- 
				
				
				
				
 Καλησπέρα! Έχω ένα ford focus του '02/3ο χέρι. Σε απροσδιόριστο χρόνο, ο δείκτης της θερμοκρασίας ανεβαίνει στο τέρμα και σε 2 δευτερόλεπτα πάει πάλι στη μέση. Αυτό συμβαίνει χωρίς να το ζορίσω ή να το πάω σε ανηφόρα κλπ. Με λίγα λόγια το κάνει σε ανείπωτο χρόνο. Επίσης, ανεβάζει πολύ γρήγορα θερμοκρασία μέχρι τη μέση ενώ ο κινητήρας είναι ακόμα κρύος. Τα νερά δεν χάνονται ούτε βράζουν, το βεντιλατερ δουλεύει κανονικά και τα λάδια δεν έχουν κάποιο ασυνήθιστο χρώμα. Γνωρίζει κανείς ρε παιδιά τι μπορεί να είναι; Ο μηχανικός λέει για φούσκα θερμοκρασίας ή πρόβλημα στο καντράν. Θερμοστάτη άλλαξα 2 φορές. 
- 
				
				
				
				
 Καλησπέρα! Έχω ένα ford focus του '02/3ο χέρι. Σε απροσδιόριστο χρόνο, ο δείκτης της θερμοκρασίας ανεβαίνει στο τέρμα και σε 2 δευτερόλεπτα πάει πάλι στη μέση. Αυτό συμβαίνει χωρίς να το ζορίσω ή να το πάω σε ανηφόρα κλπ. Με λίγα λόγια το κάνει σε ανείπωτο χρόνο. Επίσης, ανεβάζει πολύ γρήγορα θερμοκρασία μέχρι τη μέση ενώ ο κινητήρας είναι ακόμα κρύος. Τα νερά δεν χάνονται ούτε βράζουν, το βεντιλατερ δουλεύει κανονικά και τα λάδια δεν έχουν κάποιο ασυνήθιστο χρώμα. Γνωρίζει κανείς ρε παιδιά τι μπορεί να είναι; Ο μηχανικός λέει για φούσκα θερμοκρασίας ή πρόβλημα στο καντράν. Θερμοστάτη άλλαξα 2 φορές. 
- 
				
				
				
				
 Ξέχασα να αναφέρω ότι κάποιες φορές ο δείκτης των χιλιομέτρων απορρυθμίζεται (πέφτει) και εκεί που αναφέρονται τα χιλιόμετρα μου βγάζει παύλες. 
- 
				
				
				
				
 Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Μόλις γύρισα από συνεργείο,. Κατά τα λεγόμενα του μηχανικού ο κινητήρας δουλεύει άψογα. Αλλάξαμε φούσκα και μόλις έφυγα μετά από περι 25χλμ μου το ξαναέκανε. Ανέβηκε στο τέρμα για 4-5' και κατέβηκε πάλι μόνο του. Σταμάτησα μετά από λίγο, τα νερά φυσιολογικοτατα, ούτε έβγαζε υψηλή θερμοκρασία από το καπό, ούτε κολάρα τουμπανιασμενα, ούτε τίποτα ανησυχητικό. Πάμε για καντράν ξεκάθαρα; 
- 
				
				
				
				
 Το πας σε ηλεκτρολόγο , το αφήνεις το πρωί και το παίρνεις το απόγευμα, δεν θέλει ακριβά ανταλλακτικά, πληρώνεις την γνώση και εμπειρία του τεχνίτη. 
- 
				
				
				
				
 Για να ανεβοκατεβαίνει ο δείκτης χωρίς λόγο είναι μάλλον καντράν, πράγμα που συνδέεται μάλλον και με τον χιλιομετρητή. Αν σου ανέβαζε όντως θερμοκρασία, ο δείκτης δεν θα έπεφτε. Να προσέχεις για πραγματική υπερθέρμανση όμως. Πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει το καλό ότι όταν όντως υπερθερμαίνεται, σβήνει αυτόματα το μοτέρ. 
- 
				
				
				
				
 Ηλεκτρολογο ξεκαθαρα. Αν δεν ειαι θεμα κοντερ, κατι δεν παταει καλα απο καλωδιωση/γειωση κτλ. 
- 
				
				
				
				
 Ξέρετε τι τιμές παίζουν για μεταχειρισμένο καντράν; Το πρόβλημα είναι ότι στην περιοχή δεν έχουμε ηλεκτρολόγο και τώρα με τις απαγορεύσεις είναι ζόρι. Ωστόσο, ο μηχανικός μου είναι τσακάλι και στο παλιό μου είχε φτιάξει πολλά ηλεκτρολογικά που δούλευαν άψογα. 
- 
				
				
				
				
 Καλησπέρα φίλε μου , πρωην κάτοχος Focus mk1 2003 , μου έκανε τα ίδια με τις παύλες στον μερικό χιλιομετρητή και πολλές φορές στο ταχύμετρο και στροφόμετρο ανεβοκατεβάσματα τις βελόνας , ποτέ όμως στον δείκτη της θερμοκρασίας ! Πήγα σε ένα ηλεκτρονικό και μου είπε ότι είναι ο αισθητήρας στροφών του σασμάν δεν πήγε πάνω απο 50ε η επισκευή, βέβαια σε εμένα δεν θυμάμαι την θερμοκρασία να παίζει. 
		
		Ανεβοκατέβασμα θερμοκρασίας
		
	
 
			
		