-
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Euroncap είναι άλλο: το ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις ποσοτικά/αστερικά/κ.ο.κ. την ασφάλεια που σου προσφέρει ένα π.χ. μικρό πόλης έναντι ενός π.χ. MPV.
Σου λέει είναι άλλη κατηγορία. Άρα δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
-
Παρά πολύ σωστό αυτό. Εξετάζονται σύμφωνα με την μάζα τους. Αν και το τελευταίο τεστ νομίζω έχει ως μουλάρι αυτοκινητο μάζας ίσης με ενα μέσο suv.
-
Ανακοινώσανε στο fb ότι σήμερα γίνεται η πανελλαδική παρουσίαση των Sandero & Stepway και λανσάρισμα, άρα που θα πάει... θα τις δούμε τις α-τιμές!
-
Στο news auto δημοσιεύτηκαν οι τιμές.Περίμενα κάτι καλύτερο.Με τα ίδια χρήματα περίπου παίρνεις το Hyundai i20.
-
Μετά το φιάσκο με τα το euroncap, έρχονται και οι τιμές στην Ελλάδα. Γιατί να μη πάρει κάποιος ένα i20, ένα seat ibiza ή ένα scoda scala με 1000€ παραπάνω; Και γιατί τελικά οι τιμές να αποκλίνουν τόσο πολύ σε σχέση με Ευρώπη;
-
Στο news auto δημοσιεύτηκαν οι τιμές.Περίμενα κάτι καλύτερο.Με τα ίδια χρήματα περίπου παίρνεις το Hyundai i20.
Σωστός.
Οι τιμές του νέου Dacia Sandero αναλυτικά:
Streetway
Sandero Streetway 1.0 SCe 65 hp Life – 11.980 ευρώ
Sandero Streetway 1.0 TCe 90 hp Life – 13.420 ευρώ
Sandero Streetway 1.0 TCe 90 hp Style – 13.880 ευρώ
Sandero Streetway 1.0 TCe 100 hp Life LPG 13 .820 ευρώ
Sandero Streetway 1.0 TCe 100 hp Style LPG 14.280 ευρώ
Sandero Streetway 1.0 TCE 90 hp Style CVT – 15.580 ευρώStepway
Sandero Stepway 1.0 TCe 90 hp Life – 14.380 ευρώ
Sandero Stepway 1.0 Tce 90 hp Style – 15.480 ευρώ
Sandero Stepway 1.0 TCe 100 hp Life – LPG – 14.780 ευρώ
Sandero Stepway 1.0 TCe 100 hp Style LPG – 15.880 ευρώ
Sandero Stepway 1.0 TCe 90 hp Style CVT – 17.280 ευρώhttps://www.newsauto.gr/offers/stin-ellada-to-neo-dacia-sandero-times/
-
StreetWay https://www.dacia.gr/cars/allnewsandero/overview.html
Stepway https://www.dacia.gr/cars/allnewsanderostepway/overview.html
Μπροσούρα https://www.dacia.gr/CountriesData/Greece/images/Brochures/All-new_Dacia_Sandero_Brochure.pdf
Τεχνικά/Εξοπλισμός https://www.dacia.gr/CountriesData/Greece/images/Brochures/All-new_Dacia_Sandero_Characteristics.pdf
Ο εξοπλισμός μου φαίνεται φτωχός σε όλες τις εκδόσεις.
Η Life χωρίς ηχοσύστημα. Θεωρούν ότι όλοι έχουν smarthphone με bluetooth. Η Life για μένα τρώει άκυρο.
Επίσης καμιά αναφορά σε ηχεία, ούτε τίποτα.
-
Στης τιμές από πάνω βάλτε και 1 χιλιάρικο πάνω για να το έχετε' με το κλειδί στο χέρι '
400 το μεταλλικό χρώμα +φάκελοι και ιστορίες!!
-
θα έχει πλάκα να δούμε πόσο θα το τιμολογήσουν εδώ
https://www.dacia.fr/gamme-vehicules/nouvelle-sandero/configurateur.html
ενα GPL 100hp με μεταλλικό χρώμα πλουσιότερη έκδοση με κάποια έξτρα 13990
σε πρωτη ανάγνωση με χαλασε το βαρος
Masse réelle 1218
ή Poids à vide
1130ποιό από τα 2?
το stepway ξεκιναει από +4000 πάνω ? ειναι σοβαροί?
σε σύγκριση με τιμές Γαλλίας που είχα ποστάρει φουλ έκδοση με καποια έξτρα
άντε γεια Dacia Greece
-
Καπως ακριβές οι τιμές. Κοντά στα 16000 ευρώ θα βγαίνει με κάποια έξτρα πακέτα όπως κάμερα, και ηλ κλιματισμό και με ηλιοροφη!!!
Μα καλά! να ρωτήσω, για να έχεις κλίμα με το ζορι πρέπει να πάρεις ηλιοροφη; τι άσχετο αυτό;
Αν πας σε ανταγωνιστές με πετρέλαιο βγαίνει 3-4000 ευρώ ακριβοτερο το οποιο αυτοκινητο από το sandero( με κάποια έξτρα πακέτα εξοπλισμού για να είναι ολοκληρωμένο).
Εχουν το μονοπώλιο σε turbo και gpl και του ριχνουν στα αυτιά.
Παντως έτσι όπως το έχτισε η εισαγωγικη μου βγάζει την εικονα σαν να ήθελε να φτιάξει εκδόσεις για νοικιαρικα ή leasing.
-
Αυτό δεν θα ξεκίναγε από 8.000;
-
Το sandero;;; το νέο;
Παντως έχω την αίσθηση είμαστε οι ακριβότεροι όλων των ευρωπαϊκών χωρών. Αν αληθεύει... Δεν εχω κάτι άλλο να πω.
Παντως για τιμές Γαλλίας είχα διαβάσει πς επειδή είναι η μαμά εταιρία γαλλική υπάρχει ειδική έκπτωση στις τιμές της dacia. Το θέμα όμως είναι ότι έχουν και δύο φορές μεγαλύτερα εισοδήματα από εμάς!!! Άρα για αυτους είναι ακόμα φθηνότερο!
-
Δυστυχως αναμενομενο αφου λιγο πριν ερθει το καινουργιο μοντελο το προηγουμενο ειχε τσιμπισει σχεδον 2000€ στην τιμη.
Πηρα προσφορα για το προηγουμενο και μολις ειδα το καπελο στις τιμες ειπα αντε γεια.... Ευτυχως που δεν περιμενα για το καινουργιο!
-
Καλά όμως έχουν μεγαλες διάφορες τα δυο αυτοκίνητα.. Έτσι τουλάχιστον λένε οι δοκιμαστες. Ότι είναι πολύ μπροστά σε πατημα και αισθηση το νέο συγκριτικά με το παλιό. Επίσης η πλατφόρμα είναι του σημερινού clio.
-
'Στο γαλλικό βίντεο παραπάνω,γράφει ότι ξεκινάει εκεί από 8.690(!) Ποιο C3 ξεκινά από τέτοια τιμή;'
Copy paste αυτό από φίλο μας εδώ μέσα.
Και εσύ έλεγες 300-400€ πάνω θα είναι από το σημερινό.
Παρεπιπτόντως, η Flair C3 με τα 82 άλογα έχει 80€ διαφορά με την Life με τα 90 και 160$ από το Corsa (εισαγωγικό πάντως αυτό, but still..).
-
Καλά όμως έχουν μεγαλες διάφορες τα δυο αυτοκίνητα.. Έτσι τουλάχιστον λένε οι δοκιμαστες. Ότι είναι πολύ μπροστά σε πατημα και αισθηση το νέο συγκριτικά με το παλιό. Επίσης η πλατφόρμα είναι του σημερινού clio.
Και παλι κατα την γνωμη μου ειναι ακριβα τιμολογημενο στην χωρα μας. Εχει χασει τον vfm χαρακτηρα που ειχε. Το ιδιο εχει γινει και με το duster με τις αυξησεις που του εγιναν.
Γενικα η dacia ανεβηκε πολυ τιμολογιακα τον τελευταιο διαστημα. Πιστευω οτι θα χασει πολυ.
Γνωμη μου παντα.
-
Με το turbo; μιλάμε για κινητηρα turbo με 6αρι σαζμαν. Μη συγκρίνεις ένα c3 βασισμένο σε παλιά πλατφόρμα με εναν απλό ατμοσφαιρικό. Και πάλι πιο ακριβο είναι το C3 για οτι προσφέρει.
Ναι έτσι έλεγα διοτι αυτό διαβαζα από τα γαλλικα sites
Πόσο κοστιζε το προηγούμενο sandero με τον 1.0 turbo lpg;
-
Το 'νέο' Sandero στην ουσία ξεκινά τιμή από 13420e αφού η πρώτη έκδοση με τα 65 άλογα είναι ο κράχτης μπας και μπει κανά πελάτης στο μαγαζί. Οπότε όποιος έχει να δώσει 13420e προφανέστατα θα δει και άλλα πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα.
Εγώ για παράδειγμα, γιατί να πάρω ένα απλό φτωχό** Sandero Life με 13420e** και να μην προτιμήσω την ποιο πλούσια έκδοση Mitsubishi Space Star Invite με 13450e; Και είναι και Μιτσούμπα!
Άρα το συγκριτικό πλεονέκτημα των VFM αυτοκινήτων της DACIA έχει χαθεί από τα αποδυτήρια. Φυσικά οι ειδικοί (ειδικός τύπος, δοκιμαστές, youtube κλπ...) θα προσπαθήσουν να πείσουν για το αντίθετο, αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία.
-
- Χωροι και διαστάσεις. Περα απο το μήκος το sandero σε εσωτερικους χωρους θυμίζει c seg.
2.turbo κινητηρας, 6αρι σαζμαν
3.πλατφορμσ clio!!!!
-
Δεν ξέρω αν αυτοί οι λόγοι αρκούν για να 'πουλήσει' το Sandero στην Ελλάδα.
Το Duster έκανε την διαφορά και πούλησε. Τώρα δεν την κάνει την διαφορά.
Το Sandero πάντα ήταν στην αφάνεια. Λογικό.
Από την άλλη όμως κατανοώ ότι είναι αδύνατο να ξεκινά τιμή καινούριου αυτοκινήτου στην Ελλάδα κάτω από 10.000euro αφού οι φόροι είναι τόσο υψηλοί που στην ουσία αυτοί ανεβάζουν τόσο πολύ τις τιμές.
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III