Ares_ wrote:
piliourits wrote:
Προφανώς δεν είναι ίδιας ποιότητας. Πάντα σχεδόν είναι υποδεέστερα τα μη εργοστασιακά, εναλλακτικά τζάμια. Το ότι το φτιάχνουν στο ίδιο εργοστάσιο δεν σημαινει πως είναι της ίδιας ποιότητας. Μπορεί ακόμη και να είναι ένα κομμάτι που είχε απορριφθεί κατά τον ποιοτικό έλεγχο, και κάποιος το αγόρασε κοψοχρονιά, ή να είναι ψεύτικο το σήμα που έχει τυπωμένο.
Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Σκεφτόμουν μήπως μπορούσα να το αλλάξω αλλά φοβάμαι ότι και το νέο πάλι το ίδιο θα είναι. Όπως κατάλαβες πήγα μέσω ασφαλιστικής.
Σε παλιό αμάξι μου πήγα μέσω ασφαλιστικής σε μάστορα που υποτίθεται ήταν και γνωστός. Χίλιες διαβεβαιώσεις πως ήταν 'γνήσιο'. Το βλέπω τοποθετημενο, άλλο χρώμα τελείως, χωρίς την ελάχιστη 'πρασινιλα' που είχαν τα υπόλοιπα παράθυρα. Και συμπεριφορά ΓΤΠ. Τον έβαλα το ξήλωσε, του πέταξα 20€ στη μούρη για τον κόπο του (εποχή 2000) για να μην τον πιάσω απ το λαιμό, λόγω της συμπεριφοράς του, και πήγα στην αντιπροσωπεία που μπήκετο γνήσιο με την οποία καθυστέρηση και . Μεγάλο @@ ο συγκεκριμένος, απ τους γνωστούς τζαμαδες του Βόλου, άλλη μια φορά στη ζωή μου με έχει φτάσει άνθρωπος σε τέτοιο σημείο, ακόμη το θυμάμαι κι απορώ πως συγκρατηθηκα και δεν τον πέρασα αυτόν μέσα απ τα τζάμια, επειδη οι πατεράδες μας ήταν γνωστοί χρόνια. ντρέπομαι που το γράφω δημοσίως...
Το παρμπρίζ όμως είναι πιο μεγάλη δουλειά, δεν σημαίνει όμως πως πρέπει να το χεις μια ζωή ελαττωματικό. Αν το αμάξι δεν είναι κάποιο παλιό κι έχεις την υπομονή, ανάφερε το ως ελαττωματικό και ζήτα να το ξηλωσουν και πήγαινε να βάλεις το γνήσιο, κι ας περιμένεις να αποζημιωθεις μετά.
Είναι 12 ετών, το ανέφερα ως ελλατωματικό, αλλά θα πρέπει να πληρώσω το γνήσιο στην απαλλαγή της ασφάλειας + 20 εργασιμες μεχρι να έρθει. Το κόστος δε ξεφεύγει (>600€). Σκέφτομαι ότι αν ζητήσω να μου το αλλάξουν πάλι με OEM μήπως έχει και το άλλο παρόμοιο πρόβλημα.