-
φιλη με κ12 micra με μπαταρια hankook 2.5 ετών ....ολα καλά μεχρι τωρα μέσα στην αθηνα ,φευγει για ταξιδι 300 χλμ το πρωί που εφυγε πηρε μπροστα το μοτέρ με την πρωτη μιζιά οπως ΠΑΝΤΑ μεχρι τώρα ,στα 200 χλ αποσταση ειναι ΟΛΑ ΚΑΛΑ στην εθνική κ σταματαει για βενζίνη ,βαζει βενζινη πάει να φυγει αναβουν κανονικα ολα τα απαραιτητα λαμπακια ακουγεται η αντλία βενζινης γυριζει το κλειδί αλλά τίποτα δεν ακουγεται τιποτα ουτε η παραμικρη κινηση της μίζας ,την σπρωχνει ο βενζινας για λιγα μετρα βαζει 2ρα κ αμεσως παιρνει μπροστα το μοτερ ,της λέει κανε τα υπολοιπα που θα πας 100 χλ ακομη κ πατησε το λιγο μηπως θελει φορτισμα η μπαταρία κ μην σβησεις καθολου το μοτερ παρα μονο οταν πλησιαζεις στο χωριό σου κ μόνο σε κατηφόρα ,το κανει αυτο η φίλη μου αλλά πάλι καπούτ τζίφος τιποτα ,ευτυχως ηταν κατηφορα το βαζει μπροστα πάλι με 2ρα κ αμεσως παιρνει μπροστα το μοτέρ κ φθανει στο χωριό της ,χωρις να σβησει το μοτέρ στο ρελαντι μετραει ενας ξαδελφος της με πολυμετρο 14.15 volt ,δηλαδη σωστα φορτιζεται η μπαταρία ,σβηνει το μοτέρ μετραει μετα απο 24 ωρες την μπαταρία κ δειχνει 12.79 volt...γυριζει το κλειδι αλλα μιζα τιποτα ,τωρα η ΕΡΩΤΗΣΗ αν χρειαζεται νέα μπαταρία (λογικά αυτο θα θέλει) αν κανει τα 300 χλμ επιστροφής στην αθηνα με αυτη την προβληματική μπαταρία ,μπορει να ΥΠΑΡΞΕΙ προβλημα στο δυναμό η σε καποιο αλλο ηλεκτρικό εξάρτημα που εχει σχεση με την φόρτιση η γενικά στο αμάξι ? ευχαριστω κ συγνωμη για το σεντόνι... , μήπως ΧΑΛΑΣΕ κ ΦΤΑΙΕΙ η μίζα κ ΟΧΙ η μπαταρία ,κ πάλι μετρηθηκε η μπαταρία κ δειχνει 12.75 volt 4 ημερες τωρα ? αυτο θα φανεί αν βαλει μπροστα το μοτερ με αλλη μπαταρία απο αλλο αμάξι η θελει μετρηση μονο απο ηλεκτρολόγο ?
-
φιλη με κ12 micra με μπαταρια hankook 2.5 ετών ....ολα καλά μεχρι τωρα μέσα στην αθηνα ,φευγει για ταξιδι 300 χλμ το πρωί που εφυγε πηρε μπροστα το μοτέρ με την πρωτη μιζιά οπως ΠΑΝΤΑ μεχρι τώρα ,στα 200 χλ αποσταση ειναι ΟΛΑ ΚΑΛΑ στην εθνική κ σταματαει για βενζίνη ,βαζει βενζινη πάει να φυγει αναβουν κανονικα ολα τα απαραιτητα λαμπακια ακουγεται η αντλία βενζινης γυριζει το κλειδί αλλά τίποτα δεν ακουγεται τιποτα ουτε η παραμικρη κινηση της μίζας ,την σπρωχνει ο βενζινας για λιγα μετρα βαζει 2ρα κ αμεσως παιρνει μπροστα το μοτερ ,της λέει κανε τα υπολοιπα που θα πας 100 χλ ακομη κ πατησε το λιγο μηπως θελει φορτισμα η μπαταρία κ μην σβησεις καθολου το μοτερ παρα μονο οταν πλησιαζεις στο χωριό σου κ μόνο σε κατηφόρα ,το κανει αυτο η φίλη μου αλλά πάλι καπούτ τζίφος τιποτα ,ευτυχως ηταν κατηφορα το βαζει μπροστα πάλι με 2ρα κ αμεσως παιρνει μπροστα το μοτέρ κ φθανει στο χωριό της ,χωρις να σβησει το μοτέρ στο ρελαντι μετραει ενας ξαδελφος της με πολυμετρο 14.15 volt ,δηλαδη σωστα φορτιζεται η μπαταρία ,σβηνει το μοτέρ μετραει μετα απο 24 ωρες την μπαταρία κ δειχνει 12.79 volt...γυριζει το κλειδι αλλα μιζα τιποτα ,τωρα η ΕΡΩΤΗΣΗ αν χρειαζεται νέα μπαταρία (λογικά αυτο θα θέλει) αν κανει τα 300 χλμ επιστροφής στην αθηνα με αυτη την προβληματική μπαταρία ,μπορει να ΥΠΑΡΞΕΙ προβλημα στο δυναμό η σε καποιο αλλο ηλεκτρικό εξάρτημα που εχει σχεση με την φόρτιση η γενικά στο αμάξι ? ευχαριστω κ συγνωμη για το σεντόνι... , μήπως ΧΑΛΑΣΕ κ ΦΤΑΙΕΙ η μίζα κ ΟΧΙ η μπαταρία ,κ πάλι μετρηθηκε η μπαταρία κ δειχνει 12.75 volt 4 ημερες τωρα ? αυτο θα φανεί αν βαλει μπροστα το μοτερ με αλλη μπαταρία απο αλλο αμάξι η θελει μετρηση μονο απο ηλεκτρολόγο ?
-
Η μπαταρία είναι μια χαρά, αλλού είναι το πρόβλημα.
-
Το βολταζ δεν λεει κατι απο μονο του,τα CCA της να μετρησετε...
-
Εκτός από αυτό που είπε ο χρήστης παραπάνω για τα CCA μήπως πρέπει να ψάξετε για την ποιότητα της βενζίνης ποτ έβαλε; Το θεωρώ κάπως ύποπτο το ότι όλα άρχησαν μετά τον ανεφοδιασμό
-
Το βολταζ δεν λεει κατι απο μονο του,τα CCA της να μετρησετε...
λογικά αυτο ΦΤΑΙΕΙ ,εχει πέσει η μπαταρία εσωτερικά στα CCA ,αλλά να δειχνει το πολυμετρο 12.72 εως 12.77 volt καθημερινά ? χτυπησε λίγο την μιζα με ενα σιδερο αλλά ΤΙΠΟΤΑ...τα ιδια γυριζει το κλειδί αναβουν τα λαμπακια αλλά δεν κουνιέται η μιζα ,αναψε ολα τα φώτα στην μεγαλη σκάλα +πλαφονιέρα +alarm + καλοριφερ αερα στο full ,τα φωτα ΔΕΝ γονατιζουν αλλά μόνο το καλοριφέρ κανει διακοπή αμέσως οταν γυριζει το κλειδί ,λογικα η μπαταρία φταίει κ σε λιγες μερες θα ξερουμε κ θα γραψω φυσικά τι εφταιγε ,γιατί τωρα στο χωριο που ειναι η κοπέλα υπάρχουν μόνο τεραστια αγροτικά πετρελαίου με μεγαλες μπαταρίες κ φοβαται μην γινει καποια μεγαλυτερη ζημιά ...οταν ερθει καποιο ιχ θα γινει η επιχείρηση ...απο μπαταρία σε μπαταρία μεσω καλωδίων ...
