-
Στο Subaru Outback turbo diesel 2009 που έχω, από βλάβη της τουρμπίνας έσπασαν τα κουζινέτα και στο συνεργείο μου πρότειναν αλλαγή κινητήρα επειδή η επισκευή θα ήταν αμφίβολη. Ο συγκεκριμένος κινητήρας της Subaru δεν έχει καλές κριτικές (προβλήματα στροφάλου κυρίως) και θα ήθελα να μάθω -αν κάποιος από το forum γνωρίζει κι έχει την καλοσύνη να με πληροφορήσει σχετικά- αν ο κινητήρας αυτός του Outback είναι μονόδρομος ή μπορεί να τοποθετηθεί κάποιος άλλος από τα μοντέλα της φίρμας, κατά προτίμηση μεταχειρισμένος. Να σημειώσω ότι έχω εναλλακτική μετακινήσεων με το Ιμπρέζα 1600 (ενός χώρου) και το ατμοσφαιρικό 2000 Legacy, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένα αυτοκίνητο σαν το Outback μπορεί κατ' ευθείαν να παροπλισθεί λόγω των προβλημάτων που παρουσιάζουν οι κινητήρες του.
Παρακαλώ πολύ όποιος έχει αντιμετωπίσει ή γνωρίζει σχετικά με το πρόβλημα, να με ενημερώσει ή να προτείνει κάτι, είτε μέσω του forum είτε στο mail μου pnpasxos@gmail.com
Ευχαριστώ πολύ
-
Στο Subaru Outback turbo diesel 2009 που έχω, από βλάβη της τουρμπίνας έσπασαν τα κουζινέτα και στο συνεργείο μου πρότειναν αλλαγή κινητήρα επειδή η επισκευή θα ήταν αμφίβολη. Ο συγκεκριμένος κινητήρας της Subaru δεν έχει καλές κριτικές (προβλήματα στροφάλου κυρίως) και θα ήθελα να μάθω -αν κάποιος από το forum γνωρίζει κι έχει την καλοσύνη να με πληροφορήσει σχετικά- αν ο κινητήρας αυτός του Outback είναι μονόδρομος ή μπορεί να τοποθετηθεί κάποιος άλλος από τα μοντέλα της φίρμας, κατά προτίμηση μεταχειρισμένος. Να σημειώσω ότι έχω εναλλακτική μετακινήσεων με το Ιμπρέζα 1600 (ενός χώρου) και το ατμοσφαιρικό 2000 Legacy, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένα αυτοκίνητο σαν το Outback μπορεί κατ' ευθείαν να παροπλισθεί λόγω των προβλημάτων που παρουσιάζουν οι κινητήρες του.
Παρακαλώ πολύ όποιος έχει αντιμετωπίσει ή γνωρίζει σχετικά με το πρόβλημα, να με ενημερώσει ή να προτείνει κάτι, είτε μέσω του forum είτε στο mail μου pnpasxos@gmail.com
Ευχαριστώ πολύ
-
Ο ασθενής από το εξωτερικό με 'λίγα' χιλιόμετρα να υποθέσω.
-
Μπορεί να είναι και Ελληνικό. Τα ντήζελ είχαν σοβαρό θέμα και έσπαγε ο κινητήρας. Ο αδερφός του Emperor μας το είχε πει που δούλευε σε εξουσιοδοτημένο Subaru. Ηταν ο βασικό λόγος να μην αγοράσεις ένα...δεν ήταν θέμα εαν θα σπάσει το μοτέρ αλλά απλά το πότε.
-
Οχι εξουσιοδοτημενο, εξειδικευμενο
-
Μπορεί να είναι και Ελληνικό. Τα ντήζελ είχαν σοβαρό θέμα και έσπαγε ο κινητήρας. Ο αδερφός του Emperor μας το είχε πει που δούλευε σε εξουσιοδοτημένο Subaru. Ηταν ο βασικό λόγος να μην αγοράσεις ένα...δεν ήταν θέμα εαν θα σπάσει το μοτέρ αλλά απλά το πότε.
Ακριβώς αυτό! Καθώς επίσης και μια γενιά του 2,5 υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα είχε αντίστοιχο θέμα.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας... ως απλός θαυμαστής και χρήστης από το 2004 της Subaru, δεν θα μπορούσα να τα ξέρω αυτά για τα συγκεκριμένα moter...και θυμάμαι μάλιστα ότι η εταιρεία ήταν υπερήφανη -και συνιστούσε- το νέο πετρελαιοκίνητο Outback. Βλέπετε το 2008 ήταν η πρώτη γενιά που ερχόταν στην Ελλάδα... Τώρα, μετά από 20 μέρες, είμαι σε διαπραγματεύσεις με την εταιρεία για καινούργιο block, και ευελπιστώ για ανέξοδη αντικατάσταση... θα δούμε...Θα σας ενημερώσω σχετικά...και πάλι ευχαριστώ
-
Προσωπικά το θεωρώ τελείως απίθανο να γίνει ανέξοδη για σένα αντικατάσταση κινητήρα σε αυτοκίνητο 12 ετών, ακόμη κι αν είναι ευρέως γνωστή η συγκεκριμένη αδυναμία - κατασκευαστικό ελάττωμα. Μακάρι να τα καταφέρεις!
Subaru Outback turbo diesel 2009 αλλαγή κινητήρα