-
Δεν ειναι fake news είναι τα λεγόμενα των ειδικών.
Αφου καθεσε και τα ψάχνεις κάτσε και ΔΙΑΒΑΣΕ τα πρωτόκολλα και το πως αλλάζουν......και διαβασε και τις δηλώσεις.
Ψάξτε και δες τα πρωτοκολλα έχουν διάφορες όπως ΚΑΙ οι βαθμολογίες.
Εγω που τα ΔΙΑΒΑΣΑ αυτό που καταλαβαινω είναι πως αναλόγως του πως αλλάζουν τα ανώτατα και κατώτατα ορια αλλαζει και το αποτελεσμα επι τις% δηλαδή αλλο το 70% πριν 4-5 έτη παρόλο που είναι στην αγορά ως σήμερα καινουργιο και άλλο στο τελευταίο προτυπο.
Αυτη ήταν και η απορία μου και εν τέλη.
Fake news λες με μια εσάνς αυταρεσκιας κιόλας.....χαχαχαχα. Αδυναμία συνθέτης σκέψης λέω εγώ με στενοχώρια όσον αφορά την συγκριση δυο διαφορετικών αυτοκινήτων με διαφορετικά κριτήρια.
Θα το συνεχίζω μεχρι το άπειρο... Όποτε θέλω.
αγόρι μου με ποιό δικαίωμα μου λες «Αδυναμία συνθέτης σκέψης» ;
λες ψέμματα και λέω αλήθεια χωρίς να σε προσβάλλω με τον τρόπο που προσβάλλεις
και θέλεις να στο πω; αυταρέσκεια είναι ο τρόπος σου να πετάς αυτά που λες τόσην ώρα
η δική μου αυταρέσκεια πηγάζει από το ότι ξέρω τί έχει ειπωθεί
πώς παρερμηνεύεις συνειδητά ή μη
και το ότι επιμένεις στα fake news είναι πρόβλημά σουγίνε συγκεκριμένος και τα ξαναλέμε που θα μου μιλήσεις έτσι
είσαι γνωστός από ό,τι έχω καταλάβει οπότε έχεις τον τρόπο να είσαι ανίκητος -
Με ποιο δικαίωμα ; με αυτό που πηρες ότι λέω fake news
Λες fake news ότι δεν υπήρχαν δηλώσεις των ειδικών;
Εγώ λέω υπήρχαν...
Για ψάξε λίγο καλύτερα
-
Μου πειρε 30 δλ
Δηλαδή τόση χαρά και αυταρέσκεια για τα δήθεν fake news.... Μάλλον κάτι άλλο κρυβεται απο πισω..... Τι να πω;
Euro NCAP also criticised the Sandero for not being available with active lane-keeping assistance. However, it stated that the level of crash protection provided by the Sandero is respectable, with it at a level where the car would have scored four stars overall if it were not for the shortcomings elsewhere.
-
Στην Αγγλία προσφέρουν και την 'φτωχή' και φτηνή έκδοση με τους άβαφους προφυλακτήρες;;;;;
Καλή φάση. Αυτό είναι ότι πρέπει αυτοκίνητο για Ελλάδα.
Σιγά μην το φέρουν Ελλάδα. Θα χάσουν φράγκα τα εξουσιοδοτημένα φανοποιεία.
-
Τα shortcomings, shortcomings όμως.. δηλαδή αν είχε εκείνο κ αν είχε το άλλο, αλλά δεν τα έχει.. αμφιβάλω ότι το Auris είναι λιγότερο ασφαλές. Το είχα το αυτοκίνητο και μου φαινόταν πολύ καλό. Είναι και άλλη κατηγορία.
-
'Φίλε' μου lap με όλη την καλή διάθεση συμφωνώ με τον 'φίλο' sarakino στο θέμα με την αυτάρεσκεια στο θέμα της ασφάλειας γτ θέλεις να πείσεις πρώτα από όλα τον εαυτο σου και μετά εμάς ότι το αμάξι είναι κομπλς σε περίπτωση σύγκρουσης, που υπό συνθήκες θα είναι.
Μιλάς συνέχεια γτα τους παλιούς κανόνες αξιολόγησης και ότι δεν ειανι και τπτ σημαντικό το line assist. Τα πράγματα όμως εξελίσσονται και ειδικά στο line assist είναι πάρα πολύ σημαντικό γτ φαντάσου σενάριο να είσαι σε στροφή και να χάσεις για λίγο την προσοχή σου για οποιαδήποτε λόγο και το αμάξι να driftari και να σκάσει σε κολόνα όπως στο crash test όπου εκεί σχεδόν τσακίζει στην μεση!!!....
Ειναι αμάξι του 2021 και σωστά κρίνετε με του πόντους του 2021 και όχι του 2018.... Τα πράγματα εξελίσσονται και όλο πιο πολλά συστήματα ασφαλείας βγαίνουν και για τους οδηγούς είναι το καλητερο αυτό . Δυστιχως οπιος αμάξι δεν θα τα έχει, θα χάνει πόντους....
Προσωπικά κοιτάω και εγώ τα αστέρια αλλά δεν θα είναι ο βασικός παράγοντας που θα με σταματήσει από το να πάρω το αμάξι....
(Έκτος θέματος το Fiat panda παίρνει 0 αστέρια!!!!Δεν θα έπρεπε να πιάνει τουλάχιστον 1 αστέρι για να κυκλοφορεί στο δρόμο?)
-
Προσωπικά πήγα στην παραπάνω έκδοση για να πάρω το 5στερο 2008, είχα βάλει πολύ ψηλά τα σύστηματα αυτά και απέκλεισα ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που δεν είχαν τουλάχιστον τα βασικά.
Τα βασικά δεν έλεγαν θα είναι υποχρεωτικά από το 22-23;
-
Δεν είπα να μην βαθμολογειται συμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα. Αυτό που λέω ότι δεν γίνεται προσαρμογη των υπολοίπων ανταγωνιστών του έτσι ώστε ο αγοραστής να έχει σωστή ενημέρωση και αυτό ειναι άδικο για το sandero.
Εφόσον αυτοκίνητα του 2018 πωλουνται σήμερα ως ανταγωνιστές του sandero θα ήταν λογικό να έχουν επί ίσης όροις αξιολόγηση. Όποτε εφόσον γίνεται αλλαγή σε νέο προτυπο κάθε 4 έτη ας γίνει και προσαρμογη των βαθμολογιών όσων αυτοκινήτων πωλουνται ως καινούργια.
Με το σημερινό συστημα αξιόλογησης το ίδιο αυτοκίνητο μια ημέρα πριν την αλλαγή των προτυπων μπορεί να έχει 4 αστερια και μια μέρα αργότερα 2 αστέρια!
Αυτό είναι άδικο πρωτα από όλα για τον αγοραστη και έπειτα για το μοντέλο που ανταγωνίζεται με διαφορετικά standards.
-
Ναι έτσι έλεγαν και αυτή είναι η απάντηση των ειδικών ότι είχαν ενημερωθεί.
Εγώ πιστευω όπως είπα πως το χαντάκωσε η μαμά εταιρία διότι θα έτρωγε το clio
Είναι 3-3500 ευρώ φθηνότερο!!!!
-
Τα shortcomings, shortcomings όμως.. δηλαδή αν είχε εκείνο κ αν είχε το άλλο, αλλά δεν τα έχει.. αμφιβάλω ότι το Auris είναι λιγότερο ασφαλές. Το είχα το αυτοκίνητο και μου φαινόταν πολύ καλό. Είναι και άλλη κατηγορία.
Αμφιβάλλεις συμφωνα με τι;
Αν δεν τα δοκιμάσεις με το ίδιο προτυπο πως μπορείς να βγάλεις συμπερασμα κοντευουν τρεις μεγάλες αλλαγές των προτυπων από τοτε.
Κανεις δεν είπε ότι το dacia είναι 5αστερο όποτε τα shortcomings θα υπήρχαν. Εδώ όμως τον λενε οι ΙΔΙΟΙ ότι το αυτοκίνητο είναι επιπέδου 4αστερων στην παθητικη ασφαλεια αλλά λόγω κάποιων ελλείψεων σε ηλεκτρονικά συστήματα όπως το active lane assist κτλ δεν μπόρεσαν να του βάλουν πανω απο 2.
-
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Lap ότι για παράδειγμα ένα seat ibiza pro face lift πέρασε το test το 2017 με πολύ ποιο χαλαρά μέτρα και πήρε 5 αστέρια ενώ το φετινό dacia πήρε τα 2 ενώ το ίδιο αυτοκίνητο πίσω στο 2017 θα έπερνε και αυτό τα 5 αστέρια! Και τα 2 πωλούνται στις αντιπροσωπειες καινούρια.
Λογικό λόγο των πολλών βοηθημάτων που πρέπει να έχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα και λόγο του ότι η τεχνολογία προχωράει.
Ίσως να έπρεπε τα αστέρια να έχουν διαφορετικούς πίνακες πχ. Μόνο για περίπτωση σύγκρουσης, μόνο για προστασία πεζών κτλ
@Dublin το 2008 σκέφτηκα και εγώ που στην έκδοση εξοπλισμού Active σου δίνει 4 αστέρια και στην Allure 5. Σε 4-5 χρόνια κάποιος θα ψάχνει μεταχειρισμένο και θα βρίσκει στις αγγελίες το ένα με 4 αστέρια και το άλλο με 5 και θα απορεί που χάνει το αστέρι, μήπως είναι ποιο φτηνό δουλειά? Ή θα είναι μήπως ποιο επικίνδυνο για την οικογένεια σε περίπτωση ατυχήματος?
-
Αυτό Γιετου ήταν μια δεύτερη σκέψη που έκανα. Σκέψου δύο αγοραστές ο ένας παίρνει το C3 που βαθμολογηθηκε το 2017 και ο άλλος το sandero που βαθμολογηθηκε προχτές.
Στα δέκα ετη το πουλάνε.
Πάει το παιδί του λαού να πουλήσει το αυτοκινητο του λαού, και του λένε 'ρε φίλε έχει 2 αστέρια βαθμολογία στα crash tests' και ο άλλος με το citroen λέει ' Πφφφ, προλεταριοι, λαϊκαντζες...εμένα έχει 4 αστέρια' .
Οποτε με το καλημέρα 700 ευρώ χασούρα (αυθαίρετα έτσι ένα ποσό λέω)
Άδικο δεν είναι;
-
Προσοχή, και άλλα fake news από εμένα. Περιμένω τους αυτοκλητους υπερασπιστές της αλήθειας και πολέμιους των fake news.
'Euro NCAP overhauled its testing criteria last year with extra focus on active safety technology, including automatic emergency braking. As a result, Euro NCAP has cautioned against directly comparing the ratings of cars tested under the new system with the previous, theoretically easier, method.
Michiel van Ratingen, Euro NCAP’s secretary-general, said: “Safety has moved on, and the biggest strides forward are now being made by using high-tech to prevent accidents from happening.
(Εδω, βλέπουμε πως είναι συνειδητη επιλογή το να μην επικυρωσουν σύμφωνα με τα νέα standards τα υπόλοιπα αυτοκινητα που πωλούνται σην αγορά. Για αυτο και αναφέρω το άδικο του πράγματος.)
“Clearly, Dacia have found their market and they’re sticking to it, but a two-star rating shows little ambition, even for a low-cost product. Their decision not to offer a camera clearly is out of step with the market and disappointing as Dacia are aware that their cars will soon have to comply with the new General Safety Regulation.”
In a statement, Dacia said: “At Dacia, the safety of our customers is of the utmost importance. We continue to improve the safety of our cars year on year and, as a result, each generation of vehicle is safer than the previous one.
“Our efforts on passive safety have been recognised by Euro NCAP, achieving four stars in occupant protection for both adults and children, and very good performance in pedestrian impact. In terms of active safety, which Euro NCAP has become increasingly stringent on, we have chosen to fit equipment with the greatest value for the customer, with AEBS standard across the range and Blind Spot Warning available on the top-spec Stepway.
“The all-new Sandero and Sandero Stepway are safe and protect occupants to a high standard. However, we will take these results into account while continuing to strike the perfect balance of safety, customer expectations and affordability.”
Εδω τα ίδια από έντυπο fake news. Το euro ncap press release.
https://www.euroncap.com/en/press-media/press-releases/dacia-aims-low-while-škoda-vw-electrify/
Εννοείται πως για εμάς και χωρίς να διαβάσουμε τα νέα πρότυπα το 70% δεν είναι 4 αστέρια ασφάλεια.
Τεσπα, πάμε παρακατω..... Ήταν εύκολη κοντριτσα αυτη
Το θεμα τώρα είναι πως αν θα προσθέσουν την καμερα έστω ως εξτρα εξοπλισμο για να αλλάξουν το αποτέλεσμα. Λετε να γίνει κάτι τέτοιο;
Γενικα διαβάζω πως όντως έχει υπάρξει έντονο ενδιαφέρον για αυτο το τεστ του sandero. Μάλιστα το what car το ανακυριξε ως αυτοκινητο της χρονιάς και μετά το τεστ έστειλαν επιστολή με ερωτήσεις προς τη dacia για το αν προτίθεται να προσθέσει στην ουσια την καμερα. Περιμένουν απάντηση και αναλόγως θα σκεφτουν αν καθαίρεσουν και αν αφαιρέσουν το τίτλο από το dacia. Μιλάμε σιριαλ εξελίσσεται η υπόθεση.... Χεχε
-
Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι έχει βάση αυτό που λες, θα έπρεπε να υπάρχει universal βαθμολόγηση, και τρόπος μετατροπής, αλλά αυτό δεν παύει να κάνει το αυτοκίνητο λιγότερο ασφαλές ακόμη και από MG και άλλα Κινέζο/Ινδικά.
Για κάποιο λόγο βγήκαν αυτά τα συστήματα. Για να προστατεύουν οδηγό, επιβάτες και πεζούς.
-
Φυσικά αυτά τα συστηματα είναι ως και σωτήρια, σκέψου και εγω όπως εσύ πλήρωσα για να τα έχω (στην τοπ έκδοση) αλλά θα επρεπε να το διαχωρίζουν πόσο μάλλον όταν σου δίνουν την δυνατότητα να απενεργοποιεις.
Παντως ίσως έχουμε εξελίξεις μιας και αφήνουν κάποια κενά στις δηλώσεις της η dacia. Αν βάλουν την περιβόητη καμερα το αυτοκιντο θα παει λογικα στα 4 αστερια
-
Σε αλλο νημα υοηρχε συζήτηση περί suv κτλ.
Δειτε εδώ στο ιδιο αυτοκινητο απλώς πως το εξτρα ύψος και οι μπάρες οροφής αλλάζουν τη οδικη συμπεριφορά, την ποιότητα της κύλισης και την κατανάλωση (στον τομέα της καταναλωσης υπάρχει μεγάλη διαφορά!!!!). Για αυτο και αναφέραμε στο νημα με τα καύσιμα πως τα suv αποτελούν πρόβλημα για τις αυτοκινητοβιομηχανιες ώστε να πιασουν τα όρια των Co2.
Γενικως το απλο sandero γράφει γύρω στα 6.8l/100χλμ μέση κατανάλωση σε δοκιμη 2000 χλμ με καυσιμο το υγραεριο!
Υ. Γ Το ιδιο αυτοκινητο με άλλη αεροδυναμική γράφει 6 δλ διαφορά σε ρεπριζ με 6η σχέση και 1'με 4η!!!!!
-
Τι θα γίνει ρε παιδιά με αυτό το αμάξι θα το βγάλουν ποτέ? Πάμε για μετά το Πάσχα? Μήπως πάμε και μετά το καλοκαίρι?
-
Τώρα με το δυο αστέρια θα ντρέπονται... Πριν το εκαναν για το σασπένς
-
Αυτοί στην DACIA πριν 'στείλουν' αυτοκίνητο στην Euro NCAP δεν γνωρίζουν ότι οι προδιαγραφές ασφαλείας έχουν ανανεωθεί και ότι θα 'πατώσει' το αυτοκίνητο;
Δύο αστέρια. Τραγικό αποτέλεσμα.
Φυσικά μπορεί πριν κάποια χρόνια ο ίδιος οργανισμός να έδινε 3 ή 4 ή και 5 αστέρια αλλά αυτά πριν χρόνια. Τώρα υπάρχουν νέες (ποιο αυστηρές) προδιαγραφές που επηρεάζουν και τις πωλήσεις.
Μάρκετινγκ και εμπορικό τμήμα δεν έχουν στην Ρουμανία;
-
Ετσι είπε ο οργανισμός ότι ήταν ενήμεροι αλλά παρόλα αυτά δεν προσεθεσαν κάμερα στο αυτοκίνητο
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III