-
Ε σου λέω πως αυτό που λες δεν ισχυει για τα εταιρικά. Σου λέω έχω καλή εικόνα από εταιρίες και τα leasing τους. Δεν αγοράζονται τα leasing έτσι οπως τα περιγράψεις. Είσαι αρκετά λθος σε αυτό που λες.
Αφου σ αρέσει η ανάλυση αγορών κατσε και ξαναδιαβασε τι σου έγραψα. Το γεγονός ότι καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες ένα 2008leasing δεν σημαίνει πως αν σταματούσαν αύριο τα leasing θα ειχε απαραιτήτως την 1η θεση στις πωλήσεις ως ι.χ. Και αυτό διοτι όλοι όσοι θα εμένα χωρίς leasing να τους εξυπηρετεί κια στις οικογενειακές μετακινήσεις, θα προχωρούσαν σε αγορά με δικά τους χρήματα και τότε ίσως κοιτούσαν αλλούς τομείς του αυτοκινήτου και της τιμολόγησης του, του καυσίμου κτλ και αυτό πιθανότερα να άλλαζε τις θέσεις των πωλησεων.
Δηλαδη θα απελευθερωνόταν ένα μεγάλο αγοραστικό κοινό προς εύρεση νέου αυτοκινήτου, το οποίο όμως δεν ξέρουμε με τι κριτήρια αγοράζει.
Η τάση τωβ πωλήσεων ιχ 2008 δεν είναι απαραίτητα και τάση για τους δυνητικούς αγοραστές των leasing. Ίσως δηλαδή η πίτα μοιραζόταν αλλιώς στην κατηγρια αυτή.
Γενικότερα δεν ξέρω αν στην Ελλάδα θα υπηρχε αυτή η κατηγορία των ψηκοακριβων suv αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
-
Ερωτηση θεωρείται καλύτερο το citroen c3 από το mazda 2;
-
Lap wrote:
Δηλαδη αν έλεγες πολλούς από αυτούς που τους το έδωσαν ως εταιρικο, να πάνε να αγοράσουν με δικά τους χρήματα ένα αυτοκίνητο, ίσως το 2008 να ήταν στην 2η ή 3η θέση των πωλήσεων έναντι κάποιου άλλου στο σύνολο των πωλήσεων.
Και παλι στην πρώτη θέση θα ήταν.. Αφού και αυτοί που αγοράζουν με δικά τους χρήματα δηλαδη στις λιανικες πωλήσεις πρώτο είναι στην κατηγορία του και γενικά πρώτο SUV ανεξαρτήτως κατηγορίας
Δεν ισχυει πάντα αυτό. Αυτό είναι υπεραπλουστευση και οι μελετες αγορών δεν γίνονται έτσι. Δεν έχεις στα σίγουρα τα ίδια δεδομένα στις δύο περιπτώσεις για να κάνεις μια σταθερή θετική 'αναγωγή'
-
Αυτη την εποχή οι συμφωνίες Leasing κλείνονται κυριως για αυτοκίνητα που η λιανική τους τιμη δεν ξεπερνάει τις 22K . Αυτο ειναι το όριο για να μη πληρώνει φόρο ο εργαζόμενος . Με το 308 πλήρωνα περίπου 500ευρω / χρόνο . Πολυ λιγότερα βγαίνει για το τελευταιο χρονο . Το 2008 σίγουρα ειναι μια πολυ καλη επιλογή για αυτη τη περίπτωση . Το κρίμα ειναι που ειναι η active plus σε αυτο το όριο .
-
Μιας και σε έχουμε ως παράδειγμα.
Με τα δικά σου χρήματα, και τις οικονομίες σου,θα αγόρασζες το 2008 που 'κατέχεις' σήμερα ως leasing αυτοκίνητο ;
Και γιατί όχι ή γιατί ναι;
-
Αφού είπε ο άνθρωπος ότι αν μπορούσε θα αγόραζε το 308. Δεν τον ενδιαφέρει η SUV φάση.
Το αυτοκίνητο είναι 1ο σε πωλήσεις Ι.Χ σε όλα τα suv, όχι μόνο Β suv, οι θεωρίες σου έχουν καταρριφθεί από την πραγματικότητα, αλλά όπως πάντα για σένα μετράει αυτό που έχεις στο μυαλό σου και τίποτα άλλο.
-
Μιας και σε έχουμε ως παράδειγμα.
Με τα δικά σου χρήματα, και τις οικονομίες σου.... Θα αγοραζες το 2008; και γιατί όχι ή ναι;
Οπως έγραψα κ πριν δε θα αγόραζα SUV κ με τη πρωτη ευκαιρια αν μου δωθεί απο την εταιρεία θα το αλλάξω σε Hatchback .
Τωρα αν γούσταρα τα SUV σίγουρα θα ηταν στις 1-2 πρωτες επιλογές μου αλλα με τιποτα η active plus έκδοση . Θα μάζευα λεφτά για allure κ πανω . Εχω κ πολυ καλη εμπειρία απο τη Peugeot με το 308 οποτε σίγουρα θα το ειχα στις top επιλογές μου .Συζητώντας με συναδέλφους μπορω να πω οτι 8/10 ειναι απο ενθουσιασμένοι εως ευχαριστημένοι . Οι υπόλοιποι είτε δε γουστάρουμε τα SUV είτε θα ήθελαν κατι καλυτερο κ ας έδιναν ένα ποσο στην εφορία . Το ιδιο κ εμένα δε θα με πείραζε πχ να έδινα 200-300 ε / χρονο για τη παραπανω έκδοση του 2008 ή για το νέο 308 μιας κ μιλάμε για Peugeot . Να πω επίσης οτι είμαι με γυναίκα κ δύο παιδια δημοτικού χωρίς μεγάλες απαιτήσεις απο χώρους αφου εχουμε ξεχάσει εδώ κ χρόνια τα καρότσια . Αν κ με καρότσι στο πορτ μπαγκαζ ποτε δεν ειχα προβλημα ακομα κ με το Prius το astra ή το Megane παλαιότερα . Μονο η A160 με ειχε ζορίσει λίγο .
-
Dublin wrote
Αφού είπε ο άνθρωπος ότι αν μπορούσε θα αγόραζε το 308. Δεν τον ενδιαφέρει η SUV φάση.
Το αυτοκίνητο είναι 1ο σε πωλήσεις Ι.Χ σε όλα τα suv, όχι μόνο Β suv, οι θεωρίες σου έχουν καταρριφθεί από την πραγματικότητα, αλλά όπως πάντα για σένα μετράει αυτό που έχεις στο μυαλό σου και τίποτα άλλο.
3.Οι περισσότεροι Έλληνες που έχουν εταιρικά αυτοκινητα έχουν χαμηλά επίπεδα πραγματικά εισοδήματα και δεν αντέχουν να στηρίξουν την αγορά ενός ήμι premium suv-επίδειξης. Με δικά τους χρήματα θα επέλεγαν κάτι πιο vfm από ένα ακριβό 2008. Ακόμα και μη suv.
Σου απάντησε
'Τωρα αν γούσταρα τα SUV σίγουρα θα ηταν στις 1-2 πρωτες επιλογές μου αλλα με τιποτα η active plus έκδοση . Θα μάζευα λεφτά για allure κ πανω . Εχω κ πολυ καλη εμπειρία απο τη Peugeot με το 308 οποτε σίγουρα θα το ειχα στις top επιλογές μου .
Συζητώντας με συναδέλφους μπορω να πω οτι 8/10 ειναι απο ενθουσιασμένοι εως ευχαριστημένοι . Οι υπόλοιποι είτε δε γουστάρουμε τα SUV είτε θα ήθελαν κατι καλυτερο κ ας έδιναν ένα ποσο στην εφορία . Το ιδιο κ εμένα δε θα με πείραζε πχ να έδινα 200-300 ε / χρονο για τη παραπανω έκδοση του 2008 ή για το νέο 308 μιας κ μιλάμε για Peugeot .'
Άρα, καλύτερο - ακριβότερο θα επέλεγε, όχι φθηνότερο, και το νέο 308 θα είναι αρκετά ακριβό.
-
Αφού είπε ο άνθρωπος ότι αν μπορούσε θα αγόραζε το 308. Δεν τον ενδιαφέρει η SUV φάση.
Το αυτοκίνητο είναι 1ο σε πωλήσεις Ι.Χ σε όλα τα suv, όχι μόνο Β suv, οι θεωρίες σου έχουν καταρριφθεί από την πραγματικότητα, αλλά όπως πάντα για σένα μετράει αυτό που έχεις στο μυαλό σου και τίποτα άλλο.
Δεν θεωρώ ότι μου έχουν καταρρίψει την πραγματικότητα, απλώς αναφέρω πως η 'ατυπη' σύνδεση των πωλήσεων με τον όρο 'καλο' αυτοκίνητο δεν είναι ρεαλιστική.
1.Οι επιχειρήσεις αγοραζουν με συγκεκριμένο τρόπο και όχι με αυτόν που περιεγραψες.
2.Οι εταιρίες leasing προωθούν συγκεκριμένα μοντέλα σε καλύτερα πακέτα για δικούς τους λόγους και συμφωνίες με εισαγωγικές.
3.Οι περισσότεροι Έλληνες και οχι μονο που έχουν εταιρικά αυτοκινητα ως μοναδικό όχημα και ως παροχή εταιρίας έχουν χαμηλά επίπεδα ετήσιων εισοδήματων και δεν αντέχουν να στηρίξουν την αγορά ενός ήμι premium suv-επίδειξης. Με δικά τους χρήματα θα επέλεγαν κάτι πιο vfm από ένα ακριβό 2008. Ακόμα και μη suv.
Αυτα που σου λέω ειναι η πραγματικοτητα. Τα άλλα είναι προσπάθεια προαπαγδας υπέρ μιας εταιρίας και ενός ομίλου.
-
Καλά θα έκανε ο ανθρωπος.... Αλλωστε το 308 και σήμερα ειναι καλύτερο του 2008.
Βρε dublin....
Αρα με την απάντηση και την λογική σου πίσω από αυτήν θεωρείς πως, οι υπάλληλοι στην Ελλάδα που έχουν παροχή εταιρικού αυτοκινήτου θα αγόραζαν ακριβοτερο Ι. Χ αυτοκινητο από αυτά που τους προσφέρουν εταιρικά.
Αρα, δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις. Τελικά θα αγοραζε το 2008;
-
Dublin wrote:
Αφού είπε ο άνθρωπος ότι αν μπορούσε θα αγόραζε το 308. Δεν τον ενδιαφέρει η SUV φάση.
Το αυτοκίνητο είναι 1ο σε πωλήσεις Ι.Χ σε όλα τα suv, όχι μόνο Β suv, οι θεωρίες σου έχουν καταρριφθεί από την πραγματικότητα, αλλά όπως πάντα για σένα μετράει αυτό που έχεις στο μυαλό σου και τίποτα άλλο.
Δεν θεωρώ ότι μου έχουν καταρρίψει την πραγματικότητα, απλώς αναφέρω πως η 'ατυπη' σύνδεση των πωλήσεων με τον όρο 'καλο' αυτοκίνητο δεν είναι ρεαλιστική.
1.Οι επιχειρήσεις αγοραζουν με συγκεκριμένο τρόπο και όχι με αυτόν που περιεγραψες.
2.Οι εταιρίες leasing προωθούν συγκεκριμένα μοντέλα σε καλύτερα πακέτα για δικούς τους λόγους και συμφωνίες με εισαγωγικές.
3.Οι περισσότεροι Έλληνες και οχι μονο που έχουν εταιρικά αυτοκινητα ως μοναδικό όχημα και ως παροχή εταιρίας έχουν χαμηλά επίπεδα ετήσιων εισοδήματων και δεν αντέχουν να στηρίξουν την αγορά ενός ήμι premium suv-επίδειξης. Με δικά τους χρήματα θα επέλεγαν κάτι πιο vfm από ένα ακριβό 2008. Ακόμα και μη suv.
Αυτα που σου λέω ειναι η πραγματικοτητα. Τα άλλα είναι προσπάθεια προαπαγδας υπέρ μιας εταιρίας και ενός ομίλου.
Πίστεψε με οτι οι περισοτεροι που βλέπεις με Leasing μπορουν να στηρίξουν οικονομικά αυτο που οδηγούν . Ο υπάλληλος πχ μιας πολυεθνικής με τη A180 ή το 2008 θα μπορούσε με βαση το μισθό του να το αγοράσει κιόλας . Το στέλεχος της ίδιας εταιρίας με την GLA ή το 3008 θα μπορούσε κ να το αγοράσει . Ο υπάλληλος μιας μικρότερης εταιρίας με το C3 ή το Clio το ίδιο. Αν αύριο έμενα χωρίς αυτοκίνητο θα μπορούσα κ τη προκαταβολή να δώσω κ τις δοσεις για το 2008.
Το θεμα με το 2008 κατά τη γνώμη μου ειναι οτι αλλάζει πολυ εμφανισιακά απο τις χαμηλές στις ανώτερες εκδόσεις . Μα πολυ ομως . Διαβάζει ο,άλλος τα συγκριτικά κ βλεπει τα βίντεο με τα I cockpit την οθοναρα το τεμπέλη με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο κτλ πάει κ στην έκθεση κ τα βλεπει απο κοντά κ ψήνεται οποτε ξεκινάει να μετράει τα λεφτά που πρεπει να δώσει απο ψηλότερο επίπεδο σε σχεση με το Puma το Capture το Vitara κτλ . -
Σεβαστή η αποψη σου, αλλά θα διαφωνήσω στο πως τα περισσοτερα στελέχη αλλα ακόμα και οι υπάλληλοι μπορούν να αγορασουν ότι οδηγούν ως leasing με βάση τα εισοδήματα τους. Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα σε ένα forum, απλώς θα πω ότι διαφωνώ.
-
Αυτο που μπορω να πω πάντως ειναι οτι σίγουρα το μεγαλο ποσοστο των συναδέλφων μου ειναι ευχαριστημένο με το 2008 . Σχεδον ολοι επίσης ψάχτηκαν σχεδον αμεσως για αγορά τεμπέλη .
-
Κάνεις δεν είπε ότι είναι κακό αυτοκινητο. Στα 19500 που το πείρε ένα συμforumιτης είναι vfm επιλογή. Άλλη όμως είναι η κόντρα εδώ στο forum και επεσες πάνω της. Το θέμα μας είναι η σύνδεση των πωλήσεων με τον όρο 'καλύτερο αυτοκινητο', κάτι που στο εμπόριο και στα αυτοκίνητα δεν είναι αληθές ή να το πουμε αλλιως δεν συμβαίνει πάντοτε να είναι ταυτόσημοι αυτοί οι δύο οροι.
-
Το καλύτερο αυτοκίνητο ειναι αυτό που ταιριαζει περισσοτερο στις αναγκες ή τα γουστα του καθενα. Ούτε αυτο που κοστιζει παραπάνω ούτε αυτο που πουλάει περισσοτερο
Το 2008 είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο
-
Το καλύτερο αυτοκίνητο ειναι αυτό που ταιριαζει περισσοτερο στις αναγκες ή τα γουστα του καθενα. Ούτε αυτο που κοστιζει παραπάνω ούτε αυτο που πουλάει περισσοτερο
Το 2008 είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο
Πολύ σωστά φίλε μου. Πάντα υποστήριζα αυτήν την άποψη. Οπότε πήγαινε να αγοράσει γνωστός φίλος συγγενείς αυτοκίνητο και με ρωτούσε του έλεγα, εσένα σου αρέσει? - ναι-μπορείς να το πληρώσεις? - ναι-μπορείς να το συντηρήσεις? - ναι-καλύπτει τις ανάγκες σου - ναι-όποτε Καλοτάξιδο.
-
Η αλήθεια ειναι βέβαια οτι οταν βλέπεις ένα αυτοκίνητο να πουλάει πολυ κατι καλο εχει που το κανει να ξεχωρίζει. Επίσης η σημαντικη άνοδος της Peugeot στις πωλήσεις δεν μπορεί να ειναι τυχαία κ δεν μπορεί να ωφειλεται μονο στα εταιρικά . Μου κανει εντύπωση γιατι σε σχεση με τους άμεσους ανταγωνιστές της θεωρώ οτι εχει ανεβασμένες τιμές αλλα παρόλλα αυτα πουλάει .
-
Η αλήθεια ειναι βέβαια οτι οταν βλέπεις ένα αυτοκίνητο να πουλάει πολυ κατι καλο εχει που το κανει να ξεχωρίζει
Όχι απαραίτητα. Το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο όλων των εποχών (όχι όνομα, σαν όνομα είναι η Corolla, αλλά είχε πολλές διαφορετικές γενιές), ήταν η σκοτώστρα που λέγονταν Beetle.
-
Καλά οκ πήγαμε τωρα στην εποχή του Beetle ;
-
Η αλήθεια ειναι βέβαια οτι οταν βλέπεις ένα αυτοκίνητο να πουλάει πολυ κατι καλο εχει που το κανει να ξεχωρίζει. Επίσης η σημαντικη άνοδος της Peugeot στις πωλήσεις δεν μπορεί να ειναι τυχαία κ δεν μπορεί να ωφειλεται μονο στα εταιρικά . Μου κανει εντύπωση γιατι σε σχεση με τους άμεσους ανταγωνιστές της θεωρώ οτι εχει ανεβασμένες τιμές αλλα παρόλλα αυτα πουλάει .
Φυσικα κάτι έχει η εταιρία που τραβά τον κόσμο. Αλλα αυτο δνε σημαίνει πως αυτό το κατι είναι καλό αυτοκινητιστικα ή κάτι το ξεχωριστό τεχνολογικά κτλ
Μονο τους υπαλληλους της peugeot θα χαροποιουσε το γεγονός ότι ανέβασε τις τιμές της για τα ίδια αυτοκινητα που πωλουσε μέχρι χθες με λίγα νίκελ παραπάνω και καλύτερες εξωτερικές γραμμές. Αν δεις για παραδείγμα το 208 που το εψαξα πρόσφατα είναι ολόιδιο με το 208 του 2016 αλλα εχει επιπλέον lane assist. Έχει την ίδια οθόνη πολυμέσων, τα ίδια πλαστικα, τις ίδιες αναρτησεις, παρόμοιο κινητηρα κτλ... Και κοστίζει 20.000 ευρώ σε diesel έκδοση στην active plus χωρίς καν να έχει κάμερα οπισθοπορειας.
Με 20.000 ευρώ στο προηγούμενο 208 επαιρνες καλύτερη έκδοση με πανοραμικό παρμπριζ κτλ.
Το ιδιο και στην renault, την είδαν αλλιώς.
Δηλαδη πρέπει καποιος είτε να έχει οικονομικό όφελος είτε να είναι κολλημένος για να χαιρετια που πουλά μια εταιρία αρκετά ακριβοτερα τα ίδια στην ουσια προϊόντα.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)