-
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις μεχρι εδω.
Παρθηκε η αποφαση να μη μπλεξουμε με μεταχειρησμενο τελικα. Η αγορα θα γινει Ιανουαριο.
Συνεπως ή θα παμε κατευθειαν στο 'μεγαλο' οπου παιζει budget εως 25k, ή θα παμε σε αμαξι με τα χαρακτηριστικα του θεματος απλα σε καινουριο, κατω απο 20k.
Θα ηθελα λιγο να διερευνησουμε τι παιζει σε καινουρια μικρα με χαμηλη καταναλωση και προαιρετικα αυτοματο κιβωτιο.
Ταβανι θεωρω το νεο Yaris hybrid στα 17.300 αν και σε αυτην την εκδοση δεν εχει ηλεκρικα παραθυρα πισω (απαραδεκτο) και σου δινουν μονο 3 αδιαφορα χρωματα να διαλεξεις (ασπρο/μαυρο/ασημι). Αλλα να πας στην active plus που τα εχει ολα με 19.000 ειναι αυτοκτονια απλα...
Εχω δει το νεο Swift mild hybrid οπου δε ξερω πραγματικη καταναλωση ποσο θα ειναι (εχω μια αμφιβολια γενικα για τα mild συστηματα κατα ποσο κανουν δουλεια ή κοροϊδευουν μειωνοντας ενα 5%). Ξερει κανεις?
Παντα μιλώντας αποκλειστικα για καταναώσεις πολης, οτι προταση δεκτη.
-
Περίμενε και λίγες μέρες ακόμα να δεις πως θα είναι και το καινούριο Dacia Sandero. Οικονομικό για αγορά και λογικα θα υπάρχει και σύνολο που θα καίει λίγο. Ίσως και με αέριο όπως το Duster. Βλέπεται και εμφανισιακά το καινούριο. Δεν ξέρω όμως αν θα έχει αυτόματο.
-
Γενικα osfp διαβαζεις καποιο αλλο thread εκτος απο το δικο σου.
Για εσενα εκατσα και εγραψα καταναλώσεις,δς αντιστοιχα και στα αλλα threads.
Τα mild hybrids βελτιωνουν την καταναλωση κυριως μεσα στην πολη, σε ανοιχτο δρομο δεν κανουν τιποτα. Οποτε ετσι βγαινει το 5% στον ΜΙΚΤΟ κυκλο καταναλωσης.
Για παραδειγμα η suzuki αναφερει 20% μικροτερη καταναλωση στην πολη, και 4% σε μικτο κυκλο,
Το swift ειναι αυτοκινητο πολης, παει ανετα την οικογενεια σε φροντηστηρια, σχολεια κτλ αλλα μεχρι εκει. Για ταξιδι ειναι για δυο άτομα.
Χθες εκανα με swift περιφερειακες μετακινησεις καιντο μηδενησα, 4,4 λιτρα /100 χλμ εβγσλε, ειχα και αρκετα φαναρια προς το τελος της διαδριμης.
Στιν γυρισμο το πατουσα, εκανα και δυο τρια 0-100 με πιτσιρικαδες στα φαναρια και οταν εφτασα πιαω εγραφε 5,6 λιτρα/100χλμ
Περιττο να πω πως καποιοι τρελαινονται και κολλουν μπιλις δουν swift, ψαχνονται για κοντρες.
-
Γενικα osfp διαβαζεις καποιο αλλο thread εκτος απο το δικο σου.
Για εσενα εκατσα και εγραψα καταναλώσεις,δς αντιστοιχα και στα αλλα threads.
Τα mild hybrids βελτιωνουν την καταναλωση κυριως μεσα στην πολη, σε ανοιχτο δρομο δεν κανουν τιποτα. Οποτε ετσι βγαινει το 5% στον ΜΙΚΤΟ κυκλο καταναλωσης.
Για παραδειγμα η suzuki αναφερει 20% μικροτερη καταναλωση στην πολη, και 4% σε μικτο κυκλο,
Το swift ειναι αυτοκινητο πολης, παει ανετα την οικογενεια σε φροντηστηρια, σχολεια κτλ αλλα μεχρι εκει. Για ταξιδι ειναι για δυο άτομα.
Χθες εκανα με swift περιφερειακες μετακινησεις καιντο μηδενησα, 4,4 λιτρα /100 χλμ εβγσλε, ειχα και αρκετα φαναρια προς το τελος της διαδριμης.
Στιν γυρισμο το πατουσα, εκανα και δυο τρια 0-100 με πιτσιρικαδες στα φαναρια και οταν εφτασα πιαω εγραφε 5,6 λιτρα/100χλμ
Περιττο να πω πως καποιοι τρελαινονται και κολλουν μπιλις δουν swift, ψαχνονται για κοντρες.
Βρε συ, δεν αναφερεις πουθενα ομως οτι εχεις swift hybrid....να μυρισω τα νυχια μου? Τωρα που ξαναδιαβασα με νεα οπτικη το προηγουμενο μυνημα σου, καταλαβα τι εννοεις. Ποση μεση εχεις στην πολη? Το αυτοκινητο αυτο θα το εχω μονο για πολη πρακτικα.Δεν θα κοιταζα mild hybrid, απλα επειδη το Swift ειναι σχετικα φτηνο (και λεω σχετικα, γιατι για τη μεσαια εκδοση θες 15k με μεταλλικο χρωμα και παλι χωρις ηλεκτρικα παραθυρα πισω) , αν γλιτωσεις 3-4 χιλιαρικα στην τιμη αγορας και εχει αξιοπρεπη καταναλωση, θες πολλα χρονια με yaris hybrid πχ για να κανεις αποσβεση, μαλλον δε θα κανεις.
Αλλα θελω να μαθω πραγματικες τιμες εντος πολης....μεσο ορο παιζεις στο 5?
-
Lap wrote:
Γενικα osfp διαβαζεις καποιο αλλο thread εκτος απο το δικο σου.
Για εσενα εκατσα και εγραψα καταναλώσεις,δς αντιστοιχα και στα αλλα threads.
Τα mild hybrids βελτιωνουν την καταναλωση κυριως μεσα στην πολη, σε ανοιχτο δρομο δεν κανουν τιποτα. Οποτε ετσι βγαινει το 5% στον ΜΙΚΤΟ κυκλο καταναλωσης.
Για παραδειγμα η suzuki αναφερει 20% μικροτερη καταναλωση στην πολη, και 4% σε μικτο κυκλο,
Το swift ειναι αυτοκινητο πολης, παει ανετα την οικογενεια σε φροντηστηρια, σχολεια κτλ αλλα μεχρι εκει. Για ταξιδι ειναι για δυο άτομα.
Χθες εκανα με swift περιφερειακες μετακινησεις καιντο μηδενησα, 4,4 λιτρα /100 χλμ εβγσλε, ειχα και αρκετα φαναρια προς το τελος της διαδριμης.
Στιν γυρισμο το πατουσα, εκανα και δυο τρια 0-100 με πιτσιρικαδες στα φαναρια και οταν εφτασα πιαω εγραφε 5,6 λιτρα/100χλμ
Περιττο να πω πως καποιοι τρελαινονται και κολλουν μπιλις δουν swift, ψαχνονται για κοντρες.
Βρε συ, δεν αναφερεις πουθενα ομως οτι εχεις swift hybrid....να μυρισω τα νυχια μου? Τωρα που ξαναδιαβασα με νεα οπτικη το προηγουμενο μυνημα σου, καταλαβα τι εννοεις. Ποση μεση εχεις στην πολη? Το αυτοκινητο αυτο θα το εχω μονο για πολη πρακτικα.Δεν θα κοιταζα mild hybrid, απλα επειδη το Swift ειναι σχετικα φτηνο (και λεω σχετικα, γιατι για τη μεσαια εκδοση θες 15k με μεταλλικο χρωμα και παλι χωρις ηλεκτρικα παραθυρα πισω) , αν γλιτωσεις 3-4 χιλιαρικα στην τιμη αγορας και εχει αξιοπρεπη καταναλωση, θες πολλα χρονια με yaris hybrid πχ για να κανεις αποσβεση, μαλλον δε θα κανεις.
