Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
S
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 7
  • Best 0
  • Groups 0

stefa19

@stefa19

Please enter occupation - Please enter your interests

0
Reputation
1
Profile views
7
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Dec 23, 2016, 8:48 PM Last Online Dec 23, 2016, 8:48 PM

stefa19 Unfollow Follow

Latest posts made by stefa19

  • RE: Γυρναει η μιζα αλλα δεν βαζει μπροστα smart 2001

    Αναγκαστικα θα το παω σε αλλο συνεργειο (παλιοτερα με το alfa romeo ειχε τοσα θεματα που κανενας δεν μπορουσε να βρει τι παιζει, σηκωσαν τα χερια και του αλλαξα τελικα μηχανη, κακες αναμνησεις με συνεργεια, τοσο ατυχος παντα να σκαω μια περιουσια και αποτελεσμα να μην βλεπω). Και τα 2 παλιοτερα μου αυτοκινητα (Fiat Brava και ειδικα το Alfa Romeo 146) εκαιγαν τονους λαδιων. Σημερα παλι τα ιδια. Βαζει μπρος αμεσως. Πεταζομαι μεχρι το μπακαλικο. Σε 2 λεπτο που βγηκα δεν ηθελε να ξαναβαλει. Επρεπε να περιμενω να κρυωσει η μηχανη. Καμια ιδεα γιατι μπορει να συμβαινει αυτο ? Αν δεν βρεθει λυση μου φαινεται θα το χω μονο για οδηγηση στις παγωνιες του χειμωνα. Αλλα πολυ φοβαμαι οτι θα παει ολη η μηχανη για αλλαγη.

    Για τα μπουζια δεν μου ειπε κατι συγκεκριμενο, απλα οτι ηταν τηγανισμενα ή καπως ετσι.

    Edit : Επισης παρατηρησα οτι το βεντιλατερ δεν αναβει πλεον, ολο το καλοκαιρι το εσβηνα με το βεντιλατερ να τρεχει για μερικα δευτερολεπτα αφου το σβησω, τωρα δεν αναβει καν ουτε με A/C και στην εκκινηση παλι τρεμει ολο το αυτοκινητο εκτος αν ειναι σε κινηση.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    S
    stefa19
    Aug 27, 2021, 12:38 PM
  • RE: Γυρναει η μιζα αλλα δεν βαζει μπροστα smart 2001

    Τελικα εβαλε μπρος με κρυα μηχανη αμεσως. Με ζεστη μηχανη δεν βαζει μπρος. Αρα αποκλειουμε μπαταρια. Το 1 λιτρο τη βδομαδα αρχισε να το τρωει μονο οταν αρχισε το συγκεκριμενο προβλημα. Αλλα γενικα αυτοκινητα παλια με πανω απο 100.000χλμ τρωνε λαδια. Και δεδομενου οτι κανει 30χλμ τη μερα, αρα 900χλμ το μηνα δεν ειναι και περιεργο να τρωει 1 λιτρο λαδι. Απο το να αλλαξω τα πιστονια που μαλλον ευθυνονται για την καταναλωση λαδιου αν θυμαμαι καλα που ειχα διαβασει καπου, πιο πολυ συμφερει να παιρνω λαδι καθε μηνα.

    Στο συνεργειο ηταν βαριεστημενοι οι υπαλληλοι, οταν τους ρωτησα γιατι καιει τοσο λαδι και γιατι εφαγε 1 λιτρο την τελευταια βδομαδα που ειχα θεμα, δεν υπηρξε ουτε απαντηση, ουτε νευμα, απλα σαν να τους επιασα αδιαβαστους. Η μονη απαντηση ηταν βαλε το αυτοκιντο στη θεση ελεγχου για να το ρυθμισουμε. Πριν ξεκινησουν τις εργασιες, ο υπαλληλος το γκαζωσε αρκετα σε νεκρα και βγηκε πολυ μαυρη καπνιλα. Τωρα τα καυσαερια μυριζουν κανονικα.

    Αλλα καθολου απιθανο να ειναι ο αισθητηρας στροφαλου, γιατι βλεπω στα συμπτωματα οτι τρεμει η μηχανη στο ρελαντι, ενω εν κινησει δεν τρεμει.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    S
    stefa19
    Aug 26, 2021, 3:58 PM
  • Γυρναει η μιζα αλλα δεν βαζει μπροστα smart 2001

    Τις τελευταιες μερες εχω ενα θεμα με ενα smart 2001. Δεν φαινεται να ειναι θεμα μπαταριας καταρχην (αν και 5ετιας), μιζαρει κανονικοτατα. Συνηθως με την 3η ή 4η προσπαθεια παιρνει μπρος, και σαν να παει να σβησει οποτε σε νεκρα δινω λιγο γκαζι να κρατησει και μετα κινειται κανονικα. Το αυτοκινητο στο ρελαντι τρεμει αρκετα ομως και δεν μου εχει σβησει (ακομα) εν κινηση.

    To προβλημα πρωτοξεκινησε οταν εκανα μια μικρη ανηφορικη διαδρομη (Αγια κορη - Ολυμπο) για οποιον ξερει, αλλα σε ισιο δρομο μετα στην επιστροφη παρατηρησα οτι δεν ειχε δυναμη πλεον το αυτοκινητο να τρεξει πανω απο 75χλμ την ωρα και απο κει και μετα αρχισαν τα παρατραγουδα.

    Απο ενα γνωστο μου που εχει συνεργειο αλλα δεν ειχε την υποδομη για να ανεβασει smart ή να μπει υπογεια, με παρεπεμψε σε φιλο του που εξειδικευεται σε smart κ γενικοτερα mercedes.

    Αλλαξαμε φιλτρο λαδιου, τα λαδια, φιλτρο βενζινης, μπουζια (τα οποια μου ειπε οτι ηταν σχεδον καμμενα).

    Λαδι καιει 1 λιτρο το μηνα, αλλα υποψιν οτι κανει καθε μηνα απο 500-1000χλμ και εχει ηδη 134.000χλμ.

    Την τελευταια βδομαδα που παρουσιασε το προβλημα, μου εφαγε 1 λιτρο λαδι μεσα σε μια εβδομαδα. Τα καυσαερια που εβγαιναν απο την εξατμιση βρωμοκοπουσαν πολυ αλλιωτικα, σαν να εκανες καρβουνο ψητα στη σχαρα και με πολυ γκαζι σε νεκρα αρχισε να ακουγεται σαν τρακτερ. Επισης δυσκολευοταν να επιταχυνει απο σταματημενο πχ σε φαναρι και να ανεβασει σε δευτερα, αργουσε και ετρωγα κορνες.

    Μετα το συνεργειο, ολα δουλευουν ρολοι στην αρχη. Βαζει μπρος αμεσως, οδηγαω κανα τεταρτο, φτανω σπιτι. Δεν προλαβε να κρατησει η χαρα.οτι εσταξα 90€ και ξεμπεδεψα. Και εκει τα εφτυσε. Μιζαρει κανονικα αλλα μπρος δεν βαζει με τιποτα. Προσπαθησα πολλες φορες τιποτα. Λετε να ειναι η μπαταρια ? Εχω μια γιγαντια μπαταρια φωτοβολταικων 180Ah να δοκιμασω, αλλα δεν ξερω πως στην ευχη βγαινει η μπαταρια απο το συγκεκριμενο σμαρτ. Εχει ενα πραγμα σαν σκληρο φελιζολ κατω απο το καθισμα του συνοδηγου και σε μια προσπαθεια παραλιγο να το διαλυσω. Αν και δεν πιστευω να ειναι η μπαταρια, τι αλλο μπορει να ειναι ? Κατι ακουσα οτι αν τρεμει το αυτοκινητο παιζει να ειναι ο πολλαπλασιαστης. Ρελε μιζας ? Τρομπα βενζινης ? Βενζινη βαζω χρονια απο το ιδιο πρατηριο παντα (εκο) και ποτε δεν αντιμετωπισα το παραμικρο θεμα. Μηπως να το φουλαρω βενζινη και βλεπουμε ? Τελευταια γενικα το οδηγουσα με 1 απο τις 5 γραμμες στη σταθμη καυσιμου και αρκετες φορες στη ρεζεβα αν παιζει ρολο και εκανα καμια ζημια ετσι.

    Το μονο που εμεινε να δοκιμασω, ειναι ξανα σε φουλ κρυα μηχανη. Εκτος και αν απο την αλλαγη φιλτρου βενζινης, χρειαστηκε να το φουλαρω αρκετα στο πρατηριο.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    S
    stefa19
    Aug 26, 2021, 2:02 PM
  • RE: Προβλημα με ημιαυτοματο κιβωτιο σε σμαρτ ?

    Εννοειται πως παταω φρενο, απλα σε περιοχες που τρεχεις σε επαρχιακο δρομο με 60 και ξαφνικα σου δειχνει η πινακιδα 30 γιατι εχει αποτομη στροφη μερικα μετρα πιο κατω, εκει εννοειται πατας φρενο και επειγοντως πρεπει να κατεβασεις ταχυτητα για να μην καταληξεις στο χαντακι μιας και το φρενο δεν αρκει.

    Απλα δεν το θεωρω συμπτωση οτι συνεβη ακριβως μετα την αλλαγη λαστιχου, οποτε ειτε επειδη πριν ειχαν τοσο λιγο αερα που το αυτοκινητο ηταν λες και φρεναρε με το που αφηνες το γκαζι (συγκεκριμενα οταν κουβαλουσα πολυ βαρος στις αποσκευες δεν χρειαζοταν καν φρενο σε χαμηλες ταχυτητες οταν εφτανες σε στροφη! -πχ οταν μετεφερα κατι μπαταριες φορτηγων), ειτε κατι εχει να κανει μαυτο που τεχνικα δεν μπορω να βρω καποιο λογο να συμβαινει κατι τετοιο.

    Μηπως να ειναι τα λαδια του κιβωτιου ?

    Παντως ναι εχει αργη επιταχυνση το οχημα, ειδικα στα φαναρια νομιζουν οτι σε πηρε ο υπνος μεχρι να ξεκινησεις. Φυσικα καποιοι το ζοριζουν πολυ το συγκεκριμενο με πολυ αποτομες εκκινησεις και γιαυτο τα περισσοτερα σμαρτ εχουν ημερομηνια ληξης κινητηρα κοντα στα 70.000χλμ .Και υπαρχει καθυστερηση στην αλλαγη ταχυτητας, ειδικα στην 4η και 5η (γενικα και στο δικο μου και σε φορουμ που εχω διαβασει). Αλλα δεν ειναι κατι τρομερο, τουλαχιστο για μενα που ειμαι νεος οδηγος και δεν εχω καμια τρελα (ακομα) με τις ταχυτητες.

    @w202 εσυ που το οδηγησες ηταν παρομοιας χρονολογιας και με τις ταχυτητες ηταν ετσι οπως το περιγραφω ?

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    S
    stefa19
    May 3, 2020, 12:40 PM
  • Προβλημα με ημιαυτοματο κιβωτιο σε σμαρτ ?

