-
Βλέπω πια αρκετά. Ομορφο πλην μπροστά φώτων κατά την άποψη μου.
Και χαμηλό. Σαν το γιαρις του 2016 που έχουμε σχεδόν.
Μα γιατί φτιάχνουν τα κροσοβερ χαμηλά ;
αν το ήθελα χαμηλό έπαιρνα hatch.
χάζευα προχθες σε ένα πάρκινγκ παρκαρισμένα διαφορα αυτοκίνητα.
puma, x2 κλπ χαμηλά και πιο κάτω Lexus, xtrail, crv όπως πρέπει. Ογκώδη, ψηλά, επιβλητικά.
Κυρίαρχος του δρόμου !
οχι μυρμηγκάκια ! -
Άλλη κατηγορία τα b και άλλη τα ογκώδη επιβλητικά που αναφέρεις.
Ποιο b suv είναι κυρίαρχος του δρόμου όπως λες; Άντε το vitara... Αλλά πάλι μου έρχεται να γελάσω
-
Άλλη κατηγορία τα b και άλλη τα ογκώδη επιβλητικά που αναφέρεις.
Ποιο b suv είναι κυρίαρχος του δρόμου όπως λες; Άντε το vitara... Αλλά πάλι μου έρχεται να γελάσω
Εντάξει, δεν είναι ογκώδη και επιβλητικά (μην ξεχνάμε ότι είναι Β κατηγορία) αλλα τουλάχιστον προσπαθούν λίγο - μεγάλες μάσκες μπροστά, suv τελείωμα πίσω, ψηλά καπώ, προστατευτικά θόλων/κάτω μέρος, πόρτες μακριές ώστε να μην λερώνει, κλπ - κάποια δεν φέρνουν καθόλου.
Το αστείο είναι ότι στο C3 του 2011 που έχω τα φώτα μοιάζουν αρκετά, και η εταιρική ταυτότητα δεν τονίζεται καθόλου με τα led που έχει. Δύσκολα πάντως θα το δει κάποιος και θα πει SUV.
Τη πρώτη φορά που το είχα δείξει σε κάτι φίλους στη δουλειά, ένας είπε Fiesta, άλλος Focus, κάνεις δεν κατάλαβε ότι είναι κάτι καινούργιο (ένα άσπρο ήταν) και μετά που τους είπα τι ήταν (πέρασε από δίπλα μας, και μάλιστα σταμάτησε κι' όλας για να ανοίξει πόρτα της εταιρίας, οπότε το είδαμε καλά) κάνεις δεν το είδε σαν suv, απλά κάτι ανάμεσα στο Fiesta και το Focus.
Νομίζω το B suv της Ford είναι το Ecosport, ειδικά το καινούργιο Active εμένα μου αρέσει πάρα πολύ και σου βγάζει κάτι off. Έχει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το προηγούμενο έβγαινε και 4X4.
-
Μα όλα αυτά πλέον δε θεωρούνται suv αλλά crossovers. Ακόμα και τα Kuga crv 3008 5008 κτλ περισσότερο crossover είναι.. ειδικά τα 2κινητα
-
Σκοτιστηκαμε για κίνηση στα κατσαβαχα. Οποιος θελει να ταλαιπωρει/πεταει τα ωραία του λεφτα στα χωματα και τις λασπες ας παρει κανα τελειωμενο βιταρα, νιβα κλπ
Μιλαμε για αμαξια με ογκο!
Να σε σεβονται στο δρομο και να ξερουν οτι μαλακιες μαζι σου δεν παιζουν γιατι αν τολμησουν θα τους κλαινε....
Ετσι μονο καταλαβαίνουν οι καφρο ελληνες !
Ιδανικά κατι θηρία αμερικανικα κανουν για αυτό το ρόλο αλλά στην Ελλάδα με αμαξια οπως αυτά που προανεφερα μπορεις δυστυχως να κανεις δουλεια..
Με ενα κλικ πιο ψηλά φιέστα, γιαρις κλπ κουβαδακια δεν κανεις δουλεια .. εισαι ενα με τη μαζα
-
Σκοτιστηκαμε για κίνηση στα κατσαβαχα. Οποιος θελει να ταλαιπωρει/πεταει τα ωραία του λεφτα στα χωματα και τις λασπες ας παρει κανα τελειωμενο βιταρα, νιβα κλπ
Μιλαμε για αμαξια με ογκο!
Να σε σεβονται στο δρομο και να ξερουν οτι μαλακιες μαζι σου δεν παιζουν γιατι αν τολμησουν θα τους κλαινε....
Ετσι μονο καταλαβαίνουν οι καφρο ελληνες !
Ιδανικά κατι θηρία αμερικανικα κανουν για αυτό το ρόλο αλλά στην Ελλάδα με αμαξια οπως αυτά που προανεφερα μπορεις δυστυχως να κανεις δουλεια..
Με ενα κλικ πιο ψηλά φιέστα, γιαρις κλπ κουβαδακια δεν κανεις δουλεια .. εισαι ενα με τη μαζα
Ο ξάδερφός μου πήρε το Raptor πάντως και τον σέβονται όλοι!
για αυτό που λες πρέπει να δώσεις πολλά λεφτά, και να πάρεις πολύ μεγάλο όχημα πάντως.
-
Εντάξει ωραίος ο όγκος και το φαίνεσθαι που ίσως προβάλει σεβασμό όπως λέτε, από την άλλη να έχεις τόσα λεφτά αμάξι και σε επιδόσεις να σε περνάνε από πάνω Fiesta, Puma, Focus, Golf, Leon, Octavia, Civic και διάφορα άλλα warm hatch είναι κι αυτό λίγο κάπως...
Δηλαδή ούτε χώμα, ούτε ταχύτητα-στρίψιμο... Μόνο όγκος! Σαν κάτι χαπακωμένους μπαλονάδες που δε μπορούν ούτε τη πλάτη τους να ξύσουν...
Δε λέω όμως, σίγουρα υπάρχει κοινό και γι αυτά κυρίως 'για να κάθεσαι ψηλά' και 'να νιώθεις βασιλιάς'
-
Εντάξει ωραίος ο όγκος και το φαίνεσθαι που ίσως προβάλει σεβασμό όπως λέτε, από την άλλη να έχεις τόσα λεφτά αμάξι και σε επιδόσεις να σε περνάνε από πάνω Fiesta, Puma, Focus, Golf, Leon, Octavia, Civic και διάφορα άλλα warm hatch είναι κι αυτό λίγο κάπως...
Δηλαδή ούτε χώμα, ούτε ταχύτητα-στρίψιμο... Μόνο όγκος! Σαν κάτι χαπακωμένους μπαλονάδες που δε μπορούν ούτε τη πλάτη τους να ξύσουν...
Δε λέω όμως, σίγουρα υπάρχει κοινό και γι αυτά κυρίως 'για να κάθεσαι ψηλά' και 'να νιώθεις βασιλιάς'
Εγώ δεν είμαι της υπερβολής γι'αυτό προτίμησα ταπεινό B suv ενώ θα μπορούσα να πάρω και Kodiaq που λέει ο λόγος. Γνώμη μου να μην ξεπερνάς τις δυνατότητές σου και τις ανάγκες σου, ούτε σε συντήρηση, ούτε στα άλλα, ούτε σε τίποτα. Ο ξάδερφος έχει κάνει 100% σωστή αγορά, δεν λέω λεπτομερείς γιατί διαβάζει κ μπορεί να μην θέλει (έχει και συνεργείο αυτοκινήτων, και αγροτικές δουλειές και extreme sports κάνει!).
Επίσης και η τρέλα της ταχύτητας και των επιδόσεων μου φαίνεται παράλογη, όταν υπάρχουν ελάχιστα κομμάτια με 130 όριο ταχύτητας στην Ελλάδα και τα περισσότερα σύγχρονα αμάξια φθάνουν εύκολα τα 160, μετά, να πας 220; Είσαι παρα πολύ παράνομος και πάρα πολύ επικίνδυνος για τον εαυτό σου και τους άλλους.
Καλύτερα να παίρνει κάποιος αυτό που του κάνει, και επίσης πιστεύω στην εξειδίκευση, καλύτερα 2 και να καλύπτουν τα πάντα, πάρα ένα που να μην καλύπτει τίποτα καλά τελικά.
Η υπερβολή νομίζω δεν ταιριάζει στην Ελλάδα, μια μέτρια χώρα είναι που γεννήθηκε με το μότο 'παν μέτρον άριστον', ας πάρουμε και κάτι από τους 'προγόνους' μας!
-
Σκοτιστηκαμε για κίνηση στα κατσαβαχα. Οποιος θελει να ταλαιπωρει/πεταει τα ωραία του λεφτα στα χωματα και τις λασπες ας παρει κανα τελειωμενο βιταρα, νιβα κλπ
Μιλαμε για αμαξια με ογκο!
Να σε σεβονται στο δρομο και να ξερουν οτι μαλακιες μαζι σου δεν παιζουν γιατι αν τολμησουν θα τους κλαινε....
Ετσι μονο καταλαβαίνουν οι καφρο ελληνες !
Ιδανικά κατι θηρία αμερικανικα κανουν για αυτό το ρόλο αλλά στην Ελλάδα με αμαξια οπως αυτά που προανεφερα μπορεις δυστυχως να κανεις δουλεια..
Με ενα κλικ πιο ψηλά φιέστα, γιαρις κλπ κουβαδακια δεν κανεις δουλεια .. εισαι ενα με τη μαζα
Αν και συμφωνώ σε γενικές γραμμές, έχω αμφιβολίες ότι τα σύγχρονα SUV(λάκια) είναι οι 'μπαμπούλες' των δρόμων. Νομίζω ότι λόγω του euro ncap ειδικά στα SUV έχουν γίνει πολύ 'μαλακά' τα αυτοκίνητα. Για την προστασία των πεζών. Τόσο μαλακά, σαν πλαστελίνες. Ειδικά οι μετώπες, τα μπροστινά μέρη που είναι και ιδιαίτερα μεγάλα και ογκώδη.
Νομίζω ότι ο 'μπαμπούλας' ποιο πολύ ψυχολογικό θέμα είναι λόγω εμφάνισης.
υ.γ. θεωρώ τα χάτσμπακ ποιο 'σκληρά' αυτοκίνητα, ειδικά της Γερμανικής σχολής.
-
Την δύναμη δεν την θέλεις για να πηγαίνεις με την μέγιστη ταχύτητα. Την θέλεις για να κάνεις πιο άνετα μια επιτάχυνση όποτε αυτό χρειαστεί. Μπορεί να είναι και επιτάχυνση απο τα 50 στα 100. Δε χρειάζεται να περνάς τα όρια ταχύτητας... Η προσπέραση με ασφάλεια είναι το σημαντικότερο παράδειγμα. Ή η απόλαυση μιας στροφοδιαδρομής σε ανηφορικό δρόμο... Και πολλές άλλες περιπτώσεις...
Αν το αμάξι το έχεις να σε πηγαίνει μόνο από το Α στο Β και στο σουπερμάρκετ, εννοείται πως δε σε νοιάζει τίποτα από αυτά. Πέραν ίσως της εύκολης προσπέρασης γιατί εκεί τίθεται και θέμα ασφάλειας.
Νομίζω όμως πως σε αυτό το φόρουμ τουλάχιστον οι περισσότεροι απολαμβάνουμε την οδήγηση.
Υ.Γ.: 'μέτρον άριστον', το παν δε χρειάζεται
-
Την δύναμη δεν την θέλεις για να πηγαίνεις με την μέγιστη ταχύτητα. Την θέλεις για να κάνεις πιο άνετα μια επιτάχυνση όποτε αυτό χρειαστεί. Μπορεί να είναι και επιτάχυνση απο τα 50 στα 100. Δε χρειάζεται να περνάς τα όρια ταχύτητας... Η προσπέραση με ασφάλεια είναι το σημαντικότερο παράδειγμα. Ή η απόλαυση μιας στροφοδιαδρομής σε ανηφορικό δρόμο... Και πολλές άλλες περιπτώσεις...
Αν το αμάξι το έχεις να σε πηγαίνει μόνο από το Α στο Β και στο σουπερμάρκετ, εννοείται πως δε σε νοιάζει τίποτα από αυτά. Πέραν ίσως της εύκολης προσπέρασης γιατί εκεί τίθεται και θέμα ασφάλειας.
Νομίζω όμως πως σε αυτό το φόρουμ τουλάχιστον οι περισσότεροι απολαμβάνουμε την οδήγηση.
Υ.Γ.: 'μέτρον άριστον', το παν δε χρειάζεται
αυτό θέλω να πω, τα 50-100 ή 60-120 ή 80-120 πρέπει να τα πιάνεις με αξιοπρέπεια (γι 'αυτό απορώ με κάτι Duster 90hp! με 4μελής οικογένεια και πράγματα θα είσαι καρφωμένος σε μία λωρίδα!), αλλά να κάνεις τα 0-100 σε 7sec και να πιάνεις 220 στην εθνική (που βλέπεις ότι γίνεται πολύ συχνά), θεωρώ ότι αγγίζει τα όρια της ανευθυνότητας και γίνεται πλεόν - εκτός από παράνομο - επικύνδυνο. Και εγώ πηγαίνω αρκετά συχνά 140-150, αλλά περισσότερο θεωρώ ότι προκαλώ.
η φράση «Παν μέτρον άριστον» ερμηνεύεται ως εξής: με ό,τι μέτρο και να υπολογίσεις τα πράγματα, είναι το ίδιο καλό, δηλαδή κάθε μέτρο είναι άριστο. παν = το σύνολο, το όλον.
την οδήγηση την απολαμβάνεις με οτιδήποτε. ακόμη και με ένα scooter να ροπιάσεις λίγο μετά το φανάρι νιώθεις κάτι! στην Αθήνα τουλάχιστον οι δυνατότες να νιώσεις κάτι με αυτοκίνητο εμπεριέχουν τρελό κίνδυνο. Εθνική όταν δεν έχει κίνηση είναι λίγο καλύτερα σαν playground αλλά και πάλι καμία ανάβαση - κατάβαση σε κανά βουνό είναι σούπερ αλλά και εκεί μπορεί να πετύχεις κάνα μπάρμπα με αγροτικό και να βρεθείς 500μ κάτω.
-
Επειδή μίλησες για το ότι πρέπει να θυμόμαστε τους προγόνους μας θεώρησα ότι αναφερόσουν στην αρχαία Ελλάδα και τον Κλεόβουλο. Το παν κόλλησε και χρησιμοποιήθηκε πολύ αργότερα.
Όπως και να έχει, στο θέμα που συζητάμε τώρα, το παν είναι πλεονασμός
-
Επειδή μίλησες για το ότι πρέπει να θυμόμαστε τους προγόνους μας θεώρησα ότι αναφερόσουν στην αρχαία Ελλάδα και τον Κλεόβουλο. Το παν κόλλησε και χρησιμοποιήθηκε πολύ αργότερα.
Όπως και να έχει, στο θέμα που συζητάμε τώρα, το παν είναι πλεονασμός
έχεις δίκιο σε αυτό, αργότερα προστέθηκε το παν. το είπα και λίγο ειρωνικά γιατί δεν έχουμε και πολύ σχέση με αυτούς.
-
Όντως ο διαμορφωτής της Ford δε βγάζει πλέον τιμές...
Αυτό με τον όγκο που λέτε μάλλον δε το πολυκαταλαβαίνω. Είναι δλδ πιο επιβλητικό και βγάζει κύρος ? Αν λέτε αυτό, δεκτό συμφωνούμε.
Τώρα με τα 90-100 άλογα εγώ τα θεωρώ οριακά αλλά επαρκή για κάποιον που μετακινείται ήσυχα και θέλει να κάνει τη δουλειά του φορτωμένος ή και μή. Η πλειοψηφία των οδηγών ούτε ασχολείται ιδιαίτερα με οδήγηση ούτε καίγεται για προσπεράσεις. Έχω βαρεθεί να τους βλέπω να κολλάνε πίσω απο αργά οχήματα και να μη προσπερνάνε αν και έχουν δύναμη και χώρο να το κάνουν.
-
Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά! Γνωρίζεται με τι διαστάσεις σε ζάντα καθώς και με ποιο ελαστικό έρχονται τα st line και st line x αντίστοιχα? Γνωρίζω ότι στην απλή είναι 17 και στην X η 18αρα αλλά ποιες οι διαστάσεις? Ευχαριστώ
-
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/brochures/feature-pdfs/FT-Puma.pdf
(σελίδα
ST-Line.....Ελαφρού κράματος – 17'x7' με φινίρισμα Luster Nickel και ελαστικά 205/45 R17
ST-Line X...... Ελαφρού κράματος – 18'x7' 8 ακτίνων με φινίρισμα ημιγυαλιστερό μεταλλικό και ελαστικά 205/40 R18
-
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/brochures/feature-pdfs/FT-Puma.pdf
(σελίδα
ST-Line.....Ελαφρού κράματος – 17'x7' με φινίρισμα Luster Nickel και ελαστικά 205/45 R17
ST-Line X...... Ελαφρού κράματος – 18'x7' 8 ακτίνων με φινίρισμα ημιγυαλιστερό μεταλλικό και ελαστικά 205/40 R18
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και καλή χρονιά με υγεία! Αυτό το έχω δει απλά σε βίντεο έχω δει στην st line να φοράει 215/55/17 από Έλληνα σε δοκιμή, όπου και το χασα λιγάκι γιαυτό και ρώτησα με ποια έκδοση ερχεται το καθένα!
-
ppppp wrote:
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/brochures/feature-pdfs/FT-Puma.pdf
(σελίδα
ST-Line.....Ελαφρού κράματος – 17'x7' με φινίρισμα Luster Nickel και ελαστικά 205/45 R17
ST-Line X...... Ελαφρού κράματος – 18'x7' 8 ακτίνων με φινίρισμα ημιγυαλιστερό μεταλλικό και ελαστικά 205/40 R18
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και καλή χρονιά με υγεία! Αυτό το έχω δει απλά σε βίντεο έχω δει στην st line να φοράει 215/55/17 από Έλληνα σε δοκιμή, όπου και το χασα λιγάκι γιαυτό και ρώτησα με ποια έκδοση ερχεται το καθένα!
Καλημέρα και καλή χρονιά!! Έχω το PUMA ένα μήνα.. Έτσι όπως τα λες είναι, φοράει 215/55/17
-
paraskevas013 wrote:
ppppp wrote:
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/brochures/feature-pdfs/FT-Puma.pdf
(σελίδα
ST-Line.....Ελαφρού κράματος – 17'x7' με φινίρισμα Luster Nickel και ελαστικά 205/45 R17
ST-Line X...... Ελαφρού κράματος – 18'x7' 8 ακτίνων με φινίρισμα ημιγυαλιστερό μεταλλικό και ελαστικά 205/40 R18
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και καλή χρονιά με υγεία! Αυτό το έχω δει απλά σε βίντεο έχω δει στην st line να φοράει 215/55/17 από Έλληνα σε δοκιμή, όπου και το χασα λιγάκι γιαυτό και ρώτησα με ποια έκδοση ερχεται το καθένα!
Καλημέρα και καλή χρονιά!! Έχω το PUMA ένα μήνα.. Έτσι όπως τα λες είναι, φοράει 215/55/17
χρονια πολλα φιλε μου,αρα οντως στην st line ερχεται με την 215/55/17 που κατα την αποψη μου πρεπει να ειναι η καταλληλη και ιδανικη! να χαιρεσαι το εργαλειο με καλα και ασφαλη χιλιομετρα!
-
panos811 wrote:
paraskevas013 wrote:
ppppp wrote:
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/brochures/feature-pdfs/FT-Puma.pdf
(σελίδα
ST-Line.....Ελαφρού κράματος – 17'x7' με φινίρισμα Luster Nickel και ελαστικά 205/45 R17
ST-Line X...... Ελαφρού κράματος – 18'x7' 8 ακτίνων με φινίρισμα ημιγυαλιστερό μεταλλικό και ελαστικά 205/40 R18
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και καλή χρονιά με υγεία! Αυτό το έχω δει απλά σε βίντεο έχω δει στην st line να φοράει 215/55/17 από Έλληνα σε δοκιμή, όπου και το χασα λιγάκι γιαυτό και ρώτησα με ποια έκδοση ερχεται το καθένα!
Καλημέρα και καλή χρονιά!! Έχω το PUMA ένα μήνα.. Έτσι όπως τα λες είναι, φοράει 215/55/17
χρονια πολλα φιλε μου,αρα οντως στην st line ερχεται με την 215/55/17 που κατα την αποψη μου πρεπει να ειναι η καταλληλη και ιδανικη! να χαιρεσαι το εργαλειο με καλα και ασφαλη χιλιομετρα!
Όντως για αυτού του τύπου αυτοκίνητα νομίζω είναι ιδανικό και το λάστιχο και η 17αρα.
Ford Puma 2019