-
Εκτός από αυτό που είπε ο χρήστης παραπάνω για τα CCA μήπως πρέπει να ψάξετε για την ποιότητα της βενζίνης ποτ έβαλε; Το θεωρώ κάπως ύποπτο το ότι όλα άρχησαν μετά τον ανεφοδιασμό
ΔΕΝ στέκει αυτο αφού παιρνει αμέσως μπροστα το μοτέρ με σπρωξιμο η σε κατηφόρα...
-
Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
-
Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
τίποτα δεν κάνει μόλις γυριζει το κλειδί ,ακουγεται κανονικά η αντλία βενζινης κ μετα οταν γυριζει στη δευτερη θεση το κλειδι για να πάρει μπροστα το μοτέρ ,ακουγεται κατι σαν ρελές μου ειπε κ η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ αντιδραση μετά ,ουτε μισή στροφη της μιζας ,αυτο της ειπα να κανει να τα ανοιξει ολα φωτα -alarm - καλοριφερ να ΞΕΦΟΡΤΙΣΕΙ εντελως η μπαταρια στην επιστροφη της στην αθηνα ,για μενα 99.99% ΦΤΑΙΕΙ η μπαταρία ,απλά η προηγουμενη bosch s4 που ειχε επανω κρατησε 4 χρόνια γεμάτα ,ενω αυτη η hankook που της ειπαν ειναι καλυτερη απο την bosch κ κόστιζε κ 15 ευρω παραπάνω απο την bosch s4 κρατησε μονο 2.5 χρονιια...ηταν αναμεσα στις 2 αυτες κ προτιμησε την hankook μετά απο μπλά μπλά του πωλητή...1000% θα ξαναπάει στην bosch s4 ....
-
Η μίζα χτυπάει κανονικά ή δεν ακούγεται ούτε αυτή? Δοκίμασε να το βάλει μπροστά με καλώδια?
-
Η hankook είναι κλάσεις ανώτερη από την Bosch s4.
Δοκιμάστε με καλώδια να δείτε αν γυριζει η μιζα. Κάντε σωστή διάγνωση με έναν ηλεκτρολόγο μη βγάζετε συμπεράσματα μόνοι σας στη τύχη .
-
Η μίζα χτυπάει κανονικά ή δεν ακούγεται ούτε αυτή? Δοκίμασε να το βάλει μπροστά με καλώδια?
η μιζα ΔΕΝ ακουγεται καθόλου οταν γυριζει το κλειδί ακουγεται μόνο ενα κλάκ κ ΤΙΠΟΤΕ αλλο ,χθες μου ειπε το εσπρωξαν παλι κ πηρε αμεσως με 2α μπροστα το μοτέρ κ το εβαλαν το αμαξι σε κατηφόρα για να παρει μπροστα κ να φυγει αν τυχει κατι απροοπτο συμβαν π.χ. φωτια στην περιοχη η θεμα υγειας κλπ
-
ΕΡΩΤΗΣΗ ,αν παρει μπροστα το μοτερ με καλωδια απο αλλο αμαξι θα ΦΤΑΙΕΙ η μπαταρία ΣΩΣΤΑ ?
αν ΔΕΝ παρει μπροστα το μοτερ με καλωδια απο αλλο αμαξι ,ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ η μιζα ΣΩΣΤΑ ?
παρακαλω τα ΦΩΤΑ σας σε αυτό
-
Η hankook είναι κλάσεις ανώτερη από την Bosch s4.
Δοκιμάστε με καλώδια να δείτε αν γυριζει η μιζα. Κάντε σωστή διάγνωση με έναν ηλεκτρολόγο μη βγάζετε συμπεράσματα μόνοι σας στη τύχη .
στο χωριο που ειναι τωρα ηλεκτρολογος υπάρχει στα 65 χλμ αποσταση ,το αμαξι ακομα ΔΕΝ εχει δοκιμαστεί με καλώδια μπαταρίας απο αλλο ιχ , λογικα αυτο θα γινει σημερα η αυριο που θα ανεβουν ιχ στο χωριό ,παντως το μοτέρ στην κατηφόρα η με σπρωξιμο παίρνει ΑΜΕΣΩΣ μπροστα ,κραταει σωστά ρελαντι ολα δουλευουν σωστα , φωτα κορνα alarm καλοριφερ κλπ
-
Σωστά.
-
μετά από όλα αυτά που έχεις γράψει, το κ12 μοντέλο του 05 πες, αν δεν έχει κάνει ποτέ service στη μίζα, έφτασε η ώρα. Η μπαταρία αν φταίει σε μια βδομάδα τα φτύνει τελείως, αλλά αυτή ακόμα τα ανάβει όλα...
-
Βαρελάκι μίζας ή ρελλές μιζας...
-
λοιπόν τα νεότερα - χθες εγινε ΔΟΚΙΜΗ με καλώδια απο ιχ 2003 opel astra 1400 - καμια απολυτως διαφορά ,ΔΕΝ πηρε μπροστα το μοτέρ - και γυρνωντας το κλειδί ακουστηκε ενα κλακ κ τιποτε αλλο - οπως δηλαδη εκανε κ πριν με την δικη του μπαταρία - το παιδι με το opel ειχε καποιες γνωσεις κ συνδεσε ενα καλωδιο απευθειας απο το + της hankook (χωρις τα καλωδια του opel επανω ) κ το συνδεσε με την μιζα στο μηχανοστάσιο ,με το κλειδι ΕΚΤΟΣ του διακοπτη φυσικά ,στο OFF δηλαδη κ η μιζα δουλεψε κανονικα ,ακουστηκε μου ειπε να γυρναει κανονικα η μιζα ...τωρα τι ακριβως να φταιει ....παντως η hankook μαλλον ΑΔΙΚΑ κατηγορηθηκε...και οταν γυρναγε το κλειδι για να παρει μπροστά το μοτερ ενω ηταν τα καλωδια του opel πανω στη μπαταρία ,χτυπαγαν με ενα σφυράκι εξωτερικά την μίζα αλλά ΔΕΝ γινόταν ΤΙΠΟΤΑ...
-
για να ξεκολλήσει η μίζα, θέλει βάρεμα με μακρύ σίδερο να την φτάνει, και βαρύ σφυρί. Και θέλει να ξέρεις σε ποιο σημείο θα χτυπήσεις για να γυρίσει, όχι όπου νάναι, ούτε με απευθείας χτύπημα με ελαφρύ σφυράκι.
απλή βλάβη έχεις, ένα καλωδιάκι στη μίζα δεν κάνει καλή επαφή, έναν τίμιο ηλεκτρολόγο θες τώρα, ή μηχανικό αστέρι, που να γουστάρει τα ηλεκτρολογικά
-
Βαρελάκι μίζας ή ρελλές μιζας...
γυρνωντας το κλειδί ακουγεται κανονικά η αντλία βενζινης κ μετα απο 2-3 δευτερα που σταματαει γυριζει στη 2η θεση το κλειδι για να παρει μπροστα το μοτέρ ,ακουγεται ενα κλακ κ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ....μετρηθηκαν με πολυμετρο ΟΛΕΣ οι ασφαλειες του αμαξιού κ βρεθηκαν ενταξει ολες ,μετρηθηκαν κ οι ρελεδες στην ασφαλειοθηκη στο μηχανοστασιο μεσα σε ενα πλαστικο κουτι κ βρεθηκαν ενταξει....το αμαξι ειναι micra k12 2006 η 2007 κ αγοραστηκε καινουργιο ,μεχρι σημερα ποτέ ΔΕΝ εγινε service στη μιζα γιατι ΔΕΝ χρειαστηκε...
μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση