Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γυρναει η μιζα αλλα δεν βαζει μπροστα smart 2001
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Γυρναει η μιζα αλλα δεν βαζει μπροστα smart 2001
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    5685
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefa19 last edited by

      Τις τελευταιες μερες εχω ενα θεμα με ενα smart 2001. Δεν φαινεται να ειναι θεμα μπαταριας καταρχην (αν και 5ετιας), μιζαρει κανονικοτατα. Συνηθως με την 3η ή 4η προσπαθεια παιρνει μπρος, και σαν να παει να σβησει οποτε σε νεκρα δινω λιγο γκαζι να κρατησει και μετα κινειται κανονικα. Το αυτοκινητο στο ρελαντι τρεμει αρκετα ομως και δεν μου εχει σβησει (ακομα) εν κινηση.

      To προβλημα πρωτοξεκινησε οταν εκανα μια μικρη ανηφορικη διαδρομη (Αγια κορη - Ολυμπο) για οποιον ξερει, αλλα σε ισιο δρομο μετα στην επιστροφη παρατηρησα οτι δεν ειχε δυναμη πλεον το αυτοκινητο να τρεξει πανω απο 75χλμ την ωρα και απο κει και μετα αρχισαν τα παρατραγουδα.

      Απο ενα γνωστο μου που εχει συνεργειο αλλα δεν ειχε την υποδομη για να ανεβασει smart ή να μπει υπογεια, με παρεπεμψε σε φιλο του που εξειδικευεται σε smart κ γενικοτερα mercedes.

      Αλλαξαμε φιλτρο λαδιου, τα λαδια, φιλτρο βενζινης, μπουζια (τα οποια μου ειπε οτι ηταν σχεδον καμμενα).

      Λαδι καιει 1 λιτρο το μηνα, αλλα υποψιν οτι κανει καθε μηνα απο 500-1000χλμ και εχει ηδη 134.000χλμ.

      Την τελευταια βδομαδα που παρουσιασε το προβλημα, μου εφαγε 1 λιτρο λαδι μεσα σε μια εβδομαδα. Τα καυσαερια που εβγαιναν απο την εξατμιση βρωμοκοπουσαν πολυ αλλιωτικα, σαν να εκανες καρβουνο ψητα στη σχαρα και με πολυ γκαζι σε νεκρα αρχισε να ακουγεται σαν τρακτερ. Επισης δυσκολευοταν να επιταχυνει απο σταματημενο πχ σε φαναρι και να ανεβασει σε δευτερα, αργουσε και ετρωγα κορνες.

      Μετα το συνεργειο, ολα δουλευουν ρολοι στην αρχη. Βαζει μπρος αμεσως, οδηγαω κανα τεταρτο, φτανω σπιτι. Δεν προλαβε να κρατησει η χαρα.οτι εσταξα 90€ και ξεμπεδεψα. Και εκει τα εφτυσε. Μιζαρει κανονικα αλλα μπρος δεν βαζει με τιποτα. Προσπαθησα πολλες φορες τιποτα. Λετε να ειναι η μπαταρια ? Εχω μια γιγαντια μπαταρια φωτοβολταικων 180Ah να δοκιμασω, αλλα δεν ξερω πως στην ευχη βγαινει η μπαταρια απο το συγκεκριμενο σμαρτ. Εχει ενα πραγμα σαν σκληρο φελιζολ κατω απο το καθισμα του συνοδηγου και σε μια προσπαθεια παραλιγο να το διαλυσω. Αν και δεν πιστευω να ειναι η μπαταρια, τι αλλο μπορει να ειναι ? Κατι ακουσα οτι αν τρεμει το αυτοκινητο παιζει να ειναι ο πολλαπλασιαστης. Ρελε μιζας ? Τρομπα βενζινης ? Βενζινη βαζω χρονια απο το ιδιο πρατηριο παντα (εκο) και ποτε δεν αντιμετωπισα το παραμικρο θεμα. Μηπως να το φουλαρω βενζινη και βλεπουμε ? Τελευταια γενικα το οδηγουσα με 1 απο τις 5 γραμμες στη σταθμη καυσιμου και αρκετες φορες στη ρεζεβα αν παιζει ρολο και εκανα καμια ζημια ετσι.

      Το μονο που εμεινε να δοκιμασω, ειναι ξανα σε φουλ κρυα μηχανη. Εκτος και αν απο την αλλαγη φιλτρου βενζινης, χρειαστηκε να το φουλαρω αρκετα στο πρατηριο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefa19 last edited by

        Τις τελευταιες μερες εχω ενα θεμα με ενα smart 2001. Δεν φαινεται να ειναι θεμα μπαταριας καταρχην (αν και 5ετιας), μιζαρει κανονικοτατα. Συνηθως με την 3η ή 4η προσπαθεια παιρνει μπρος, και σαν να παει να σβησει οποτε σε νεκρα δινω λιγο γκαζι να κρατησει και μετα κινειται κανονικα. Το αυτοκινητο στο ρελαντι τρεμει αρκετα ομως και δεν μου εχει σβησει (ακομα) εν κινηση.

        To προβλημα πρωτοξεκινησε οταν εκανα μια μικρη ανηφορικη διαδρομη (Αγια κορη - Ολυμπο) για οποιον ξερει, αλλα σε ισιο δρομο μετα στην επιστροφη παρατηρησα οτι δεν ειχε δυναμη πλεον το αυτοκινητο να τρεξει πανω απο 75χλμ την ωρα και απο κει και μετα αρχισαν τα παρατραγουδα.

        Απο ενα γνωστο μου που εχει συνεργειο αλλα δεν ειχε την υποδομη για να ανεβασει smart ή να μπει υπογεια, με παρεπεμψε σε φιλο του που εξειδικευεται σε smart κ γενικοτερα mercedes.

        Αλλαξαμε φιλτρο λαδιου, τα λαδια, φιλτρο βενζινης, μπουζια (τα οποια μου ειπε οτι ηταν σχεδον καμμενα).

        Λαδι καιει 1 λιτρο το μηνα, αλλα υποψιν οτι κανει καθε μηνα απο 500-1000χλμ και εχει ηδη 134.000χλμ.

        Την τελευταια βδομαδα που παρουσιασε το προβλημα, μου εφαγε 1 λιτρο λαδι μεσα σε μια εβδομαδα. Τα καυσαερια που εβγαιναν απο την εξατμιση βρωμοκοπουσαν πολυ αλλιωτικα, σαν να εκανες καρβουνο ψητα στη σχαρα και με πολυ γκαζι σε νεκρα αρχισε να ακουγεται σαν τρακτερ. Επισης δυσκολευοταν να επιταχυνει απο σταματημενο πχ σε φαναρι και να ανεβασει σε δευτερα, αργουσε και ετρωγα κορνες.

        Μετα το συνεργειο, ολα δουλευουν ρολοι στην αρχη. Βαζει μπρος αμεσως, οδηγαω κανα τεταρτο, φτανω σπιτι. Δεν προλαβε να κρατησει η χαρα.οτι εσταξα 90€ και ξεμπεδεψα. Και εκει τα εφτυσε. Μιζαρει κανονικα αλλα μπρος δεν βαζει με τιποτα. Προσπαθησα πολλες φορες τιποτα. Λετε να ειναι η μπαταρια ? Εχω μια γιγαντια μπαταρια φωτοβολταικων 180Ah να δοκιμασω, αλλα δεν ξερω πως στην ευχη βγαινει η μπαταρια απο το συγκεκριμενο σμαρτ. Εχει ενα πραγμα σαν σκληρο φελιζολ κατω απο το καθισμα του συνοδηγου και σε μια προσπαθεια παραλιγο να το διαλυσω. Αν και δεν πιστευω να ειναι η μπαταρια, τι αλλο μπορει να ειναι ? Κατι ακουσα οτι αν τρεμει το αυτοκινητο παιζει να ειναι ο πολλαπλασιαστης. Ρελε μιζας ? Τρομπα βενζινης ? Βενζινη βαζω χρονια απο το ιδιο πρατηριο παντα (εκο) και ποτε δεν αντιμετωπισα το παραμικρο θεμα. Μηπως να το φουλαρω βενζινη και βλεπουμε ? Τελευταια γενικα το οδηγουσα με 1 απο τις 5 γραμμες στη σταθμη καυσιμου και αρκετες φορες στη ρεζεβα αν παιζει ρολο και εκανα καμια ζημια ετσι.

        Το μονο που εμεινε να δοκιμασω, ειναι ξανα σε φουλ κρυα μηχανη. Εκτος και αν απο την αλλαγη φιλτρου βενζινης, χρειαστηκε να το φουλαρω αρκετα στο πρατηριο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          anestis-m last edited by

          Για αρχή πρέπει να πας σε ένα συνεργείο να μετρήσουν την συμπίεση όπως επίσης όπως ανάφερες να γίνει έλεγχος της αντλίας καυσίμου. Ένα άλλο που σκέφτομαι είναι ο αισθητήρας στροφάλου

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • T
            tutuyo last edited by

            Με καταναλώση ενα λιτρο λαδι το μηνα και μετα ενα λιτρο λαδι την βδομαδα δεν εχεις μοτερ. Εχεις κατι σαν μοτερ.

            Στο συνεργειο που το πηγες τι σου ειπαν?

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • S
              stefa19 last edited by

              Τελικα εβαλε μπρος με κρυα μηχανη αμεσως. Με ζεστη μηχανη δεν βαζει μπρος. Αρα αποκλειουμε μπαταρια. Το 1 λιτρο τη βδομαδα αρχισε να το τρωει μονο οταν αρχισε το συγκεκριμενο προβλημα. Αλλα γενικα αυτοκινητα παλια με πανω απο 100.000χλμ τρωνε λαδια. Και δεδομενου οτι κανει 30χλμ τη μερα, αρα 900χλμ το μηνα δεν ειναι και περιεργο να τρωει 1 λιτρο λαδι. Απο το να αλλαξω τα πιστονια που μαλλον ευθυνονται για την καταναλωση λαδιου αν θυμαμαι καλα που ειχα διαβασει καπου, πιο πολυ συμφερει να παιρνω λαδι καθε μηνα.

              Στο συνεργειο ηταν βαριεστημενοι οι υπαλληλοι, οταν τους ρωτησα γιατι καιει τοσο λαδι και γιατι εφαγε 1 λιτρο την τελευταια βδομαδα που ειχα θεμα, δεν υπηρξε ουτε απαντηση, ουτε νευμα, απλα σαν να τους επιασα αδιαβαστους. Η μονη απαντηση ηταν βαλε το αυτοκιντο στη θεση ελεγχου για να το ρυθμισουμε. Πριν ξεκινησουν τις εργασιες, ο υπαλληλος το γκαζωσε αρκετα σε νεκρα και βγηκε πολυ μαυρη καπνιλα. Τωρα τα καυσαερια μυριζουν κανονικα.

              Αλλα καθολου απιθανο να ειναι ο αισθητηρας στροφαλου, γιατι βλεπω στα συμπτωματα οτι τρεμει η μηχανη στο ρελαντι, ενω εν κινησει δεν τρεμει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • A
                anestis-m last edited by

                Αν θες μπορείς να το πας σε άλλο συνεργείο και να δεις τι θα σε πούν. Πάντως αυτό που είπες για την κατανάλωση λαδιού δεν ισχύει. Το δικό μου ( Ford Focus C-MAX 1.6 2004 μοντέλο) έχει 227.000 χλμ και δεν καίει σχεδόν καθόλου λάδια

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • M
                  margm last edited by

                  Τις τελευταιες μερες εχω ενα θεμα με ενα smart 2001. Δεν φαινεται να ειναι θεμα μπαταριας καταρχην (αν και 5ετιας), μιζαρει κανονικοτατα. Συνηθως με την 3η ή 4η προσπαθεια παιρνει μπρος, και σαν να παει να σβησει οποτε σε νεκρα δινω λιγο γκαζι να κρατησει και μετα κινειται κανονικα. Το αυτοκινητο στο ρελαντι τρεμει αρκετα ομως και δεν μου εχει σβησει (ακομα) εν κινηση.

                  To προβλημα πρωτοξεκινησε οταν εκανα μια μικρη ανηφορικη διαδρομη (Αγια κορη - Ολυμπο) για οποιον ξερει, αλλα σε ισιο δρομο μετα στην επιστροφη παρατηρησα οτι δεν ειχε δυναμη πλεον το αυτοκινητο να τρεξει πανω απο 75χλμ την ωρα και απο κει και μετα αρχισαν τα παρατραγουδα.

                  Απο ενα γνωστο μου που εχει συνεργειο αλλα δεν ειχε την υποδομη για να ανεβασει smart ή να μπει υπογεια, με παρεπεμψε σε φιλο του που εξειδικευεται σε smart κ γενικοτερα mercedes.

                  Αλλαξαμε φιλτρο λαδιου, τα λαδια, φιλτρο βενζινης, μπουζια (τα οποια μου ειπε οτι ηταν σχεδον καμμενα).

                  Λαδι καιει 1 λιτρο το μηνα, αλλα υποψιν οτι κανει καθε μηνα απο 500-1000χλμ και εχει ηδη 134.000χλμ.

                  Την τελευταια βδομαδα που παρουσιασε το προβλημα, μου εφαγε 1 λιτρο λαδι μεσα σε μια εβδομαδα. Τα καυσαερια που εβγαιναν απο την εξατμιση βρωμοκοπουσαν πολυ αλλιωτικα, σαν να εκανες καρβουνο ψητα στη σχαρα και με πολυ γκαζι σε νεκρα αρχισε να ακουγεται σαν τρακτερ. Επισης δυσκολευοταν να επιταχυνει απο σταματημενο πχ σε φαναρι και να ανεβασει σε δευτερα, αργουσε και ετρωγα κορνες.

                  Μετα το συνεργειο, ολα δουλευουν ρολοι στην αρχη. Βαζει μπρος αμεσως, οδηγαω κανα τεταρτο, φτανω σπιτι. Δεν προλαβε να κρατησει η χαρα.οτι εσταξα 90€ και ξεμπεδεψα. Και εκει τα εφτυσε. Μιζαρει κανονικα αλλα μπρος δεν βαζει με τιποτα. Προσπαθησα πολλες φορες τιποτα. Λετε να ειναι η μπαταρια ? Εχω μια γιγαντια μπαταρια φωτοβολταικων 180Ah να δοκιμασω, αλλα δεν ξερω πως στην ευχη βγαινει η μπαταρια απο το συγκεκριμενο σμαρτ. Εχει ενα πραγμα σαν σκληρο φελιζολ κατω απο το καθισμα του συνοδηγου και σε μια προσπαθεια παραλιγο να το διαλυσω. Αν και δεν πιστευω να ειναι η μπαταρια, τι αλλο μπορει να ειναι ? Κατι ακουσα οτι αν τρεμει το αυτοκινητο παιζει να ειναι ο πολλαπλασιαστης. Ρελε μιζας ? Τρομπα βενζινης ? Βενζινη βαζω χρονια απο το ιδιο πρατηριο παντα (εκο) και ποτε δεν αντιμετωπισα το παραμικρο θεμα. Μηπως να το φουλαρω βενζινη και βλεπουμε ? Τελευταια γενικα το οδηγουσα με 1 απο τις 5 γραμμες στη σταθμη καυσιμου και αρκετες φορες στη ρεζεβα αν παιζει ρολο και εκανα καμια ζημια ετσι.

                  Το μονο που εμεινε να δοκιμασω, ειναι ξανα σε φουλ κρυα μηχανη. Εκτος και αν απο την αλλαγη φιλτρου βενζινης, χρειαστηκε να το φουλαρω αρκετα στο πρατηριο.

                  Πρέπει να βρείς συνεργείο που να ασχοληθεί.

                  Ξεκίνα να μετρήσεις μια συμπίεση του μοτέρ . Όταν έβγαλες τα μπουζί που έγραψες είχαν λαδώσει κιόλας ;

                  Ως ένα σημείο είναι φυσιολογική η κατανάλωση , αλλά εσυ γράφεις μεγάλη καταναλωση λαδιου.

                  Θα πρότεινα πρώτα να βρείς συνεργείο , και να μην ξεκινήσεις να αλλάζεις αναλώσιμα , αλλά να δείς το κινητήρα του.

                  Αναλόγως και το κόστος αποφασίζεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • S
                    stefa19 last edited by

                    Αναγκαστικα θα το παω σε αλλο συνεργειο (παλιοτερα με το alfa romeo ειχε τοσα θεματα που κανενας δεν μπορουσε να βρει τι παιζει, σηκωσαν τα χερια και του αλλαξα τελικα μηχανη, κακες αναμνησεις με συνεργεια, τοσο ατυχος παντα να σκαω μια περιουσια και αποτελεσμα να μην βλεπω). Και τα 2 παλιοτερα μου αυτοκινητα (Fiat Brava και ειδικα το Alfa Romeo 146) εκαιγαν τονους λαδιων. Σημερα παλι τα ιδια. Βαζει μπρος αμεσως. Πεταζομαι μεχρι το μπακαλικο. Σε 2 λεπτο που βγηκα δεν ηθελε να ξαναβαλει. Επρεπε να περιμενω να κρυωσει η μηχανη. Καμια ιδεα γιατι μπορει να συμβαινει αυτο ? Αν δεν βρεθει λυση μου φαινεται θα το χω μονο για οδηγηση στις παγωνιες του χειμωνα. Αλλα πολυ φοβαμαι οτι θα παει ολη η μηχανη για αλλαγη.

                    Για τα μπουζια δεν μου ειπε κατι συγκεκριμενο, απλα οτι ηταν τηγανισμενα ή καπως ετσι.

                    Edit : Επισης παρατηρησα οτι το βεντιλατερ δεν αναβει πλεον, ολο το καλοκαιρι το εσβηνα με το βεντιλατερ να τρεχει για μερικα δευτερολεπτα αφου το σβησω, τωρα δεν αναβει καν ουτε με A/C και στην εκκινηση παλι τρεμει ολο το αυτοκινητο εκτος αν ειναι σε κινηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Δες τον αισθητήρα ψυχρής εκκίνησης, έχει να κάνει με τη θερμοκρασία των νερών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr