Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 208
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 208
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 79
    • 80
    • 50 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    1581
    49378
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kkostask @dimsabas last edited by

      Όπως είπε και ο προλαλήσας.....έχω το 100αρι πετρέλαιο από το 16 και κανένα ουσιαστικό πρόβλημα. Χτύπα το άφοβα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas3 @kkostask last edited by

        Μου λένε ότι βγάζει ηλεκτρολογικα προβλήματα και με προβληματίζει αυτό μόνο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap @kostas3 last edited by

          Ποια τα νεα psa;

          Η γενικα;

          Παλια μεταξυ 2000 και 2007  εβγαζαν κατι τρελα θεματακια λογω της πρωτοεμφνανισης του πρωτοκόλλου van/can στα ηλεκτρολογικα του αυτοκινητου. Πλεον τελειωσαν αυτα. (Μετα το 2007 αλλαξαν εγκεφαλους και πρωτοκολλο στα ηλεκτρολογικα)

          Γενικα ειναι αρκετα αξιόπιστα, οχι τα καλυτερα αλλα πανω απο τον μεσο ορο.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas3 @lap last edited by

            Κοίτα ρώτησα μηχανικο και μου το είπε αυτό γενικά για τα γαλλικά αλλα ο καθένας πολλά λέει κ ας μη ξέρει επειδή το έχει ακούσει κάπου γ αυτό θέλω να πάρω γνώμες από παντού

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kkostask @kostas3 last edited by

              Οι κλασικοί αστικοί μύθοι.....χαζομάρες....επτά γαλλικά πέρασαν από τα χέρια μου και δεν είχα ούτε ένα ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Για το 208 μπορώ να σου πω για 3 ενδεχόμενα προβλήματα που παρουσιάζονταν. Το πρώτο είναι τα μπροστινά αμορτισέρ που τα έφτυναν νωρίς και αλλάζονταν εντός εγγύησης. Το δεύτερο είναι η οθόνη που κάποιες φορές είχε αργή απόκριση και διορθώνονται με update. Το τρίτο αφορά τα πετρέλαια και το δοχείο adblue που επίσης αλλάζονταν ακόμα και εκτός εγγύησης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas3 @kkostask last edited by

                Καταλαβα ευχαριστώ παιδιά επίσης ξέρετε τη διαφορά θα έχει ένα μοντέλο του 13 με ένα μοντέλο του 15;μου φαίνονται ίδια γτ είμαι ανάμεσα σε ένα του 13 φουλ έξτρα με τα όλα του και ένα του 15 στην ίδια τιμή πάνω κάτω αλλά όχι φουλ έξτρα χωρίς οθόνη και τα σχετικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mastoras78
                  mastoras78 @kostas3 last edited by

                  Καταλαβα ευχαριστώ παιδιά επίσης ξέρετε τη διαφορά θα έχει ένα μοντέλο του 13 με ένα μοντέλο του 15;μου φαίνονται ίδια γτ είμαι ανάμεσα σε ένα του 13 φουλ έξτρα με τα όλα του και ένα του 15 στην ίδια τιμή πάνω κάτω αλλά όχι φουλ έξτρα χωρίς οθόνη και τα σχετικά

                  Καλή επιλογή. Από τα δύο διάλεξε το ελληνικό σε σχέση με το εισαγώμενο, αυτό που είναι σε καλύτερη κατάσταση και αυτό που έχει καθαρό και ξάστερο ιστορικό. Εννοείται καλός έλεγχος.. Αν δε πληρούνται τα παραπάνω, επαναλαμβάνεις την διαδικασία με άλλα υποψήφια οχήματα.

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kkostask @kostas3 last edited by

                    Αν είναι προς το τέλος του 15 λογικά θα είναι το f/l. Η απορία μου είναι για την οθόνη...δεν έχει καθόλου αυτό του 15?

                    'Όπως είπε και ο μάστορας...μόνο ελληνικό και θα συμπληρώσω όχι leasing!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas3 @kkostask last edited by

                      Όχι δεν έχει καθόλου οθόνη φίλε..ευχαριστώ πολύ παιδιά με βοηθησατε αρκετά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kkostask @kostas3 last edited by

                        Πιθανότατα πρόκειται για εντελώς βασική έκδοση που την λάτρεψαν τα leasing....καλό έλεγχο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sakiass7 @kkostask last edited by

                          Καλησπέρα,

                          Θέλω να αγοράσω ένα 208 1.4 HDi και θα ήθελα την γνώμη σας για το μοντέλο αυτό. Έχω διαβάσει πολλά σχόλια για τους 1.6 και 1.2 αλλά καθόλου για το 1.4 για θέματα αξιοπιστίας τι πρέπει να προσεξω κτλ. Ενδιαφέρομαι για αυτό με τα 68 hp σε active έκδοση. Δεν είχα Peugeot ποτέ και θα ήταν πολύτιμη η βοήθεια σας.

                          Ευχαριστώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kkostask last edited by

                            Πέρα από τις επιδόσεις που είναι αναιμικές,όλα τα άλλα είναι από καλά έως πολύ καλά. Μόνο καλό ψάξιμο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakiass7 @kkostask last edited by

                              Έχω διαβάσει ότι είναι από τα πιο αδύναμα στην κατηγορία του και ότι ακόμα και με  πρόγραμμα tuning της Peugeot δεν αλλάζουν και πολλά. Όταν λες ψάξιμο, εκτός από τα γενικά πρέπει να επικεντρωθώ κάπου;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kkostask last edited by

                                Εγώ πχ δεν θα έπαιρνα leasing ούτε εισαγωγής παρά μόνο ιδιώτη. Αυτό βέβαια ισχύει για όλα τα οχήματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dublin @sakiass7 last edited by

                                  Έχω διαβάσει ότι είναι από τα πιο αδύναμα στην κατηγορία του και ότι ακόμα και με  πρόγραμμα tuning της Peugeot δεν αλλάζουν και πολλά. Όταν λες ψάξιμο, εκτός από τα γενικά πρέπει να επικεντρωθώ κάπου;

                                  τον έχω στο C3, πραγματικά είναι πολύ αναιμικός κινητήρας αλλά και πολύ οικονομικός, κατά τα άλλα δεν το παίρνεις για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά να σε πηγαίνει με ασφάλεια και οικονομία, σε λίγο θα κλείσω δεκαετία και δεν είχα ποτέ κανένα θέμα (όλα τα service αντιπροσωπεία όμως).

                                  Το ότι δεν έχεις ακούσει πολλά είναι επειδή δεν έχει βγάλει θέματα. πολύ αξιόπιστος.

                                  Με ελαφρύ tuning (10-15 άλογα) γεμίζει η ροπή του και είναι αρκετά καλύτερο αυτοκίνητο. Θα του βάλω μάλλον ένα φθηνό racechip ή κάτι τέτοιο σύντομα.

                                  Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο εδώ και πολλά χρόνια, και φορτωμένο, και με 4 άτομα, απ' όλα. Το ότι είναι turbo diesel βοηθάει από χαμηλά να έχει αρκετή ροπή, δεν είναι σαν ατμοσφαιρκός βενζίνης με αντίστοιχα (ή λίγο περισσότερα) άλογα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Εγω που τον οδηγησα ειναι σαν ατμοσφαιρικος χιλιαρης σε επιδοσεις,

                                    Παααααρα πολυ αργος.

                                    Οντως δινει ροπουλα χαμηλα και εχει μια ψευδαίσθηση δυναμς ογω ροπης, αλλα θελει συνεχως αλλαγη σχεσεων στο κιβωτιο οπως ενας ατμοσφαιρικος.

                                    Αλλα οπως λες παααααρα πολυ αξιοπιστος.

                                    Η ιδια η peugeot του εκανε αναβαθμιση οπου γινιταν αξιοπρεπής

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dublin last edited by

                                      1000 ατμοσφαιρικός βενζίνης ίδιος με turbo diesel 1.4; μάλιστα..

                                      https://chip-tuning.gr/?subcats=Y&search_performed=Y&step_finder[1]=48&step_finder[2]=2805&step_finder[3]=2807&dispatch[products.search]=&security_hash=8e6c7fa08cbe62462202de677cf63943

                                      βάζεις ένα από αυτά και καθαρίζεις πάντως. 139euro το φθηνότερο 13hp και 32Nm σου δίνει άμεσα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Ε καλα οχι χιλιαρι αντε 1,2 σε αυτο το αμαξωμα.

                                        Γενικα δεν εχει σχεση το οτι εχει turbo. Ειναι απο το πιο αργα αυτοκινητα που εχω οδηγησει.

                                        Με aircodition θυμαμαι κατι 15 αρια δευτερολεπτα για τα 0-100, μπορει και παραπανω.

                                        Ενα ατμοσφαιρικο 1,2 κορεατικο ή ιαπωνικο ειναι σαφως πολυ πιο γρηγορο και ευχαριστο στην οδηγηση. Κατα πολυ μαλιστα.

                                        Επισης ψοφαγε αμεσως μετα τις 3000 σ.α.λ ηθελε αλλαγες στο κιβωτιο.

                                        Υ.γ με 4 ατομα που λες και φορτωμενο το λες εως και επικίνδυνο λογω του ποσο αργο ειναι,

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dublin @lap last edited by

                                          Ε καλα οχι χιλιαρι αντε 1,2 σε αυτο το αμαξωμα.

                                          Γενικα δεν εχει σχεση το οτι εχει turbo. Ειναι απο το πιο αργα αυτοκινητα που εχω οδηγησει.

                                          Με aircodition θυμαμαι κατι 15 αρια δευτερολεπτα για τα 0-100, μπορει και παραπανω.

                                          Ενα ατμοσφαιριο 1,2 κορεατικο ή ιαπωνικο ειναι σαφος πολυ πιο γρηγορο και ευχαριστο στην οδηγηση. Κατα πολυ μαλιστα.

                                          Επισης ψοφαγε αμεσως μετα τις 3000 σ.α.λ ηθελε αλλαγες στο κιβωτιο.

                                          οκ, το ανεβάζεις τώρα!

                                          ναι, είπαμε είναι αργό, οι 3.000 σ.α.λ που κολλάνε; μιλάμε για το diesel πάντα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Ε ναι το ανεβασα διοτι δεν βγαινει χιλιαρι σε αυτην την κατηγορια.

                                            Δηλαδη το όποιο βασικο βενζινης της κατηγοριας αυτης ειναι πιο γρηγορο.

                                            Τις αλλαγες τις αναφερω διοτι αναφέρεις ' Το ότι είναι turbo diesel βοηθάει από χαμηλά να έχει αρκετή ροπή, δεν είναι σαν ατμοσφαιρκός βενζίνης με αντίστοιχα (ή λίγο περισσότερα) άλογα'

                                            Και ετσι λεω οπως και τα ατμοσφαιρικα χρειαζονται αλλαγες στο κιβωτιο διοτι δεν εχουν πολυ ροπη χαμηλα , αντιστοιχα και αυτο θελει πολλες διοτι μετα τις 3000 'ψοφαει'.

                                            Δηλαδη το ιδιο φορτο εργασιας απαιτουν απο τον οδηγο τους, δεν ειναι μεγαλο προσον του 1,4 hdi το οτι εχει ροπη χαμηλα και καθολου στα μεσαια.

                                            Δηλαδη περα απο οικονομικος κινητηρας, και πολυ αξιοπιστος.....δεν αρκει για να μεταφερει με ασφαλεια ενα τετοιο αμαξωμα και με πανω απο 2 επιβατες. Ειναι αργο.

                                            Αυτα

                                            Edit

                                            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/peugeot-208-14-hdi-active-5th

                                            Εδω με 390 ευρω το πηγαιναν στα 81 αλογα. Επισημο προγραμμα.

                                            Και παλι αργο ειναι αλλα πλεον αξιοπρεπες, χωρις το προγραμμα ισως το πιο αργο αυτοκινητο της αγορας!

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 50 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr