-
Corsa του 13' 1200cc αυτόματο έκαψε φλάντζα... Είναι αμάξι που με ενδιαφέρει και όχι κάποιου μακρινού γνωστού... Ο μάστορας που το είδε εκτιμάει 1 μιση - 2 χιλιάρικα. Ανάλογα λέει αν μπεί μεταχειρισμένο μοτέρ ή γίνει ανακατασκευή στο υπάρχον.. Μου φάνηκαν υπερβολικά πολλά . Γνώμες ? Έχουμε κάποιον εδώ που ασχολείται με τέτοιες επισκευές στην Αττική ?
-
Corsa του 13' 1200cc αυτόματο έκαψε φλάντζα... Είναι αμάξι που με ενδιαφέρει και όχι κάποιου μακρινού γνωστού... Ο μάστορας που το είδε εκτιμάει 1 μιση - 2 χιλιάρικα. Ανάλογα λέει αν μπεί μεταχειρισμένο μοτέρ ή γίνει ανακατασκευή στο υπάρχον.. Μου φάνηκαν υπερβολικά πολλά . Γνώμες ? Έχουμε κάποιον εδώ που ασχολείται με τέτοιες επισκευές στην Αττική ?
-
Φλατζα εκαψε μονο ή εγινε βαλβιδοκυλινδροσουπα?
-
Αύριο θα έχω καλύτερη εικόνα που θα ενημερωθώ πρώτο χέρι.. Παίζει το 2ο που είπες.. ανοίξανε καπάκι και έχει γίνει μελιτζανί λέει μέσα. Άναψε θερμοκρασία το αμάξι, επίσης είναι υγραέριο.
-
Μεταχειρισμενο μοτερ βρισκεις με κατω απο 1000€ . Αυτα που ζηταει ειναι παρα πολλά . Εγω στην θεση σου θα εβαζα μεταχειρισμενο μοτερ με εγγυηση . Δινουν καποιους μηνες εγγυηση πολλοι μαντραδες
Ανεβασε θερμοκρασια λογω οτι ειχε διαρροή παραφλου ?
-
Το αμάξι έμεινε από νερά από την τρόμπα και οδηγήθηκε από γυναίκα με το λαμπάκι θερμοκρασίας αναμμένο για μερικά χιλιόμετρα.
Είδα το καπάκι και δεν είναι στα καλύτερα του.. Ζητάει 500 το ρεκτιφιέ, 700 κόστος τα ανταλλακτικά φιλικότατες τιμές και κανά 400αρι το συνεργείο εργατικά...
Μοτέρ μεταχειρισμένο δε βρίσκεις σε λογική τιμή. Ένα 800αρι ζητήσανε που βρέθηκε ένα αλλά νομίζω είναι καλύτερα να φτιαχτεί αυτό που έχει παρά να μπλέξει με kinder έκπληξη. Αν το έβρισκε στα μισά λεφτά το μεταχειρισμένο θα το σκεφτόμασταν.
Γενικά μου φάνηκαν αρκετά τα χρήματα. Όποιος γνωρίζει τι γνώμη έχει ?
-
Το ρεκτιφιέ στα καπάκια χρεώνουν 50€ στους ιδιώτες και 30-35€ στα συνεργεία, αν τρίψουν και τις βαλβίδες βάλε άλλα 20-25€ αυτά αν είναι μόνο για το καπάκι.
Καπάκι μεταχειρισμένο βρίσκεις με περίπου 150-200€ κομπλέ, με βαλβίδες / ελατήρια / εκκεντροφόρους άντε βία 250€ αν είναι σε άριστη κατάσταση κλπ,
ημισέτ φλάτζες περίπου στο κατοστάρικο, το ημισέτ έχει μέσα όλες τις φλάτζες για το καπάκι και τα τσιμουχάκια των βαλβίδων,
Τα καπάκια δεν μαυρίζουν από την υπερθέρμανση, μαυρίζουν από φτηνά λάδια που δεν αλλάζονται συχνά, αν κυκλοφορεί συνεχώς στην πόλη οι αλλαγές λαδιών πάντα με φίλτρο γύρω στα 5-7.000 χλμ, αλλιώς όλα μέσα θα είναι μαύρα.
Βάλε μπουζί, λάδια, εργατικά και πάνω - κάτω + - 100€ στο γενικό κσοτολόγιο και έχεις μια εικόνα του αληθινού κοστολογίου και όχι με ένα καπάκι επισκευή να πληρώσεις και το ενοίκιο του μαγαζιού, ξέρω ότι κάποιοι ίσως δυσανασχετήσουν που αναφέρω τιμές, αλλά τα έντιμα συνεργεία κάπως έτσι πορεύεονται, με την εργασία τους ( υπάρχουν και τα κοστολόγια της ΠΟΒΕΑΜ όπου είναι μέλη τα σοβαρά συνεργεία ) + ένα 30% την έκπτωση των συνεργείων που έχουν στα ανταλλακτικά την οποία δεν την έχει ο ιδιώτης, το λέω γιατί διαβάζω εδώ πολλές φορές εξωφρενικά νούμερα και είναι κρίμα γιατί όλοι περνάμε δύσκολα και τα € βγαίνουν ακόμα πιο δύσκολα και είναι και κουτσουρεμένα και κάποια πράγματα δεν εύκολα καταπίνονται τουλάχιστον από εμένα.
Θα μου πεις είσαι πονηρός που τους ανοίγεις τα μάτια ? Μπορεί και να είμαι !
-
Κατι παρομοιο επαθε και καποιος αλλος εδω μεσα. Εξ αρχης του πρότεινα να βαλει μεταχειρισμενο . Αυτος ομως επελεξε να επισκευασει το δικο του , και αν θυμαμαι καλα το ανοιξε 3 φορες το μοτερ απο τοτε και φυσικα το πληρωσε χρυσο. Προσεχε μην παθεις τα ιδια . Τα μαστορια κανουν πολλες μαλακιες και ειναι προτιμοτερο να παρεις μεταχειρισμενο για μενα.
https://forum.4troxoi.gr/tehnika-themata-veltioseis/hyundai-i20-kammeni-flatza
-
Λοιπόν το έψαξα κι άλλο σήμερα και όλες οι γνώμες συγκλίνουν στο να μπεί μεταχειρισμένο μοτέρ. Από τη στιγμή που έπαιξαν θερμοκρασίες στην μέση δεν αξίζει. Είναι επίφοβο να πέσει χρήμα για επισκευή, που πιστεύω κιόλας για να γίνει σωστά θα πρέπει να ανέβουμε κι άλλο σε κόστος.
Τελικά τα 800 για μοτέρ συν εργασία συν κάποια ανταλλακτικά όπως θερμοστάτης, ψυγείο, κολάρα και ψιλικοκό είναι η πιο λογική λύση, δίκιο έχετε. Σας ευχαριστώ για την ώρα και θα ενημερώσω για την πορεία της επισκευής..
-
Νομιζω θα βρεις και πιο φθηνο μοτερ απο τα 800€. Αλλά μην κοιταξεις μονο το κοστος αγορας. Για μενα παρε αυτο που ειναι σε καλυτερη κατασταση + αυτο που σου δινουν εγγυηση. Και καλυτερα να διαλεξει μοτερ ο μαστορας σου, ωστε να φερει κι αυτος ευθύνη στο ολο θεμα. Μη σου πει αυριο, εσυ μου εφερες το μοτερ εγω δεν φταιω.
Το ψυγειο τι επαθε? . Επισης ισως μπορεις να πουλησεις και το δικο σου μοτερ αν θες , εστω κι οπως ειναι....Ισως βρεθει καποιος να το παρει
-
Αλέξανδρε επειδή δεν είναι πολύ παλιό το αυτοκίνητο,το μοτέρ είναι σπάνιο και ακόμα ακριβό. Δλδ 2-3 βρέθηκαν απο 700 εώς 1200. 'Οντως βρήκαμε ένα με εγγυήση 6 μηνών λέει. Το μοτέρ θα ελεγχθεί επιτόπου αν συμφωνήσουμε και το φέρει.
Θα μείνουν και κανα δίσκο πλατό στην άκρη ή και κανα ανταλλακτικό δώρο στο συνεργείο να κάνουμε όλοι τη δουλειά μας. Για το ψυγείο ότι μου είπανε σου λέω, μάλλον είχε και αυτό τα θέματα του. Σε ευχαριστώ πολύ
-
Καλώς η κακώς δεν εισακούστηκα και προχώρησε σε επισκευή η κάτοχος του αυτοκινήτου.. Ο λόγος ήταν ξεκάθαρα το ότι στη λύση του μεταχειρισμένου μοτέρ αν κάτι πήγαινε στραβά το συνεργείο θα τα έριχνε στον μαντρά και τούμπαλιν..
Τώρα έχει την ευθύνη το συνεργείο απο την αρχή ως το τέλος μιας και με το ρεκτιφιέ συνεργάζονται. Πήρε το αμάξι το αμάξι το οποίο λειτουργεί και στρώνεται, το μέλλον θα δείξει. Ελπίζω να μην επανέλθω !
-
Δεν πειραζει....Ποσο κοστισε?
-
- Καλά είναι νομίζω.
Ανταλλακτικά, ρεκτιφιέ και συνεργείο. Είχε και υγραέριο αυτό αλλά δε θα το δουλέψει μέχρι να στρώσει για τα καλά..
-
Πολλά ειναι, εως παρα πολλά
-
Μόνο τα ανταλλακτικά είχαν χιλιάρικο. Και αυτά τα πήρε με έκπτωση απευθείας και πήγαν τελικά 700. Ρεκτιφιέ 500 και τα υπόλοιπα συνεργείο..
-
Έγινε γενική επισκευή ή μόνο εργασίες στην κεφαλή ?
-
Γενική επισκευή έγινε quadra. Με δύο συνεργεία που μίλησα πάνω κάτω ίδιες τιμές μου δώσανε. Πιο αναλυτικά :
Λάδια
Κολλάρο αντλίας νερού
Φίλτρο λαδιού
Διακλαδωτής πλαινός
Αντιψυκτικά
Σετ καδένας χρονισμού (ακριβό)
Σετ φλάντζες γενικής (πολύ ακριβό)
αντλία νερού
βίδες κεφαλής
ψυγείο νερού
μπουζί
ιμάντα δυναμό
Συν ρεκτιφιέ και εργασία που έγραψα παραπάνω..
Το 'έκαψε' το μοτέρ η νέα οδηγός δυστυχώς..
-
Εάν δέν είναι εργοστασιακό το υγραέριο , καλό θα ήταν να γίνει και ενας έλεγχος και στήν εγκατάσταση του και στίς ρυθμίσεις του . Τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα καλό θα είναι να γίνεται ένας έλεγχος σε στάθμες λαδιών και αντιψυκτικού .
-
Δεν είναι εργοστασιακό. Προς το παρόν το αμάξι στρώνεται και δουλεύει μόνο με βενζίνη. Κάποια στιγμή θα γίνει αυτό που λές, δηλαδή επανέλεγχος για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο..
-
Aν φλατζάρισε το καπάκι σας, υπάρχουν και εναλλακτικοί τρόποι εκτός του ρεκτιφιέ για το ίσιωμα του.
Corsa 13' καμένη φλάντζα