-
Ε εντάξει. Το εσωτερικό δε μπορείς σε καμία περίπτωση να πεις πως δεν εχιε χαρακτήρα. Είναι πολύ ιδιαίτερο. Θεωρώ την 118 πιο 'αυτοκίνητο' οδηγικά αλλά τη Α class πιο Premium ας πουμε.
-
Καθώς έχω παραγγείλει τον άσσο , η γνώμη μου δεν είναι αντικειμενική .
Όμως το εσωτερικό είναι πολύ ποιοτικό, στιβαρό και με ωραία γενική αίσθηση, οι χώροι μια χαρά καθώς μεγάλωσαν τα παιδιά , με μόνη έλλειψη το gps (ή το ΑΑ).
Στα σύντομα test drives των αντιπροσωπειών είναι αρκετά καλύτερο από τα focus, golf, a-class , a3. Οι πολλαπλοί είναι σημαντικό πλεονέκτημα για μένα, ειδικά σε κακό οδόστρωμα.
-
Καθώς έχω παραγγείλει τον άσσο , η γνώμη μου δεν είναι αντικειμενική .
Όμως το εσωτερικό είναι πολύ ποιοτικό, στιβαρό και με ωραία γενική αίσθηση, οι χώροι μια χαρά καθώς μεγάλωσαν τα παιδιά , με μόνη έλλειψη το gps (ή το ΑΑ).
Στα σύντομα test drives των αντιπροσωπειών είναι αρκετά καλύτερο από τα focus, golf, a-class , a3. Οι πολλαπλοί είναι σημαντικό πλεονέκτημα για μένα, ειδικά σε κακό οδόστρωμα.
Από περιέργεια, ποιό focus έκανες test drive και σε τι σου άρεσε περισσότερο το bmw;
-
Αν η παραγγελία είναι diesel εννοείται ότι κάνεις την κορυφαία ασφάλεια πυρός!
-
Έκανα το 1.0 st line. Διαδρομή με σχετικά καλή άσφαλτο, επαρχία.
Έχω focus 1 και ο περίγυρος μου τα focus 2 και 3. Για αυτό πήγα εκεί πρώτα. Μου φάνηκε πιο αποστειρωμένο , με μια μικρή τάση για διαμήκη περιστροφή . Και δυστυχώς φτηνό μέσα. Ξαναλέω, δεν είναι τεστ με επαρκή χρόνο .
Όσο για το ντίζελ, δεν είμαι από αυτούς που κινδυνεύουν άμεσα. Σε κάθε νεο αυτοκινητο η πλήρης ασφάλεια είναι ένα προαπαιτούμενο .
-
Αρκετά διαφορετικό το 1000αρι από το 1.5 βενζίνη και πετρέλαιο. Λογικό να σου φάνηκε χειρότερο. Τα 1.5 ειδικά με τους πολλαπλούς πίσω είναι απίστευτα οδηγικά. Δεν ξέρω κατά πόσο το bmw έχει καλύτερη συμπεριφορά
Όσο για το εσωτερικό φυσικά η αίσθηση της bmw θα είναι ανώτερη. Σε σχέση με τα προηγούμενα focus πάντως, αφού έχεις και εμπειρία, σίγουρα το ΜΚ4 αποτελεί μεγάλο άλμα βελτίωσης!
-
Σίγουρα είναι καλύτερο από τα προηγούμενα. Και καλύτερο στο δρόμο από τα υπόλοιπα που δοκίμασα.
Τώρα δεν φέρνουν 1,5 αν εχω καταλαβει καλά.
Η τελική διαφορά τιμής δεν ήταν απαγορευτική .
Θα δω στο μέλλον αν έκανα λάθος .
-
Έρχεται ακόμα ο 1.5 απ' όσο ξέρω αλλά στην ακριβή Active X Vignale (μόνο με 150 άλογα) και στα Wagon. Βιάστηκε να τα κόψει η ελληνική εισαγωγική καθώς αλλού τα προσφέρουν ακόμα...
Λάθος δεν έκανες σίγουρα. Σε αυτά τα χρήματα και σε αυτές τις μάρκες ουσιαστικά δεν υπάρχει λάθος επιλογή. Έχει να κάνει με προσωπικό γούστο, κατηγοριοποίηση προτεραιοτήτων του καθενός και στην τελική τι θα σου κάνει κλικ
-
Χαίρεται
Είμαι στη διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου και μ αρέσει η 1 . Όμως εδώ μπαίνει το δίλημμα επιλογής μεταξύ της 118i και 116d . Η λογική έχει να κάνει με την κατανάλωση ,καθώς διανύω καθημερινά τουλάχιστον 70χλμ σε ημιαστικές περιοχές, έτσι έλαβα μια προσφορά (30.700) για την 116d + led φωτα και της ζάντες της sportline. Απ την άλλη όμως το πακέτο της sportline είναι άκρως δελεαστικό (στα όρια της καχυποψίας)
Επειδή ,οι καταναλώσεις που διαβάζω στα δημοσιογραφικά τεστ είναι κατά πολύ παραπάνω απ όσα δίνουν οι εταιρείες και οι πρόσφατοι κάτοχοι (όπως διάβασα παραπάνω)θα ήθελα τη γνώμη των κατόχων...και μη
Ευχαριστώ
-
Η πραγματική κατανάλωση ενός ντίζελ είναι πάντα πιο κοντά σε αυτή που ανακοινώνει το εργοστάσιο σε σχέση με αυτή της βενζίνης.
116d αφού κάνεις τόσα χλμ καθημερινά.
-
H βενζινοκίνητη έκδοση έχει καλύτερο εξοπλισμό από το πετρέλαιο. Αν θέλεις οικονομία πρέπει να αλλάξεις μάρκα.
-
Σωστή κι αυτή η άποψη, δες πχ το focus χαμηλότερη τιμή αγοράς με υλικά καμπίνας ποιοτικά κοντά σε αυτά της 1.
-
H βενζινοκίνητη έκδοση έχει καλύτερο εξοπλισμό από το πετρέλαιο. Αν θέλεις οικονομία πρέπει να αλλάξεις μάρκα.
Ίσως.
Άλλωστε μπορει,γι αυτό να έκανε προσιτό την 1 με την προσφορά της sportline .Για να υπερκαλύψει την απόδοση στην κατανάλωση της 118 που θέλει δουλειά σε σχέση με τον premium ανταγωνισμό, ακόμα και στον diesel. Το λέω αυτο,γιατί από την εμπειρία μου από το A3 tdi που ειχα 2 χρονια έκαιγε 5/100 για πλάκα, ενώ είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω 3 φορές με την 180d όπου η κατανάλωση έφτανε σε αστεία νούμερα Αθήνα-Πήλιο 4.1/100.
Η σειρά 1 είναι δέλεαρ λογω του πιο premium χαρακτήρα της και σχεδιασμού κατ εμέ, σε σχέση με τ αλλα 2 σε αυτά τα χρήματα (28-30χ).Απλά με απογοητεύει η κατανάλωση σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό .Βέβαια, εαν έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα είναι ο νο. 1 παράγοντας αλλα από αποψη μεταπώλησης και σε συνδυασμό με τις αλλαγές που θα επέλθουν τα προσεχή ετη στην αυτοκινητοβιομηχσνια, πιστευω να υπάρχει μεγαλύτερή δυσκολία σε σχέση με ανταγωνιστικα μοντέλα
-
To θέμα είναι ο εξοπλισμός. Ο άσος με βάση το διαμορφωτή στη βενζινοκίνητη έκδοση τον παίρνεις με 29000€ και από βασικό εξοπλισμό λείπει η αναδίπλωση στους καθρέφτες που μπαίνει σχετικά φθηνά και το navigation το οποίο φαίνεται να μπαίνει χωρίς χρέωση πλέον με βάση το διαμορφωτή. Τα ανταγωνιστικά στον άσο μοντέλα στην ίδια τιμή είναι τελείως γυμνά ενώ και η ποιότητα κατασκευής είναι υποδεέστερη στους ανταγωνιστές
-
Σωστή κι αυτή η άποψη, δες πχ το focus χαμηλότερη τιμή αγοράς με υλικά καμπίνας ποιοτικά κοντά σε αυτά της 1.
I see what you did there...
-
To θέμα είναι ο εξοπλισμός. Ο άσος με βάση το διαμορφωτή στη βενζινοκίνητη έκδοση τον παίρνεις με 29000€ και από βασικό εξοπλισμό λείπει η αναδίπλωση στους καθρέφτες που μπαίνει σχετικά φθηνά και το navigation το οποίο φαίνεται να μπαίνει χωρίς χρέωση πλέον με βάση το διαμορφωτή. Τα ανταγωνιστικά στον άσο μοντέλα στην ίδια τιμή είναι τελείως γυμνά ενώ και η ποιότητα κατασκευής είναι υποδεέστερη στους ανταγωνιστές
Συμφωνώ!
Η προσφορά που πήρα για την 116d exclusive + 17' δίχρωμες + προβολείς led είναι 29.760€ .
Μάλιστα, όταν είπα στον πωλητή να συμπεριλάβει τους led ομίχλης μου πρότεινε να μην το κάνω γιατί το αποτέλεσμα είναι κύριος αισθητικό παρά πρακτικό, καθώς σε καλύπτουν και με το παραπάνω οι προβολείς led . Εκτός κι αν μένεις στο Νυμφαίο που έχει συχνά ομίχλη
Η διαφορά με την 118ί με παραπάνω εξοπλισμό είναι γύρω στα 1700€.
Που σημαίνει, πως σύμφωνα με τα χλμ που κάνω (περίπου 70χλμ/ημέρα) και με μ.ο. κατανάλωση 7,5(118i) και 5,5(116d). Το ποσό της διαφοράς και θα αποσβεστεί σε 25μήνες.
Επειδή, πάντα σε μία αγορά αυτοκινήτου βάζω σαν σημαντικό παράγοντα και την αξία μεταπώλησης περίπου σε βάθος 4-5 ετών, ο προβληματισμός μου είναι πως, ναι μεν θα έχω όφελος με την 116d τα επόμενα 3 έτη (περίπου € 2500) αλλά πιστεύετε κι εσείς πως η 118i μπορεί μεταπωληθεί ως ένα bmw αξίας 35.000 (βάσει εξοπλισμού ) προ 5ετίας;
Εκτίμηση μεταπώλησης 5 έτη μετά 116d €14x+ και 118ί €18χ+
-
Δεν ξέρω για τα οικονομικά σου και πόσο θα κρατήσεις το αυτοκίνητο κλπ.
Σε σχέση με το 116d που είχα κάνει test drive, το 118i sportline που αγόρασα είναι πιο ραφιναρισμένο, πολύ πιο όμορφο μέσα και θα έλεγα πιο επίκαιρο.
Μόνη σοβαρή έλλειψη το ΑΑ ή το gps. Aν είναι σε προσφορά τώρα, νομίζω είναι το πιο ισορροπημένο πακέτο.
-
Δεν ξέρω για τα οικονομικά σου και πόσο θα κρατήσεις το αυτοκίνητο κλπ.
Σε σχέση με το 116d που είχα κάνει test drive, το 118i sportline που αγόρασα είναι πιο ραφιναρισμένο, πολύ πιο όμορφο μέσα και θα έλεγα πιο επίκαιρο.
Μόνη σοβαρή έλλειψη το ΑΑ ή το gps. Aν είναι σε προσφορά τώρα, νομίζω είναι το πιο ισορροπημένο πακέτο.
Συμφωνώ για το επίκαιρο εσωτερικά (virtual, bucket, ambient light ).
Τι εννοείς ραφιναρισμένο ;ΑΑ;
Δεν είναι θέμα οικονομικών ,απλά ένα αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση και συνηθίζεται να μπαίνει ένα stop loss όσο παίρνουν τα έτη
Η κατανάλωση σου μέχρι τώρα είναι κατά μ.ο. όσο υπολόγισα παραπάνω;
-
Χωρίς κανένα κραδασμό από κινητήρα, τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν πότε αλλάζει ταχύτητα, πιο αθόρυβο. Βέβαια , ένα τεστ του εικοσάλεπτου ήταν, δεν υπήρχε 118i τότε.
ΑΑ= android auto.
Κατανάλωση μέσα σε επαρχιακή πόλη, 7,5 - 8. Διαδρομές πολύ μικρές, συνεχείς στάσεις.
Το καλοκαίρι σε διακοπές με οικογένεια (2 ταξιδάκια των 950 χλμ), μπάνια κλπ, 6,5
-
Έκανα λοιπόν χθες test drive με την 118i sportline (δυστυχώς δεν είχε διαθέσιμο 116d). Η εντύπωση κύλισης ήταν καλή, όπως και η αίσθηση του τιμονιού. Είχε παραπάνω θόρυβο εσωτερικά ,περισσότερο απ όσο περίμενα, σχεδόν ίδιο με την 180d και πολύ παραπάνω από το A3 tdi .Γενικά καλές εντυπώσεις
Το steptronic ακόμα και στο sport δεν έγινε αισθητό. Η τιμή του sportline είναι πλέον στις 29.000 γιατί μπήκε στο πακέτο και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Επομένως σε σχέση με την προσφορά για το 116d(+17'+led) η διαφορά ειναι στα 700€ .Επομενως 'θυσιάζω',από τα ουσιαστικά κατ εμέ τον διζωνικό κλιματισμό και τα sport καθίσματα.
Τώρα μένει να αποφασίσω μεταξύ mineral white,mineral grey και storm bay
ΥΓ:Η χθεσινή sportline ήταν σε χρώμα storm Bay αλλα είχε μαύρη αντίθεση στον μπροστινό προφυλακτήρα ανάμεσα στα 'φρυδια' και στον πίσω στη θέση του 'διάχυτη '.Γνωρίζει κανείς εαν υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις ή μόνο στην sportline ή ακόμα στο storm Bay χρωμα;
Νέα BMW 1 Series 2019