Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    georgeor

    @georgeor

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    georgeor Unfollow Follow

    Latest posts made by georgeor

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Τα χειμερινα ελαστικα τα φοραω αναμεσα σε τελος Οκτωβρη αρχες Νοεμβρη εως Απριλη ...ζω στην δυτικη Μακεδονια ,οπου το χιονι εχει αυτην την διαρκεια . Οσο για τα τεστ δεν τα δινω καμια βαρυτητα  αν και τα διαβαζω (.....εχω πολλους φιλους δημοσιογραφους  (οχι σε περιοδικα αυτοκινητου αλλα σε παρομοιες συνθηκες ζουν και δουλευουν και αυτοι ) και ξερω απο πρωτο χερι , τι κανουν για να επιβιωσουν ) . Πολυ δυσκολα βρισκεις αρθρα εγκυρα ..ακομα και απο την εποχη του Καβαθα ,η καθε εταιρεια προμοταρε με τεραστια οικονομικα ποσα τα προιοντα της . Αν αγοραζαμε οτι διαβαζουμε απο συγκριτικα τεστ ακομα θα αγοραζαμε τηλεορασεις Σαμπα , κινητα Ερικσον κια τα γιαπωνεζικα αμαξια θα ητανε στον πατο των προτιμησεων μας .  Ομως τα κινεζικα επωνυμα δεν τα αγοραζω μονον γιατι εινια φθηνα ..θα μπορουσα να παω σε πιο φθηνες εταιρειες που εχουν οι μεγαλες φιρμες πχ και τα  continental και τα mishelin κ.α  εχουν φθηνες μαρκες  πλεον  ( ή θυγατρικες ή εχουν εξαγορασει εταιρειες , ωστε να εχουν πολυ φθηνα ελαστικα στην γκαμα τους ) .Τα κινεζικα ...επωνυμα τα αγοραζω γιατι και τα εχω πλεον εμπιστοσυνη , αλλα και γιατι ειναι σχετικα φθηνα ! ...Το 'σχετικα' φθηνα σε σχεση πλεον με αλλης προελευσης χωρων-θυγατρικες κλπ . Η αποψη μου ειναι οτι εγινε με το made in Germany στον  18ο- 19ο αιωνα ή το    made in Japan μετα το 1950 γινεται τωρα με το   made in China .Σας γραψα ηδη οτι εμπιστευτηκα σε τρεις κατηγοριες κινεζικα: παπουτσι αθλητικο li ning ,  κινητο Hawey . και τηλεοραση  Hisense  και τα πλεον εμπιστευομαι  και τις τρεις φιρμες !!(Ειναι ποιοτικα , ομορφα και οχι πλεον φθηνα ...δεν λες παππουτσι 110 ευρω φθηνο ..ουτε τηλεοραση 55'  870ευρω  φθηνη ..ουτε κινητο 450-500 ευρω φθηνο !!!! ) . Το ιδιο εγινε με τα ελαστικα  Sunny ( .....υπαρχουν χρονιες που ξεπερνω τα 30,000 - 40,000 χμ ανα ετος ....απο αυτα τα μισα ειναι με χειμερινα ελαστικα ( τα αλλαζω αναλογα στα  5ετη (  αν κα ι το τελευταιο το αλλαξα στα 6 χρονια λογο κρισης περισσοτερο παρα φθορας ) ) ....δεν καταλαβα καμια διαφορα ,αν και στον πρωτο χρονο ημουνα πολυ σφιγμενος και προκατειλημμενος . Τα χειμερινα  ελαστικα Sunny ,το ξαναγραφω , δεν μου εδειξαν καμμια διαφορα σε παγο,χιονι απο οτι ημουνα συνηθισμεμος ( αν και δεν ειμαι ειδικος , αλλα με την εμπειρια τοσων ετων στο οδηγημα ..40πλεον και δεν μου αρεσει που γερναω ...)  ...Αυτα τα 20 μετρα διαφορα στο φρεναρισμα δεν την ειδα ,δεν την ενιωσα ! Βεβαια ξανατονιζω οτι  : δεν τρεχω , δεν οδηγω στα ακρα .Ομως εμεινα ευχαριστημενος με βαση αυτο που γνωριζα με μισελεν και  με αυτο που ειδα με τα κινεζικα .Αν θελετε το παιρνετε υποψην σας , αν οχι,  συνεχιστε να αγοραζετε τους δυο μεγαλους  κοντινενταλ και μισελλεν . Και μαλιστα σκεφτομαι να βαλω και καλοκαιρινα λαστιχα κινεζικα ή suuny ή  triangle 255 60 18 ..και δεν ειναι καθολου μα καθολου φθηνα !! Και ο κανονας δεν ητανε ποτέ ουτε  ειναι : οτι δινεις παιρνεις , αλλα οτι ψαχνεις και δινεις , παιρνεις !!! Τα καλα ειναι παντα ακριβα ή σχετικα ακριβα , αλλα τα 'κακα' αρκετες φορες στα πουλανε ακριβα !! Μου γραφεις : '...Αν σου έδιναν στα ίδια λεφτά ακριβώς Michelin και Sunny το 100% των οδηγών θα επέλεγαν Michelin...' και πολυ σωστα θα εκαναν !! ομως αν θα εδινες στα ιδια ακριβως τεχνικα χαρακτηριστικα δυο προιοντων  , ποιο θα αγοραζαν το ακριβοτερο ??δεν νομιζω !! και ερχομαστε στο βασικο ερωτημα : ΕΓΩ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ????? ....και εδω τι εχω πραγματικα αναγκη ,τι μου ειναι πραγματικα χρησιμο . ειναι ολην η ουσια και αυτο δινει κινηση στην ζωη μας .... και το θεμα ειναι τι χειαζομαι να παρω ??τι εχω πραγματικα αναγκη να παρω ????  και για αυτο  ,που χρειαζομαι να παρω . τι δινω !!..και εδω στο 'χρειαζομαι' σηκωνει  μεγαλη κουβεντα ..οπως ποιο ειναι καλυτερο κια ποιο χειροτερο .Πχ τα τελευταια χρονια εχουν πεισει τα μμε κια οι διαφημιστικες ,οτι το να ξυριζεσαι με ετοιμο αφρο σε μπουκαλι και με 'παραξενα' ξυραφακια πλαστικα ή με ανταλλακτικα 2 -3 -4 λεπιδων οτι ειναι καλυτερα απο την παλια καλη τεχνικη των πατεραδων - παππουδων  μας : σαπουνι αφρου - μεταλλικη μηχανη-ανταλλακτικο ξυραφι δυο οψεων . Επεισαν το 90% των καταναλωτων οτι ειναι καλυτερα και οικονομικοτερα !!...κι ομως δεν ειναι ετσι !!!και χειροτερα ειναι και ακριβοτερα !!

      Δεν φορω ποτε καλοκαιρι χειμερινα ( καλυτερα ειναι να αγορασεις μεταχειρισμενα καλοκαιρινα σε καλη κατασταση το εκανα στην κριση το καλοκαιρι του 1912 δυο μεταχειρισμενα μπροστινα ... ) γιατι καταστρεφονται (  Εχουν πολυ μαλακη γομα ,και πολυ ευκινητο χαραγμα-τακουνι( ωστε να αντιστεκονται στον παγο)  και καταστρεφονται παρα πολυ γρηγορα ...παιρνουν κυριολεκτικα φωτια !!! )  Τα χειμερινα δεν τα φοραμε απο οικονομια , αλλα για ασφαλεια . Καποιοι στην περιοχη τα φορανε και το καλοκαιρι μεσα στην πολη γιατι εχουν πολυ καλο φρεναρισμα .Πραγματι εχουν, μιας και εχουν πολυ μαλακη γομα , αλλα αυτην η ιδιοτητα καταστερεφεται ηδη απο τον πρωτο - δευτερο καλοκαιρινο μηνα . Τα δυο σοβαρα τεχνικα ελαττωματα  ,  που εχουν τα χειμερινα λαστιχα εναντι των καλοκαιρινων ειναι το φρεναρισμα στο βρεγμενο ( πολυ μεγαλη διαφορα ..εως επικινδυνη ) και αρκετη διαφορα  στα στροφιλικια τα κρατηματα ( υποστροφη στα μπροστοκινητα λογω της ευκινητης χαραξης - τακουνιου) .Η λυση χειμερινα + καλοκαιρινα ειναι πολυ καλυτερη λυση σε οδηγικη συμπεριφορα -ασφαλεια ,απο οτι στα 4 εποχες !! Το μονον αρνητικο ειναι το οικονομικο , η φασαρια δυο φορες τον χρονο αλλαγη ,η φυλαξη της τετραδας που δεν φοριεται  και ισως η αγορα εξτρα ζαντων .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      georgeor
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Οδηγος απο το 1983 ( παπακι honda 90cc και απο το 1993 αυτοκινητο οπελ )  εβαζα σχεδον μια μαρκα στα ελαστικα :  michelin μεχρι πριν 4 χρονια ,  που εβαλα κινεζικη μαρκα Sunny  χειμερινα .

      Πριν πω την γνωμη μου να σας πω , οτι δεν τρεχω πολυ(οποτε δεν τα δουλευω στα ακρα....αλλα ποιος τα δουλευει τα λαστιχα στα ακρα ??? ...ποιος παει με 200 220 ??)  , αλλα οδηγω πολλά χιλιομετρα (πανω απο 140 δεν οδηγω  πλεον σχεδον ποτέ,  ενω 119χμ /ωρα  ειναι σχεδον η μονιμη ταχυτητα και λογο οικονομιας αλλα και κουρασης ).

      Τα κινεζικα επωνυμα χειμερινα  ελαστικα μου Sunny,  εδω κια 4 χρονια μου αρεσαν πολυ  κια θα ξαναπαρω παλι κινεζικα ( ισως στο παιχνιδι μπαινουν κια τα triangle  που απο εναν φιλο μου τα γνωρισα ,αλλα τα θεωρω πολυ ακριβα ...150 με 100 το καθε λαστιχο ...!!???? ) .Τι βλεπω στα κινεζικα sunny : δεν εχουν σημαντικη φθορα ,δεν γλιστρανε στο χιονι μετα απο 4 χρονια και  55.000 χμ δεν με προδωσαν σε φρεναρισμα ,πολυ καλα και στο βρεγμενο. Στην πρωτα χιλιομετρα φοβομουνα μην σκασουν ..τοσο επηρεασμενος αρνητικα ημουνα  ,παρολο που ειναι radial  με σιδερενια πλαινα . Αρνητικο εχουν τον  θορυβο , αλλα και πριν φορουσα τα μισελεν λατιτιουτ ,  οποτε ειχα παλι θορυβο. Τα κινεζικα δεν ειναι πλεον no name (ή φασον )  , αλλα επωνυμα κινεζικα ( αλλωστε δεν ειναι και πολλες φιρμες εργοστασια αλλα 5 -6 ) .

      Η προτιμηση μου σε κινεζικες μαρκες ξεκινησε απο την Hawei  κινητα ( τωρα εχω το Ρ40 )  κια συνεχιστηκε με τα αθλητικα παπουτσια   li Ning  ( πρωτοποροι , βραβευμενοι παγκοσμια για την σχεδιαση τους , ποιοτικα με πολυ δυσκολες ραφες και ακριβα υφασματα  ... περιπου στα 90 ευρω και  αξιζει οσο αθλητικα εως 150-180 ) . Τοσο πολυ επηρεάστηκα , ωστε αρχισα να διαβαζω κριτικες σε οτιδηποτε ηθελα να αγορασω... ετσι αγορασα περσυ τηλεοραση  Hisens  55 στα 800 ευρω ( 4κ ,90 πραγματικα xz  κλπ , ενθουσιασμενος αλλα ειναι νωρις ακομα) .Καταλαβαινω απολυτα γιατι οι αμερικανοι-δυτικοευρωπαιοι τραπεζιτες -βιομηχανοι  ....  παιρνουν οικονομικα -πολιτικα μετρα εναντια στην Κινα (  αποκλεισμος Hawei απο google   .... ,5G ....κλπ κλπ ) . Αληθεια ποιος θυμαται τηλεορασεις πανακριβες ευρωπαικες : saba ,metz , grundig κλπ ???).Ποιος εμπιστευοτανε πριν 40 -50 χρονια γιαπωνεζικα αμαξια ? To datsun  αλλαξε ονομα σε  nissan , μετα απο μια σχεδον μοιραια καθολικη αποτυχια ...και σημερα  το πιο γερο, αξιοπιστο, ποιοτικο , με αφθονα -φθηνα ανταλλακτικα , με χωρους , το πιο εμπορικο σε ολον τον πλανητη  ειναι το qashqai !!!

      Ετσι εν κατακλειδι , θα συνοψισω στο εξης :  ολα αλλαζουν και παντα πρεπει να ψαχνεσαι !! μην εμπιστευεσαι κανεναν !! τωρα με το διαδικτυο μπορεις να μαθεις περισσοτερα πραγματα . Εμπα σε λατινοαμερικανικα σαιτ  ,ρωσικα ...'ανεξαρτητα' δηλαδη , . ..μεταφρασε ευκολα ...διαβασε ,σκεψου πανω σε αντικειμενικα στοιχεια και οχι προκαταληψεις ,γενικολογες και κλισε !!! ζουμε σε εναν αντιμαχομενο, αλληλοσυγκρουομενο , εκμεταλευτικο ,αδικο κοσμο ,που ολα αλλαζουν. Με δυσκολια βγαζουμε το μεροκαματο προς το ζειν ,μην αφηνεις ουτε να σε κλεψουν ουτε να σε ξεγελασουν !! ζησε οσο πιο καλα μπορεις !!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      georgeor
    • RE: Qashqai: βενζίνη ή πετρέλαιο;;

      κανετε χονδρο λαθος με το πετρελαιοκινητηρα 1500 και ευχομαι οχι σκοπιμα .....εγω αγορασα το 7 θεσιο qasqai 1500 d και ΣΩΘΗΚΑ !!! ΑΦΘΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ....ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ....ΡΟΠΗ ΟΣΟ ΕΝΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ 2200 CC ΒΕΝΖΙΝΗ ....ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ .....και τελικη ανετα 175 χμ /ω και επιμενοντας λιγακι 195 χμ /ω.......οσοι μπουν μια φορα και το οδηγησουν ή ρωτησουν καποιον που εχει ....θα μαθουν ...και δυσκολα διαλεγουν αλλο
      τι εχει αυτο το αμαξι που δεν εχουν τα αλλα ?

      1. ειναι ενα υπερυψωμενο zafira λιγο μικροτερο και ενα κλικ κατω σε ανεση - χωρους ....στο υψος οσοι ψηλοι παρουν με ηλιοροφη στην θεση του οδηγου λιγο μπροστα και 90 μοιρες θα βρισκουν λιγο τα μαλια τους...
      2. εχει καλη ποιοτητα ( και μαλακο ταμπλο σπανιο για ιαπωνικο ) και παρα πολυ καλα εξοπλισμενο ...σουπερ θα ελεγα εγω στο 7 θεσιο 1500d
      3. παρα πολυ καλο τραβηγμα ...οι οικογενιαρχες με φορτιο θα χαμογελανε συνεχεια
        4.παρα πολυ μικρη καταναλωση στα ταξιδια 6- 6,5 λ/100 με 130 140 χμ/ω αναλογα το φορτωμα ....μετα τα 140 καιει.. 115=5,5 , 120=5,8 , 130=6 -6,5, 140= 6,5 -7,0 ,160= 7,5- 8 , 175=9 ,185χμ/ω = 9,5 -10 λ/100χμ
        5.καλη καταναλωση μεσα στην πολη περιπου 7,5λ/100 εως και 9,0 λ/100 εξαρταται σε ποια πολη και το νευρο ...εγω στην επαρχιακη πολη χωρις φαναρια καταναλωνω 8,0 λ/100
        6.καλο περπατημα ,πολυ σταθερο στον δρομο και σε χωμα (..στροφες... φρεναρισμα ) ...μονον που 'ακουγεται' η πισω αναρτηση ...θα μπορουσε να βελτιωθει
      4. στα 2 χρονια δεν τριζει τιποτα δεν χαλασε τιποτα....μην γρουσουζεψω...
        8.σε αλλαζει τροπο που οδηγεις με τα παιδια να ειναι ανετα πισω ,τους χωρους ..το υψος ...οσοι νοιαζονται και για τους πισω και θελουν να περασουν ολοι μαζι ομορφα χρονια ...αλλα και μεσα στην πολη λογω εσωτερικης θεσης καθισματος και υψους αμαξωματος απο το εδαφος θα δυσκολευτουν να μπουν ξανα σε κουρσα (εγω δυσκολευομαι πολυ ...)
        9....το παω σε εκτος δρομου για μανιταρια .....γλιστραω σε βρεγμενα χορτα ...αλλα βγαινω
        10.ο κινητηρας ειναι της ρενο...διαμαντι και ησυχος για πετρελαιο ...τελεια ηχομονωση νομιζεις στην αρχη οτι δεν δουλευει ανοιγεις παραθυρο για να ακουσεις ...καμια σχεση με παλαιοτερες εποχες ....η μονη δυσκολια στην αρχη ...λογω του μικρου μεγεθους του 1500cc ειναι : οταν εισαι σταματημενος και θελησεις να ξεκινησεις γρηγορα πρεπει να γεμισεις το ντουρμπο (σε στροφες ) ...συνηθιζεται γρηγορα
        12.ζω κοζανη και με -20 και ομως πηρε αμεσως μπροστα ...καθε φορα αυτο το φοβομουνα πολυ στην αρχη πριν το παρω γιατι ειχα πολυ κακη εμπειρια με τα πετρελαια
        13.φθηνα σχετικα σερβις μανισια ...70 ευρω μεχρι τωρα καθε 10.000 χμ
        14.για οσους δεν μπορουν να σηκωσουν οικονομικα δυο αμαξια ( πολης -ταξιδιου ) ειναι η χρυση τομη
      5. με την απελευθερωση του πετρελαιου θα ανεβει παρα πολυ η αξια μεταπωλησης καθως και θα πεσουν τα ανταλακτικα
      6. ειναι ομορφο .επιβλητικο ..ιδιως σε ασπρο ...και θα αντεξει πολλα χρονια ως κοψια σουλουπη σχεδιαση ..ακομα και με τα μεγαλα εμπρος φωτα ...
      7. οσοι πηραν το 1600 βενζινη και εχουμε επαφη ...κυριολεκτικα νευριαζουν με την επιλογη βενζινης ....και ιδιως οσοι ι αγοραζαν το τιγκουαν και βλεπουν τους χωρους του 7 θεσιου ,ποιοτητα κατασκευης ,περπατημα ,καταναλωση κλαινε τα λεφτα τους.
        18.πριν ειχα ευρωπαϊκο και φοβομουν το dagun τωρα εχτιμω την nissan
        19.με την αντιπροσωπεια μεχρι τωρα πολυ καλα ...
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeor
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      κανετε χονδρο λαθος με το πετρελαιοκινητηρα 1500 και ευχομαι οχι σκοπιμα .....εγω αγορασα το 7 θεσιο qasqai 1500 d και ΣΩΘΗΚΑ !!! ΑΦΘΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ....ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ....ΡΟΠΗ ΟΣΟ ΕΝΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ 2200 CC ΒΕΝΖΙΝΗ ....ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ .....και τελικη ανετα 175 χμ /ω και επιμενοντας λιγακι 195 χμ /ω.......οσοι μπουν μια φορα και το οδηγησουν ή ρωτησουν καποιον που εχει ....θα μαθουν ...και δυσκολα διαλεγουν αλλο
      τι εχει αυτο το αμαξι που δεν εχουν τα αλλα ?

      1. ειναι ενα υπερυψωμενο zafira λιγο μικροτερο και ενα κλικ κατω σε ανεση - χωρους ....στο υψος οσοι ψηλοι παρουν με ηλιοροφη στην θεση του οδηγου λιγο μπροστα και 90 μοιρες θα βρισκουν λιγο τα μαλια τους...
      2. εχει καλη ποιοτητα ( και μαλακο ταμπλο σπανιο για ιαπωνικο ) και παρα πολυ καλα εξοπλισμενο ...σουπερ θα ελεγα εγω στο 7 θεσιο 1500d
      3. παρα πολυ καλο τραβηγμα ...οι οικογενιαρχες με φορτιο θα χαμογελανε συνεχεια
        4.παρα πολυ μικρη καταναλωση στα ταξιδια 6- 6,5 λ/100 με 130 140 χμ/ω αναλογα το φορτωμα ....μετα τα 140 καιει.. 115=5,5 , 120=5,8 , 130=6 -6,5, 140= 6,5 -7,0 ,160= 7,5- 8 , 175=9 ,185χμ/ω = 9,5 -10 λ/100χμ
        5.καλη καταναλωση μεσα στην πολη περιπου 7,5λ/100 εως και 9,0 λ/100 εξαρταται σε ποια πολη και το νευρο ...εγω στην επαρχιακη πολη χωρις φαναρια καταναλωνω 8,0 λ/100
        6.καλο περπατημα ,πολυ σταθερο στον δρομο και σε χωμα (..στροφες... φρεναρισμα ) ...μονον που 'ακουγεται' η πισω αναρτηση ...θα μπορουσε να βελτιωθει
      4. στα 2 χρονια δεν τριζει τιποτα δεν χαλασε τιποτα....μην γρουσουζεψω...
        8.σε αλλαζει τροπο που οδηγεις με τα παιδια να ειναι ανετα πισω ,τους χωρους ..το υψος ...οσοι νοιαζονται και για τους πισω και θελουν να περασουν ολοι μαζι ομορφα χρονια ...αλλα και μεσα στην πολη λογω εσωτερικης θεσης καθισματος και υψους αμαξωματος απο το εδαφος θα δυσκολευτουν να μπουν ξανα σε κουρσα (εγω δυσκολευομαι πολυ ...)
        9....το παω σε εκτος δρομου για μανιταρια .....γλιστραω σε βρεγμενα χορτα ...αλλα βγαινω
        10.ο κινητηρας ειναι της ρενο...διαμαντι και ησυχος για πετρελαιο ...τελεια ηχομονωση νομιζεις στην αρχη οτι δεν δουλευει ανοιγεις παραθυρο για να ακουσεις ...καμια σχεση με παλαιοτερες εποχες ....η μονη δυσκολια στην αρχη ...λογω του μικρου μεγεθους του 1500cc ειναι : οταν εισαι σταματημενος και θελησεις να ξεκινησεις γρηγορα πρεπει να γεμισεις το ντουρμπο (σε στροφες ) ...συνηθιζεται γρηγορα
        12.ζω κοζανη και με -20 και ομως πηρε αμεσως μπροστα ...καθε φορα αυτο το φοβομουνα πολυ στην αρχη πριν το παρω γιατι ειχα πολυ κακη εμπειρια με τα πετρελαια
        13.φθηνα σχετικα σερβις μανισια ...70 ευρω μεχρι τωρα καθε 10.000 χμ
        14.για οσους δεν μπορουν να σηκωσουν οικονομικα δυο αμαξια ( πολης -ταξιδιου ) ειναι η χρυση τομη
      5. με την απελευθερωση του πετρελαιου θα ανεβει παρα πολυ η αξια μεταπωλησης καθως και θα πεσουν τα ανταλακτικα
      6. ειναι ομορφο .επιβλητικο ..ιδιως σε ασπρο ...και θα αντεξει πολλα χρονια ως κοψια σουλουπη σχεδιαση ..ακομα και με τα μεγαλα εμπρος φωτα ...
      7. οσοι πηραν το 1600 βενζινη και εχουμε επαφη ...κυριολεκτικα νευριαζουν με την επιλογη βενζινης ....και ιδιως οσοι ι αγοραζαν το τιγκουαν και βλεπουν τους χωρους του 7 θεσιου ,ποιοτητα κατασκευης ,περπατημα ,καταναλωση κλαινε τα λεφτα τους.
        18.πριν ειχα ευρωπαϊκο και φοβομουν το dagun τωρα εχτιμω την nissan
        19.με την αντιπροσωπεια μεχρι τωρα πολυ καλα ...
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeor
    • RE: Επιτάχυνση

      κανετε χονδρο λαθος με το πετρελαιοκινητηρα 1500 και ευχομαι οχι σκοπιμα .....εγω αγορασα το 7 θεσιο qasqai 1500 d και ΣΩΘΗΚΑ !!! ΑΦΘΟΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ....ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ....ΡΟΠΗ ΟΣΟ ΕΝΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ 2200 CC ΒΕΝΖΙΝΗ ....ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ .....και τελικη ανετα 175 χμ /ω και επιμενοντας λιγακι 195 χμ /ω.......οσοι μπουν μια φορα και το οδηγησουν ή ρωτησουν καποιον που εχει ....θα μαθουν ...και δυσκολα διαλεγουν αλλο
      τι εχει αυτο το αμαξι που δεν εχουν τα αλλα ?

      1. ειναι ενα υπερυψωμενο zafira λιγο μικροτερο και ενα κλικ κατω σε ανεση - χωρους ....στο υψος οσοι ψηλοι παρουν με ηλιοροφη στην θεση του οδηγου λιγο μπροστα και 90 μοιρες θα βρισκουν λιγο τα μαλια τους...
      2. εχει καλη ποιοτητα ( και μαλακο ταμπλο σπανιο για ιαπωνικο ) και παρα πολυ καλα εξοπλισμενο ...σουπερ θα ελεγα εγω στο 7 θεσιο 1500d
      3. παρα πολυ καλο τραβηγμα ...οι οικογενιαρχες με φορτιο θα χαμογελανε συνεχεια
        4.παρα πολυ μικρη καταναλωση στα ταξιδια 6- 6,5 λ/100 με 130 140 χμ/ω αναλογα το φορτωμα ....μετα τα 140 καιει.. 115=5,5 , 120=5,8 , 130=6 -6,5, 140= 6,5 -7,0 ,160= 7,5- 8 , 175=9 ,185χμ/ω = 9,5 -10 λ/100χμ
        5.καλη καταναλωση μεσα στην πολη περιπου 7,5λ/100 εως και 9,0 λ/100 εξαρταται σε ποια πολη και το νευρο ...εγω στην επαρχιακη πολη χωρις φαναρια καταναλωνω 8,0 λ/100
        6.καλο περπατημα ,πολυ σταθερο στον δρομο και σε χωμα (..στροφες... φρεναρισμα ) ...μονον που 'ακουγεται' η πισω αναρτηση ...θα μπορουσε να βελτιωθει
      4. στα 2 χρονια δεν τριζει τιποτα δεν χαλασε τιποτα....μην γρουσουζεψω...
        8.σε αλλαζει τροπο που οδηγεις με τα παιδια να ειναι ανετα πισω ,τους χωρους ..το υψος ...οσοι νοιαζονται και για τους πισω και θελουν να περασουν ολοι μαζι ομορφα χρονια ...αλλα και μεσα στην πολη λογω εσωτερικης θεσης καθισματος και υψους αμαξωματος απο το εδαφος θα δυσκολευτουν να μπουν ξανα σε κουρσα (εγω δυσκολευομαι πολυ ...)
        9....το παω σε εκτος δρομου για μανιταρια .....γλιστραω σε βρεγμενα χορτα ...αλλα βγαινω
        10.ο κινητηρας ειναι της ρενο...διαμαντι και ησυχος για πετρελαιο ...τελεια ηχομονωση νομιζεις στην αρχη οτι δεν δουλευει ανοιγεις παραθυρο για να ακουσεις ...καμια σχεση με παλαιοτερες εποχες ....η μονη δυσκολια στην αρχη ...λογω του μικρου μεγεθους του 1500cc ειναι : οταν εισαι σταματημενος και θελησεις να ξεκινησεις γρηγορα πρεπει να γεμισεις το ντουρμπο (σε στροφες ) ...συνηθιζεται γρηγορα
        12.ζω κοζανη και με -20 και ομως πηρε αμεσως μπροστα ...καθε φορα αυτο το φοβομουνα πολυ στην αρχη πριν το παρω γιατι ειχα πολυ κακη εμπειρια με τα πετρελαια
        13.φθηνα σχετικα σερβις μανισια ...70 ευρω μεχρι τωρα καθε 10.000 χμ
        14.για οσους δεν μπορουν να σηκωσουν οικονομικα δυο αμαξια ( πολης -ταξιδιου ) ειναι η χρυση τομη
      5. με την απελευθερωση του πετρελαιου θα ανεβει παρα πολυ η αξια μεταπωλησης καθως και θα πεσουν τα ανταλακτικα
      6. ειναι ομορφο .επιβλητικο ..ιδιως σε ασπρο ...και θα αντεξει πολλα χρονια ως κοψια σουλουπη σχεδιαση ..ακομα και με τα μεγαλα εμπρος φωτα ...
      7. οσοι πηραν το 1600 βενζινη και εχουμε επαφη ...κυριολεκτικα νευριαζουν με την επιλογη βενζινης ....και ιδιως οσοι ι αγοραζαν το τιγκουαν και βλεπουν τους χωρους του 7 θεσιου ,ποιοτητα κατασκευης ,περπατημα ,καταναλωση κλαινε τα λεφτα τους.
        18.πριν ειχα ευρωπαϊκο και φοβομουν το dagun τωρα εχτιμω την nissan
        19.με την αντιπροσωπεια μεχρι τωρα πολυ καλα ...
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      georgeor
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr