-
Λίγο ρημάδι σου έχει βγει το γκολφ νομίζω. Πόσα χλμ έχει;
220.000κμ περίπου. Μου έχει βγει ρημαδι όντως.Ε όχι και σασμάν από το πουθενά. Βασικά το σασμάν με εξοργισε αυτή τη στιγμή , βλάβες λόγω @@@@@.Για την ιστορία 950€ το πήρα , βρήκα ένα σασμάν στο 100αρικο,ίσως το αλλάξω και συμπλέκτη, θα πάω και στρατό και δρόμο μετά, θυμήθηκα τη ζωή μου με το honda.
Για την ιστορία πως την πάτησα..... ήθελα να πάρω δεύτερο w202 και άκουγα σε χαζοκουβεντιασματα τι 1800 cc ,έξοδα και μπλα μπλα.Ε σαν ανίδεος άρχισα να κοιτώ γκολφ 1400.Ευτυχως δεν κλαίω κάνα 1000αρικο επιπλέον.
Το αλλαγμένο δισκοπλατο εκτιμάται από τον αγοραστή?
-
φίλε W202 , ειπαμε τα μετα/νο ειναι λαχείο ,αν κ 2 γνωστοί μου στα λεφτά ακριβώς που εδωσες για το golf ,ο ενας πήρε almera n15 1400 κ ο αλλος atos με πάνω απο 180.000 χλμ κ τα 2 πρίν 1.5 χρόνο κ τα 2 βγήκαν μαύρα σκυλιά ,φίλος θέλει να πάρει mercedes c200 184 αλογα 2008 μοντέλο γυρω στα 10χιλιάρικα ,ποιά η γνώμη σου για το αμάξι αυτό θετικά κ αρνητικά ,επειδή εχω καταλάβει τα ξέρεις τα mercedes
-
φίλε W202 , ειπαμε τα μετα/νο ειναι λαχείο ,αν κ 2 γνωστοί μου στα λεφτά ακριβώς που εδωσες για το golf ,ο ενας πήρε almera n15 1400 κ ο αλλος atos με πάνω απο 180.000 χλμ κ τα 2 πρίν 1.5 χρόνο κ τα 2 βγήκαν μαύρα σκυλιά ,φίλος θέλει να πάρει mercedes c200 184 αλογα 2008 μοντέλο γυρω στα 10χιλιάρικα ,ποιά η γνώμη σου για το αμάξι αυτό θετικά κ αρνητικά ,επειδή εχω καταλάβει τα ξέρεις τα mercedes
Το φορτώθηκα όπωςε στα χαζά,ένα απόγευμα έψαχνα για γκολφ κ πηγα το πήρα γιατί όντως ήταν ευκαιρία. Anyway θα σκεφτώ περισσότερο next time.
Λες την w204 λογικά! Οπτικά δεν χρειάζεται συστάσεις μια καλή επιλογή σε χρώμα καιbodykit θέλει.Βλεποντας τις επόμενες C καταλαβαίνεις ότι εμφανισιακά θα κάνει μπαμ και όντας γριά!
Κοίτα την κοιτάμε με τον φαδερ μόλις τακτοποιήθω και εγώ. Για εμφάνιση όπως έγραψα παραπάνω,ο κινητήρας είναι πολύ καλός απλά το 2008 δεν ξέρω αν έιχαν λυθεί τα θέματα λαδοπαγιδες και καδένα. Θεωρώ αυτονόητο πως οφείλει να έχει αυτόματο σασμάν αν και το 7ταχυτο μπήκε αργότερα.Θα κοιτάξω ειδικότερα το βράδυ,αν και μιλάμε για αμαξαρα.Το λίφτινγκ είναι πάντα καλύτερη επιλογή αλλά ξεφεύγει από τις 10.000€.
Το ότι η w204 είναι κοινώς αποδεκτό ότι διόρθωσε το φιάσκο της w203 πρέπει να κάνει το φίλο σου να νιώθει θετικά για την επιλογή του.
-
ναι ,το w204 ειναι με αυτόματο κιβώτιο ,το πουλάει πολύ φίλος του (το γνωρίζει οπότε το αμάξι) με ουτε 100.000χλμ πραγματικά ,ολα τα service στον ισμαήλο , κ το οδήγησε ο ιδιος για πολύ ωρα στην εθνική κ με 160-200 χλμ μέσο ορο και πήγαινε αψογα ,εντελώς αθόρυβο αψογη ανάρτηση σταθερό απο αέρηδες πολύ καλά φρένα ,τού αρεσε παρα πολύ αλλά κολλάει μόνο στο χρώμα ....ειναι ΜΑΥΡΟ κ το αντιπαθεί οσο τίποτα αυτό το χρώμα ....,κ σκέφτεται αν το πάρει να το βάψει ασημί η ποντικί ...αλλά θα κοστίσει πάνω απο 1200 ευρώ σε σοβαρό βαφέα ....μετά πρέπει να τρέχει σε υπουργεία για αλλαγή χρώματος κλπ
-
Στη w202 είχα βάλει μια αυτοσχέδια μπάρα στα ψαλίδια με φοβερο αποτέλεσμα.Ειχα βάλει άλλη μία στα πίσω αμορτισέρ αλλά χωρίς διαφορά λόγω πολλαπλών συνδέσμων και γέφυρας, οπότε και βγήκε.
Έφτιαξα χωρίς κουρμπαδορο θολομπαρα για μπροστά.Μην το προσπαθήσετε,κατεστρεψα μια μέγγενη και τα αυτιά μου δεν πέρασαν ωραίο απόγευμα από το σφυρί vs μπάρα.Για να μην τα πολυλογω τα κατάφερα αλλά στο πάτημα γκαζιού από ρελαντί ο κινητήρας ανασηκώνοταν από τη πλευρά του οδηγού και η πολλαπλή έβρισκε στη μπάρα.
Στο εξωτερικό για λόγους φθοράς των υδραυλικών βάσεων και για λιγότερη μετακίνηση του κινητήρα δένουν το μπράτσο της βάσης στη γέφυρα,μη επιτρέποντας στον κινητήρα να σηκωθεί αλλά αφήνοντας τη βάση να κάνει τη δουλειά της.Πραγματι άψογη λύση.
Όσον αφορά τη μπάρα,όσο περισσότερο χωσιμο στις στροφές τόσο πιο καρτ το νιώθεις χωρίς ωστόσο να γίνεται πιο απότομο όπως περίμενα. Trailbraking , διορθώσεις , μέχρι και δυνατό φρένο είναι πλέον εφικτά χωρίς καμία υπόνοια ότι θα φύγεις ευθεία.Πριν τα έκανες αυτά αλλά χωρίς να φεύγεις ευθεία υπήρχε μια ασάφεια στο χειρισμό.
Είχα βγάλει και τον προφυλακτήρα και έβαλα μια μικρή μπάρα χαμηλά μπροστά από τα ψυγεία στα σημεία που πιάνει ο προφυλακτήρας.Απλα μου ήρθε φλασια εκείνη τη στιγμή μιας και στην περιοχη έχουμε συνέχεια θέμα με τα αγριογούρουνα.(όχι ότι θα κάνει δουλειά σε αγριογούρουνο αλλά λέμε τώρα.....)
-
Quadra 21 το motorkote υπάρχει περίπτωση να επιδρά αρνητικά στα πριτσίνια των κιβωτίων των vag που από μόνα τους είναι επιρρεπή να χαλαρώσουν?
Το golf με άφησε από σασμάν με θόρυβο διαφορικού έντονο ξαφνικά, αλλά δεν βρήκαμε σπασμένο κέλυφος.Το μεταχειρισμένο σασμάν δεν παίρνει εύκολα την 1η αν κινείται έστω κ λίγο το αμάξι,με το μοτορκοτε είχε γίνει άλλο σασμάν το προηγούμενο που είχε ίδιο θέμα στην 1η.
-
Παιδιά S.O.S.
Μπορεί κάποιος να μου προτείνει καλό ταπετσέρη στα νότια προάστια; Νέα Σμύρνη, Καλλιθέα, Παλαιό Φάληρο, Άγιο Δημήτριο κυρίως. Έστω με π.μ.
Άρχισε να κρεμάει η ταπετσαρία στις προστινές πόρτες στη δεκαετία (VW γαρ, ποτέ βιολογικός, πάντα πλύσιμο στο γκαράζ από εμένα και ποτέ τίποτα στις ταπετσαρίες) και ρώτησα ταπετσέρη που μου είχε πει ότι είναι πολύ αρχή ακόμη και θα πάρει τσάμπα λεφτά. Ύστερα από 1 μήνα η μία πόρτα έχει ήδη φουσκώσει για τα καλά.
Ο δεύτερος που πήγα μου είπε ότι θέλουν αλλάγή όλες. Μούφα αφού στις πίσω το ύφασμα δεν αφήνει πουθενά γραμμές αλλά είναι τελείως ''σκληρό'' και τσάμπα θα ξηλωθούν αυτές οι πόρτες.
Επίσης ο πρώτος μου είπε ότι η δουλειά θα γίνει αυθημερόν ενώ ο δεύτερος ότι θα κρατήσει τα πάνελ 2 ημέρες για να πατήσει καλά η κόλλα που μου φάνηκε πιο σωστό.
Για WRC Tuning στον Άγιο Δημήτριο ξέρουμε τίποτα;
Ευχαριστώ. -
Με βενζινόκολλα κολλάνε, 10΄ να στεγνώσουν οι 2 επιφάνειες θέλει και μετά κόλλημα, άκου 2 μέρες να πατήσει η κόλλα ? Μερικοί χρειάζονται βούρδουλα έτσι όπως κοροϊδεύουν αυτούς που δεν ξέρουν και δεν είναι υποχρεωμέναοι να γνωρίζουν.
-
Και σύμφωνα και με τη σημείωση του Quadra, o πρώτος ταπετσέρης φαίνεται να είναι τίμιος σε αυτά που λέει και δεν κοιτάει να πάρει κοροΐδιστικα λεφτά...
-
Λοιπον αυτο για τις πορτες των vw που τις κρατουν το ξαναακουσα και αλλου. Οντως τα κρατουν καποιοι.
Αυτο που λετε για αμεσως ειναι για τον ουρανο, οπου εχει σκληρο υαλοβαμβακα ως βαση και οχι υφασμα.
-
Ένιωσε και ακούστηκαν έντονοι τρανταγμοί στο τιμόνι, στο παμπρίζ και γενικότερα στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου ακριβώς στα 110 km/h στις 3200 χιλ. στροφές στην εθνική οδό. Σταματούσαν μετά τα 120 km/h στις 3500. Παρατήρησε και αυξημένη κατανάλωση. Αυτοκίνητο Suzuki Vitara 1600 cc 16 Valve 4x4 του 1998 με 250.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Στο περσινό Κτέο του σημείωσαν ευθυγράμμιση και στο βουλκανιζατέρ που την πραγματοποίησε του είπαν να κοιτάξει τον ατέρμονα στο επόμενο service. Προτού του αλλάξει η αντιπροσωπεία το μισό αυτοκίνητο μπορεί να είναι από τον ατέρμονα ή από τους σταυρούς στους άξονες ή πάει για επισκευή σασμάν με τα χιλιόμετρα που έχει ;
-
Πέραν όλων των άλλων μήπως Άλλαξε πρόσφατα λάστιχα? Και δεν του έκανε ο λάστιχας καθόλου ζυγοσταθμιση?
Ετσι έκανε εμένα από 120-145 πολύ τρέμουλο στο τιμόνι - και κατ'επέκταση στο ταμπλό - αλλά δια μαγείας μετά τα 145 ή πριν τα 120 δεν έκανε κιχ!
-
YEM ευχαριστώ αλλά όχι δεν άλλαξε πρόσφατα λάστιχα. Το νέο στοιχείο του προβλήματος είναι πως παρατήρησε πιτσιλιές αντιψυκτικού από την τάπα του ψυγείου δεξιά κι αριστερά στο χώρο του κινητήρα.
-
Ερχεται.....
-
Είναι φυσιολογικό?
-
Oι περιπτώσεις είναι δύο, είτε έχει φλατζάρει είτε έχει πολύ υγρασία η περιοχή, παρατήρησε το όταν είναι σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, αν είναι φλάτζα θα υπάρχει αυτό ακριβώς, αν είναι από υγρασία θα έχει εξαφανιστεί.
Αν είναι φλάτζα δοκίμασε να ξανασφίξεις το καπάκι ( την κυλινδροκεφαλή ) και ίσως την γλυτώσεις αν είναι πολύ πρόσφατο, το έχω ξαναγράψει αρκετές φορές πως γίνεται, αν δεν θυμάσαι να σου το ξαναπώ.
-
Quadra 21 ευτυχώς είναι το διαφορικό στη φωτό.
Ο αφρισμος μου έκανε εντύπωση μετά από 8 km με 80-90χαω ,παρκαρα,έβαλα υγραέριο , πλήρωσα και μετά το βάλα στη ράμπα να ρίξω motorkote.Με σχετικό ψάξιμο είδα ότι είναι είτε φυσιολογικό είτε οι βαλβολινες διαλύθηκαν.
Ίσως απλά έτυχα στην περίπτωση κ το παρατήρησα σαν φαινόμενο.Παντως η τάπα που ήταν γεμάτη αφρό και την σκούπισα ήταν σίγουρα σκέτη βαλβολινη χωρίς νερό, νομίζω φαίνεται στη φωτό με ζουμ ότι είναι λάδι σκέτο παρά σαν μαγιονέζα.
Οι βαλβολινες έχουν 25.000km, ανοιχτό διαφορικό.
-
-
Καλημερα σας! Ειμαι καινουριο μελος της ομαδας κι ερχομαι με πολλες αποριες. Επειδη σκοπευω μελλοντικα να ασχοληθω με τον χωρο του αυτοκινητου θα ηθελα να τις λυσω κιολας, σε πρωτη φαση θεωρητικα γιατι δυστυχως δεν ειχα την ευκαιρια να ασχοληθω σε πρακτικο επιπεδο.
Μια πρωτη απορια που προκυπτει αφου πηρα τιμονι στα χερια μου (στα 26 μου, λιγο καθυστερημενα) ειναι η εξης: Γιατι τα αυτοκινητα μεγαλυτερου κυβισμου ανεβαζουν πιο αργα στροφες και αρα συγκριτικα με εκεινα μικρου κυβισμου αλλαζεις πιο αργα ταχυτητα? Επισης σαν δευτερο θα ηθελα να μου πειτε καποιο site που θα μπορουσα να ενημερωθω για τις κατηγοριες και δισφορες κινητηρων δηλ tfsi, tdi κλπ..
Να σημειωσω οτι ναι μεν γνωριζω ηδη καποια πραγματα και τωρα βρισκομαι στη φαση που τα βαζω στη σειρα. Επισης απο τον επομενο μηνα ξεκιναω μια σχολη με βαση τη μηχανολογια αυτοκινητου στο εξωτερικο αλλα θελω να παω λιγο διαβασμενη
Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Συνήθως έχουν πιο μακριές σχέσεις.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........