-
Καλησπερα
Ειμαι εδω και 2 χρονια κατοχος του civic 1.5.Εξαιρετικο αυτοκινητο το μονο θεμα με τη Honda ειναι το γνωστο με το after sale και την επαρκεια του.
Μου εχει καρφωθει εδω και καιρο να το δωσω και να δοκιμασω ενα Suv.
Για διαφορους λογους εχω καταληξει στο rav στην υβριδικη εκδοση 2.5lt.
Θα ηθελα την αποψη σας πανω στο αμαξι αυτο και αν εχει καποια σημαντικα αρνητικα για τα οποια θα επρεπε να το απορριψω.
Ευχαριστω πολυ.
-
Καλησπερα
Ειμαι εδω και 2 χρονια κατοχος του civic 1.5.Εξαιρετικο αυτοκινητο το μονο θεμα με τη Honda ειναι το γνωστο με το after sale και την επαρκεια του.
Μου εχει καρφωθει εδω και καιρο να το δωσω και να δοκιμασω ενα Suv.
Για διαφορους λογους εχω καταληξει στο rav στην υβριδικη εκδοση 2.5lt.
Θα ηθελα την αποψη σας πανω στο αμαξι αυτο και αν εχει καποια σημαντικα αρνητικα για τα οποια θα επρεπε να το απορριψω.
Ευχαριστω πολυ.
-
Φαίνεται πολύ επιβλητικό. Τα κυβικά του είναι πρόβλημα. Θα έχει φόρο πολυτελείας και τεκμήριο.
-
Φαίνεται πολύ επιβλητικό. Τα κυβικά του είναι πρόβλημα. Θα έχει φόρο πολυτελείας και τεκμήριο.
Θα το περασω εταιρικο και δε με πειραζει τοσο αυτο το θεμα.
-
σασμαν. εχει σιβιτι. και σαν εταιρικο δεν εχει καμμια ουσιαστικη φοροαπαλλαγη, το οριο για να ξεκινησουν τα ομορφα ειναι τα 50 ρυποι, δηλαδη τα phev. και εργοστασιακη κατω απο 40000. οποτε και η εταιρεια δεν αφαιρει το εξοδο με 130% και εσυ παιρνεις στο κεφαλι φορολογικα ενα πολυ ψηλο ετησιο ποσο. επειδη το ειχα σχεδον παραγγειλει το συγκεκριμενο μια και δεν εβρισκα αλλο τετρακουνητο, η διαφορα στη 4ετια με ενα phev ιδιας αξιας στα δικα μου εισοδηματα ηταν ενα vitara gl+ 4x4. δεν αξιζει. και ειναι και τουοτα, αρα εντελως αχρωμο. καλυτερα θα ηταν το 300αρι ή το διδυμο του σουζ ακρος. και παλι ομως ενω εισαι σχετικα μια και ειναι πανω απο 40κ λτπβ, οκ με τα φορολογικα, εξακολουθει να ειναι κατι βαρετο με σιβιτι.
βασικα για να πας απο χοντα σε φιλοσοφια τουοτα πρεπει να σου αρεσει να κυλιεσαι σε σπασμενα γυαλια και τα γουστα του μανιφαβα με τις αφεντρες. οποτε αλλο φορουμ ψαχνεις, γραψε trap, cvt, bdsm και forum στο γουγλη.
-
σασμαν. εχει σιβιτι. και σαν εταιρικο δεν εχει καμμια ουσιαστικη φοροαπαλλαγη, το οριο για να ξεκινησουν τα ομορφα ειναι τα 50 ρυποι, δηλαδη τα phev. και εργοστασιακη κατω απο 40000. οποτε και η εταιρεια δεν αφαιρει το εξοδο με 130% και εσυ παιρνεις στο κεφαλι φορολογικα ενα πολυ ψηλο ετησιο ποσο. επειδη το ειχα σχεδον παραγγειλει το συγκεκριμενο μια και δεν εβρισκα αλλο τετρακουνητο, η διαφορα στη 4ετια με ενα phev ιδιας αξιας στα δικα μου εισοδηματα ηταν ενα vitara gl+ 4x4. δεν αξιζει. και ειναι και τουοτα, αρα εντελως αχρωμο. καλυτερα θα ηταν το 300αρι ή το διδυμο του σουζ ακρος. και παλι ομως ενω εισαι σχετικα μια και ειναι πανω απο 40κ λτπβ, οκ με τα φορολογικα, εξακολουθει να ειναι κατι βαρετο με σιβιτι.
βασικα για να πας απο χοντα σε φιλοσοφια τουοτα πρεπει να σου αρεσει να κυλιεσαι σε σπασμενα γυαλια και τα γουστα του μανιφαβα με τις αφεντρες. οποτε αλλο φορουμ ψαχνεις, γραψε trap, cvt, bdsm και forum στο γουγλη.
Φιλος προφανως γραφεις πολυ ενδιαφεροντα πραγματα και το εννοω αλλα με τον τροπο εκφρασης που τα λες δε τα πιανω...Φορολογικα τι επιβαρυνση ακριβως θα εχω?Τελικη τιμη μου βγαινει 40 χιλιαρικα.Μομιζω η επιβαρυνση ειναι 400 ευρω ο φορος πολυτελειας αλλα ισως και να κανω λαθος...Αν θες χαρα μου να μου τα εξηγησεις λιγο καλυτερα
Υ.Γ.Λογικα οπως και στο προηγουμενο γλυτωνω φπα και περνιεται και ως παγιο εξοδο.
-
Όταν πρόκειται για επιβατικό ΙΧ, πληρώνεις το ΦΠΑ κανονικά και μπαίνει ως πάγιο έξοδο η τιμή ΧΩΡΙΣ το φπα με απόσβεση 10% κάθε χρόνο για 10 χρόνια.
Ο γάτος αναφέρεται σε leasing με το οποίο μπαίνει στα έξοδα ολόκληρη η μηνιαία δόση. Εσύ απ' ότι κατάλαβα αναφέρεσαι σε αγορά.
-
πως εννοεις οτι θα το παρεις στην εταιρεια? θα το αγορασεις σαν παγιο? θα το μισθωσεις?
σε καθε περιπτωση απο τη στιγμη που ειναι ΕΙΧ δεν προκειται να εκπεσεις τον ΦΠΑ σαν ΦΠΑ. μονο σαν εξοδο. δηλαδη αν πληρωσεις ενα ειχ 10000+24% φπα = 12400, δεν θα αφαιρεσεις απο τον επομενο φπα στην εταιρεια σου τα 2400, δεν θα τα αφαιρεσεις ποτε. ομως αν το εχεις αγορασει (η μισθωση-ληζινγκ ειναι αλλο πραμα) θα βγαζει καθε χρονο στα εξοδα σαν απομειωση αξιας παγιου ενα ποσοστο του 12400 (και οχι του 10000). αν το παρεις με ληζινγ-μισθωση, καθε μηνα δεν θα αφαιρεις τον φπα απο αυτον που ειναι να πληρωσεις στην εφορια, αλλα στο τελος του χρονου θα μπει στα εξοδα το συνολικο ποσο που εχεις πληρωσει για τη μισθωση = ποσο ΜΑΖΙ με φπα.
αρα τον φπα ΜΟΝΟ σαν εξοδο θα τον ΨΙΛΟγλυτωσεις. για να γλυτωνεις τον ΦΠΑ χρειαζεσαι να αγορασεις αποκλειστικα επαγγελματικο, πχ ντατσουν και ας ειναι και raptor. με τους περιορισμους ομως του επαγγελματικου σε νομους κλπ.
το ποσο που θα μπαινει στα εξοδα καθε χρονο ειναι ενα ποσοστο της αξιας του αυτοκινητου (αξια και φπα), νομιζω πλεον 16%, για οσα χρονια χρειαζεται. αν το παρεις με ληζινγκ καθε χρονο περναει στα εξοδα το 100% των μισθωματων.
σε καθε περιπτωση, υπαρχει και ενας αλλος φορος ομως που θα τον πληρωνεις ΕΣΥ. της χρησης του αυτοκινητου. βασικα θα μπαινει ενα ποσοστο της αξιας προ φορων, ειναι περιεργο να σου κανω τους υπολογισμους, σαν εισοδημα στη δικη σου φορολογικη δηλωση και θα επιβαρυνεσαι, και μαλιστα παρα πολυ για τοσο ακριβο αυτοκινητο, με φορο προσωπικα. αρα τον πινεις κατα καποιο τροπο στη προσωπικη σου δηλωση. και ο φπα δεν, ποτε δεν.
και ερχομαστε στα καλα.
ενα οχημα με ρυπους >0
-
Εταιρια πληροφορικης Ε.Ε. εχω...Γενικα εχω μπερδευτει...Το Φπα εχω την αισθηση οτι το γλυτωνω...Γι αυτο κιολας οταν πουλαω το εκαστοτε οχημα στο τιμολογιο ξανα βαζω φπα.
Τωρα οσον αφορα το φορο τα τελευταια χρονια τους εταιρους μας φορολογουν απευθειας στην εταιρια δεν εχει να κανει με προσωπικη δηλωση.
Εν παση περιπτωση ειτε παιρνοντας υποψη φορο πολυτελειας ειτε οχι στη συγκεκριμενη περιπτωση και μιλωντας παντα για αγορα εχεις υποψη ποιοι θα ειναι οι συνολικοι φοροι?
Υ.Γ.Αυτο που μου εχουν πει ειναι οτι στο leasing το φπα δεν εκπιπτει αλλα στην αγορα εκπιπτει...Πιθανως να ειναι μπουρδες τι να πω.
-
συναδελφε, επισης εταιρεια πληροφορικης, το φπα για ειχ δεν το γλυτωνεις. ποτε, ειτε αγοραζεις, ειτε ενοικιαζεις. διαβασε το (ε) https://www.anaconda.gr/gnwsiaki-basi/pote-den-parexetai-to-dikaioma-ekptosis-tou-fpa/ . τελος. ρωτα τον λογιστη σου. σε καθε μορφη εταιρειας υπαρχουν τα μερισματα που διανεμονται. και φορολογουνται κατα τη διανομη, ΟΠΟΤΕ δεν πληρωνεις ΕΣΥ προσωπικα εφορια για το ποσο που σου εχει διανεμηθει και φορολογηθει ήδη στη πηγη. προφανως μιλας για αυτα. ειναι ασχετα ομως με τον φορο χρησης. σκεψου η εταιρεια εκανε ας πουμε 100000 κερδη μετα φορων (ΑΦΟΥ πληρωσε εφορια 24% κλπ) και εισαστε 2 εταιροι. κανετε διανομη λοιπον, δηλαδη απο 50000, σας κραταει σαν φορο στη πηγη απο 5% και στη δηλωση σου μπαινουν 50000-5%=47500. σε αυτα οσο υπηρχε εισφορα αλληλεγγυης (που δεν υπαρχει μεν φετος αλλα ετοιμαζουν αλλον αναλογο φορο) πληρωνες εισφορα αλληλεγυης. και ησουν ετοιμος. αν παρεις το αμαξι αυτο θα μπαινει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ενα 'εικονικο' ποσο περιπου 7000 στην φορολογικη σου δηλωση, σαν να ησουν καπου υπαλληλος και πηρες 7000. σε αυτο θα πληρωσεις κανονικα φορο και μαλιστα στη πιο ψηλη κλιμακα γιατι με το εισοδημα απο τα μερισματα εχεις βρεθει ψηλα σε εισοδηματα. ο φορος πολυτελειας λογω κυβικων θα προστεθει σε οτι προκυψει στη δικη σου δηλωση. επειδη το χρησιμοποιεις εσυ.
απο ενα συναδελφο, παρε τη συμβουλη: μη παρεις ακριβο ιχ στην εταιρεια. μεχρι 15k λτπφ. μετα οχι. ή παρε phev ή παρε ηλεκτρικο. μονο.
-
συναδελφε, επισης εταιρεια πληροφορικης, το φπα για ειχ δεν το γλυτωνεις. ποτε, ειτε αγοραζεις, ειτε ενοικιαζεις. διαβασε το (ε) https://www.anaconda.gr/gnwsiaki-basi/pote-den-parexetai-to-dikaioma-ekptosis-tou-fpa/ . τελος. ρωτα τον λογιστη σου. σε καθε μορφη εταιρειας υπαρχουν τα μερισματα που διανεμονται. και φορολογουνται κατα τη διανομη, ΟΠΟΤΕ δεν πληρωνεις ΕΣΥ προσωπικα εφορια για το ποσο που σου εχει διανεμηθει και φορολογηθει ήδη στη πηγη. προφανως μιλας για αυτα. ειναι ασχετα ομως με τον φορο χρησης. σκεψου η εταιρεια εκανε ας πουμε 100000 κερδη μετα φορων (ΑΦΟΥ πληρωσε εφορια 24% κλπ) και εισαστε 2 εταιροι. κανετε διανομη λοιπον, δηλαδη απο 50000, σας κραταει σαν φορο στη πηγη απο 5% και στη δηλωση σου μπαινουν 50000-5%=47500. σε αυτα οσο υπηρχε εισφορα αλληλεγγυης (που δεν υπαρχει μεν φετος αλλα ετοιμαζουν αλλον αναλογο φορο) πληρωνες εισφορα αλληλεγυης. και ησουν ετοιμος. αν παρεις το αμαξι αυτο θα μπαινει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ενα 'εικονικο' ποσο περιπου 7000 στην φορολογικη σου δηλωση, σαν να ησουν καπου υπαλληλος και πηρες 7000. σε αυτο θα πληρωσεις κανονικα φορο και μαλιστα στη πιο ψηλη κλιμακα γιατι με το εισοδημα απο τα μερισματα εχεις βρεθει ψηλα σε εισοδηματα. ο φορος πολυτελειας λογω κυβικων θα προστεθει σε οτι προκυψει στη δικη σου δηλωση. επειδη το χρησιμοποιεις εσυ.
απο ενα συναδελφο, παρε τη συμβουλη: μη παρεις ακριβο ιχ στην εταιρεια. μεχρι 15k λτπφ. μετα οχι. ή παρε phev ή παρε ηλεκτρικο. μονο.
Κοιτα ηδη εχω το honda απ το 2018,εχω μια μοτοσυκλετα και ενα smart leasing...:) Θα παρω το πρωι της Δευτερας το λογιστη να ρωτησω...με τους λογιστες το κακο ειναι οτι θεωρουν πολλες φορες δεδομενα καποια πραγματα οτι τα ξερεις ενω δε τα ξερεις...
Ετσι οπως μου τα ειπαν στις αντιπροσωπειες καταλαβα οτι θα επιβαρυνθω 400 ευρω πολυτελειας και απο κει και περα εφοσον δηλωνω εισοδημα πανω απ το τεκμηριο δε θα εχω κατι αλλο να πληρωσω...
Υ.Γ.Αναρωτιεμαι αν το παρεις ιδιωτικα ποσο χειροτερα ειναι?
Υ.Γ.2.Θα μας κραξουν τον κλαδο βλεποντας τη συζητηση μας
-
ισχυει απο εποχη κατρουγκαλου ετσι και αλλαξαν προσφατα μονο οι συντελεστες που βλεπεις. δεν ξερω τι μεγεθους ειναι η εταιρεια σου, αν και σου ευχομαι να γινει αν δεν ειναι τεραστια, απο ενα μεγεθος και περα ή ακομη και για να αποκτησεις μεγεθος χρειαζεται εξαιρετη φορολογιστικη γνωση.
-
ισχυει απο εποχη κατρουγκαλου ετσι και αλλαξαν προσφατα μονο οι συντελεστες που βλεπεις. δεν ξερω τι μεγεθους ειναι η εταιρεια σου, αν και σου ευχομαι να γινει αν δεν ειναι τεραστια, απο ενα μεγεθος και περα ή ακομη και για να αποκτησεις μεγεθος χρειαζεται εξαιρετη φορολογιστικη γνωση.
Με τα plug in ρε γμτ αν πεις να κανεις και κανα ταξιδι λιγο μακρια απο κεντρικα σημεια οως στο καλο θα φορτιζεις?Αυτο ειναι το θεμα
Θα το ψαξω ,σε ευχαριστω παρα πολυ για τις πληροφοριες
-
phev = αμα τελειωσει το ρευμα γυρνανε βενζινη. με τα ηλεκτρικα και εγω εχω ενδοιασμους και θελω και να κανω αθηνα - πολη του αρεως θεσ/νικης και πισω αυθημερον. οποτε πηρα το φευ και οσο ρευμα βρω βρηκα, μετα και παλι εξατμιση.
-
phev = αμα τελειωσει το ρευμα γυρνανε βενζινη. με τα ηλεκτρικα και εγω εχω ενδοιασμους και θελω και να κανω αθηνα - πολη του αρεως θεσ/νικης και πισω αυθημερον. οποτε πηρα το φευ και οσο ρευμα βρω βρηκα, μετα και παλι εξατμιση.
Μου εχει καρφωθει να παρω 4χ4 τελευταια...Σε phev ποιες θεωρεις καλες επιλογες?Νομιζω βγαζει και η Volvo αλλα ανεβαινει πολυ το κοστος ασε τωρα που μπλεχτηκα με τα φορολογικα αστα να πανε
-
Χειρότερη λύση PHEV, ελάχιστα χιλιόμετρα ηλεκτρικά, εθνική κάτι 12αρια και βάλε βενζίνη.. (+350 κιλά κινητήριο σύστημα + 200-350 κιλά μπαταρίες).
Μόνο φορολογικά/εταιρικά συμφέρει, όπως τα λέει ο Gatoz, αλλά σαν όχημα έχεις πολλά από τα κακά των 2 τεχνολογιών, και λίγο από τα καλά..
Πάρε ένα diesel/hybrid για την επόμενη 5ετια (και βάλε) και κάτσε να δούμε πού θα φτάσουν τα ηλεκτρικά και πόσο σύντομα.
-
Ακού τον συνάδερφο γάτο. Εαν rav4 τότε 1000 φόρες να πάρεις το plugin που θα είναι διαθέσιμο έως το Πάσχα.
Με όλα τα φορολογικά θα σου βγει φθηνότερο από το hybrid και θα μας παίζεις και τα φώτα ....
Είχα Toyota και έχω πάει σε honda crv και έχω και Toyota hybrid για μέσα στην πόλη. Τα hybrid ειναι ασυναγώνιστα για μέσα στην Αθηνα όχι μόνο για την οικονομία αλλα κύριως για το peace of mind. Απλά τσουλάς το όχημα.
Εναλλακτική πάρε leasing το CRV για να είναι μικρότερο το πολιτισμικό σοκ από το σιβικ προς Toyota και στα τέσσερα χρόνια χτυπάς το Tesla για αλλαγή με 1BTC.
-
Πχ η bmw 3 330e που ειναι plug in φορολογικα τι παιζει?Η τιμη αποκτησης ειναι πανω απο 50 χιλιαρικα
-
Γατε να σε ρωτησω μια ο συνεταιρος που φορτιζει?
Επισης η bmw 330 e επειδη συμπτωματικα τη χαζευα και αυτη φτανει στα 55 περιπου η τελικη τιμη με τους φορους τι παιζει?Και αν πεις οτι περνας τις 40 εστω και οριακα νομιζω παλι δεν ειναι δραματικα τα πραγματα εφοσον ειναι plug in
-
ρε συ δουβλη, δεν ειναι ετσι.... μια χαρα ειναι αλλα πανακριβα τα φεβ. και με επιδοσεις supercar. ακου 5.5 0-100 το 3008 το μπαμπα μη τρεχεις. αμα ομως περασουν εταιρικα ειναι μια χαρα. βασικα ειναι στο πλαισιο δουλεια-σπιτι καθε μερα με ρευμα και ταξιδια βενζινατα. ο συνεταιρος μου που εχει παραλαβει πηγε τη πρωτη μερα πρατηριο και 2 μηνες τωρα ειναι γεματο, ουτε δραμι βενζινη δεν εχει καψει.
τετρακουνητο φεβ ή ηλεκτρικο οχι, σοβαρο δεν υπαρχει. 4x4 ομως υπαρχουν χωρις πολλες δυνατοτητες εκτος δρομου. βολβο το μονο προσιτο ψηλο και κατω απο 40k λτπφ ειναι το xc40 που ομως δεν ειναι καν τετρακουνητο. το v60 που πηρε ο συνεταιρος μου δεν ειναι ψηλο αλλα ειναι τετρακουνητο. αλλα ακριβοτερο. βασικα σε τετρα λιγες οι επιλογες σε
Rav 4 Hybrid