Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 162
    • 163
    • 34 / 163
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    194
    3253
    265050
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 last edited by

      Μπορείς να βάλεις και Michelin Primacy 4 σε αυτή τη διάσταση

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      1 Reply Last reply Reply Quote 15
      • T
        thodoris91 last edited by

        Όλα τα καινούργια touring ελαστικά οικολογικά είναι στην ουσία...τα turanza t001 τον προκάτοχό του t005 τα είχα κρατήσει γύρω στα 3.5 χρόνια και για περίπου 50.000km κι ήταν αρκετά ασφαλή ως το τέλος της ζωής τους...τα michelin primary 3 που τα είχαν αντικαταστήσει στα 3.5 χρόνια και 50.000km αντίστοιχα οπτικά είχαν λιγότερη φθορά , αλλά γλιστρούσαν ιδίως στο στεγνό...

        1 Reply Last reply Reply Quote 16
        • alexfocus
          alexfocus last edited by

          Hankook S1 evo3 225/45/17 στο σλαλομ (dry handling) εχει ασαφεια και ποσο; Ενταξει υποκειμενικο για τον καθενα αλλα θα ηθελα καταθεση εμπειριων απο ιδια χρηση. Κατα τα αλλα το εν λογω ελαστικο απο οτι βλεπω στα υπολοιπα (φρεναρισμα, υδρολισθηση, αντισταση κυλισης κτλ) ειναι καλο εως πολυ καλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • O
            otokomae @alexfocus last edited by

            Hankook S1 evo3 225/45/17 στο σλαλομ (dry handling) εχει ασαφεια και ποσο; Ενταξει υποκειμενικο για τον καθενα αλλα θα ηθελα καταθεση εμπειριων απο ιδια χρηση. Κατα τα αλλα το εν λογω ελαστικο απο οτι βλεπω στα υπολοιπα (φρεναρισμα, υδρολισθηση, αντισταση κυλισης κτλ) ειναι καλο εως πολυ καλο.

            Αν κατάλαβα καλά. Λες για αντίσταση κύλισης αλλά το συγκεκριμένο δεν είναι  χαμηλής τριβής δηλαδή οικονομίας αφού έχει C. Όσο για το χειρισμό στο στεγνό είναι πολυ καλό. Που διάβασες για ασάφεια;

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • alexfocus
              alexfocus last edited by

              Οχι δεν αναφερομαι στο συντελεστη τριβης. Αλλωστε τα Evo3 οπως και τα PZ4 που ειναι τα εναλλακτικα που σκεφτομαι να φορεσω ειναι σπορ ελαστικα οποτε εχουν υψηλη προσφυση και αντιστοιχα συντελεστη κυλισης και υψηλη καταναλωση βενζινης. Για την ασαφεια το διαβασα στο tyrereviews.

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • O
                otokomae @alexfocus last edited by

                Οχι δεν αναφερομαι στο συντελεστη τριβης. Αλλωστε τα Evo3 οπως και τα PZ4 που ειναι τα εναλλακτικα που σκεφτομαι να φορεσω ειναι σπορ ελαστικα οποτε εχουν υψηλη προσφυση και αντιστοιχα συντελεστη κυλισης και υψηλη καταναλωση βενζινης. Για την ασαφεια το διαβασα στο tyrereviews.

                Η αίσθηση πληροφόρησης στο στεγνό χειρισμό του evo είναι καλύτερη από ps4 και conti. Αφού το ανέφερες όμως η πρώτη μου επιλογή θα ήταν τα pz4 και όχι η εναλλακτική θεωρώντας τα ως ελαστικά αναφοράς. Απαραιτητη πληροφορία για πιο στοχευμένη επιλογη ειναι ο τυπος της ανάρτησης οι ρυθμίσεις αυτής και το αμαξι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • alexfocus
                  alexfocus last edited by

                  Κοντι ουτε τσαμπα. 1,6 Focus Sport ατμοσφαιρα, αναρτηση μανισια, οδηγηση οχι του σκοτωμου αλλα δεν παω και σαν συνταξιουχος. Στην επομενη αλλαγη των αμορτισερ θα πεταξω απο κατω τα B6 χωρις ομως χαμηλωματα και σκληροτερα ελατηρια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • O
                    otokomae last edited by

                    Σε σκληρή χάνεις σε προοδευτικότητα και αντί καλύτερα μπορεί να πάει χειρότερα χάνοντας πρόσφυση υπό προϋποθέσεις πάντα. Άρα πολύ καλά κάνεις και δεν θα πειράξεις ελατήρια. Αυτή που αναφέρεις είναι η μαμά διασταση;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • alexfocus
                      alexfocus last edited by

                      Οχι η μαμα ειναι 205/55/16 αλλα η αλλαγη σε 225/45/17 ειναι μεσα στο 3%. Πολυ σωστα τα λες για τα ελατηρια. Παντως απο τα PZ3 που εχω τωρα ικανοποιημενος εχω μεινει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • O
                        otokomae @alexfocus last edited by

                        Οχι η μαμα ειναι 205/55/16 αλλα η αλλαγη σε 225/45/17 ειναι μεσα στο 3%. Πολυ σωστα τα λες για τα ελατηρια. Παντως απο τα PZ3 που εχω τωρα ικανοποιημενος εχω μεινει.

                        Θετικά: Αίσθηση, πρόσφυση, ευστάθεια, τιμόνι.

                        Αρνητικά: Έως και 1 λίτρο + κατανάλωση, λίγο χάσιμο στο νεύρο, λίγη υδρολισθιση παραπάνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • alexfocus
                          alexfocus last edited by

                          Συμφωνω απολυτα με τα γραφομενα σου. Προφανως δεν ξαναγυριζω στη μαμα διασταση και ενας απο τους λογους που πηγα σε 225/45/17 ειναι η μεγαλυτερη γκαμα σπορ ελαστικων που μπορω να φορεσω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • O
                            otokomae @alexfocus last edited by

                            Συμφωνω απολυτα με τα γραφομενα σου. Προφανως δεν ξαναγυριζω στη μαμα διασταση και ενας απο τους λογους που πηγα σε 225/45/17 ειναι η μεγαλυτερη γκαμα σπορ ελαστικων που μπορω να φορεσω.

                            Ενοειται. Η μαμά διάσταση είναι καλή για κανένα χειμερινό αν χρειαζεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • alexfocus
                              alexfocus last edited by

                              Επειδη κανω τραμπα χειμερινα με θερινα η χειμερινη μαμα διασταση ειναι 195/65/15.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                georgeor @alexfocus last edited by

                                Οδηγος απο το 1983 ( παπακι honda 90cc και απο το 1993 αυτοκινητο οπελ )  εβαζα σχεδον μια μαρκα στα ελαστικα :  michelin μεχρι πριν 4 χρονια ,  που εβαλα κινεζικη μαρκα Sunny  χειμερινα .

                                Πριν πω την γνωμη μου να σας πω , οτι δεν τρεχω πολυ(οποτε δεν τα δουλευω στα ακρα....αλλα ποιος τα δουλευει τα λαστιχα στα ακρα ??? ...ποιος παει με 200 220 ??)  , αλλα οδηγω πολλά χιλιομετρα (πανω απο 140 δεν οδηγω  πλεον σχεδον ποτέ,  ενω 119χμ /ωρα  ειναι σχεδον η μονιμη ταχυτητα και λογο οικονομιας αλλα και κουρασης ).

                                Τα κινεζικα επωνυμα χειμερινα  ελαστικα μου Sunny,  εδω κια 4 χρονια μου αρεσαν πολυ  κια θα ξαναπαρω παλι κινεζικα ( ισως στο παιχνιδι μπαινουν κια τα triangle  που απο εναν φιλο μου τα γνωρισα ,αλλα τα θεωρω πολυ ακριβα ...150 με 100 το καθε λαστιχο ...!!???? ) .Τι βλεπω στα κινεζικα sunny : δεν εχουν σημαντικη φθορα ,δεν γλιστρανε στο χιονι μετα απο 4 χρονια και  55.000 χμ δεν με προδωσαν σε φρεναρισμα ,πολυ καλα και στο βρεγμενο. Στην πρωτα χιλιομετρα φοβομουνα μην σκασουν ..τοσο επηρεασμενος αρνητικα ημουνα  ,παρολο που ειναι radial  με σιδερενια πλαινα . Αρνητικο εχουν τον  θορυβο , αλλα και πριν φορουσα τα μισελεν λατιτιουτ ,  οποτε ειχα παλι θορυβο. Τα κινεζικα δεν ειναι πλεον no name (ή φασον )  , αλλα επωνυμα κινεζικα ( αλλωστε δεν ειναι και πολλες φιρμες εργοστασια αλλα 5 -6 ) .

                                Η προτιμηση μου σε κινεζικες μαρκες ξεκινησε απο την Hawei  κινητα ( τωρα εχω το Ρ40 )  κια συνεχιστηκε με τα αθλητικα παπουτσια   li Ning  ( πρωτοποροι , βραβευμενοι παγκοσμια για την σχεδιαση τους , ποιοτικα με πολυ δυσκολες ραφες και ακριβα υφασματα  ... περιπου στα 90 ευρω και  αξιζει οσο αθλητικα εως 150-180 ) . Τοσο πολυ επηρεάστηκα , ωστε αρχισα να διαβαζω κριτικες σε οτιδηποτε ηθελα να αγορασω... ετσι αγορασα περσυ τηλεοραση  Hisens  55 στα 800 ευρω ( 4κ ,90 πραγματικα xz  κλπ , ενθουσιασμενος αλλα ειναι νωρις ακομα) .Καταλαβαινω απολυτα γιατι οι αμερικανοι-δυτικοευρωπαιοι τραπεζιτες -βιομηχανοι  ....  παιρνουν οικονομικα -πολιτικα μετρα εναντια στην Κινα (  αποκλεισμος Hawei απο google   .... ,5G ....κλπ κλπ ) . Αληθεια ποιος θυμαται τηλεορασεις πανακριβες ευρωπαικες : saba ,metz , grundig κλπ ???).Ποιος εμπιστευοτανε πριν 40 -50 χρονια γιαπωνεζικα αμαξια ? To datsun  αλλαξε ονομα σε  nissan , μετα απο μια σχεδον μοιραια καθολικη αποτυχια ...και σημερα  το πιο γερο, αξιοπιστο, ποιοτικο , με αφθονα -φθηνα ανταλλακτικα , με χωρους , το πιο εμπορικο σε ολον τον πλανητη  ειναι το qashqai !!!

                                Ετσι εν κατακλειδι , θα συνοψισω στο εξης :  ολα αλλαζουν και παντα πρεπει να ψαχνεσαι !! μην εμπιστευεσαι κανεναν !! τωρα με το διαδικτυο μπορεις να μαθεις περισσοτερα πραγματα . Εμπα σε λατινοαμερικανικα σαιτ  ,ρωσικα ...'ανεξαρτητα' δηλαδη , . ..μεταφρασε ευκολα ...διαβασε ,σκεψου πανω σε αντικειμενικα στοιχεια και οχι προκαταληψεις ,γενικολογες και κλισε !!! ζουμε σε εναν αντιμαχομενο, αλληλοσυγκρουομενο , εκμεταλευτικο ,αδικο κοσμο ,που ολα αλλαζουν. Με δυσκολια βγαζουμε το μεροκαματο προς το ζειν ,μην αφηνεις ουτε να σε κλεψουν ουτε να σε ξεγελασουν !! ζησε οσο πιο καλα μπορεις !!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  djtony @georgeor last edited by

                                  Συμφωνούμε σε ΌΛΑ.

                                  Αλλά βάλε στο ίδιο αμάξι μια τετράδα Michelin και μια SUNNY και πήγαινε από τα 100 να πέσεις στο 0. Η να στρίψεις σε ολισθηρο δρόμο. Το Michelin θα σε κρατήσει περισσότερο από ότι το sunny και το Michelin θα φρενάρει από 100 σε 0 στα 30 μέτρα ας πούμε ενώ το sunny θα φρενάρει στα 50 μέτρα. Η διαφορά είναι μεγάλη και χαοτική, διάφορα υπάρχει. Και στην ποιότητα και στην τιμή. Και όλοι επιλέγουν κινέζικα ελαστικά λόγο κόστους καθαρά. Αν σου έδιναν στα ίδια λεφτά ακριβώς Michelin και Sunny το 100% των οδηγών θα επέλεγαν Michelin.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alexfocus
                                    alexfocus @djtony last edited by

                                    Τα Sunny, που οπως αναφερεις φιλε georgeor, ειναι χειμερινα τα φορας και τους θερινους μηνες και ειδικα εδω στην Ελλαδα με τα 50αρια στην ασφαλτο; Αν ναι εισαι επικινδυνος και βγαλτα προπροπροπροχθες. Θα σκοτωθεις και θα σκοτωσεις συνανθρωπους σου. Γιατι; Google it και θα καταλαβεις. Τα εχουμε αναφερει πολλακις.  Αν οχι και κανεις τραμπα με θερινα εισαι σωστος αλλα και παλι κινεζικα δεν θα εβαζα ποτε στο αμαξι μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgeor @alexfocus last edited by

                                      Τα χειμερινα ελαστικα τα φοραω αναμεσα σε τελος Οκτωβρη αρχες Νοεμβρη εως Απριλη ...ζω στην δυτικη Μακεδονια ,οπου το χιονι εχει αυτην την διαρκεια . Οσο για τα τεστ δεν τα δινω καμια βαρυτητα  αν και τα διαβαζω (.....εχω πολλους φιλους δημοσιογραφους  (οχι σε περιοδικα αυτοκινητου αλλα σε παρομοιες συνθηκες ζουν και δουλευουν και αυτοι ) και ξερω απο πρωτο χερι , τι κανουν για να επιβιωσουν ) . Πολυ δυσκολα βρισκεις αρθρα εγκυρα ..ακομα και απο την εποχη του Καβαθα ,η καθε εταιρεια προμοταρε με τεραστια οικονομικα ποσα τα προιοντα της . Αν αγοραζαμε οτι διαβαζουμε απο συγκριτικα τεστ ακομα θα αγοραζαμε τηλεορασεις Σαμπα , κινητα Ερικσον κια τα γιαπωνεζικα αμαξια θα ητανε στον πατο των προτιμησεων μας .  Ομως τα κινεζικα επωνυμα δεν τα αγοραζω μονον γιατι εινια φθηνα ..θα μπορουσα να παω σε πιο φθηνες εταιρειες που εχουν οι μεγαλες φιρμες πχ και τα  continental και τα mishelin κ.α  εχουν φθηνες μαρκες  πλεον  ( ή θυγατρικες ή εχουν εξαγορασει εταιρειες , ωστε να εχουν πολυ φθηνα ελαστικα στην γκαμα τους ) .Τα κινεζικα ...επωνυμα τα αγοραζω γιατι και τα εχω πλεον εμπιστοσυνη , αλλα και γιατι ειναι σχετικα φθηνα ! ...Το 'σχετικα' φθηνα σε σχεση πλεον με αλλης προελευσης χωρων-θυγατρικες κλπ . Η αποψη μου ειναι οτι εγινε με το made in Germany στον  18ο- 19ο αιωνα ή το    made in Japan μετα το 1950 γινεται τωρα με το   made in China .Σας γραψα ηδη οτι εμπιστευτηκα σε τρεις κατηγοριες κινεζικα: παπουτσι αθλητικο li ning ,  κινητο Hawey . και τηλεοραση  Hisense  και τα πλεον εμπιστευομαι  και τις τρεις φιρμες !!(Ειναι ποιοτικα , ομορφα και οχι πλεον φθηνα ...δεν λες παππουτσι 110 ευρω φθηνο ..ουτε τηλεοραση 55'  870ευρω  φθηνη ..ουτε κινητο 450-500 ευρω φθηνο !!!! ) . Το ιδιο εγινε με τα ελαστικα  Sunny ( .....υπαρχουν χρονιες που ξεπερνω τα 30,000 - 40,000 χμ ανα ετος ....