-
Άλλαξα πρόσφατα σε 5W-40 και έβαλα και motorkote. Εχω κάνει λιγα χιλιόμετρα βεβαια λογω καραντινας.
Ο θόρυβος ειναι φυσιολογικός σε αυτο το μοτέρ. Όμως αυτο το χτύπημα απο πισω με προβληματίζει. Το θεωρω λίγο απίθανο να μην έγινε σωστά το ρεκτιφιέ και η αλλαγή της καδένας. Τι να πω...
-
Αν ήταν η καδένα θα κροταλιζε κρύο .. ο εξωτερικός ιμάντας μέ τα γρανάζια του έχει αλλαχτεί/ελεγχθεί?(κι η αντλία νερού σε αυτήν την περιοχή είναι παίρνει κίνηση από τον ιμάντα)
-
Αν ήταν η καδένα θα κροταλιζε κρύο .. ο εξωτερικός ιμάντας μέ τα γρανάζια του έχει αλλαχτεί/ελεγχθεί?(κι η αντλία νερού σε αυτήν την περιοχή είναι παίρνει κίνηση από τον ιμάντα)
Ο εξωτερικός ιμάντας έχει ελεγχθεί αλλά δεν έχει αλαχθεί. Δοκιμάσαμε με τον μηχανικό να βγάλουμε τελείως τον ιμάντα για να δουμε θορυβο, και αυτός ήταν ο ίδιος.
-
Τίποτα. Όλα αυτά που γράφεις παρατηρούνται σε kia ceed. Εννοώ τους θορύβους του μοτέρ. Και η kia το αναφέρει αυτό από γνωστό στο επίσημο συνεργείο. Επίσης η μαμά προτείνει 5/30 λάδια. Σε ποια πόλη βρισκεσαι;;
-
Τίποτα. Όλα αυτά που γράφεις παρατηρούνται σε kia ceed. Εννοώ τους θορύβους του μοτέρ. Και η kia το αναφέρει αυτό από γνωστό στο επίσημο συνεργείο. Επίσης η μαμά προτείνει 5/30 λάδια. Σε ποια πόλη βρισκεσαι;;
Βρίσκομαι Αθήνα. Τα πρώτα λάδια που του έβαλα ήταν 10W-30 και σκέφτηκα ότι το χειμώνα ένα πιο λεπτόρευστο θα ναι καλύτερα, και παράλληλα λίγο πιο χοντρο.
-
Eμένα μου ακούγεται σαν θόρυβος από το bottom end, οι κινητήρες της σειράς Alfa είναι η πρώτη προσπάθεια της Hyundai να σχεδιάσει και κατασκευάσει δικούς της κινητήρες και κάπου δεν τα κατάφεραν καλά, είναι όλος αλουμινένιος ( μπλόκ και κεφαλή ) και το αλουμίνιο χρειάζεται κάποια εμπειρία από τους κατασκευαστές για σωστό αποτέλεσμα, άλλωστε το εργοστάσιο δίνει αντοχή μόνο 160.000 χλμ με το πλεονέκτημα του φτηνού κόστους για αντικατάσταση ολόκληρου του κινητήρα, τώρα η εδώ αντιπροσωπεία τι λέει δεν γνωρίζω.
-
Eμένα μου ακούγεται σαν θόρυβος από το bottom end, οι κινητήρες της σειράς Alfa είναι η πρώτη προσπάθεια της Hyundai να σχεδιάσει και κατασκευάσει δικούς της κινητήρες και κάπου δεν τα κατάφεραν καλά, είναι όλος αλουμινένιος ( μπλόκ και κεφαλή ) και το αλουμίνιο χρειάζεται κάποια εμπειρία από τους κατασκευαστές για σωστό αποτέλεσμα, άλλωστε το εργοστάσιο δίνει αντοχή μόνο 160.000 χλμ με το πλεονέκτημα του φτηνού κόστους για αντικατάσταση ολόκληρου του κινητήρα, τώρα η εδώ αντιπροσωπεία τι λέει δεν γνωρίζω.
Ο κινητήρας που φοράει το Ceed είναι πράγματι αλουμινένιος αλλά είναι της σειράς Γάμμα. Δεν έχω ρωτήσει πόσο παει η αντικατάσταση του μοτέρ, αλλά στην Κορέα έχει 3000$ (https://shop.korea-motors.com/new-engine-petrol-g4fa-kia-hyundai-2010-18-21101-.html). Σκέφτηκα και το ρεκτιφιέ όλου του κορμού.
Υπόψη, στη κεφαλή έχω κάνει ήδη ρεκτιφιέ.
-
Στην κεφαλή δεν γίνεται ρεκτιφιέ, μόνο πλάνισμα, τα αλουμινένια μπλόκ δεν επιδέχονται ρεκτιφιέ, αν ο κινητήρας έχει υδροχιτώνια αλλάζονται με καινούργια, αν είναι χωρίς χιτώνια με ηλεκτροχημική επίστρωση πχ Nicasil ή άλλη παρόμοια μέθοδο το μπλοκ είναι άχρηστο.
-
Στην κεφαλή δεν γίνεται ρεκτιφιέ, μόνο πλάνισμα, τα αλουμινένια μπλόκ δεν επιδέχονται ρεκτιφιέ, αν ο κινητήρας έχει υδροχιτώνια αλλάζονται με καινούργια, αν είναι χωρίς χιτώνια με ηλεκτροχημική επίστρωση πχ Nicasil ή άλλη παρόμοια μέθοδο το μπλοκ είναι άχρηστο.
Άρα μου λες ότι με κοροιδέψαν όταν μου είπαν ότι έκαναν ρεκτιφιέ στη κεφαλή;
-
άλλο. Αυτό που ακούγεται είναι το τελικό καζανακι. Το κάνουν όλα αυτής της γενιάς που γενικώς είναι λίγο θορυβώδη μοτέρ. Κοίτα να χαρείς το αμάξι σου και μη ρωτάς συνέχεια γιατί μπερδεύεσαι χειρότερα και ειδικά οι επαγγελματίες δουλειά θέλουν. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλειπονται!!!!!!!!
-
άλλο. Αυτό που ακούγεται είναι το τελικό καζανακι. Το κάνουν όλα αυτής της γενιάς που γενικώς είναι λίγο θορυβώδη μοτέρ. Κοίτα να χαρείς το αμάξι σου και μη ρωτάς συνέχεια γιατί μπερδεύεσαι χειρότερα και ειδικά οι επαγγελματίες δουλειά θέλουν. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλειπονται!!!!!!!!
Σ ευχαριστώ για τη συμβουλή. Το παρακολουθώ και αν χειροτερέψει βλέπουμε.
-
[quote=Ares_]
21 Quadra wrote:
Στην κεφαλή δεν γίνεται ρεκτιφιέ, μόνο πλάνισμα, τα αλουμινένια μπλόκ δεν επιδέχονται ρεκτιφιέ, αν ο κινητήρας έχει υδροχιτώνια αλλάζονται με καινούργια, αν είναι χωρίς χιτώνια με ηλεκτροχημική επίστρωση πχ Nicasil ή άλλη παρόμοια μέθοδο το μπλοκ είναι άχρηστο.
Άρα μου λες ότι με κοροιδέψαν όταν μου είπαν ότι έκαναν ρεκτιφιέ στη κεφαλή;
[quote]
Δε σε κορόϊδεψαν, η διαφορά είναι στην ονοματολογία, γιατί σου το είπαν ρεκτιφιέ αντί για πλάνισμα δεν γνωρίζω.
Ίσως όλες τις εργασίες να τις θεωρούν ρεκτιφιέ για να τις καταλαβαίνει ο πελάτης που δεν γνωρίζει, με το ίδιο σκεπτικό όλα τα σκούτερ είναι βέσπες, όλα τα ταχύπλοα είναι Κρίς - κράφτ, όλα τα αυτόματα μηχανάκια είναι παπιά και πάει λέγοντας.
Μπορεί να σου είπαν πήγε κεφαλή στο ρεκτιφιέ και όχι για ρεκτιφιέ χωρίς να συμπληρώσουν ( πήγε για πλάνισμα )
-
Ares_ wrote:
21 Quadra wrote:
Στην κεφαλή δεν γίνεται ρεκτιφιέ, μόνο πλάνισμα, τα αλουμινένια μπλόκ δεν επιδέχονται ρεκτιφιέ, αν ο κινητήρας έχει υδροχιτώνια αλλάζονται με καινούργια, αν είναι χωρίς χιτώνια με ηλεκτροχημική επίστρωση πχ Nicasil ή άλλη παρόμοια μέθοδο το μπλοκ είναι άχρηστο.
Άρα μου λες ότι με κοροιδέψαν όταν μου είπαν ότι έκαναν ρεκτιφιέ στη κεφαλή;
Quote:
Δε σε κορόϊδεψαν, η διαφορά είναι στην ονοματολογία, γιατί σου το είπαν ρεκτιφιέ αντί για πλάνισμα δεν γνωρίζω.
Ίσως όλες τις εργασίες να τις θεωρούν ρεκτιφιέ για να τις καταλαβαίνει ο πελάτης που δεν γνωρίζει, με το ίδιο σκεπτικό όλα τα σκούτερ είναι βέσπες, όλα τα ταχύπλοα είναι Κρίς - κράφτ, όλα τα αυτόματα μηχανάκια είναι παπιά και πάει λέγοντας.
Μπορεί να σου είπαν πήγε κεφαλή στο ρεκτιφιέ και όχι για ρεκτιφιέ χωρίς να συμπληρώσουν ( πήγε για πλάνισμα )
Οκ, το κατάλαβα! Θενξ
-
Μην πηγαίνεις γυρεύοντας.. Κάτσε στα αυγά σου. Το πιο πιθανό είναι να κάνεις πολλά πολλά χιλιόμετρα πριν σε απασχολήσει ο κινητήρας. Το αμάξι σου έχει αρκετές χάρες.. Ασχολήσου με αυτές και μην ανοίγεις δουλειές που δεν ξέρεις πόσο θα κοστίσουν και τι αποτέλεσμα ουσιαστικό θα έχουν..
-
Μην πηγαίνεις γυρεύοντας.. Κάτσε στα αυγά σου. Το πιο πιθανό είναι να κάνεις πολλά πολλά χιλιόμετρα πριν σε απασχολήσει ο κινητήρας. Το αμάξι σου έχει αρκετές χάρες.. Ασχολήσου με αυτές και μην ανοίγεις δουλειές που δεν ξέρεις πόσο θα κοστίσουν και τι αποτέλεσμα ουσιαστικό θα έχουν..
Δίκιο έχεις. Αλλά σκέψου όμως ότι ακούω έναν θόρυβο άγνωστο σε μένα και όσο να ναι υπάρχει ένας φόβος. Βεβαια όσο περισσότερο ψάχνω τόσο διαπιστώνω πως τελικά απλα αυτός είναι ο θόρυβός του και τίποτα άλλο.
-
ακούς ένα τακ τακ σαν ραπτομηχανή ας πούμε?
-
ακούς ένα τακ τακ σαν ραπτομηχανή ας πούμε?
Πέρα από τις βαλβίδες που θα ακούγονται καθώς δεν είναι υδραυλικές αλλά μηχανικές, ακούγεται ένα τακ τακ σαν χτυπημα. Μπορείς να το ακούσεις και στα βίντεο που χω ανεβάσει στο thread.
Πατάκι Δεξια https://youtu.be/YW_F-OALgjg
Θόλος αριστερα έξω https://youtu.be/D7PkxYeXClE
Θόλος δεξιά έξω https://youtu.be/p9GKX-5MvlQ
Και τα επόμενα από το καπώ. Το αυτοκίνητο σε όλες τις περιπτώσεις ζεστό.
-
Καλησπέρα: i30 με 290.000km ο ίδιος θόρυβος από τις 200.000 km ο μηχανικός μου είπε είναι φυσιολογικό να μη το πειράξουμε δεν καίει λάδι δεν έγινε αλλαγή καδένας.Κακος το πειράξατε..
-
Πιο συγκεκριμένα μου είπε είναι από ωστηρια κ δεν έχω πρόβλημα.Λαδια 5-30 συνθετικά .Το αυτοκίνητο δουλεύει στα κόκκινα ακόμα κ τώρα αρκετές φορές κ αυτός είναι ο λόγος μικρής φθοράς των ωστηριων.Τσεκαρε αν τα km σου είναι πραγματικά.
-
Τα τσέκαρα τοτε με το VIN όταν τα αγόρασα, ενδέχεται να υπάρχει απόκλιση 30χιλ χλμ.
Ο θόρυβος είναι φυσιολογικός στο μοτέρ. Δεν γινονταν να μη γινει αλλαγή καδένας και ρύθμιση βαλβίδων καθώς χρειάζονταν.
Στο έκανε από την αρχή τον θόρυβο, έντονος μέσα στη καμπίνα στο ρελαντί όταν είναι κρύο, σαν ντήζελ;
Κροτάλισμα σε Kia Ceed 1.4 G4FA με ζεστή μηχανή