Αλλα θελω να μαθω πραγματικες τιμες εντος πολης....μεσο ορο παιζεις στο 5?
Θα σου κανω αναλυση της καταναλωσης που θα εχεις.
Ξυπνας το πρωι, σερνεσαι, βαζεις καφε, μπαινεις στο αμαξι και βαζεις παραπολιτικα (λογω οσφπ), εχεις μηδενισει το trip (το αναφερει ως info, σας το εχω πει οτι πρεπει να το σχεδιασε Γάλλος.??), βαζεις την καφεδουμπα στην ποτηροθηκη που ευτυχως χωρα ανετα μια γαβαθα και ενα μικρο διπλα του (και ΔΕΝ την σχεδιασε Γαλλος)
Ξεκινας και αλλαζεις απαλα ταχυτητες, βλεπεις τους παντες γυρω να κοιμουνται ορθιοι, οδηγεις στρωτα αλλα οχι και τελευταιος στα φανάρια. Εχεις καποια φαναρια και μια λεωφορο στην διαδρομη σου. Τελικη καταναλωση θα γραψει 4,5 λιτρα.
Απογευμα με ωραιο ηλιο μετα την δουλεια, εχεις τερμα κατω τα παραθυρα, εχεις βαλει τερμα στο στερεο τον υμνο του Συλλόγου και κρατας κασκολ εξω απο το παραθυρο καθως κανεις σφηνες και βγαινεις πρωτος στα φαναρια, κανεις και κοντρες με ολα τα πρασσινα αυτοκινητα του δρομου.
Αν εχεις κρατησει στην μνημη την πρωινη καταναλωση θα δεις 5,5 λιτρα. Αν το ειχες μηδενησει θα δεις 6,2 λιτρα,
Παραπανω με τιποτα και να το θες.
Τωρα αυτα θα γινουν μετα τα 10.000 χλμ διοτι πριν εινσι πιο υψηλες οι καταναλωσεις μεχρι να ανοιξει ο κινητηρας,
*μιλω για το mild hybrid 12v το νεοτερο 48v ισως εχει ακομα καλυτερη καταναλωση
-
Στο λεω ομως ειλικρινά, δεν εχω καμια επαφη με την Dacia, πως στο νεο sandero βλεπω στοιχεια ενος εξαιρετικου αυτοκινητου πολης για την ελληνικη πραγματικοτητα. Κυριως, με τον νεο κινητηρα υγραεριου.
Στην εκδοση cross οπου λογικα θαεαιρνα ανετα απο λακουβες των δρομων μας και εξοπλισμο και πλατφορμα απο το νεο clio.
Ολα δειχνουν σε μια επιτυχία ως αυτοκινητο.
Δηλαδη αν ημουν στην αγορα αυτοκινητου τωρα και σημερα, θα κοιτουσα πολυ προσεκτικά την προταση αυτη,
Αντιστοιχη προταση ηταν το suzuki baleno (Κούλα) πριν καποια ετη.
-
Γι αυτοκίνητο που θα κινείται μέσα στη πόλη και ανησυχία για την κατανάλωση, πρώτη επιλογή θα έπρεπε να είναι CNG εφόσον υπάρχει κοντά πρατήριο, μετακίνηση πιο φθηνή από μηχανάκι. Για οικονομία και αυτόματο, ντηζελ με μετατροπέα ροπής, κάποιο απ τα ' γαλλικά ' αλλά μια στο τόσο να κάνει βόλτα για ξεκάπνισμα του φίλτρου. Το Yaris γνωστή αξία αν φτάνεις την τιμή. Το swift σαν εναλλακτική, αρκετά οικονομικό για βενζίνη και όχι πανάκριβο.
-
Για την κατανάλωση ,μη το σκέφτεστε σε απόσβεση με τα χρόνια ΑΛΛΑ με τα χλμ και αν ένα αυτοκίνητο κάνει 2000-4000 χλμ το χρόνο απλά δεν σε νοιάζει πόσο καίει , αρκεί να μη ξεπερνάει (πολύ) τα 10 λ/100χλμ...
Ένας γρήγορος υπολογισμός λέει πως ένα λίτρο διαφορά στην κατανάλωση ισούται με 1500€ διαφορά στα 100.000 χλμ συγκρίνοντας πάντα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και με τις σημερινές τιμές .
-
Δηλαδη εγω συγκριτικα με με ενα fiesta κερδιζω 4.500 με 5000 ευρω στα 100.000 χλμ
Ουφ ευτυχως, στην υγεια σου ΜΟΝΑΜΑΝ, διοτι μια δευτερη σκεψη οτι εκανα μ@@@α που δεν πηρα το ford την ειχα.
Για ενα fiesta μαζι με τα τοσα εξοδα που εχω θα εδινα 1500 ευρω παραπανω στα 100.000 χλμ...αλλα 4.500 με 5000 δεν αξιζει.
Εχει καλυτερη ηχομονωση το fiesta και καλυτερο τιμονι, σε οδηγικη ευχαριστηση και το swift ομως προσφερει πολλα.
Μια μονωση σε θολους και ενα DIY με φιλους ενα σαββατοκυριακο θα εξαλείψει και το προβλημα του θορυβου τροχασμου των θολων.
Μενει το τιμονι οπου οκ καλο ειναι αλλα οχι γαλλικο.
-
Θα σου κανω αναλυση της καταναλωσης που θα εχεις.
Ξυπνας το πρωι, σερνεσαι, βαζεις καφε, μπαινεις στο αμαξι και βαζεις παραπολιτικα (λογω οσφπ), εχεις μηδενισει το trip (το αναφερει ως info, σας το εχω πει οτι πρεπει να το σχεδιασε Γάλλος.??), βαζεις την καφεδουμπα στην ποτηροθηκη που ευτυχως χωρα ανετα μια γαβαθα και ενα μικρο διπλα του (και ΔΕΝ την σχεδιασε Γαλλος)
Ξεκινας και αλλαζεις απαλα ταχυτητες, βλεπεις τους παντες γυρω να κοιμουνται ορθιοι, οδηγεις στρωτα αλλα οχι και τελευταιος στα φανάρια. Εχεις καποια φαναρια και μια λεωφορο στην διαδρομη σου. Τελικη καταναλωση θα γραψει 4,5 λιτρα.
Απογευμα με ωραιο ηλιο μετα την δουλεια, εχεις τερμα κατω τα παραθυρα, εχεις βαλει τερμα στο στερεο τον υμνο του Συλλόγου και κρατας κασκολ εξω απο το παραθυρο καθως κανεις σφηνες και βγαινεις πρωτος στα φαναρια, κανεις και κοντρες με ολα τα πρασσινα αυτοκινητα του δρομου.
Αν εχεις κρατησει στην μνημη την πρωινη καταναλωση θα δεις 5,5 λιτρα. Αν το ειχες μηδενησει θα δεις 6,2 λιτρα,
Παραπανω με τιποτα και να το θες.
Τωρα αυτα θα γινουν μετα τα 10.000 χλμ διοτι πριν εινσι πιο υψηλες οι καταναλωσεις μεχρι να ανοιξει ο κινητηρας,
*μιλω για το mild hybrid 12v το νεοτερο 48v ισως εχει ακομα καλυτερη καταναλωση
Εντάξει Lap μιλάμε δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερο σενάριο. Χα χα
Δυσκολος γριφος: οικονομικο σε καταναλώση μαλλον μεταχειρο