-
Ξαναδιαβασε προσεκτικα το βιβλιο χρησης του αυτ/του σου μηπως δεν πρεπει να φυγεις πανω απο 5W.
Αυτό αποκλείεται αφού του δίνει επιλογή και της VW 500.00 και VW 501.01 ( 10W40 και σε 15W40)
https://www.oilparts.gr/ladia-autokinhtou/22-castrol-gtx-15w40-1l-4l.html
επίσης η πηγή σου για το ACEA C3 είναι λάθος.
Catalyst compatibility oils
ACEA C3 Stable, stay-in-grade Engine Oil with Mid SAPS-Level, intended for use as catalyst compatible Oil at extended Drain Intervals in Vehicles with all Types of modern Aftertreatment Systems and High Performance Passenger Car & Light Duty Van **Gasoline **& DI Diesel Engines that are designed to be capable of using Oils with a minimum HTHS Viscosity of 3.5 mPa*s.
https://www.oilspecifications.org/acea.php
https://www.skroutz.gr/s/6162809/Liqui-Moly-Top-Tec-4200-5W-30-5L.html
-
'επίσης η πηγή σου για το ACEA C3 είναι λάθος.'
Πιθανόν να είναι λάθος. Πάντως σε αυτό που διάβασα την ACEA C3 την δίνουν μόνο για πετρέλαιο.
https://www.autotec.gr/prodiagrafes-lipantikon.html?cookies_accepted=Y
-
Κατάλαβα οτι το είδες εκεί.
όχι πιθανόν . είναι λάθος .
Ο συγκεκριμένος τσομπάνης σκόπευε αρχικά να ανοίξει πιτσαρία αλλά είπε να ασχοληθεί με τα λιπαντικά μιας και αντέχουν στην αποθήκευση και δε χαλάνε εύκολα.
-
Chrisb. wrote:
...τωρα αν εχεις βρει 10w40 με 502.00 πες μου σε παρακαλω...
Βαριέσαι να κάνεις μια αναζήτηση στο google ή στο skroutz ?
https://www.antallaktikaonline.gr/ladia-autokinhtou/vw-502-00?viscosity%5B%5D=sae-10w-40
αν μαζί με τη VW 502.00 καλύπτει και την MB 229.3 , ακόμα καλύτερα .
Chrisb. wrote:
αυτα στη λιστα ποια θεωρουνται καλυτερα LIQUI MOLY ή MOBIL?
πρακτικά όποιο και να βάλεις ο κινητήρας δε θα δει ουσιαστική διαφορά. Γι'αυτό καλύτερο θα είναι το φτηνότερο.
δεν μπηκα εδω μεσα να ψαξει αλλος για μενα ,μπηκα για να παρω δευτερη γνωμη...τα 10w40 που ειχα δει καλυπταν την 501.01 τα περισσοτερα και αυτη η εντυπωση μου ειχε μεινει οτι τα 10w40 ηταν με την 501.01, παραδειγμα στα liqui moly δεν ειδα τα molygen 10w40 αλλα μονο τ super leichtlauf...το molygen τι ειναι?!
-
.το molygen τι ειναι?!
https://www.liqui-moly.com/en/us/products/product-groups/molygen.html
-
λοιπον τα χαρακτηριστικα τα ειχα δει αλλα μπερδευτηκα με το C3 γιατι οπως γραψατε, κι εγω ειδα οτι ηταν προδιαγραφη πετρελαιου αλλα πανω στο κουτι εγραφε οτι ειναι και για τα δυο (πετρελαιο-βενζινη)...
ναι κατεβαινει τοσο χαμηλα στις προδιαγραφες απο 500.00 μεχρι και longlife 503.00 !!!
το ειδα για το hightec 5w40 και ειδα οτι εχει και δεικτη ιξωδους 190, δλδ επειδη ειναι λιγο πιο πανω στα νουμερα απο το 30αρι το κατατασσουν σε 5w40?
-
Chrisb. wrote:
.το molygen τι ειναι?!
https://www.liqui-moly.com/en/us/products/product-groups/molygen.html
ωραια ευχαριστω ...επειδη εχει και 150000χλμ. μηπως κανει τα πραματα χειροτερα ή δεν παιζει ρολο?
-
ενδιαφέρουσα περίπτωση ειδικά σε 10w40
https://products.liqui-moly.com/molygen-new-generation-10w-40-6.html
Molygen
A fully synthetic LIQUI MOLY specialty with a unique additive technology
LIQUI MOLY συνιστά αυτό το προϊόν για τα οχήματα που θα πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προδιαγραφές:
ACEA A3
ACEA B4
API SL
Fiat 9.55535-G2
MB 229.3
Peugeot Citroen (PSA) B71 2300
Renault RN 0700
Renault RN 0710
VW 501 01
VW 502 00
VW 505 00
-
Ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου τι δίνει στα api και acea , εκτός από την vw προδιαγραφή?
η vw δίνει μόνο τη δικιά της προδιαγραφή
-
ενδιαφέρουσα περίπτωση ειδικά σε 10w40
https://products.liqui-moly.com/molygen-new-generation-10w-40-6.html
Molygen
A fully synthetic LIQUI MOLY specialty with a unique additive technology
LIQUI MOLY συνιστά αυτό το προϊόν για τα οχήματα που θα πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προδιαγραφές:
ACEA A3
ACEA B4
API SL
Fiat 9.55535-G2
MB 229.3
Peugeot Citroen (PSA) B71 2300
Renault RN 0700
Renault RN 0710
VW 501 01
VW 502 00
VW 505 00
θα βαλω κι αυτό στη λίστα με τα υπόψιν!
-
Η 504 είναι περισσότερο χρήσιμη για τα fsi/tsi που απαιτούν low saps λάδια...κι εγώ σε 502 θα πήγαινα...με.τα 10/40 θα αναγκαστείς να.κανεις αλλαγές νωρίτερα οπότε ουσιαστικά μπορεί σε βάθος χρόνου να σου στοιχίσει περισσότερο
ναι μονο για την 502.00 κοιταω σε 5w40
-
βλέπω κόσμο να αγοράζει λιπαντικά γλυτώνοντας το νταβατζιλικι της ( άμεσης και έμμεσης)διαφήμισης.
Είναι μια από τις μικροαπολαυσεις της ζωής,πως να το κάνουμε!
-
απολαυση ηταν οταν ειμασταν μικροι στο χωριο χωρις καθολου προβληματισμους...μια φορα εβαλα στο datsun του παππου λαδι υδραυλικου τιμονιου...!
-
βλέπω κόσμο να αγοράζει λιπαντικά γλυτώνοντας το νταβατζιλικι της ( άμεσης και έμμεσης)διαφήμισης.
Είναι μια από τις μικροαπολαυσεις της ζωής,πως να το κάνουμε!
Έχω πρόβλημα με την επισύναψη φωτογραφιών για να ανέβαζα το...'ντοκουμέντο'. Εξουσιοδοτημένο συνεργείο VAG, αλλαγή λαδιών σε κινητήρα TDI με λάδια Castrol Edge Professional LL III, τιμή μονάδας €19,50 το λίτρο (!!!), αναγράφουν ότι σου κάνουν έκπτωση 50% κι έρχονται στα €9,75... Σε ποιο σύμπαν τα συγκεκριμένα Castrol έχουν σχεδόν €20 το λίτρο;;;
Σαν λάδι θεωρώ ότι είναι ένα καλό συνθετικό λάδι, με καλά χαρακτηριστικά, και στον συγκεκριμένο κινητήρα δεν καίει σταγόνα. Επειδή όμως δεν τους εμπιστεύομαι, καθώς υποπτεύομαι ότι βάζουν από βαρέλι κι ΑΝ είναι και Castrol αυτό που βάζουν, είπα να πάω με τα δικά μου Castrol ανά χείρας. Λόγω περίεργου ωραρίου κλειστό το μαγαζί, και αλλαγή σχεδίου, είπα ξαναβάλω τα Liqui Moly 4200 που είχα δοκιμάσει αρκετά παλιά και μου είχαν φανεί καλά κι αυτά. Μόλις τα πήγα, ο αρχιμάστορας Σόλνες, έκανε μια γκριμάτσα αηδίας και αρνήθηκε να τα βάλει, λέγοντάς μου ότι θέλω να αλλάξω ένα πλήρες συνθετικό λάδι με ένα ημισυνθετικό κατώτερης ποιότητας και χαρακτηριστικών, το οποίο μόνο κακό θα κάνει στον κινητήρα, και τι ξέρεις εσύ από λάδια, και τα Liqui Moly είναι από τα χειρότερα λάδια που κυκλοφορούν στην αγορά, και δώστου επιμονή εγώ τέτοιο χάλια λάδι αρνούμαι να το βάλω στον κινητήρα... Εννοείται ότι τα λάδια μπήκαν τελικά, ή έτσι θέλω να πιστεύω... Γνωρίζω περιστατικό που πελάτης πήγε με δικά του λάδια, κατά σύμπτωση επίσης Liqui Moly, όταν ζήτησε το περίσσευμα του είπαν ότι ο κινητήρας πήρε ακριβώς 5 λίτρα, όταν ο πελάτης διαμαρτυρήθηκε ότι βάσει manual παίρνει λιγότερο είπαν ότι περίσσεψε λίγο, κι όταν ζήτησε το άδειο κουτί, η απάντηση που πήρε ήταν ότι ο βολικός 'μικρός' του συνεργείου, τα είχε πετάξει στα σκουπίδια... όταν το κουτί αναζητήθηκε μετά από φασαρία στα σκουπίδια, είχε περάσει τυχαίως λίγο πριν το απορριμματοφόρο... Από τα συμφραζόμενα, στη χειρότερη τα λάδια δεν αλλάχτηκαν καν, στην καλύτερη αλλάχτηκαν με δικά τους βαρέλι, και κάποιος οικειοποιήθηκε το LM...
-
Βαρελι τους κοστίζει 3-5 το λιτρο. Αν εσύ του δίνεις τα λάδια και καλά κανεις εκεί ομηχανικος χαλιεται. Άλλος το δείχνει και άλλος όχι. Κατ ευθείαν χανει 30-50 Euro. Αν δηλαδή πας μόνο για λαδια τι να χρεωσει; Ειδικά το μικρό συνεργείο.
-
Σε εξειδικευμένο Renault που χρεώνει τα elf 50€ όταν εχουν με το ζόρι 30€ τους είχα.ενημερωσει από όταν έκλεισα.ραντεβου ότι θα πάω δικά.μου λάδια (motul)...παρότι δέχτηκε.να.τσ βάλει.αρχισε να μου λέει ότι καλύτερα να.βαζω τα 'γνήσια' για.να μην.παθει.ζημια.ο κινητήρας μου (όταν στο ράφι δεν είχε.καν τα σωστά elf που προτείνει ο.κατασκευαστης) κι άλλες τέτοιες παπατζες...
-
Σε εξειδικευμένο Renault που χρεώνει τα elf 50€ όταν εχουν με το ζόρι 30€ τους είχα.ενημερωσει από όταν έκλεισα.ραντεβου ότι θα πάω δικά.μου λάδια (motul)...παρότι δέχτηκε.να.τσ βάλει.αρχισε να μου λέει ότι καλύτερα να.βαζω τα 'γνήσια' για.να μην.παθει.ζημια.ο κινητήρας μου (όταν στο ράφι δεν είχε.καν τα σωστά elf που προτείνει ο.κατασκευαστης) κι άλλες τέτοιες παπατζες...
Και τι σου χρέωσε;
-
Το σωστό συνεργείο έχει κάποια λάδια στο ραφι που ταιριάζουν στο γενικό στόλο των αυτοκινήτων που επισκευάζει.
Απο εκεί και πέρα αν κάποιος πελάτης του πάει δικά του ,πρέπει να κοιτάξει ο μηχανικός αν καλύπτουν τις προδιαγραφές του κινητήρα και να τα βάλει ή αν δεν ταιριάζουν να τον ενημερώσει. Μη νομίζετε ότι όλοι οι πελάτες ξέρουν τι λάδια πάνε . Εάν ο πελάτης επιμένει να μπει το λάθος λάδι, να τον βάλει να υπογράψει . Αυτά λέει η λογική.
Αν δεν δέχεται καθολου λάδια το συνεργείο τότε απομακρύνεσαι ταχέως.
Το άσχημο στην υπόθεση είναι ότι συνήθως οι μηχανικοί έχουν μεσάνυχτα από προδιαγραφές λαδιών και ο ψαγμενος ιδιοκτήτης ξέρει πολύ παραπάνω πράγματα από το μηχανικό.
-
thodoris91 wrote:
Σε εξειδικευμένο Renault που χρεώνει τα elf 50€ όταν εχουν με το ζόρι 30€ τους είχα.ενημερωσει από όταν έκλεισα.ραντεβου ότι θα πάω δικά.μου λάδια (motul)...παρότι δέχτηκε.να.τσ βάλει.αρχισε να μου λέει ότι καλύτερα να.βαζω τα 'γνήσια' για.να μην.παθει.ζημια.ο κινητήρας μου (όταν στο ράφι δεν είχε.καν τα σωστά elf που προτείνει ο.κατασκευαστης) κι άλλες τέτοιες παπατζες...
Και τι σου χρέωσε;
Έκανα κι άλλες εργασίες μαζί (καθαρισμό μπεκ κα) οπότε χρέωσε τα ανάλογα εργατικα
-
Σε αντιπροσωπεία Toyota πηγαίνοντας τα δικά μου λάδια για αλλαγή σε ένα yaris (5w30) άκουσα την κλασσική ατάκα απο τον μηχανικό που έκανε την αλλαγή '΄Οχι αυτα τα λάδια δεν κάνουν για Ελλάδα κτλ κτλ' ,εντωμεταξύ η ίδια αντιπροσωπεία από την αρχή των service (το πήρα καινούργιο) μου έβαζε 5w30.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]