απο αυτα τα μισα ειναι με χειμερινα ελαστικα ( τα αλλαζω αναλογα στα  5ετη (  αν κα ι το τελευταιο το αλλαξα στα 6 χρονια λογο κρισης περισσοτερο παρα φθορας ) ) ....δεν καταλαβα καμια διαφορα ,αν και στον πρωτο χρονο ημουνα πολυ σφιγμενος και προκατειλημμενος . Τα χειμερινα  ελαστικα Sunny ,το ξαναγραφω , δεν μου εδειξαν καμμια διαφορα σε παγο,χιονι απο οτι ημουνα συνηθισμεμος ( αν και δεν ειμαι ειδικος , αλλα με την εμπειρια τοσων ετων στο οδηγημα ..40πλεον και δεν μου αρεσει που γερναω ...)  ...Αυτα τα 20 μετρα διαφορα στο φρεναρισμα δεν την ειδα ,δεν την ενιωσα ! Βεβαια ξανατονιζω οτι  : δεν τρεχω , δεν οδηγω στα ακρα .Ομως εμεινα ευχαριστημενος με βαση αυτο που γνωριζα με μισελεν και  με αυτο που ειδα με τα κινεζικα .Αν θελετε το παιρνετε υποψην σας , αν οχι,  συνεχιστε να αγοραζετε τους δυο μεγαλους  κοντινενταλ και μισελλεν . Και μαλιστα σκεφτομαι να βαλω και καλοκαιρινα λαστιχα κινεζικα ή suuny ή  triangle 255 60 18 ..και δεν ειναι καθολου μα καθολου φθηνα !! Και ο κανονας δεν ητανε ποτέ ουτε  ειναι : οτι δινεις παιρνεις , αλλα οτι ψαχνεις και δινεις , παιρνεις !!! Τα καλα ειναι παντα ακριβα ή σχετικα ακριβα , αλλα τα 'κακα' αρκετες φορες στα πουλανε ακριβα !! Μου γραφεις : '...Αν σου έδιναν στα ίδια λεφτά ακριβώς Michelin και Sunny το 100% των οδηγών θα επέλεγαν Michelin...' και πολυ σωστα θα εκαναν !! ομως αν θα εδινες στα ιδια ακριβως τεχνικα χαρακτηριστικα δυο προιοντων  , ποιο θα αγοραζαν το ακριβοτερο ??δεν νομιζω !! και ερχομαστε στο βασικο ερωτημα : ΕΓΩ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ????? ....και εδω τι εχω πραγματικα αναγκη ,τι μου ειναι πραγματικα χρησιμο . ειναι ολην η ουσια και αυτο δινει κινηση στην ζωη μας .... και το θεμα ειναι τι χειαζομαι να παρω ??τι εχω πραγματικα αναγκη να παρω ????  και για αυτο  ,που χρειαζομαι να παρω . τι δινω !!..και εδω στο 'χρειαζομαι' σηκωνει  μεγαλη κουβεντα ..οπως ποιο ειναι καλυτερο κια ποιο χειροτερο .Πχ τα τελευταια χρονια εχουν πεισει τα μμε κια οι διαφημιστικες ,οτι το να ξυριζεσαι με ετοιμο αφρο σε μπουκαλι και με 'παραξενα' ξυραφακια πλαστικα ή με ανταλλακτικα 2 -3 -4 λεπιδων οτι ειναι καλυτερα απο την παλια καλη τεχνικη των πατεραδων - παππουδων  μας : σαπουνι αφρου - μεταλλικη μηχανη-ανταλλακτικο ξυραφι δυο οψεων . Επεισαν το 90% των καταναλωτων οτι ειναι καλυτερα και οικονομικοτερα !!...κι ομως δεν ειναι ετσι !!!και χειροτερα ειναι και ακριβοτερα !!

                                      Δεν φορω ποτε καλοκαιρι χειμερινα ( καλυτερα ειναι να αγορασεις μεταχειρισμενα καλοκαιρινα σε καλη κατασταση το εκανα στην κριση το καλοκαιρι του 1912 δυο μεταχειρισμενα μπροστινα ... ) γιατι καταστρεφονται (  Εχουν πολυ μαλακη γομα ,και πολυ ευκινητο χαραγμα-τακουνι( ωστε να αντιστεκονται στον παγο)  και καταστρεφονται παρα πολυ γρηγορα ...παιρνουν κυριολεκτικα φωτια !!! )  Τα χειμερινα δεν τα φοραμε απο οικονομια , αλλα για ασφαλεια . Καποιοι στην περιοχη τα φορανε και το καλοκαιρι μεσα στην πολη γιατι εχουν πολυ καλο φρεναρισμα .Πραγματι εχουν, μιας και εχουν πολυ μαλακη γομα , αλλα αυτην η ιδιοτητα καταστερεφεται ηδη απο τον πρωτο - δευτερο καλοκαιρινο μηνα . Τα δυο σοβαρα τεχνικα ελαττωματα  ,  που εχουν τα χειμερινα λαστιχα εναντι των καλοκαιρινων ειναι το φρεναρισμα στο βρεγμενο ( πολυ μεγαλη διαφορα ..εως επικινδυνη ) και αρκετη διαφορα  στα στροφιλικια τα κρατηματα ( υποστροφη στα μπροστοκινητα λογω της ευκινητης χαραξης - τακουνιου) .Η λυση χειμερινα + καλοκαιρινα ειναι πολυ καλυτερη λυση σε οδηγικη συμπεριφορα -ασφαλεια ,απο οτι στα 4 εποχες !! Το μονον αρνητικο ειναι το οικονομικο , η φασαρια δυο φορες τον χρονο αλλαγη ,η φυλαξη της τετραδας που δεν φοριεται  και ισως η αγορα εξτρα ζαντων .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • alexfocus
                                        alexfocus last edited by

                                        Πολυ καλα τα γραφεις georgeor για τα χειμερινα. Εισαι Βορειοελλαδιτης και φαινεται η εμπειρια σου. Τα γραφω αυτα γιατι εχω πεσει κατα καιρους σε ποσταρισματα που αναρωτιουνται μερικοι γιατι να μην κραταω και το καλοκαιρι τα χειμερινα.

                                        Οσον αφορα τα Κινεζικα ελαστικα ισως να εχεις δικιο. Δεν κομιζω γλαυκα εις Αθηνας εαν αναφερθω στην αντιπαλοτητα μεταξυ Κινας και Δυσης η οποια προφανως αγγιζει και το χωρο της αυτοκινησης. Πιο πιθανο ειναι να παρει το ΤσουΛου οι Κουκουβαουνες παρα πχ το tyrereviews να βγαλει καλυτερα τα Sunny απο τα Michelin και τα Continental. Παρολα αυτα εγω τουλαχιστον συνεχιζω να αγοραζω Pirelli.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • O
                                          otokomae @alexfocus last edited by

                                          Πολυ καλα τα γραφεις georgeor για τα χειμερινα. Εισαι Βορειοελλαδιτης και φαινεται η εμπειρια σου. Τα γραφω αυτα γιατι εχω πεσει κατα καιρους σε ποσταρισματα που αναρωτιουνται μερικοι γιατι να μην κραταω και το καλοκαιρι τα χειμερινα.

                                          Οσον αφορα τα Κινεζικα ελαστικα ισως να εχεις δικιο. Δεν κομιζω γλαυκα εις Αθηνας εαν αναφερθω στην αντιπαλοτητα μεταξυ Κινας και Δυσης η οποια προφανως αγγιζει και το χωρο της αυτοκινησης. Πιο πιθανο ειναι να παρει το ΤσουΛου οι Κουκουβαουνες παρα πχ το tyrereviews να βγαλει καλυτερα τα Sunny απο τα Michelin και τα Continental. Παρολα αυτα εγω τουλαχιστον συνεχιζω να αγοραζω Pirelli.

                                          Pirelli αγοράζω και εγώ παρότι είναι πλέον κινέζικα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • alexfocus
                                            alexfocus last edited by

                                            Οντως νομιζω οτι ενα ποσοστο των μετοχων της Pirelli εχει αγοραστει εδω και καμποσα χρονια απο μια κινεζικη εταιρεια (Aeolus;;;) αλλα οχι το πλειοψηφικο πακετο. Δε νομιζω οτι η Pirelli μπορει να θεωρηθει απολυτως ως Κινεζικων συμφεροντων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 34 / 163
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr