-
Φίλε καλησπέρα και χρόνια πολλά,
Ξέρω ακριβώς τι λέει η honda τόσο σε ευρώπη όσο και αμερική και είναι ακριβώς αυτό που λές και εσύ δηλαδή 46-47.
Το θέμα είναι όμως ότι και εμένα ΔΕ μου βγαίνουν τα νούμερα στο δικό μου civic Μετά απο πράξεις σε βενζινάδικα πολλές φορές βγάζω γύρω στα 42. Προφανώς δεν ξέρω καλύτερα απο τη honda, αλλά παρέθεσα πόσο μου βγαίνει οτι είναι με βάση τις δικέ ςμου μετρήσεις. Για αυτό και σε προέτρεψα να τρέξεις και εσύ τις μετρήσεις σου, με την Η1 υπόθεση ότι το ρεσερβουάρ παίρνει 42 και ν αμου πείς αν σου βγεί σωστά ή όχι,
Στην επίσημη σελίδα της HONDA και στην ενότητα ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ γράφει δεξαμενή καυσίμου 46,9 lt. Σε ψάξιμο σε διάφορα sites αναγράφει από 46-47 τόσο για την αμερικάνικη όσο και για την ευρωπαιϊκή αγορά.
gpaa wrote:
Από όσο γνωρίζω το ρεζερβουάρ δεν είναι 47 λίτρα αλλά 42. Ξανακάνε με αυτό το νούμερο τους υπολογισμούς σου και δες αν ταιριάζουν.
anestist wrote:
Έχοντας κάνει περίπου 1500 χλμ και 3 γεμίσματα ρεζερβουάρ δεν μου βγαίνουν κάποια νούμερα. Αν δεν κάνω λάθος το ρεζερβουάρ του 1.5 είναι κάτι λιγότερο από 47 lt. Στα δύο πρώτα μου γεμίσματα, δείχνοντας υπόλοιπο περίπου 120 χλμ για άδειασμα, γέμισα με περίπου 34 lt. Σήμερα ανάβοντας το λαμπάκι της βενζίνης (στα 55 km υπόλοιπο), το οποίο άφησα επίτηδες, γέμισα με 35,5 lt. Αυτό σημαίνει ότι αν και άναψε το λαμπάκι υπάρχουν ακόμα περίπου 11 lt καύσιμο ή περίπου 160 km. Και στα τρία μου γεμίσματα η μέση κατανάλωση, μετρώντας στην αντλία, είναι περίπου 6,7 lt/100. Το πότε ανάβει το λαμπάκι είναι κάτι που ρυθμίζεται από μόνο με τη χρήση; γιατί αν και φαίνεται το ρεζερβουάρ στο όριο έχει ακόμα το 1/4 της χωρητικότητας του.
-
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,
Επειδή σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποια άλλα ΄'παπουτσάκια' για το civic moυ, αν υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται για σχεδόν καινούργια michelin pilot sport 4 235/45/17 σε special τιμή μπορεί να μου στείλει pm.
-
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,
Επειδή σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποια άλλα ΄'παπουτσάκια' για το civic moυ, αν υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται για σχεδόν καινούργια michelin pilot sport 4 235/45/17 σε special τιμή μπορεί να μου στείλει pm.
Το απόλυτο για μένα είναι pz4 σε 235 45 17 και ακόμη καλύτερα το roso σε 225 45 17 που μικραίνει και λίγο το βήμα και θα δώσει και λίγη ζωντάνια επιπλέον.
Αλλά πες μου τι δεν σου άρεσε στο ps4; Γράψε και στο τοπικ ελαστικά.
-
Γεία σου φίλε otokomae.Tα michelin ps4 235/45./17 είναι πραγματικά κορυφαία σε στρίψιμο σε χρόνους και σε άνεση όπως μπορεί να δει κάποιος και στο tyrereviews.uk.
Θέλω όμως να δοκιμάσω τα pirelli pz4 225/45/17 ή τα bridgestone potensa sport πάλι σε 225/45/17 που έχουν μόλις βγει, και μοιάζουν σαν τα pirelli pz4. Και τα δύο έχουν λίγο περισσότερο feedback στις στροφές σε σχέση με το michelin λόγο πιο σκληρών πλαινών. Κάνουν το τιμόνι λίγο πιο ζωντανό και το μπροστινό λιγότερο floating.
Τέλος όπως είπες και εσύ θέλω να πάω σε 225/45/17 για να μειώσω κατά 1,3% το βήμα για ελάχιστη όπως είπες και εσύ ζωντάνια παραπάνω πράγμα που λόγο δύναμης στα 1.5 με τα 180 άλογα δεν έχει καμία πρακτική σημασία.
gpaa wrote:
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,
Επειδή σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποια άλλα ΄'παπουτσάκια' για το civic moυ, αν υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται για σχεδόν καινούργια michelin pilot sport 4 235/45/17 σε special τιμή μπορεί να μου στείλει pm.
Το απόλυτο για μένα είναι pz4 σε 235 45 17 και ακόμη καλύτερα το roso σε 225 45 17 που μικραίνει και λίγο το βήμα και θα δώσει και λίγη ζωντάνια επιπλέον.
Αλλά πες μου τι δεν σου άρεσε στο ps4; Γράψε και στο τοπικ ελαστικά.
-
Καλημέρα,
με την παραδοχή των 42 lt τα νούμερα βγαίνουν καλύτερα. Μπορεί να είναι έτσι. Τι να πω ! Σε κάθε περίπτωση, τουλάχιστον προς το παρόν, και με τις δικές μου συνθήκες οδήγησης (80% εθνική) η κατανάλωση είναι κάτι που με εξέπληξε θετικά. Ο χρόνος θα δείξει.
Φίλε καλησπέρα και χρόνια πολλά,
Ξέρω ακριβώς τι λέει η honda τόσο σε ευρώπη όσο και αμερική και είναι ακριβώς αυτό που λές και εσύ δηλαδή 46-47.
Το θέμα είναι όμως ότι και εμένα ΔΕ μου βγαίνουν τα νούμερα στο δικό μου civic Μετά απο πράξεις σε βενζινάδικα πολλές φορές βγάζω γύρω στα 42. Προφανώς δεν ξέρω καλύτερα απο τη honda, αλλά παρέθεσα πόσο μου βγαίνει οτι είναι με βάση τις δικέ ςμου μετρήσεις. Για αυτό και σε προέτρεψα να τρέξεις και εσύ τις μετρήσεις σου, με την Η1 υπόθεση ότι το ρεσερβουάρ παίρνει 42 και ν αμου πείς αν σου βγεί σωστά ή όχι,
-
Γεία σου φίλε otokomae.Tα michelin ps4 235/45./17 είναι πραγματικά κορυφαία σε στρίψιμο σε χρόνους και σε άνεση όπως μπορεί να δει κάποιος και στο tyrereviews.uk.
Θέλω όμως να δοκιμάσω τα pirelli pz4 225/45/17 ή τα bridgestone potensa sport πάλι σε 225/45/17 που έχουν μόλις βγει, και μοιάζουν σαν τα pirelli pz4. Και τα δύο έχουν λίγο περισσότερο feedback στις στροφές σε σχέση με το michelin λόγο πιο σκληρών πλαινών. Κάνουν το τιμόνι λίγο πιο ζωντανό και το μπροστινό λιγότερο floating.
Τέλος όπως είπες και εσύ θέλω να πάω σε 225/45/17 για να μειώσω κατά 1,3% το βήμα για ελάχιστη όπως είπες και εσύ ζωντάνια παραπάνω πράγμα που λόγο δύναμης στα 1.5 με τα 180 άλογα δεν έχει καμία πρακτική σημασία.
otokomae wrote:
gpaa wrote:
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,
Επειδή σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποια άλλα ΄'παπουτσάκια' για το civic moυ, αν υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται για σχεδόν καινούργια michelin pilot sport 4 235/45/17 σε special τιμή μπορεί να μου στείλει pm.
Το απόλυτο για μένα είναι pz4 σε [235 45 17](tel:235 45 17) και ακόμη καλύτερα το roso σε [225 45 17](tel:225 45 17) που μικραίνει και λίγο το βήμα και θα δώσει και λίγη ζωντάνια επιπλέον.
Αλλά πες μου τι δεν σου άρεσε στο ps4; Γράψε και στο τοπικ ελαστικά.
Αν μικρίνει το βήμα, δεν θα μεγαλώσει το σφάλμα στην ένδειξη της ταχύτητας; Κλέβει που κλέβει, που θα πάει μετά
-
Μπορεί να διανύσει και 100χιλ επιπλέον απο το υπολοιπομενο της ένδειξης του υπολογιστή. Στο βενζινοκίνητο είναι ελαφρώς λιγωτερα τα Χιλ. Άρα υπάρχει καύσιμο στο ρεζερβουάρ ακόμη και όταν ο υπολογιστής μηδενίσει.
-
gpaa wrote:
Γεία σου φίλε otokomae.Tα michelin ps4 235/45./17 είναι πραγματικά κορυφαία σε στρίψιμο σε χρόνους και σε άνεση όπως μπορεί να δει κάποιος και στο tyrereviews.uk.
Θέλω όμως να δοκιμάσω τα pirelli pz4 225/45/17 ή τα bridgestone potensa sport πάλι σε 225/45/17 που έχουν μόλις βγει, και μοιάζουν σαν τα pirelli pz4. Και τα δύο έχουν λίγο περισσότερο feedback στις στροφές σε σχέση με το michelin λόγο πιο σκληρών πλαινών. Κάνουν το τιμόνι λίγο πιο ζωντανό και το μπροστινό λιγότερο floating.
Τέλος όπως είπες και εσύ θέλω να πάω σε 225/45/17 για να μειώσω κατά 1,3% το βήμα για ελάχιστη όπως είπες και εσύ ζωντάνια παραπάνω πράγμα που λόγο δύναμης στα 1.5 με τα 180 άλογα δεν έχει καμία πρακτική σημασία.
otokomae wrote:
gpaa wrote:
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,
Επειδή σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποια άλλα ΄'παπουτσάκια' για το civic moυ, αν υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται για σχεδόν καινούργια michelin pilot sport 4 235/45/17 σε special τιμή μπορεί να μου στείλει pm.
Το απόλυτο για μένα είναι pz4 σε [235 45 17](tel:235 45 17) και ακόμη καλύτερα το roso σε [225 45 17](tel:225 45 17) που μικραίνει και λίγο το βήμα και θα δώσει και λίγη ζωντάνια επιπλέον.
Αλλά πες μου τι δεν σου άρεσε στο ps4; Γράψε και στο τοπικ ελαστικά.
Αν μικρίνει το βήμα, δεν θα μεγαλώσει το σφάλμα στην ένδειξη της ταχύτητας; Κλέβει που κλέβει, που θα πάει μετά
Βασιλα με το 235 έχει 8 Χιλ απόκλιση. Με 225 θα πάει κάτι πάνω από 10. Και τέλος με το 215 50 17 έχει μόνο 3χιλ απόκλιση. Όλα τα ανωτέρω έχουν μικρές αυξομειώσεις ανάλογα την ταχυτητα όταν αυξάνεται ανεβαίνει λίγο και η απόκλιση.
-
Από όσο γνωρίζω το ρεζερβουάρ δεν είναι 47 λίτρα αλλά 42. Ξανακάνε με αυτό το νούμερο τους υπολογισμούς σου και δες αν ταιριάζουν.
Το ρεζερβουάρ είναι σίγουρα πάνω απο 42.
Το πρώτο γέμισμα που έκανα όταν το παρέλαβα έβαλα 44.61λτ
-
@otokamae
Τα 10+ είναι πολλά. Νομίζω δεν θα επέλεγα 225 λάστιχο για αυτό το λόγο.
-
Δέν είναι πολλά φίλε επειδή είναι σε χιλιοστά, στην πράξη στα 59,2 χιλιόμετρα θα δείχνει 60, ενώ στα 100 χιλιόμετρα του κοντέρ με το μαμά λάστιχο, με το 225 θα σου δείχνει 101,3 χιλιόμετρα, κλαιν μαιν δηλαδή. Αν το ψάξεις είναι εντός ανεκτής αλλαγής.
@otokamae
Τα 10+ είναι πολλά. Νομίζω δεν θα επέλεγα 225 λάστιχο για αυτό το λόγο.
-
4 τετράδες ελαστικών. 1) 16αρες με 215 55 μέγιστη απόκλιση 8χιλ. 2)17αρες με 235 45 ακριβώς η ίδια απόκλιση στην ίδια χιλιομετρική κλίμακα 3)17αρες 225 45 που έδωσε κοντά στα 10χιλ με το απίστευτο pirelli roso 4) 17αρες 215 50 απόκλιση 3-4 χιλ. Όλες αυτές οι αλλαγές η δοκιμές έγιναν μεταξύ κάτι τρελοχοντακηδων που έχω μπλεξει. Το 215 50 17 έδωσε την πιο ισορροπημένη αίσθηση που ταιριάζει με τον χαρακτήρα της ανάρτησης φοροντας φυσικά ένα αρκετά σπορ ελαστικό.
-
Φίλε otokomae,
Θα συμφωνούσα απόλυτα ΑΝ υπήρχε ένα πραγματικά σπορ ελαστικό στη διάσταση 215/50/15, αλλά δυστυχώς οι εταιρίες δεν μας έχουν κάνει την τιμή.
Τα επιδόσεων των εταιριών είναι στα 225/45/15 ή 235/45/17 και πάνω, και για παράδειγμα η διαφορά απόδοσης μεταξύ της ίδιας μάρκας πχ pirelli rosso kai pz4 που είναι performance είναι τεράστια. Δες τη διαφορά στα rosso 215/50/17 και τα pirelli pz4 225/45/17. Δες τη διαφορά michelin primacy ου φοράμε μαμά με miclhelin pilot sport 4. Η μέρα με τη νύχτα.
Επίσης πρέπει να έχουμε υπόψη τη δύναμη - ροπή που πρέπει να περάσεις στο δρόμο το αυτοκίνητο, άλλο το civic 1.0 με 20 κιλά και 126 άλογα, άλλο το 1.5 με 182 άλογα και άλλο το diesel με τα 130 αλλά και 35κιλά ροπής με bluespark.
Με 215/50/17 ένα 1.5 με πρόγραμμα με τη δύναμη που έχει σε συνδυασμό ότι δεν υπάρχει πραγματικό performance ελαστικό στη διάσταση αυτή, πάει άπατο στις στροφές και στραμπουλάει άσχημα λόγο 50αριου προφιλ, μολονότι είναι πιο άνετο. Για να δούμε λίγο την απόδοση των ελαστικών δίνω τα παρακάτω links. https://www.tyrereviews.com/Tyre-Type/Passenger-Car-Summer-Max-Performance-Tyres/ για 225/45/17. Αν και δε συμφωνώ γενικώς με την κατάταξη, βλέπεις ότι το pirelli pz4 είναι σαφώς καλύτερο απο το ομόσταβλο pzero rosso assymetrico.
Αν δείς τον ίδιο πίνακα για ελαστικά όχι επιδόσεων 215/50/17, το κράτημα, φρενάρισμα, σε στεγνό και βρεγμένο είναι μακράν πίσω. Αν είχα το 1.5 με πρόγραμμα ή χωρίς, δεν το συζητάω, θέλεις 235/45/17 σίγουρα μη πω 235/40/18! Για 215/50/17 ούτε λόγος (όχι μόνο ως διάσταση αλλά είπαμε δεν είναι στις σειρές performance των εταιριών η συγκεκριμένη διάσταση.
Για το diesel τώρα αν είχε performance στα 215/50/17 θα πήγαινα εκεί, αλλά σκέφτομαι αν αξίζει τον κόπο να δοκιμάσω τα pirelli pz4 se 225/45/17 που είναι εγγύηση. Με τα michelin 235/45/17 πάντως πάω σαν τρένο σε ράγες χωρίς να σπινάρι κάν, ενώ πρίν σπίναρα και τη δευτέρα σε νορμάλ δρόμο όταν έβαλα το bluespark.
Μέχρι να δώσω τα ps4 αν τα δώσω -έχουμε καιρό για .......μελέτη.
4 τετράδες ελαστικών. 1) 16αρες με 215 55 μέγιστη απόκλιση 8χιλ. 2)17αρες με 235 45 ακριβώς η ίδια απόκλιση στην ίδια χιλιομετρική κλίμακα 3)17αρες 225 45 που έδωσε κοντά στα 10χιλ με το απίστευτο pirelli roso 4) 17αρες 215 50 απόκλιση 3-4 χιλ. Όλες αυτές οι αλλαγές η δοκιμές έγιναν μεταξύ κάτι τρελοχοντακηδων που έχω μπλεξει. Το 215 50 17 έδωσε την πιο ισορροπημένη αίσθηση που ταιριάζει με τον χαρακτήρα της ανάρτησης φοροντας φυσικά ένα αρκετά σπορ ελαστικό.
-
Το ζητούμενο από ένα σπορ προσανατολισμού ελαστικό είναι το σκληρό πλαϊνό και το μαλακό πέλμα. Και σε διαβεβαιω ότι αυτό που έχω δηλαδή το pirelli pzero nero 215 50 17 έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Επίσης ένας εκ των τεσσάρων χοντακιδων με sport plus που δοκίμασε τη δική μου 4τραδα μου είπε ότι του γλιστρούσε λιγωτερο και του έδινε πολύ καλύτερη πληροφόρηση σε σχέση με τα michelin primacy 4. Φαντάσου 235 45 το ένα 215 50 και το 235 ήταν εμφανώς πιο εύκαμπτο. Όσον αφορά το τεστ ελαστικών εγώ προσωπικά το απαξιώνω στο απόλυτο. Εγώ για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου μας θα διάλεγα το 225 45 roso η το hankook στη spor έκδοση δε θυμάμαι το τύπο ακριβώς.
-
Αυτό λέω και εγώ φίλε μου,
Δεν συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, δηλαδή ένα michelin primacy4 me ena pilot sport 4 σε οποιαδήποτε διάσταση.
Ούτε ένα pirelli pzero nero 215/50/17 με ένα pirelli pz4 225/45/17 ;ή pzerro corsa. Και ενώ πρωτίστως, δεν έχει καμία σχέση το φάρδος σε διαφορετικά ελαστικά αλλά η γόμα (έχω κάνει 2,5 δευτερόλεπτα πιο χαμηλό γύρω στα μέγαρα όταν είχα το ep3 type-r με μόνη αλλαγή slick ελαστικό, σε σχέση με τα εξαιρετικά bridgestone 040a που φόραγα μαμά).
Αν είσαι ευχαριστημένος με το 215/50/17 pirelli nero, που δεν είναι το total performance της εταιρίας, αλλά είναι προφανώς καλύτερο σε στρίψιμο από το αποκλειστικά προσανατολισμένο στην μικρή κατανάλωση και τα πολλά χιλιόμετρα primacy, σε βεβαιώνω ότι αν βάλεις performance της pirelli pz4 σε 225/45/17 (ελάχιστα πιο φαρδύ και λίγο πιο χαμηλό ύψος) θα πάθεις πλάκα ή αν έβγαινε pzcorsa θα παραμιλούσες. Σου δίνω site τις ίδιας της pirelli , για να δεις πώς βαθμολογεί η ίδια η εταιρία το στρίψιμο και επιδόσεις των ελαστικών της. https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/car/catalogue/product-family/p-zero . Πήγαινε στο τέλος που αναλύει την κάθε κατηγορία, πάτησε πάνω της και δές τη βαθμολογία της ίδιας της pirelli για στρίψιμο σε στεγνό, βρεγμένο, άνεση αντοχή κτλ.
Όποιο τεστ και να κοιτάξεις το pz4 στρίβει, φρενάρει, κρατάει πολύ΄καλύτερα επειδή είναι το performance της pirelli σε σχέση με το pzero nero που φοράς, το οποίο είναι καλύτερο απο το primacy, που έχει φτιαχτεί αποκλειστικά με έμφαση στην οικονομία και στα πολλά χιλιόμετρα και όχι στα στριψίματα και στα χωσίματα στις στροφές
Για τα χωσίματα η michelin έχει το performance pilot sport 4, 4s, cup κτλ, και η pirelli ta pz4 pzcorsa trofeo ktl.
'Το ζητούμενο από ένα σπορ προσανατολισμού ελαστικό είναι το σκληρό πλαϊνό και το μαλακό πέλμα. Και σε διαβεβαιω ότι αυτό που έχω δηλαδή το pirelli pzero nero 215 50 17 έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Επίσης ένας εκ των τεσσάρων χοντακιδων με sport plus που δοκίμασε τη δική μου 4τραδα μου είπε ότι του γλιστρούσε λιγωτερο και του έδινε πολύ καλύτερη πληροφόρηση σε σχέση με τα michelin primacy 4. Φαντάσου 235 45 το ένα 215 50 και το 235 ήταν εμφανώς πιο εύκαμπτο. Όσον αφορά το τεστ ελαστικών εγώ προσωπικά το απαξιώνω στο απόλυτο. Εγώ για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου μας θα διάλεγα το 225 45 roso η το hankook στη spor έκδοση δε θυμάμαι το τύπο ακριβώς.
[/quote]
-
-
Αλλά ευχαριστιόμαστε με αυτό που έχουμε και ψάχνουμε το καλύτερο με κάποια πλαίσια και η ζωή είναι ωραια έτσι κι αλλιώς.
-
Αυτό λέω και εγώ φίλε μου,
Δεν συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, δηλαδή ένα michelin primacy4 me ena pilot sport 4 σε οποιαδήποτε διάσταση.
Ούτε ένα pirelli pzero nero 215/50/17 με ένα pirelli pz4 225/45/17 ;ή pzerro corsa. Και ενώ πρωτίστως, δεν έχει καμία σχέση το φάρδος σε διαφορετικά ελαστικά αλλά η γόμα (έχω κάνει 2,5 δευτερόλεπτα πιο χαμηλό γύρω στα μέγαρα όταν είχα το ep3 type-r με μόνη αλλαγή slick ελαστικό, σε σχέση με τα εξαιρετικά bridgestone 040a που φόραγα μαμά).
Αν είσαι ευχαριστημένος με το 215/50/17 pirelli nero, που δεν είναι το total performance της εταιρίας, αλλά είναι προφανώς καλύτερο σε στρίψιμο από το αποκλειστικά προσανατολισμένο στην μικρή κατανάλωση και τα πολλά χιλιόμετρα primacy, σε βεβαιώνω ότι αν βάλεις performance της pirelli pz4 σε 225/45/17 (ελάχιστα πιο φαρδύ και λίγο πιο χαμηλό ύψος) θα πάθεις πλάκα ή αν έβγαινε pzcorsa θα παραμιλούσες. Σου δίνω site τις ίδιας της pirelli , για να δεις πώς βαθμολογεί η ίδια η εταιρία το στρίψιμο και επιδόσεις των ελαστικών της. https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/car/catalogue/product-family/p-zero . Πήγαινε στο τέλος που αναλύει την κάθε κατηγορία, πάτησε πάνω της και δές τη βαθμολογία της ίδιας της pirelli για στρίψιμο σε στεγνό, βρεγμένο, άνεση αντοχή κτλ.
Όποιο τεστ και να κοιτάξεις το pz4 στρίβει, φρενάρει, κρατάει πολύ΄καλύτερα επειδή είναι το performance της pirelli σε σχέση με το pzero nero που φοράς, το οποίο είναι καλύτερο απο το primacy, που έχει φτιαχτεί αποκλειστικά με έμφαση στην οικονομία και στα πολλά χιλιόμετρα και όχι στα στριψίματα και στα χωσίματα στις στροφές
Για τα χωσίματα η michelin έχει το performance pilot sport 4, 4s, cup κτλ, και η pirelli ta pz4 pzcorsa trofeo ktl.
'Το ζητούμενο από ένα σπορ προσανατολισμού ελαστικό είναι το σκληρό πλαϊνό και το μαλακό πέλμα. Και σε διαβεβαιω ότι αυτό που έχω δηλαδή το pirelli pzero nero [215 50 17](tel:215 50 17) έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Επίσης ένας εκ των τεσσάρων χοντακιδων με sport plus που δοκίμασε τη δική μου 4τραδα μου είπε ότι του γλιστρούσε λιγωτερο και του έδινε πολύ καλύτερη πληροφόρηση σε σχέση με τα michelin primacy 4. Φαντάσου 235 45 το ένα 215 50 και το 235 ήταν εμφανώς πιο εύκαμπτο. Όσον αφορά το τεστ ελαστικών εγώ προσωπικά το απαξιώνω στο απόλυτο. Εγώ για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου μας θα διάλεγα το 225 45 roso η το hankook στη spor έκδοση δε θυμάμαι το τύπο ακριβώς.
Όποτε δηλαδή αυτό που προτείνεις είναι pz4 225 45 17. Προφανώς δεν το βγάζει σε 235 η Pirelli για αυτό λες 225.
Με τα primacy 3 όποτε πατήσω δευτέρα είτε για προσπέραση ή ότι άλλο, μπαίνει το anti spin και με κόβει 2-3 φορές ως τις 6500. Και με απενεργοποιημένο το antispin από το κουμπί, πάλι μπαίνει. -
Για το δικό μου diesel ναι 225/45/17 πιστεύω ότι είναι ιδανικό για 150 άλογα και 36 κιλά ροπής.. Για το δικό σου που έχεις πρόγραμμα και 1.5 με αντίστοιχη ροπή και 220 άλογα προτείνω λάστιχο 235/45/17 με ένα performance ελαστικό πχ potenza sport που μόλις βγήκε, michelin pz4 ή κάποιο performance της εταιρίας pirelli. Επίσης με τα 35 κιλά ροπής στο diesel που έχω, μετά το bluespark πάταγα με δευτέρα και σπίναρε συνεχώς με τα μαμά λάστιχα. Μόλις έβαλα τα michelin pilot sport 4, αυτό το φαινόμενο εξαφανίστηκε.
Όποτε δηλαδή αυτό που προτείνεις είναι pz4 225 45 17. Προφανώς δεν το βγάζει σε 235 η Pirelli για αυτό λες 225.
Με τα primacy 3 όποτε πατήσω δευτέρα είτε για προσπέραση ή ότι άλλο, μπαίνει το anti spin και με κόβει 2-3 φορές ως τις 6500. Και με απενεργοποιημένο το antispin από το κουμπί, πάλι μπαίνει.up
-
Εννοείται φίλε,
Να είμαστε καλά και όχι μόνο να ψάχνουμε αλλά και να αποκτούμε το καλύτερο!
Αλλά ευχαριστιόμαστε με αυτό που έχουμε και ψάχνουμε το καλύτερο με κάποια πλαίσια και η ζωή είναι ωραια έτσι κι αλλιώς.
Νέο Honda Civic 2017