    Καλησπερα,

    Εχω ενα smart του 2001. Πριν μερικες μερες μου τρυπησε το λαστιχο του πισω τροχου και απο τοτε αρχισαν περιεργα πραγματα με το ημιαυτοματο σασμαν μετα την αλλαγη με νεο λαστιχο. Συνοπτικα, το προβλημα εντοπιζεται οταν κατεβαζω ταχυτητα και το αυτοκινητο δεν 'φρεναρει' μπαινοντας σε χαμηλη ταχυτητα, ενω παλια δεν το εκανε αυτο. Ας πουμε οτι ειμαι στην 5η ταχυτητα, αφηνω το γκαζι μεχρι να επιβραδυνει και κατεβαζω μεχρι την τριτη-κοντα σε ταχυτητα που θα σηκωνει τριτη-, οταν δωσω γκαζι μετα στην τριτη, κανει ενα γερο ρεταρισμα, μου κοβει ταχυτητα πολυ αποτομα σαν να πατησα φρενο με δυναμη και μετα συνεχιζει κανονικα στην τριτη ταχυτητα.

    Πριν την αλλαγη του λαστιχου, οταν κατεβαζα ταχυτητα, το αυτοκινητο φρεναρε απαλα οπως θα γινοταν και σε ενα χειροκινητο σασμαν - αν κατεβαζα αμεσως σε χαμηλοτερη ταχυτητα θα ακουγες τις στροφες στο τερμα, σημαδι δηλαδη οτι ζοριζεται σε αυτη την ταχυτητα και θελει πιο πανω οπως ειναι φυσιολογικο (πχ ειμαι στην πεμπτη και κατεβαζω τεταρτη ενω τρεχω με ταχυτητα για πεμπτη). Επισης οταν αφηνω το γκαζι σε μεγαλη ταχυτητα, χανεται τελειως ο ηχος της μηχανης λες και την εχω σβησει, ενω παλια ακουγοταν η μηχανη να μειωνεται ο θορυβος της οσο και χαμηλωνει η ταχυτητα.

    Δινοντας γκαζι δηλαδη πριν την αλλαγη του λαστιχου, δεν φρεναρε αποτομα το αυτοκινητο οπως τωρα αλλα επιταχυνε με τον χαρακτηριστικο ηχο της μηχανης οτι αυξανει στροφες μεχρι να πιασει την ταχυτητα και να αρχισει να επιταχυνει απο εκεινο το σημειο και μετα.

    Ισως τα γραφω περιεργα, αλλα συγχωρεστε με γιατι ειμαι καινουργιος οδηγος, αλλα το ρεζουμε εδω ειναι οτι η μηχανη δεν φρεναρει οταν κατεβαζω ταχυτητα, παρα εντοπιζει την αλλαγη ταχυτητας (μετα την αλλαγη του λαστιχου) μονο οταν πατησω ξανα το γκαζι και φρεναρει αποτομα.

    Το προβλημα εδω ειναι οτι αν πρεπει να κατεβω καμια ξαφνικη κατηφορα ερχομενος με μεγαλη ταχυτητα, θα παταω φρενο και το αυτοκινητο θα αργησει πολυ να σταματησει με αποτελεσματα να στουκαρω πουθενα.

    Επισης ο τεχνικος που μου αλλαξε το λαστιχο, φουσκωσε και ολα τα υπολοιπα και μου ειπε οτι σχεδον δεν ειχαν επαρκη αερα τα λαστιχα, και 'ψηλωσε' ολο το αυτοκινητο βαζοντας αερα. Ισως επειδη εχω φουλ φουσκωμενα λαστιχα τωρα το αυτοκινητο χανει πολυ πιο αργα ταχυτητα ενω παλια λογω ελλειψης αερα σταματουσε πολυ πιο γρηγορα και εχει αντικτυπο στο σασμαν ? (Η διαφορα με τα φουλ φουσκωμενα λαστιχα τωρα ειναι τεραστια, βγαζει πολλααααα παραπανω μετρα οταν τσουλαει, ξερω το αμελησα αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα εδω)

    Τι πιστευετε ?

    (Στο ανεβασμα ταχυτητας δεν υπαρχει κανενα προβλημα ουτε καποιος περιεργος ηχος σε ολες τις περιπτωσεις ανεβασματος ή κατεβασματος)

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    S
    stefa19
    May 2, 2020, 9:28 PM
  • Αποριες για την καταθεση πινακιδων

    Καλησπερα
    Ειχα αγορασει ενα μεταχειρισμενο ΙΧ αρχες Σεπτεμβριου και λογω οικονομικων αναγκαστικα θα πρεπει να επιστρεψω πισω τις πινακιδες. Αλλα επειδη απ οτι καταλαβα (μιας και εχω χρονια να παρω αυτοκινητο) το κρατος λατρευει την γραφειοκρατεια και ζηταει εξτρα χαρτια φετος. Εν παση περιπτωση :

    Α) Ζητανε εκκαθαριστικο.
    Εδω υπαρχει προβλημα γιατι ειμαι 25, μεχρι τα 24 ημουν προστατευομενο μελος, φετος επρεπε να κανω φορολογικη δηλωση και ο λογιστης δεν με ενημερωσε και γω ειχα την εντυπωση οτι του χρονου επρεπε να κανω μηδενικο.

    Β) Ζητανε Ε9 για το χωρο σταθμευσης. Εδω τι κανω ? Δινω ενα οποιδηποτε Ε9 απο την κατοικια της οικογενειας μου ή των παππουδων ?

    Γ) Αποδεικτικων πληρωμης τελων κυκλοφοριας του προηγουμενου ετους.
    Εδω δεν το καταλαβα. Θελουν αποδειξη πληρωμης για τα τελη του 2016 ή του 2015 ? Αν ειναι παλιοτερα πως μπορω να εχω αποδειξη οταν το αυτοκινητο ηταν σε αλλο ιδιοκτητη ?

    Το μονο χαρτι που εχω ειναι μια υπευθυνη δηλωση σε ενα ΚΕΠ οταν εκανα την αγοραπωλησια οτι αγορασα το ταδε αυτοκινητο στο ταδε ποσο.

    Τι πρεπει να κανω απο δω και περα ?
    Ευχαριστω

    posted in Περί αυτοκίνησης
    S
    stefa19
    Dec 23, 2016, 8:58 PM
  • RE: Αποριες για την καταθεση πινακιδων

    Καλησπερα
    Ειχα αγορασει ενα μεταχειρισμενο ΙΧ αρχες Σεπτεμβριου και λογω οικονομικων αναγκαστικα θα πρεπει να επιστρεψω πισω τις πινακιδες. Αλλα επειδη απ οτι καταλαβα (μιας και εχω χρονια να παρω αυτοκινητο) το κρατος λατρευει την γραφειοκρατεια και ζηταει εξτρα χαρτια φετος. Εν παση περιπτωση :

    Α) Ζητανε εκκαθαριστικο.
    Εδω υπαρχει προβλημα γιατι ειμαι 25, μεχρι τα 24 ημουν προστατευομενο μελος, φετος επρεπε να κανω φορολογικη δηλωση και ο λογιστης δεν με ενημερωσε και γω ειχα την εντυπωση οτι του χρονου επρεπε να κανω μηδενικο.

    Β) Ζητανε Ε9 για το χωρο σταθμευσης. Εδω τι κανω ? Δινω ενα οποιδηποτε Ε9 απο την κατοικια της οικογενειας μου ή των παππουδων ?

    Γ) Αποδεικτικων πληρωμης τελων κυκλοφοριας του προηγουμενου ετους.
    Εδω δεν το καταλαβα. Θελουν αποδειξη πληρωμης για τα τελη του 2016 ή του 2015 ? Αν ειναι παλιοτερα πως μπορω να εχω αποδειξη οταν το αυτοκινητο ηταν σε αλλο ιδιοκτητη ?

    Το μονο χαρτι που εχω ειναι μια υπευθυνη δηλωση σε ενα ΚΕΠ οταν εκανα την αγοραπωλησια οτι αγορασα το ταδε αυτοκινητο στο ταδε ποσο.

    Τι πρεπει να κανω απο δω και περα ?
    Ευχαριστω

    posted in Περί αυτοκίνησης
    S
    stefa19
    Dec 23, 2016, 8:58 PM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr