από άσχετος-πουθενάς αποδεικνύεσαι και βαθύτατα κομπλεξικός..

          #Ante_Geia   #low_lifers

          Κοίτα να μάθεις που χρησιμοποιείται το acc. Κάθε Σ/Κ. Όσο για τους χαρακτηρισμούς, τους επιστρέφω. Έχεις ειδικότητα στις αθλιότητες. Δεν πρόκειται να απαντήσω ξανά. Γράψε ότι γελοιοτητα θέλεις. Τέλος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • mastoras78
            mastoras78 last edited by

            Η αντίληψη σου είναι τέτοια που ακόμα δεν έχεις καταλάβει για τι συζητάμε.. Και ζητάς και τα ρέστα για κάτι που εσύ ξεκίνησες.. Ουδεμία σωτηρία.

            #the_end

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • mastoras78
              mastoras78 @que2 last edited by

              Η περιγραφή του Mastora δίνει σε μεγάλο βαθμό την πραγματικότητα όσον αφορά τη λειτουργία του acc, και όπως φαίνεται είναι παρόμοια στις περισσότερες μάρκες. Το χρησιμοποιώ εδώ και σχεδόν δυο χρόνια που έχω το polo και προσωπικά στα μακρινά ταξίδια το βρίσκω μια χαρά εξυπηρετικό. Υπάρχουν και κάποια κολπάκια που σε διευκολύνουν, όπως το άναμμα του αριστερού φλας όταν θέλεις να προσπεράσεις κάποιον ενώ ταυτόχρονα σε προσπερνάει κάποιος άλλος, έτσι ώστε να μην σε κόψει την ώρα που πλησιάζεις τον μπροστινό, το ίδιο προς τα δεξιά όμως δε σου επιτρέπει να το κάνεις για λόγους ασφαλείας. Επίσης αν πατήσεις φρένο, μπορείς να το επαναφέρεις με το πάτημα του resume. Γενικά χρειάζεται να οδηγείς με γραμμές ώστε τα ραντάρ να διαβάζουν σωστά. Πάντως σε σχέση με το απλό cc είναι μακράν πιο χρήσιμο και λειτουργικό.

              @que2   Σε έχει φέρει ποτέ η χρήση του σε δύσκολη θέση ? Από ποιά ταχύτητα και πάνω σε αφήνει να το ενεργοποιείς ? Ευχαριστώ

              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
              #tsekourato_ksevrakoma

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • Q
                que2 last edited by

                Αν θυμάμαι καλά η χαμηλότερη ταχύτητα που το ενεργοποίησα ήταν περίπου 30km/h, δουλεύει από 0 μέχρι 210km/h όντας με dsg. Ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες πόλης ανταποκρίνεται καλά, αλλά δεν το συνιστώ για χρήση εντός πόλης , ίσως σε κάποιες άλλες χώρες .....Μια δυο φορές με ψιλοτρόμαξε όταν πλησίαζε το προπορευόμενο αυτοκίνητο πιο γρήγορα απ' ότι περίμενα και φρέναρα εγώ. Γενικά θέλει μια εξοικείωση μέχρι να καταλάβεις τον τρόπο που δουλεύει, να κάνεις και αρκετούς πειραματισμούς  σε διαφορετικές καταστάσεις ώστε να ξέρεις πως αντιδρά. Προσωπικά μου αρέσει σαν βοήθημα, θέλει όμως να έχεις το νου σου, δεν αντικαθιστά τον οδηγό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • m3rlin
                  m3rlin last edited by

                  Το συγκεκριμένο το έχω εντοπίσει και εγώ στην λειτουργία του ACC, αλλά πιστεύω ότι αν το μάθεις ειναι σωτηριο. Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ και αστικά φουλ. Το χρησιμοποιώ ακόμα και σε δρόμους όπως η Θηβών, η Ανατολικής Ρωμυλίας αν την ξέρετε και γενικά όπου έχει ροη. Με 2 παραδοχές όμως.

                  1ον, όταν πηγαίνεις σε ροή και φιλτράρουν μηχανές αριστερα δεξιά πρέπει να το επενεργοποιήσεις γιατί στιγμιαία πιάνει τις μηχανές και επιταχύνει και μετά το μπροστινό όπου κόβει απότομα. Τότε το βγάζω και το ξαναβάζω όταν περάσουν οι μηχανές.

                  2ον, ακριβώς στην περίπτωση που αναφέρει ο μάστορας το απενεργοποιώ γιατί κάνει ακριβώς αυτό. Δεν τα πάει καλά σε πλήρη ακινητοποίηση του μπροστινού, τουλάχιστον σε Fiesta 2017. Αν ο μπροστά σταματήσει φυσιολογικά δεν έχεις θέμα.

                  Βέβαια για να διαπιστώσεις τα παραπάνω πρέπει να έχεις τριβή με το σύστημα και απλά έκατσε στο μάστορα αυτό σε άτυχη στιγμή πιστεύω. Αν δεν είχε γίνει το μπαμ, απλώς θα είχε μάθει οτι το κάνει και θα είχε διαφορετικη αντίδραση.

                  Για μένα είναι μέσα στα 2-3 που θεωρώ απαραίτητα στο επόμενο αυτοκίνητο μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 3 / 3
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr